Guest GSM

Ilonaiheita

282 viestiä aiheessa

Pienen pieni sekkuni meni uuden vuoden päivänä kihloihin!! :girl_sigh:

(Tai siis ei hän nyt kovin paljon mua nuorempi ole, mutta kuitenkin...)

Onpahan joku todella läheinen, jonka kanssa hössöttää samasta asiasta. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä ketju oli tippunut aivan liian kauas, kyllähän ilonaiheita häiden järjestämiseen ja elämään muutenkin mahtuu :)Ehkä pientä yltiöpositiivisuutta ilmassa.

Olen puolivuotta ja ylikin pohtinyt pöytien koristelua ja nyt on vihdoinkin koristeet hankittuna ja hyvältä näyttää. Olisihan tämä voinut jäädä myöhemmäksikin :girl_haha: Iloa muutenkin aiheuttaa häiden lähestyminen, kahden viikon päästä ollaan jo naimisissa :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhanen, joka ei juuri mun häätohellukseen ole osallistunut, ratkaisi naps vaan ehkä kaikkein tärkeimmän ongelman: Meillä on ensin pienet kirkkohäät joissa on läsnä vain kummankin perheet+ mennään ravintolaan syömään ja sitten parin viikon kuluttua pidetään isommalle kaveripainotteiselle porukalle bileet jossain mökissä. Näin vältytään isoilta kirkkohäiltä joita mies kammoaa varsinkin oltuaan jo kerran naimisissa, ja säästetään rahaakin kun ei tarvi isolle porukalle järjestää kalliita juhlia ravintolassa. Eikä ole mitään hillitöntä prinsessameininkiä, jota mä vierastan, tykkään enemmän emännöidä, mitä pääsen sitten kaveribileissä tekemään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä hääjärjestely on vain niin mukavaa :D Askarteleminen ja suunnitteluhommat on vain mun juttuja! Juuri nyt on opinnoissa vielä niin leppoinen vaihe, että mä saan häähörheltää ihan rauhassa. Jee... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olemme miettineet vihkikirkoksi pientä riihikirkkoa, jossa minä en ole käynyt ikinä ja mieskin niin kauan sitten, ettei muista siitä juuri mitään. Tänään löysin netistä tiedon, että siellä järjestetään muutaman viikon päästä kauneimmat joululaulut. Sinne siis katsastamaan paikkaa!:) En vaan millään malttaisi odottaa sinne asti...

Luulisin, että tässä tarkoitetaan Koivuniemen leirikeskuksen riihikirkkoa. Oi se on niin ihana paikka. <3 Myös omassa mielessä haaveilin häistä siellä. Mutta mies ei oikein syttynyt ^^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toissapäivänä varmistui päivämäärä. :-X Tänään ehkä löytyi "bileiden viettopaikka" vaikka sillä ei niin kamala kiire olekaan. :girl_haha: Ja aurinko on ollu tänään erityisen ihana. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana, täydellinen hääpukuni on ollut ompelijalla nyt muutaman päivän.. Enää reilu viikko niin pääsen uudelleen sovittamaan sitä! Aivan on perhosia masussa, kun ajattelen, että miltä se puku tuntuu päällä sit kun se on sopivan kokoinen! :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Järkätään häiden jälkeen tuparit/hääjuhlabileet tiiviille naapuriyhteisöllemme ja tuskailin jo, että mitä ihmettä sitä laittaa päällensä. Löysin kirppikseltä ihanan hääpuvun jota hieman tuunasin, jotta lookista tuli täydellinen Elovena/sadonkorjuu-look. Hinnaksi jäi 48 euroa! :D Voisin ajatella käyttäväni mekkoa jopa varsinaisissa häissämme, niin kaunis siitä tuli. Tosin THE puku on jo kaapissa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hihii, Joensuusta löytyi yllättävän monta ihanaa häidenviettopaikkaa eikä valitseminen ole helppoa, mutta kivaa se silti on! Jeejee. Ihan täpinöissäni olen, vaikka häihin on vielä aikaa... Ja äiti on ihana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kutsut lähtivät postiin eilen. :-X:grin:

Muokattu: , käyttäjä: Danielina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

on ihanaa kun tulee kevät ja lumet häipyy, on ihanaa ajatella että kuuden viikon kuluttua olen naitu nainen ja kesälomalle jään heti häiden jälkeen. on ihanaa että kaikki järjestelyt sujuu niin hienosti. huomenna menen kaason ja siskojen kanssa katsomaan juhlapaikkaa ja miettimään pöytäjärjestystä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aikaista, mutta menen tänään sovittamaan hääpukuani!!! :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt meillä on hääpäivän lisäksi vihkijä ja alttarillemenomusiikin soittaja! Jeejee! :) Hääpaikkakin on katsottu valmiiksi...

Muoks. Väärä fontti...

Muokattu: , käyttäjä: Helmihäät2012

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirkko varattiin alukuviikosta. Eilen käytiin katsomassa hääpaikkaa, joka oli ihana, joten varattiin se. :girl_dance:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

LIIAN MONTA ASIAA!!

Iloinen kun olen saanut niin paljon aikaan tällä viikolla häiden suhteen:

Esteettömyys tutkinta pyynnöt laitettu vetämään, maistraatti varattu, ravintola all most buukattu, ihana hääyö varattu edulliseen hintaan, siskoa pyydetty kaasoksi (lähetin tänään itse tehdyn kortin :D ) ja meillä on häämatkaki varattuna Roomaan!

Siis aivan fantastinen fiilis, ihanaa! Ihanaa kun tulee kesä, ihanaa kun koulu loppuu, ihanaa kun minulla on maailman ihanin mies! Ihanaa ku mie olen laihtunut 5 kg lyhyessä ajassa, KAIKKI ON NIIN TÄYDELLISTÄ!

:D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häihin on 9 yötä, eikä meillä oo tekemättä ku pari pikkujuttua :) Enää pari työpäivää ennen "häälomaa" ja kevätkin on jo saapunut perhosineen ja västäräkkeineen. Eipä tässä voi kuin hymyillä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saatiin kuin saatiinkin kirkkoon jousikvartetti soittamaan marssit!!! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on nyt kaikenkaikkiaan:

*Valokuvaaja

*Videokuvaaja (toinen kysymättä)

*Hääpaikka

*Kaasot

*Vihkijä

*Sisääntulolaulu ja sen soittaja

:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aurinko paistaa, äänestämässä käyty ja mies nakitettu tekemään jotain hyvää syötävää illaksi. Jännä ilta tiedossa ja elämässä kaikki niin hyvin, ettei jaksa stressata tai murehtia työasioista, hääjutuista tai edes siitä että kissa oksensi mun hienolle valkoiselle matolle. ^_^

Muokattu: , käyttäjä: Lynx

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään