nedis

Häät 2017

216 viestiä aiheessa

Äh en saa hymiötä näkyviin

Tuntuu että aika menee tosi hitaasti kun on jotain mitä odottaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät on toukokuussa 2017  :-X Olen jo muutamalta juhlapaikalta kysynyt tarjouspyyntöjä. Potentiaalisiin valokuvaajiin olen ottanut nyt hyvissä ajoin yhteyttä, mutta mitään ei ole lyöty lukkoon. Vielä en haluaisi tehdä mitään suurempia päätöksiä, kun oon niin nopea muuttamaan mieltäni. Mutta ihanaa että on vielä reilusti aikaa  :)

Meillä on jo valmiiksi aika varma kuvaaja, ei vaan olla varattu vielä. On kuvannut aika paljon kaikkia juhlia meillä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äh en saa hymiötä näkyviin

Tuntuu että aika menee tosi hitaasti kun on jotain mitä odottaa!

Joo mä liityin kans :) Ihan huippu hyvä ryhmä, sielä todella kirjotellaan kokoajan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jee kiva olla mukana! Täällä on häät kesä/heinäkuu 2017. Tarkkaa päivää ei olla vielä päätetty. 

 

2017 tulee niin pian! Liityin myös fb-ryhmään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös häitä vuodelle 2017 suunnitteleva morsmaikku! :girl_dance:

Hääpäivä suunnitteilla 22.7.2017 ja juhlapaikka myös alustavasti varattuna! Yay! Ens vuoden toukokuussa sitten päästään varailemaan kirkkoa - toivottavasti myös saadaan sellainen! 

 

Miten fb:n hääryhmään pääsee liittymään? Olen yrittänyt päästä häät 2017 -ryhmään, tuloksetta..  :wacko:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ollaan naimisissa jo, mentiin 2010 salaa maistraatissa mutta nyt pistin kovaa kovaa vasten ja sanoin että 2017 me pidetään kunnon häät eli onko se nyt virallisesti vihkivalan siunaaminen mutta ihan häinä me niitä aletaan suunnittelemaan. Jänskää! Alustavasti mietin että juhlapäivä olisi 5.8.2017.

Muokattu: , käyttäjä: Haahap

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös täällä juhlitaan häitä kesällä 2017 :girl_in_love: ainoastaan juhlapaikkaa on alustavasti kyselty ja paras niistä on varattu jo täyteen 2017 heinäkuun osalta, onneksi mietimme häitä kesäkuulle :) On kyllä ihanaa jo suunnitella koristelua, hääpukua yms. ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös häitä vuodelle 2017 suunnitteleva morsmaikku! :girl_dance:

Hääpäivä suunnitteilla 22.7.2017 ja juhlapaikka myös alustavasti varattuna! Yay! Ens vuoden toukokuussa sitten päästään varailemaan kirkkoa - toivottavasti myös saadaan sellainen! 

 

Miten fb:n hääryhmään pääsee liittymään? Olen yrittänyt päästä häät 2017 -ryhmään, tuloksetta..  :wacko:

 

Meillä myös hääpäivä 22.7.2017!  ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myöskin yksi uusi ilmoittautuu! Kihloihin mentiin juuri, yhdessäoloa kertynyt jo 5,5 vuoden ajalta :) Kesä 2017 valikoitui sekä käytännön että numeroiden vuoksi, toinen lapsi tuloillaan alkuvuodesta 2016 ja meillä tuo nro 7 tuppaa kulkemaan mukana nykyään jo lähes kaikessa :D Onhan tässä Pinterestiin kerinnyt kertymään vuosien varrella jo vaikka mitä, kirkkoa ja juhlapaikkaa olen alkanut viime aikoina miettimään ja katselemaan. Luulen kuitenkin että tuo ensi vuoden alku menee eteenpäin melko haipakkaa, yhden vilkkaan taaperon ja uuden tulokkaan kanssa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ilmottaudun myöskin mukaan! Häät näillä näkymin lokakuussa 2017, tällä hetkellä suunnittelua käynnissä minun osalta jo jonkun verran. Mitään ei ole vaan vielä pystynyt lyömään lukkoon kun miekkonen ei ole käynyt rippikoulua, eikä ole varmaa, että käykö sen nyt aikuisena. En siis tiedä ollenkaan, että mennäänkö kirkossa naimisiin vai mennäänkö maistraatissa, ja sen jälkeen kirkossa avioliiton siunaaminen. Tuskallinen olo kun tekisi mieli juoksennella varailemaan jo juhlapaikkoja, kirkkoja, kilpailuttaa pitopalveluita jne. Vähän ehkä liian aikasta moneenkin asiaan tässä vaiheessa, mutta mielummin teen kaiken rauhassa kun viime tipassa aivan paniikissa. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle iskee kohta paniikki! Vajaan viikon päästä on ystävän häät, joiden jälkeen olen sallinut itselle luvan alkaa suunnitella omia häitä niin sanotusti kunnolla. Onhan mulla hääpuku ja kengät hankittuna, mutta noiden ystävän häiden jälkeen omiin häihin on vajaat puolitoista vuotta aikaa ja häät pidetään reippaasti eri paikkakunnalla (noin 650 kilsan päässä täältä missä asutaan), joten alkaisi olla niin sanotusti päätösten aika. Jotenkin se häiden haaveilu tasoa "tällainen olisi kivaa ja tuollainen olisi kivaa" on ollut helppoa. Nyt kun niitä pitää alkaa oikeasti miettiä, niin jännittää! :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tännehän on tullut paljon uusia! :) itse en noihin fb ryhmiin liity ettei kukaan tuttu vahingossakaan huomaa, lisäksi mies sanoi että "2-3vuoden sisään"...eli hänet tuntien häät siirtyy (TAAS) vuoteen 2018... :'( mutta mulla on kaikki valmiina, kunhan sanoo nyt, niin minähän järkkään kaiken vaikka 2kk xD

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jee, ihanaa huomata että on muitakin aikaisin häitään suunnittelevia liikkeellä :)  ! Menimme kihloihin muutama kuukausi sitten ja häät ovat suunnitteilla tammikuulle 2017. Suuria linjoja olemme jo sulhon kanssa pohtineet ja yhtä juhlapaikkaakin kävimme jo katsomassa. Todennäköisesti teemme alustavan varauksen lähipäivinä, sillä paikka on kovin suosittu.
Kaasot ja lähimmät sukulaiset ovat yrittäneet hieman toppuutella hääinnostustani ja varoitelleet, että ehdin vielä kyllästyä koko häihin, jos aloitan suunnittelemaan näin aikaisin. Itse en kyllä kyllästymiseen usko, sillä nautin suunnittelusta ja hääblogejakin on tullut selattua jo vuoden verran ennen kihlausta :wub:

Muokattu: , käyttäjä: _kuurankukka_

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa! Meillä myös häät kesällä 2017, tarkemmin ottaen 1.7.2017 :)

Kihloihin olemme menneet 2011, mutta nyt vasta alkaa olemaan elämäntilanne sellainen, että pystyy häitä hiljalleen järjestelemään.

Budjetin kanssa myös lähdetään nollasta eli säästämistalkoisiin alkamassa! :D

Kiva että meitä on jo enemmänkin täällä kuumottelemassa tulevia häitä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noo..me ollaan oltu kihloissa jo vuodesta 2008. Aina on sitten tullut muuta kun on mietitty että se vuosi voisi olla hyvä, esim kaksi raskautta. Mutta nyt näyttää siltä ettei mikään voi estää. :D meilläkin on 0€ säästöjä häitä varten, mutta tässä voikin ostella jo nyt aika paljonkin kaikkea niin ei kaikki menot tule samaan. :) tietääkö kukaan muuten voiko postimerkkejä ostaa parikin vuotta etukäteen? Ne kun maksaa 3 kertaa enemmän kun meidän kutsut :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät suunnitteilla 19.8.2017, ihan vaan koska mies sen päivän valitsi. :) En malttanut olla liittymättä tänne ja jo on puku hankittuna... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

2017 tai 2018, katsotaan lähempänä tarkemmin. Tässä vaiheessa teen Pinterest-ideointia ja etsin pukua :tender:

Muokattu: , käyttäjä: Nanshe

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me sovittiin, että pidetään talvihäät vuonna 2017 ja päiväksi suunniteltiin 11.2.

 

Kihloihin mentiin tämän kuun alussa ja alusta asti oli selvää, että muutaman vuoden sisällä mennään naimisiin. Nyt on jo hirmuinen suunnittelu ja eri juhlapaikkojen listaus ja vertailu käynnissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäpä heittäydyn mukaan! Ihan vastikään kihlauduttiin (sormuksia vasta postista odotellaan) ja häät olisi tarkoitus tanssia toukokuussa 2017 :) Ei olla vielä sen kummemmin suunniteltu kun ei olla vielä kihlausta julkistettukaan. Odotellaan, että saadaan sormukset, sitten kerrotaan perheille ja sitten alkaa suunnittelu! Oon kyllä jo hääpaikkoja etsinyt kuumeisesti kun monet varataan jo niin aikaisin, että saataisiin haluamamme. Kunhan perheille kerrotaan kihlauksesta, niin olisi tarkoitus varailla tutustumisaikoja hääpaikoille :)

 

Ainoa pieni miinus tässä riemussani on, että mies ei ole aivan yhtä innoissaan. Toki tein hänelle selväksi ja ollaan yhtä mieltä siitä että kun kerran kihlaudutaan niin sovitaan myös hääpäiväkin samalla. Tämä on siis vain minun ajatusmaailmani, muut olkoon kihloissa niin kauan kuin hyvältä tuntuu :) Mies ei silti ihan niin innostunut ole häistä, ehkä raha stressaa tai se, että on ollut ennen meidän suhdetta lähes kymmenen vuotta yksin niin vakavasti sitoutuminen hieman pelottaa.. Noh, tarkoitus on näistä asioista vielä keskustella, en toki halua häntä mihinkaan pakottaa. Toistaiseksi kuiten on yhdessä sovittu, että häät tosiaan tanssitaan 2017 :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajatuksena olisi mennä naimisiin vuonna 2017. Tätä tarkempaa ajankohtaa emme ole vielä suunnitelleet mutta itselläni olisi mielessä elo-syyskuu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on ollut jo kihloihin mennessä (v. 2012) mielessä, että häät pidettäisiin vuonna 2017, vaikka emme muille ajankohtaa heti kertoneetkaan. Nyt on sitten jo alustavia varauksia tehty juhlapaikan suhteen ja päiväksi saimme haluamamme eli 26.8.2017. Ja nyt on kaaso ja bestmankin saatu messiin! :girl_smile: Opiskelijan kukkarolla mennään joten on ihana, ettei ole kiire ja että hankintoja voi tehdä pikkuhiljaa ja harkiten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on tilanne selkiytynyt sen verran, että hääpäivä on päätetty toukokuulle 2017 ja useampia paikkoja käyty jo katsomassa. Yksi meille tosi hyvä on jo löytynyt, mutta ei olla vielä varattu. Alkoi se mieskin jo innostumaan kun sormukset saatiin sormeen. Oon nyt vakuuttunut, että hän haluaa tätä yhtä paljon kuin minäkin :girl_in_love:  Harmi, kun budjetti ei anna periksi, että mentäisiin jo 2016.. Oon jo suunnitellut hyvin pitkälle kaikenlaista ja tuntuu, että siihen 2017 kestää ikuisuus! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään