Jump to content
Naimisiin.info

Sulhasten suusta


PatHe

Recommended Posts

heh! kyllä miehet on välillä hassuja ja hukassa oisivat ilman naistaan ;D

meillä kihlajaiset kylläkin vasta edessä, mutta sulhaseni mietti eilen, että niissä sormuksissa, pitääkö olla kiviä(?) jos miulla on. hän kun ei kivistä välitä (ei töidenkään takia, tusin mukana pysyisivät ;) ) hänelle oli iskostunut ajatus, että kihlojen on PAKKO olla samanlaiset molemmilla. ja minä sitten selittämään ,ettei pakko näin ole olla... ::) *vähä hymyilytti ajatus kivellisetä kihlasta remppamiehellä*

Link to comment
Share on other sites

Meillä on kukista ja kukkavieheistä ollut joskus aiemmin puhetta ja sen perusteella uskalsin naureskellen kertoa sulhaselleni tän palstan viehekeskustelusta. Noh, sulhanen kuunteli hetken hiljaa... Sitten tajusin, että hän ei ymmärtänyt ollenkaan mistä puhun!  :D Hän kun ajatteli miehiseen tyyliin niitä kalastusvälineitä ja väitti sitten, että en ollut maininnut häitä ollenkaan puheeni johdannossa  ;D :-X !

(Jotenkin oletin, että "Naikkarit" ja "Sulhasten suusta" riittäisivät viitekehykseksi  ::) )

Link to comment
Share on other sites

Voi ei, kuinka suloista!!!  ;D Kyllä me ollaan vaan onnentyttöjä kaikki, kun ollaan saatu mies mussukkamme rinnallemme.  ;)

Viimeisin meillä oli keskustelu hääautosta. Sanoin että hän saa sen valita, koska tietää autoista enemmän. Ja arvatkaapa mitä???  ::) Muruni esitteli minulle jonkun hypersuperexstra sporttiauton. "se kulkee niin ja niin paljon" jne. Itku meinas tulla kun jouduin hienovaraisesti vihjaisemaan, siitä miten hän mahtaa saada minut ja vannepukuni autoon? Kenkälusikalla kenties.  :o  Auto oli kaksipaikkanen (tosin upea) eikä takapenkkiä ollut kuin nimeksi... Arvatkaa vielä mikä oli päivän vuokrahinta...   ::)  ;D

Link to comment
Share on other sites

Meillä annoin miehen tehtäväksi käydä kukkakaupassa morsiuskimppua suunnittelemassa ja mainitsin samalla myös vieheistä... vähän aikaa päätä pyöriteltyään tuli kysymään "mitkä ihmeen vieheet?"  ;)

Ja kustannuksista mussukalla ei ole mitään käsitystä...

"onpas kallista -niin elämä on" ::)

Link to comment
Share on other sites

Minulla on hieman vähemmän konservatiivinen maku kuin sulholla ja väliin tulee näitä yllätyksiä.

Sulholle kun kerroin että olen aina haaveillut ruohonvihreästä silkkipuvusta, hän oli sen verran järkyttynyt ettei mitään repäisevää laukonut. Jotain "eikö valkoinen nyt kuitenkin olisi ihan kiva?" tyylistä korkeintaan.

Kun hän näki kankaan ensi kerran, totesi että "siinä on kukkia ...  niin kuin meidän mummon aamutakissakin.

Lähinnä silloin nauratti  ;D

Sama mies kauhisteli tässä taannoin " yrittää syöttää hänelle jotain rauhoitettua eläintä" kun sushi:a olin tarjoomassa....

Link to comment
Share on other sites

Guest December_Bride

Mä olen suunnilleen kaiken vääntänyt täällä yksin,lähinnä siksi, että kun olen nyt työttömänä, niin aikaa tapettavaksi on! Pohdin äänee, että mitä vielä pitää tehdä ja sulho siinä ihmettelemään, että mikä hemmetin kiire tässä oikeen on, kun avioliittomme siunataan vasta puolen vuoden päästä maaliskuussa... No juu, mun laskujen mukaan maaliskuun 19.päivä on melkolailla 4 kuukauden päästä ja olen ajatellut tehdä muutakin häiden edeltävänä viikkona, kuin näprätä sormet verillä koristeita!

Sama mies pohdiskeli, että kerran meidän hellittelynimet on Intiaani ja Menninkäinen, niin voitais kaivertaa sormuksiin "Inkkari ja Menkkari"... kevyt hysteerinen repeäminen!

Ja kannanhan minäkin korteni tähän viehe-keskusteluun...Koska meidän häiden teemaväri on hopea, niin hopean värinen Professori punaisella helmellä vois olla aika bueno juttu!  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Sama mies pohdiskeli, että kerran meidän hellittelynimet on Intiaani ja Menninkäinen, niin voitais kaivertaa sormuksiin "Inkkari ja Menkkari"... kevyt hysteerinen repeäminen!

Kiesus!!!! Kiitos D_B; sain hupia tähän yövuoron ankeuteen  :D Heheee grinning-smiley-045.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

On nä meijän miehet ihania... :-X :-X

Eilen oltiin murun kanssa ravintolassa, ja yritin tivata, että milloin ja miten hänellä olisi aikomus kosia mua... Kysymykseen "kauanko se sitten kestää" (tarkoitin olhjelmaa tms. mitä hän on järjetänyt), rakas siihen vastasi, että eikö sen loppuelämä olisi tarkoitus kestää ;D

Toinen tilanne oli, kun keskusteltiin ekaa kertaa teemoista yhdessä. Olin just kertonut mikä se tema nyt ylipäätänsä on (jokin väri, kuvio tms.)... Tähän kultsi vastasi jonkin ehdotuksen (kieltää nykyisin jo sellaista sanoneensa), joka muistutti enemmän naamiaisia kuin häitä... Siinä oli naurussa pidättelemistä, kun sielunsa silmin näki sulhon naurettavat naamiais kuteet päällä polvillansa alttarilla... ;D  :-X  :-X

Link to comment
Share on other sites

Hih, hauskaa luettavaa  ;D Oma sulhaseni luuli aikoinaan, että kihloihinkin mennään kirkossa papin aamenen saattelemana. Eikä meinannut millään uskoa, että ihan kahdenkeskinen sopimushan se on... Siinä vaiheessa ei onneksi vielä suunniteltu omia kihloja/häitä. Nyt taitaa miesparka olla jo hiukan valistuneempi   :D

Link to comment
Share on other sites

Meillä käytiin keskustelua kanssa tuosta vieheestä.  :o mutta mies ei oikeasti tiennyt, että sormus laitetaan vasempaan nimettömään (nyt kyllä on oppinut, kun sen hänelle olen selväksi tehnyt). "En minä ikinä oo kattonut kenenkään sormia, että missä se sormus on, ja mulle on ihan sama mihin se laitetaan..." ja toinen oli meillä kanssa tuo budjetti, kysyin häneltä, että tietääkö hän varmasti paljonko häät tulee maksamaan...no ei tiennyt juu-u. Ja alusvaatteita ei kuulema minulle hankita "kun ne on vaan tiellä sitten yöllä". Ei siinä mitään, jos olisi vitsillä heittänyt, mutta kun reppana oli tosissaan..

Link to comment
Share on other sites

Ai niin!

Tää on hyvä!

Oltiin syksyllä anoppilassa ja niitten pihalla lensi pihlajanmarja humalaisia (!) tilhiä. Niitä oli aikaisemminkin lentänyt päin ikkunoita ja silloin anoppi soitti mulle ja kertoi asiasta.

No, tällä kertaa 3 tilheä lensi peräkanaa ihan muutaman sekunnin välein päin olohuoneen ikkunaa.

Hämmästyksen keskellä käytiin seuraava keskustelu:

Sulho: Mikä se oli?!

Anoppi: Ne on niitä pirun tilhiä!

Minä: Herranjumala!!!

Sulho: No kuka niitä heittelee?!

PS: vain 2 tilhistä jäi eloon :-/

Link to comment
Share on other sites

Meillä tuli sulhasella monia hyviä laukauksia!  :)

Tässä muutama:

- Oltiin tapaamassa sormuksen tekijää / suunnittelijaa joka kysyi että mitä yhteistä meillä on. Tähän sulhanen totes miehekkäästi: "En mä tiedä, kai rakkaus.. " JA kyllä hävetti!   ;D

Jokaiseen asiaan sulhasella oli vastaus kun kysyttiin mieli pidettä " Ei mitään väliä"

Palautettiin sulhon ja bm:n pukuja niin myykä kysyi että onko nyt onnellinen olo niin sulhanen vastas " En mä tiedä, kyllä tää tästä!"   ::)

Tälläinen mies mulla!   ;D

Link to comment
Share on other sites

Kävi täälläkin mielessä sulhoja alentava ketju, mutta toisaalta kun miettii miten naiset monesti keskenään keskustelee ja päivittelee "ne miehet"...

Joten toivottavasti ketju pysyy hyvän tuulisena ja samalla meille naisille pikku vinkkinä siitä kuinka joskus voisi vähentää sitä turhaa hössöttämistä ja ajatella yksinkertaisemmin!

Ja onhan moni lisännyt kommentinsa päätteeksi varmuuden vuoksi ihastelun, kuin ihania ja erillaisia ne miehet onkaan  :-X

Kukahan se oli niistä tilhistä kirjoittanut - mainio juttu!  ;D

Meillä muuten häihin liittyvä, ajatuksia herättävä sulkin kommentti koski alusvaatteita (joiden hintoja päivittelin, kun se budetti nyt aina paisuu muutenkin...)

"että mitäs väliä sillä on, kun enkös vaan mä näe ne?"

eli täällä on kai tyydyttävä vanhoihin slogeihin, jollen keksi hyviä perusteluita uusille  ;D

Link to comment
Share on other sites

Mua ottaa välillä päähän, kun sulhon kommentti tuntuu joka asiaan olevan: ihan sama, tai: joo, ihan ok. Niinpä oonkin välillä leikkinyt sen kustannuksella ja näyttänyt lehdistä muka jonkun TOSI ihanan hääpuvun, jollaisen haluaisin (todellisuudessa puku on ollut joku hirvitys, jollaista en ikinä päälleni laittaisi ja josta tiedän, ettei myöskään ole yhtään sulhon makuun). Siinä se sit on taas vähän vaikeena kommentoinut et: joo, aika erikoinen....mut kyl joo ihan kiva.... Ja mä oon saanut hyvät naurut  ;D

Toinen hauska (?) juttu sattui, kun näytin sulholle tekstiä, jonka haluaisin kutsuihin tai esim. ohjelmalehtiseen. Teksti on siis tämä: "Tänään otan puolisokseni ystäväni, jonka kanssa nauran..." Toi teksti kun sopisi meille kuin nakutettu. Kysyin sitten sulhon mielipidettä ja hän sanoi että ei kyllä oikeen tykkää kun on hänen mielestään aika lapsellinen. Mä olin ihan et HÄH  :o, toihan sopis meille tosi hyvin. No hänhän olikin sit puhunut koko ajan siitä tekstin fontista (joka oli sellainen pyöreä ja pehmeä) eikä ollut edes kunnolla lukenut koko tekstiä!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...