27 viestiä aiheessa

perinteisessä heterosuhteessahan naimisiin mentäessä usein nainen ottaa toisen sormuksen kihlansa rinnalle. tosin nykyään useat miehetkin ottavat vihkisormuksen. mutta jos naimisiin menee kaksi naista, niin ottavatko molemmat toisen sormuksen? miten teillä? ja otatteko samanlaiset sormukset? me hankimme kokonaan uudet sormukset; minulle tulee sekä kihla että vihki, puolisoni halusi vain yhden hieman leveämmän sormuksen. ja koska itse halusin aika perinteisen naiselliset sormukset ja puolisoni taas näyttäsi urpolta tosi tyttösormuksen kanssa, niin sormuksemme ovat erilaisia. materiaali ja muoto (flakka) ovat samat, mutta muuten erilaiset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No meillä on samanlaiset kihlasormukset joiden rinnalle olemme ostaneet samanlaiset vihkisormukset. Mun maku on vähän enemmän Bling, mutta perussuunta meillä oli aivan sama ja sormusten valinta oli tosi helppoa. Haluttiin samanlaiset ja samoista tykättiin =) Ollaan sitte samiksii :D:D:D Kun oot nähny toisen morsimen sormukset, niin olet samalla nähny molempien :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilasimme sormukset ja otimme samanlaiset molemmille. Kihlasormuksia meillä ei ole, joten nämä tulevat olemaan ainoa.

Päädyimme materiaalissa titaaniin, kumpikaan ei halunnut kultaa ja nuo titaaniset olivat ihan meidän näköiset. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee hyvin todennäköisesti Löwenmarkin Vaimo-sormukset kummallekin. Ne on niin niin nätit ja meidän näköiset.. :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on erilaiset kihlasormukset, molemmilla on kelta-valkokultaiset, mutta minulta löytyy muutama timantti ja puoliso taas halusi simppelimmän. Vihkisormuksista ollaan sen verran keskusteltu, että ne tullaan teettämään valkokullasta :)

post-24604-1243363587_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meidän sormukset on valmiit! :girl_dance: enää tarvii siis maksaa loput ja odotella niitä kotiin. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
meidän sormukset on valmiit! :girl_dance: enää tarvii siis maksaa loput ja odotella niitä kotiin. :D

Onnea uusien sormusten johdosta :) Mekin jouduttiin vähän odottelemaan meidän rinkuloita, kun Turusta tulossa ollut paketti tuntui viipyvän ja viipyvän, kun sitten yhtenä päivänä kerrottiin, ette juu, posti on kadottanu sen teidän sormuspaketin! :girl_impossible:

Onneksi molemmille löytyi sitten kotipaikkakunnalta samanlaiset, kuin mitkä tilattiin, mutta sitten piti suurennella jne.. ihme rumba.

Nyt kuitenkin kaikki kunnossa ja elämä hymyilee :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

soitin juuri puhelun sormusten suhteen ja niiden pitäisi olla meillä keskiviikkona tai viimeistään torstaina! :girl_dance: en kestä! miten pystyn olemaan pitämättä niitä 31.7. asti?! puolisoni sanoi, että hän alkaa luultavasti kiljua kun näkee sormuksen ensimmäisen kerran. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ostettiin sormukset jo talvella. Tuolla ne on kaapissa. Yhteisestä sopimuksesta ei olla kurkittu niitä ollenkaan ostamisen jälkeen! Pitää viedä pari viikkoa ennen häitä ne kaiverrutettavaksi ja kihlat kiilloteltavaksi samalla. Sit pitäis malttaa olla pari viikkoa kokonaan ilman sormuksia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

nyt ne on kotona! :-X pakko laittaa tännekin pari kuvaa kun ne on niin ihania! :D

mun omat...

img0763e.jpg

...ja puolison oma.

img0757q.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan ihanat nuo sinun sormukset! <3 Upean naiselliset, minä tykkään :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kiitos. :D ne on nyt pienennettävinä ja sen jälkeen tehdään kaiverrukset. en tiedä mihin ne vielä sen jälkeen veisin, ettei tule kiusausta pitää niitä ennen aikojaan... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ei tuu kiusausta kun laittaa sormukset kaappiin ja sopiii yhdessä että niihi ei kosketa. Meillä se toimi. Ostettiin myös "feikkikihlat" kihlojen tilalle, kun ne oli huollettavana. Huomenna saa molemmat sormukset sormiin =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee kihlan lisäksi molemmille "vihki" sormukset. '

Minun kaunokainen

C14963.jpg

Ja kullan..

