astakoo Kirjoitettu September 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2015 Me ollaan molemmat teen ystäviä joten tehdään Punnitse ja Säästä-kaupan irtoteevalikoimasta oma sekoitus, pakataan sekoitusta pieniin pusseihin ja päälle etiketti "Täydellinen sekoitus" ja nimet ja hääpäivä Askartelen paljon joten teepussukat syntyy pikkuhiljaa ensi kesän häitä varten, ja teesekoituksen tekeminen tulee yllättävän halvaksi. Perinteinen hääkarkki-homma ei oikein istu, kun suunnitelmissa on jo karkkibuffet illaksi muutenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salmrj Kirjoitettu September 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2015 Itse olen asunut koko elämäni ulkomailla, joten meille tulee vieraslahjaksi entisen asuinmaani karkkeja, jokaiselle 3-5 erilaista. Alunperin piti keksiä jotain muuta vieraslahjaksi ja ottaa karkkibuffet, mutta tämä tuntui kivalta idealta ottaa taustani huomioon, ja kuitenkin jotain erilaista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiinuli2 Kirjoitettu October 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2015 Ei olla koko karkkiasiaa mietittykään. Joku vihreä kuula tms. johonkin kivaan itsetehtyyn teemaan sopivaan kääreeseen voisi toimia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu October 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2015 Meillä oli karkkibuffetti, joten emme laittaneet erikseen hääkarkkeja pöytiin. Lapsivieraille laitettiin tikkarit omille paikoille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu November 28, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2015 Minä halusin meille perinteiset hääkarkkirasiat. Nyt on siis koitettu koko tuttavapiirin voimin tyhjentää ahkerasti tulitikkulaatikoita. Rasioihin tulevia karkkeja ei oo vielä päätetty. Joulun jälkeen vois alennusmyynneistä ostaa erilaisia paperipäällysteisiä karkkeja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyda Kirjoitettu December 8, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2015 maakaliina, sinelli myy tulitikkurasioita ilman sitä raapimiskohtaa http://www.sinelli.fi/sinelli/tuotteet/215093Varmaan muistakin kaupoista löytyy jos etsitte näitä pieniä eikä tyhjennystalkoot tuota haluttua määrää laatikoita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu December 8, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2015 Kiitos vinkistä Gyda! Jossain kaupassa noita näinkin (kalliilla!) myynnissä. Aika hyvin on näin pimeinä syys/talvi-iltoina tullut itsellä ja lähisuvulla kynttilöitä polteltua, ja kaikilta mökeiltä olen yhdistellyt vajaat tikkurasiat, niin yllättävänkin paljon on rasioita jo jemmassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2016 Meille olin ajatellut Julia orangea. Ihan siitä syystä että ne on hyviä ja toiseksi ne sopii kivasti värimaailmaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
colored Kirjoitettu June 4, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2016 Hääpari ja juhlat ovat suomalais-amerikkalaiset, ajattelimme siis tarjota karamelleja molemmista maista. Tällä hetkellä kärkiehdokkaat ovat Fazerin Kiss-kiss -karamellit ja Hershey's Kisses-suklaa. Mun mielestä hauska yhdistelmä (ainakin nimiensä puolesta). Mihinkään rasioihin en niitä kuitenkaan ajatellut ahtaa, saavat lojua pöydällä muun kattauksen lomassa. FIN190 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIN190 Kirjoitettu July 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2016 Meillä suomi-tanska häät tuloillaan, ja hääkarkkeja tässä vähän pähkäilty jo tovi, kunnes tuli vastaan Marianne Mix-pussi - osuu ainakin värit yksiin maiden kanssa. Yksinkertaisuudessaan voisi olla näin....ja korissa kahvipöydässä....ajatus muhii vielä.... :-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korento Kirjoitettu July 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2016 Sellaiset pienet kivat lasipullot olisi kivat ja niihin jotain pientä karkkiraetta. Pitäisi vaan yrittää löytää ne karkitkin jostain Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eevann Kirjoitettu August 4, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2016 After eight Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenelika Kirjoitettu August 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2016 Vähän ihana idea colored sekä FIN190! Tuoda molempien taustaa mukaan Itse haluan häihiin karkkibuffetin ja mies oli ihan mukana. Sen takia haluan lahjaksi antaa jotain muuta kun karkkia. Ollaan molemmat kultaseppiä (tai minä artesaani vain) ja tavattiin itseasiassa juuri kultaseppäkoulussa. Tämän vuoksi mietinnässä olisi rasia, jossa kaksi pientä jalokiveä, toinen punainen granaatti ja toinen vihreä peridootti (minun ja miehen lempivärit). Tällä hekellä tarkoitus olisi antaa näitä vain aikuisvieraille, uskon että lapset innostuvat enemmän vain karkkibuffasta. Voivat vieraat sitten tilata meiltä korut kiviin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miromi Kirjoitettu September 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2016 Meille tulee karkkibuffet, joten erillistä hääkarkkia ei varmaankaan tule Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiuhta Kirjoitettu January 9, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2017 Ei mitään. Jos karkkeihin liittyisi joku tarina (esim ihanat nuo KissKiss-Kisses ja sinivalko-punavalko -karkit) niin sitten ehkä. Mutta meillä karkit olisi pitänyt keksimällä keksiä, niin jäivät pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cilla. Kirjoitettu March 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2017 Siitä on pitkä aika kun olen häissä saanut hääkarkkeja. Nyt on varmaan trendinä karkkibuffat ja vähän erikoisemmat vieraslahjat ja ihan tavan karkit tulitikkurasioissa on jääneet pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts