Rusketuksesta: ruisku-, raidat, solarium, voiteet
Lähetetty 06 kesäkuu 2006 - 12:18
Vieras_Puolinainen_*
Lähetetty 06 kesäkuu 2006 - 13:39
Siksi sandaletteja ei kannata laittaa hääpäivänä,jos on käyny ruiskussa,sillä varpaat paljastaa kyllä ikävästi ruiskun jäljet :-/
Mutta muuten tosi hyvä ja turvallinen tapa saada kaunis päivetys,ja rusketuksen tummuusasteen voit itse valita. :-X
Miinuksena siis tuo varpaiden värjäys ja lyhyt kesto.Mutta erinomainen hääpäivää varten,itse aion panostaa tähän koska en auringosta piittaa rusketuksen antajana. :-*
Vieras_morsian la(Guest)_*
Lähetetty 07 kesäkuu 2006 - 11:05
Kävin itse eilen juuri ruiskurusketuksessa ja olen kyllä tyytyväinen tulokseen. Väri on tasainen ja luonnollisen näköinen, vaikkakin vielä aika tumma, koska haalistuu aika nopeasti kuulemma. Suosittelen siis käymään, tulee heti kauniimman näköinen iho.
Lähetetty 07 kesäkuu 2006 - 12:12
Kai se on siita tekijasta kovasti kiinni et saa semmosen tasasen rusketuksen. Mulla oli sika hyva ja kesti kans semmosen viikon. Se lahtee kulumalla ja pesemalla saa ite pois.
Mulle on sanottu et niita on semmosia erillaisia ruiskurusketuksia. Esim mulle suihkutettiin semmonen aine joka kehitty noin seuraavan viiden tunnin aikana. Se vari joka naky heti ruiskutuksen jalkeen lahti pesemalla pois ja oli tarkoitettu avustamaan sita joka ruiskutti (etta tietaa ruiskuttaa kaikkialle). Heti ei saa laittaa kiristavia vaatteita paalle koska ne voi hangata aineen pois (ja siita sit syntyy rajoja). Koska siita jaa nakyviin heti sita varia, musta ois ollu kiva jos ei ois tarttenu heti lahtee ihmisten ilmoille. Jos pystyy-ottakaa vapaapaiva jotta saa olla kotona-sen ekan viis tuntii.
On kylla sen arvoinen-mulla oli niin 'todellisen' nakoinen vari et kaikki oli kysymassa et missa oon ollu lomalla ::)
Lähetetty 15 kesäkuu 2006 - 09:39
Lähetetty 17 kesäkuu 2006 - 22:40
-Eli peittääkö/tasoittako suihkurusketus nämä kohdat kesän jäljiltä
-entäs jos ottaa paria päivää ennen h-hetkeä nii hikoillessa sotkeeko hääpuvun?
Vieras_Mumm_*
Lähetetty 19 kesäkuu 2006 - 09:30
Lähetetty 19 kesäkuu 2006 - 09:45
Itse kävin viime syksynä ennen häitäni tällaisessa rusketuksessa, jossa kosmetologi suihkutti värin. Tulos oli todella luonnollinen ja tasainen! Minulle suihkutus tehtiin vain kerran (häihin oli aikaa vain kaksi päivää). Väri kesti n. viikon verran ja kului tasaisesti pois. Värejä oli valittavana muutamia, itselleni laitettiin kaikkein vaalein.Onko kukaan käynyt sellaisessa rusketushoidossa, jossa kosmetologi jollakin "kynän" tapasella levittää aineen iholle?
Lähetetty 28 kesäkuu 2006 - 10:23
Lähetetty 06 heinäkuu 2006 - 10:16
Lähetetty 14 heinäkuu 2006 - 09:59
Itse mietin tuota käsittelyä myös vaikka kesällä ehtii hieman väriä saamaanki, mut nyt jo on näkyvissä eri kohdissa rusketusraitoja jotka näkyvät puvun alta..
-Eli peittääkö/tasoittako suihkurusketus nämä kohdat kesän jäljiltä
-entäs jos ottaa paria päivää ennen h-hetkeä nii hikoillessa sotkeeko hääpuvun?
Tätä samaa miettineenä!!! mulla tosi pahat rusketusrajat ja olkaimeton hääpuku pitäs vetää kuukauden kuluttua päälle. Auttaako ruiskutus rajoihin? vai pitääkö koittaa muuta konsteja? vinkkejä kaivataan.. ;)
Lähetetty 21 heinäkuu 2006 - 13:30
Vieras_LeijonaKuningatar_*
Lähetetty 27 joulukuu 2004 - 18:41
Osaatteko suositella hyvää ja hygieenistä solkkua Turun seudulla? Minkä hintaluokan paikkoja ovat?
Mitä pitää huomioida mennessään solariumiin? Miten arvet käyttäytyvät? (en oo koskaan ollu, ja kuvittelen vaan kauhukuvat jostain ruudukosta iholla... ) :o
Lähetetty 31 joulukuu 2004 - 19:47
Solariumiin mentäessä ihossa ei saa olla pakkelia, hajuvesiä, rasvoja jne. Samaten dödö kannattaa pestä pois (muuten siitä voi jäädä rumat jäljet nahkaan). Jokaisen iho voi reagoida eri tavoin solariumiin. Kyllä ne ainakin Kauniissa&Ruskeissa neuvoivat hyvin ja vastasivat kysymyksiin. Kannattaa sitten miettiä myös sitä, että mihin paikkoihin haluaa ottaa solkkua. Esimerkiksi rinnat joihin ei koskaan ole ottanut aurinkoa voivat kärvähtää myös solariumissa...
Lähetetty 12 tammikuu 2004 - 08:17
Olen itse melko huono ruskettumaan, ja saanut tarpeekseni itseruskettavista voiteista. Koko kesä menee lisäksi töitä tehden sisätiloissa, joten luonnollisesta rusketuksesta on turha haaveilla.
Nämä kapselit ilmeisesti muuttavat ihon omaa pigmenttiä tummemmaksi, jolloin tuloksena olisi ainakin kevyt päivetys, eikä ihon pitäisi kärvähtääkään auringossa niin helposti.
Kuinka aikaisin keväällä niitä pitäisi alkaa syömään?
Häät ovat heinäkuun lopulla.
Solarium ei sovi, saan siitä iho-oireita.
Vieras_Ansku ent. SG_*
Lähetetty 12 tammikuu 2004 - 11:40
Kuuri kannattaa aloittaa jo huhti-toukokuussa ja jatkaa koko kesän. Näin saat rusketuksen ja se säilyy hiukan pitempään. Mitään super tummaa rusketusta ei välttämättä saa sillä ihon oma pigmenttimäärä vaikuttaa rusketuksen syvyyteen. Nuo pillerit siis aktivoivat nuo pigmentit ja siksi ruskettuminen on helpompaa/nopeampaa.
Lähetetty 13 tammikuu 2004 - 08:12
iiris :-X
Vieras_almeliini_*
Lähetetty 12 helmikuu 2004 - 12:35
Lähetetty 13 helmikuu 2004 - 15:28
Lähetetty 14 helmikuu 2004 - 04:20
Olen myös kuullut että solariumin tuoma väri ei olisi "aitoa" auringon tuomaan rusketukseen verrattuna. Mene ja tiedä, itse ainakin näytän paljon terveemmältä. :D :D Eikä pidä ottaa paineita rusketuksesta. voi näyttää hyvin äkkiä :o vanhemmalta kuin mitä on... :P