Jump to content
Naimisiin.info

Bridezillas-verkkokauppa


suvi09

Recommended Posts

Liiityn joukkoon minäkin. Joulukuussa tilasin tuotteita, toimitusaika PITI olla 2-3 viikkoa. Ei ole näkynyt ja olen laittanut heille s-postia ainakin 3 kertaa. Lupaavat koko ajan toimittaa.

Äsken luin tämän ketjun ja alko aika pahasti ketuttamaan. Pistin vähän vihasemman viestin, saa nähä mitä vastaavat.

YLLÄPITÄJÄT HUOM!

Ehdottaisin, että tämä viestiketju laitettaisiin tärkeäksi eikä tippuisi aina unholaan ja mahdollisimman moni naikkari näkisi tämän viestiketjun ennen tilaustaan!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 366
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nyt on kaikki tavarat sitten saatuna. Kuplien perään piti vielä kerran kysyä, mutta samaisella viikolla ne sitten minulle tulikin. Suuri helpotus kieltämättä. Tosin kuplien laatu ei ollut mikään loistava, mutta olkoot. En jaksa enää ottaa niistä sterssiä. Loppu hyvin, kaikki hyvin :flirt: Sen verran tiedoksi, jos joku meinaa hääkarkkeja sieltä tilata niin parasta ennen päiväys ei kovin "pitkä" ole. Meidän karkit menevät "vanhaksi" elokk lopussa ja häät syyskk puolivälissä. Että kovin aikaisin pelkkiä karkkeja ei sieltä kannata tilata. Itse en kyllä tilaa sieltä enää mitään, ensimmäinen ja viimeinen kerta :grin: kirjoitelkaa ihmeessä, miten teidän tilauksenne etenevät.

Link to comment
Share on other sites

Itse kyllä kierrän kaukaa tästä lähtien tämän firman. Stressi kyllä tuli tavaroita kinutessa. Pahaa tekee niiden puolesta, kenellä vielä kamat saamatta tai rahat. Tosiaan itsekkin sain tekaistun lähetystunnuksen, ja asiasta kun mainitsin kiukkuiseen sävyyn niin tuli uusi tunnus ja sillä löytyi paketti heti. Armotonta kädenvääntöä saa tätä firmaa kohtaan käyttää, että tavaransa sieltä saa. Toivon onnea jokaiselle, ketä sieltä tavaroita tai rahojaan odottelee, toivottavasti saisitte pian tuotteet/rahat itsellenne. Nämä "huijariyritykset" pilaavat muiden nettifirmojen maineen :girl_sad:

Link to comment
Share on other sites

Kannattaa kaikkien jotka ovat rahansa firmalle menettäneet vaan pysyä lujana. Ei yhtään myötäilyä. Kertokaa menevänne poliisille jos mitään ei tapahdu.

Itse taannoin jäin nettihuijauksen uhriksi kännykkää ostaessani, oli rahojen saanti jo varmaan melko lähellä, mutta en pysynyt tarpeeksi kovana ja osannut kunnolla vaatia :mad:

Link to comment
Share on other sites

Itse tilasin 3.2.2011 n. 100€ tavaraa ja olen lähetellyt s-postia kun ei oo kuulunu. Vastasivat että ensi viikolla pitäisi olla perillä. Toivonmukaan onkin. Itse en ainakaan aio jäädä ilman tilaamiani tuotteita, tai muussa tapauksessa ilman rahoja. Taistelkaa hyvät ihmiset! Harmikseni satuin vasta eilen lukemaan tästä firmasta huonoa palautetta. :( En kyllä tämän jälkeen enää moisesta puljusta tilaa, ja muistan tästedes tarkastaa taustat ennen kun tilaan mistään muustakaan verkkokaupasta. :D

Link to comment
Share on other sites

Tässä oma kokemukseni:

En ollut kuullut firman huonosta maineesta, joten tein tilauksen hääpuvusta 20.11.2010. Maksoin sen samana päivänä ja toimitusajaksi luvattiin 4-6 viikkoa. Puvun piti saapua tammikuun alussa. Mitään ei kuulunut, joten ensin ajattelin että se johtuu juhlapyhistä (joulut, uudet vuodet jne). Tammikuun lopussa laitoin sitten sähköpostia ja vastaus tuli nopeasti. Eivät ole kuulemma saaneet viellä pukua, toimituksessa on jokin viive, mutta lähipäivinä pitäisi puvun tulla. Jäin siis taas odottamaan.

2,5 viikon päästä laitoin uudestaan sähköpostia yhä ihmetellen pukuni kohtaloa ja vaadin samalla rahojani takaisin. Vastaus tuli taas nopeasti. Puku oli kuulemma tullut heille samana päivänä kun viimeksi laitoin sähköpostia ja he ovat postittaneet sen minulle silloin. Ihmettelivät myös minne pukuni oli hävinnyt, kun ei kerta perille ole tullut. Lupasitvat kuitenkin rahat takaisin ja ilmoittivat päivän jolloin ne saisin tililleni. Päivä ennen kuin rahojen piti tulla sain heiltä sähköpostia. Posti oli kuulemma palauttanut puvun heille, olivat kirjoittaneet osoitteeni väärin. Kysyivät haluanko yhä rahat takaisin vai laitetaanko puku postiin tällä kertaa oikealla osoitteella. Tietysti halusin puvun, vaikka hermoni olivat jo odottelusta riekaleina.

Kaksi päivää sitten posti viimein toi pukuni. Ja luojan kiitos se oli sama puku kuin sivuston kuvassa. Rakastan sitä! Mutta en silti enää ikinä tilaa kyseisestä puljusta mitään! Stressi oli suuri, eikä sitä helpottanut teidän kokemuksien lukeminen täältä. Mutta sain kuitenkin pukuni ja siitä olen enemmän kuin iloinen.

Link to comment
Share on other sites

Tehkää oikeasti ilmoitus tuosta lafkasta, ei ne muuten lopeta huijaamista!

Mä en usko että kyseessä on tarkoituksenmukainen huijaaminen, vaan ennemminkin tiensä päähän tullut liikeyritys, joka on todennäköisesti kokonaisuudessaan yhden ihmisen pyörittämä. Tämä ei tietenkään oikeuta mitään heidän toimintaansa, mutta noiden vero- sunmuiden mätkytietojen perusteella mä sanoisin että tässä on nyt kyseessä pieleen menneestä liiketoiminnasta johtuva inhimillinen tragedia.

Mutta toki puljun pitäisi laittaa lappu luukulle ennenkuin ovat (mikäli mahdollista) vieläkin suuremmassa lirissä, ja tästä syystä kuluttaja-asiamiehelle vaan tietoa kaikki pettyneet!

Link to comment
Share on other sites

Täällä ollaan myös samassa tilanteessa kuin Johanna ja Morsion... Olevinaan on tilaus postitettu viime viikolla, mutta jostain kumman syystä eivät saa seurantakoodia lähetettyä, milloin minkäkin syyn takia. KYLLÄ ÄRSYTTÄÄ :skilletgirl:

Laitoin sinne vielä äsken viestiä, että jos perjantaihin mennessä en ole saanut seurantakoodia, niin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Link to comment
Share on other sites

Tehkää oikeasti ilmoitus tuosta lafkasta, ei ne muuten lopeta!

Mä en usko että kyseessä on tarkoituksenmukainen huijaaminen, vaan ennemminkin tiensä päähän tullut liikeyritys, joka on todennäköisesti kokonaisuudessaan yhden ihmisen pyörittämä. Tämä ei tietenkään oikeuta mitään heidän toimintaansa, mutta noiden vero- sunmuiden mätkytietojen perusteella mä sanoisin että tässä on nyt kyseessä pieleen menneestä liiketoiminnasta johtuva inhimillinen tragedia.

Minusta taas näyttäisi siltä, että tämä on ollut yrityksen systemaattinen toimintatapa jo muutaman vuoden. En oikeasti pysty käsittämään yrityksen touhua!

Kuluttajansuojalaki on etämyynnin kohdalla vielä tavallista kauppaa tiukempaa, joten tuntuu käsittämättömältä, että yritys on voinut pyörittää näin valheellista toimintaa jo vuosia. Te olette monet olleet ihan liian kilttejä, ei muuta kuin ilmoitusta viranomaisille jos tavaroita ei kuulu! Ei 4 viikon toimitusajalla luvattua tuotetta kuulu odottaa puolta vuotta. Ainakin Kauppalain mukaan myyjän pitää asianmukaisesti pyytää (kohtuullista, ei todellakaan puolta vuotta) lisäaikaa toimitukselle. Kuluttajasuojalaissa tuo pykälä on etämyynnin kohdalla varmastikin vielä tiukempi, sillä tuotteilla on muutenkin tietty palautusoikeus.

Jos polttareihin tai etenkin häihin tilattu tavara ei ehdi tulla, se on jo suora peruste purkaa kauppa ja saada rahat takaisin.

Ikävä lukea mitä stressiä ja mielipahaa lähes kaikki kirjoittajat ovat saaneet kokea :skilletgirl: Muistakaa vain pitää oikeuksistanne kiinni. Toivottavasti asiat vielä järjestyvät!

Link to comment
Share on other sites

http://www.aarre.fi/aarre/ActionYrityslista.do

Bridezillas on poistettu ennakkoperintärekisteristä 2009.

Verohallinnon sivuilta:

Ennakkoperintälain 26 §:n nojalla ennakkoperintärekisteristä voidaan poistaa:

* se, joka olennaisesti laiminlyö veronmaksun, verotusta koskevan ilmoittamisvelvollisuuden, kirjanpito- tai muistiinpanovelvollisuuden tai muut velvollisuutensa verotuksessa;

* se, jonka voidaan olettaa aiempien laiminlyöntiensä tai johtamiensa yhteisöjen tai yhtymien aiempien laiminlyöntien perusteella olennaisesti laiminlyövän yllä mainitut velvollisuutensa verotuksessa;

* yhteisö tai yhtymä, jonka voidaan olettaa olennaisesti laiminlyövän yllä mainitut velvollisuutensa verotuksessa yhteisöä tai yhtymää johtavan aiempien laiminlyöntien tai tämän johtamien muiden yhteisöjen tai yhtymien aiempien laiminlyöntien perusteella."

Link to comment
Share on other sites

Itse tilasin tosiaan helmikuun alussa vaikka olin ensin lukenut nämä kaikki viestit ketjussa. Halvat ja hienot tavarat houkuttivat sillä löysin kaikki etsimäni vain tuolta. Eikä meillä ollut mikään kiire. Ei siinä montaa päivää mennyt kuin alkoi kaduttaa ja kun täällä _sinna_ joka tilasi hiukan ennen minua, kirjoitti tänne ettei ole saanut rahojaan takaisin vaikka väittävät puljusta maksaneensa, minä päätin välittömästi toimia. Tilaus oli tässä vaiheessa "vain" 7 päivää myöhässä.

Kuinka ollakkaan nettisivut olivat poissa käytössä ainakin sen puoli tuntia kun yritin mennä katsomaan sivuja.(sydän hakkasi melkein rinnasta ulos ja olin aivan varma että sinne meni rahat) :girl_impossible: Tästäkin pelästyneenä lähetin heti mailia että toimitus on viivästynyt, haluan purkaa kaupan.

Seuraavana päivänä sivut taas toimivat ja olivat lähettäneet mailin jossa luki että pakettini oli mennyt postitukseen muttei ollut lähtenyt(niin varmaan): laittavat peruutuksen.

Seuraavalla viikolla ei rahoja kuulunut, laitoin viestiä ja luvattiin laittaa sen vkon torstaina normaalipalaukseen. Ei kuulunut. Tällä viikolla laitoin uuden mailin johon kirjoitin mm että häät ovat sen verran henk.koht. ja tärkeä tapahtuma jossa piisaa stressiä ihan normaalijärjestelyissäkin ettei tälläsissä asioissa kuuluisi sitä lisää saada kun ensin on ollut innoissaan firman tarjonnasta. Ilmoitin myös että meillä ei ole varaa ja aikaa tälläsiin "sijoituksiin" ja aion viedä asian eteenpäin jossei rahoja kuulu samalla viikolla.

Ja tadaa... maksukuitti ilmestyi seuraavana päivänä mailiin ja rahat sitä seuraavana päivänä. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Tästä pelästyneenä taidan ostaa tavarani kaupunkini askarteluliikkeistä tai nettifirmasta (jos löytyy) missä ei tarvitse maksaa heti.

Ja ollennaisin: ÄLKÄÄ TILATKO PAIKOISTA JOISTA KIRJOITETAAN TÄLLÄISIÄ JUTTUJA; TOIVE ETTÄ JUURI TE SAATTE ONNISTUNEEN KAUPAN JA ILMAN STRESSIÄ ON SILKKAA UNTA ELLEI PÖLHÖYTTÄ.

Pidän peukkuja että te muutkin keillä on saatavia viellä firmasta saavat ne pian.

Link to comment
Share on other sites

Huomasin tämän ketjun vasta tänään, kolmannen (hyvin tiukkasanaisen) sähköpostin lähetettyäni. Tavarat on tilattu/maksettu jo seitsemän viikkoa sitten ja kaksi kertaa olen tavaroiden perään kysellyt aikaisemmin. Tällä kerralla uhkasin kuluttaja-asiamiehellä, joten katsotaan mitä tapahtuu. Ystäväni tilasi kyseiseltä yritykseltä askartelutarvikkeita pari vuotta sitten ja silloin hän sai tilauksensa kahdessa viikossa...Outoa!

Link to comment
Share on other sites

No voi (painokelvoton sana)!

Itsehän myös tilasin tuolta askartelutarvikkeita tammikuussa ja nyt 7 vkon odottelun jälkeen ei enää naurata. Maksettu on ja roinaa ei näy. Kysyin muutama viikko sitten, että missä mättää ja vastaus oli, että kaikkia tuotteita ei ollut varastossa, joten odotusaika on hieman pitempi. Luulisi, että tähän mennessä olisi tavarat tulleet, mutta ei. Laitoin tänään taas postia, että missä vika. Jos ei ensi viikolla tule, niin alan uhkailemaan varmaan rikosilmoituksella. Kohta pitäisi alkaa askartelemaan kutsukortteja ja kamat on ties missä >:o En tiennyt mitään firman ongelmista, olisi pitänyt googlettaa aikaisemmin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Create New...