C17465.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen varmaan sormukseni valinnut, mutta en paljasta sitä vielä täällä. Tosin kun kävin sitä kolmannen kerran katsomassa ( :rolleyes: ) iski pieni epävarmuus... Mutta koska se tuntui heti aluksi niiiiiin omalta, pidän siitä varmaan kiinni. Puolisko ei ole vielä keksinyt, millaisen haluaa, mutta eiköhän hän ehdi keksiä jostain itselleen sopivan sormuksen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ahhahahha! Me puhutaan vasta kihloista (ja siihenkin mennee aikaa että päästään siihen asti, jollei tule jotakin oleskelulupaan liittyvää hoppua rekkaamisen kanssa...) mutta toi hullu jenkkityttö uhosi ettei kihloihin mene hankkimatta jotain kymppitonnin sormusta.

Mulla on kauniit sormet, joihin sormukset sopii, mutten ikinä ole ajatellut että Titanicin tarttis törmätä mun kihlajaismötikkään, tai että sen tarttis olla mikään jäävuori ylipäätään. Mutta mihis muuhun saa 10 000 dollaria menemään, kuin johonkin pahuksen Tiffanyyn.

Ans kattoo. Ihme uhooja se kissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mä olen varmaan sormukseni valinnut, mutta en paljasta sitä vielä täällä. Tosin kun kävin sitä kolmannen kerran katsomassa ( :rolleyes: ) iski pieni epävarmuus... Mutta koska se tuntui heti aluksi niiiiiin omalta, pidän siitä varmaan kiinni. Puolisko ei ole vielä keksinyt, millaisen haluaa, mutta eiköhän hän ehdi keksiä jostain itselleen sopivan sormuksen.

Lainaan itseäni.

Tää on niin tyypillistä. Puolisko kävi katsomassa ehkä kahdessa kaupassa löysi _heti_ ihan itselleen sopivan tosi kauniin sormuksen. Mä puolestani ramppasin koko kaupungin läpi, ja sittenkin kun löysin sopivan, olen rampannut sitä katsomassa ja varmistuksenvarmistamassa.

Sama juttu pukujen kanssa. Puolisko meni kauppaan ja löysi heti sopivan ja kauniin mekon, jonka halusi. Mä kiersin taas kaikki mahdolliset paikat ja olen ostanut yhteensä kolme mekkoa (ja palauttanut niistä kaksi). Nyt olen melko varma sekä mekosta että sormuksesta. :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä kävi vähän samalla tavalla; lähdimme kerran yhdessä katselemaan sormuksia ja puolisoni löysi heti sellaisen, josta oli täysin varma. itse varmistelin sataan ja yhteen kertaan kaikki koruliikkeet, että "jos jossain on kuitenkin vielä joku sellainen joka olisi parempi...". oma pukuni teetettiin jo heti kun häistä päätettiin ja häihin saakka mietin sitäkin, että onko se nyt sellainen kuin haluan. kun lähdimme hakemaan puolisolleni pukua, niin ostimme ensimmäisestä kaupasta toisen puvun mitä hän kokeili, koska se oli juuri sellainen kuin pitikin. aina ei mee ihan tasan. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä sormukset halusessa, mutta erilaiset ne tulevat olemaan ja olen miettinyt vaihdanko kihlasormuksen kokonaan pois kun sen kanssa ei oikein mikään sovi.

Mulle tulee olemaan sormuksessa rubiini tai muutama mutta muutoin en oel vielä varma. Puolisoni löysi just yhen kuvan jossa sininen kivi ja sitä aatteli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä kävi vähän samalla tavalla; lähdimme kerran yhdessä katselemaan sormuksia ja puolisoni löysi heti sellaisen, josta oli täysin varma. itse varmistelin sataan ja yhteen kertaan kaikki koruliikkeet, että "jos jossain on kuitenkin vielä joku sellainen joka olisi parempi...". oma pukuni teetettiin jo heti kun häistä päätettiin ja häihin saakka mietin sitäkin, että onko se nyt sellainen kuin haluan. kun lähdimme hakemaan puolisolleni pukua, niin ostimme ensimmäisestä kaupasta toisen puvun mitä hän kokeili, koska se oli juuri sellainen kuin pitikin. aina ei mee ihan tasan. :D

Kuulostaa tutulta.. En tiedä onko kyseessä "aina ei mee ihan tasan" vai jotain muuta :o)

Minulle teetetään sormus, keltakultaa ja smaragdi - toinen osapuoli tyytyi sileään perussormukseen, kuten normaalisti. Minä pidän vieressä kihlasormuksen ja puoliso ei. Toinen on harakka, joka kerää kaiken kiiltävän ja toinen ei.... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ostimme kesällä Berliinistä itsemme näköiset (samantyyliset mutta hyvin erilaiset) kihlasormukset. Samanlaisten mieluisien sormusten löytäminen olisi ollut ihan mahdotonta, kun meillä on niin erilainen tyyli ja maku. Emme hanki erikseen vihkisormuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

millasta palvelua noissa koruliikkeissä olette saaneet? erityisti olisin kiinnostunut noista korupajoista, joissa tehdään titaanisormuksia?

ollaan päädytty titaanisiin sormuksiin mutta niiden löytäminen on ollut työn ja tuskan takana. Ja nyt näyttää siltä että sellaiset pitäisi käydä ihan teettämässä jossakin pajassa. Onko kukaan teettänyt sormuksiaan ja millaista on palvelu ollut??

kyselee hämmentynyt inaki

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä sormukset on hankittu second handina, ja siksi lähtökohtaisesti erilaiset. Kihlat ovat saman tyyliset - flakka, kivien sijaan koko sormuksen kiertävä pintakuviointi - mutta omani on melko kiiltävä keltakultainen ja hyvin siro, kun taas puolison kihla on valkokultaa, leveämpi ja mattaiseksi harjattu. Häitä vietetään vasta 2013, joten vihkisormuksia ei ollut vielä tarkoitus hankkia. Minun unelmieni sormus kuitenkin käveli vastaan jo nyt joululomalla, ja se hankittiin. Kyseessä on keltakultainen 60-luvun Lapponia, joka on sen verran erikoinen, että kihla siirtyy sitten oikeaan käteen. Puoliso suhtautuu sormusasiaan vähemmän intohimoisesti: kuulemma toinen sormus olisi kiva, mutta jos mitään erityisen ihanaa ei löydy, päivittää sitten vain toiset kaiverrukset kihlaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun sormukseni tulee olemaan varmastikin mahdollisimman halvat ja aika perinteiset tyttösormukset. Eli kihla alle, vihki päälle, molemmat haluan hopeana tai ainakin hopeisen värisenä, koska mulle ei vaan sovi kulta, enkä valkokultaakaan halua nyt, kun hinta. Ostan siis tyyliin jostain Timanttisilta mahdollisimman halvat sormukset ainakin näin alkuun (oon jo löytäny just mulle sopivat!) ja voihan sitä sitten myöhemmin oikein prameilla ja teetättää uudet tilalle, kun rahatilanne on parempi! Toisaalta oon ainakin nyt niin ihastunu noihin mun halpiskoruihin, etten ehkä raaski vaihtaa! :D Toivottavasti niitä on vielä myynnissä, kun mulla on seuraavan kerran varaa tuhlailla joku 45€...

Vaimoke haluaa sitten taas vain yhden sormuksen ja tällä hetkellä on kovin mieltynyt Pirunnyrkki-sormuksiin. Eritysesti Noybodyn tumma hopea kivellä viehättää häntä. Ja sellaisen sitten saa, jos mieli ei muutu!

Sormusten "mallistotausta" ei meitä häiritse, onhan ne kutenkin sitten meillä itsellämme ja "ainoastaan" ulkoisena symbolina sitten naimisiinmenosta. Sitäpaitsi ne mun sormukset on mun tyyliset just eikä melkein, miksi teettää ne kalliilla, kun voin ostaa halvalla ja kaiverruttaa myöhemmin? :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään