Guest lady

Miten tapasitte?

319 viestiä aiheessa

Nuorisotapahtumassa. Mies oli esittelemässä harrastustaan (josta itse olin ollut parin vuoden tauolla). Ajattelin että menen tervehtimään vanhoja tuttuja, mutta eihän siellä ollut kuin yksi tuttu. Mut oli siellä kyllä melkoisen komea mies jonka kanssa käytiin Green roomissa (työntekijöiden taukohuone) kahvilla näytöksen jälkeen.

Syksyllä palasin harrastuksen pariin, joulukuussa aloitettiin seurustelu miehen kanssa ja tammikuussa jäi harrastus taas vähemmälle (sain mitä halusin ;)) nyt viiden vuoden yhteiselon jälkeen on hääpäivä päätetty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Töissä. :) Ehdittiin samassa, isossa firmassa olla 3,5vuotta (ei päivän mittaan juurikaan nähdä/olla samoissa työtehtävissä) kunnes ruvettiin olemaan tekemisissä myös vapaa-ajalla. Tästä enemmän kontaktissa olemisesta meni puoli vuotta, kun ruvettiin seurustelemaan. ^_^

Muokattu: , käyttäjä: annima

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tinderissä. :ph34r: Ja en millään ensin meinannut lähteä tapaamaan häntä, mutta sitten lopulta suostuin ja se olikin heti menoa. :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tapasimme netissä reilut kaksi vuotta sitten. Juttu luisti heti alkumetreiltä lähtien. Viestittelimme noin kuukauden ajan, koska samalle syksylle ajoittuneen ulkomaan matkani vuoksi emme voineet tavata livenä aikaisemmin. Taisin ihastua jo ennen kuin olimme edes oikeasti nähneet :D. Tapaamisesta saakka olemme olleet umpirakastuneita (ja ällöjä, kuulemma :D:wub:).

veerakaroliina likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tutustuttiin kesällä Tinderissä. Puhelinnumeroita vaihdettiin melko pian ja juttu luisti heti. Viikon viestittelyn jälkeen soittelimme videopuhelun ensimmäisen kerran. Miehen tarkoitus oli piristää minua, sillä olin sairaalassa kolme vuorokautta. Sovimme tapaavamme heti seuraavana päivänä kun pääsisin sairaalasta. Kaksi viikkoa tästä aloimme seurustelemaan ja yhdessä ollaan edelleen. Viime viikonloppuna päätimme naimisiin menosta ja kuukausi sitten sovimme muuttavamme yhteen ensi keväänä. :)

veerakaroliina likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehen työpaikalla.  mä kävin siellä useammankin kerran ja satuttiin   samaan aikaan sinne miehen kanssa 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tavattiin ammattikorkeakoulussa, molemmilla nyt alat vaihtuneet joten tuntuu kohtaloa olleen pelissä. :) Ensi vuonna naimisiin, yhdessä oltu silloin noin neljä vuotta. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tavattiin niinkin hienossa paikassa kuin paikallinem tanssibaari :) juteltiin vain niitä näitä ja vaihdettiin numerot ja ei sen koommin juteltu yli kuukauteen. Sitten mies sai jostain päähänsä pyytää minua kaville ja sen jälkeen ollaankin pidetty yhtä jo reilu 8 vuotta. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tavattiin tanssiharjoituksissa. Ensin oltiin muutama kuukausi ihan vaan kavereita ja siitä sit pikkuhiljaa alettiin seurustella. :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään