1873 viestiä aiheessa

Täällä kaipailtas apuja,kun tarkoitus olisi käydä pe maistraatissa,ja la sitten pitää juhlat/saunailta kavereille (n30hlö).toiveena olisi siis löytää joku mökki tms,(sauna ja takka must.) ja tarkoitus olisi mahtua syömäänkin siellä.eli "oikeaa"juhlatilaa ei välttämättä tarvitse..

onko kellään parempaa tietoa hyvistä paikoista,kun ei netistä oikein mökkejä löydy tältä oulun alueelta. Saa olla naapurikunnan puolellakin.Niin ja tämä olisi tarkoitus tapahtua tammi-helmikuussa 2010..kiitos ja kumarrus.

Olimme yksissä juhlissa (ei häät) Tahkokankaan leirikeskuksessa Hietasaaressa. Ymmärsin, että se on aika edullinen. Siellä on käytössä pieni keittiö ja sauna ja kohtuullisen kokoinen oleskelutila sekä majoitustilaksi muutama makuuhuone, eli porukkaa voi jäädä sinne myös yöksi. Ei nyt mikään luksustila, mutta kotoisiin bileisiin sopiva.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlapaikka onneksi löytyi, vihdoin!

Kannattaa kysellä vielä kesälle 2010 juhlapaikkaa

- Ytyältä (hietasaari) todella edullinen ja isot tilat

- Auranmaja pirttimäinen ja edullisin vaihtoehto. Itse saa tuoda kaikki. Vuorkaan sisältyy kaikki astioista pöytäliinoihin

- Valion tilat. Meillä itsellä siellä häät ja kohtuullisen edullinen, koska ruoka tulee valion kautta eikä tällöin peritä mitän muuta maksua paikasta. Tarjoilijoiden hinta vähän kauhistutti, mutta sekin on kuulemma normaalia hintaluokkaa. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään hajua että millaiset on Nallikarin saunatilat?Ja onko hinnasta tietoa?Laitoin sinne kyselyn mutta eivät tunnu haluavan vastata..

Koitelin residenssi oli aikas hintava, yksi vaihtoehto olisi ytyä mutta sekin aika iso..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kiitos vastanneille: Koivuhakaan sopisi koko porukka, mutta ei ole yhteistä tilaa vaan pitäisi sitten levittäytyä huoneisiin (itse sen koin epämiellyttäväksi vieraana, kun en nähnyt juhlaparia). Helmen Pirtti tulee tosiaa liian tyyriiksi, kun ei juhlavieraat tiettävästi lasiin sylje ja haluttais tarjota koko bileet. Korvenkylän nuorisoseura ei nyt ainakaan kuvista näyttänyt siltä kuin olen haaveillut, mutta kerro "kila" tosiaan lisää, kun olet hääsi saanut siellä vietettyä - kuinka viihtyisäksi saitte tilan jne.

Me olemme suunnitelleet että jos tuntuu menevän tyhmäksi ripotella ihmisiä, laitamme ruokailunkin siihen tilaan, jossa lava ja juhlasali. Kyllä minustakin tuntuu, ettei sellaista täydellistä paikkaa voi löytääkään joten on vaan sitten valittava tärkeimpien kriteereiden mukaan. Ja meillä ne tärkeimmät oli maalaismaisema, yöpymispaikat, oma rauha ja se, että saa bilettää vaikka koko yön :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oulunsalon Peuhua varataan nyt vuodelle 2010

Varauksia voi soitella sisätautien neuvonnasta 08-3154193

Ainakin heinäkuun toinen viikonloppu (9-11.)oli vapaana vielä kun soittelin. Muita kuukausia en edes kysellyt kun sain meille varattua 16.-18.7.

Taloa näyttää Riitta Pirinen jolle tuossa soittelin. Istumapaikkoja on 192, pöytii yläkertaan ihmisiä mahtuu reilu sata. Tiistaina mennään katsomaan niin tietää sitten tarkemmin muuta. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensi kesänä olisi sitten tarkoitus häitämme juhlia ja alustavasti olen varannut juhlapaikaksi Peuhun Oulunsalosta. Olen joskus kauan kauan sitten paikassa käynyt, mutta tarkkaa muistikuvaa paikasta ei ole. Perjantaina menemme paikkaa katsomaan. Nyt vaan kovasti jännittää, että vastaako muistikuvat ollenkaan todellisuutta ja onko paikka täydellinen pettymys! Tuntuu vain, että alkaa olla parhaimmat paikat ensi kesän häille jo varattuja. Siksi pelkäänkin, että jos tuo Peuhu onkin pettymys, niin mitäs sitten, kun kaikki hyvät paikat on jo varattu!

Kertokaapas te, jotka olette Peuhussa häitä juhlineet, millainen paikka on! Kuvia yritin netistä etsiä, mutta eipä löytyny. Haaveena olisi vielä, että mahdollisesti vihkiminenkin tapahtuisi peuhussa, meren rannassa.

Paikan plussaa on isot tilat, luonto ja meri. Paikkaan saa viedä omat juomat ja mahdollisuus vuokrata myös kahta saunaa edullisesti.

Kaikkia hyviä sekä huonoja kokemuksia kaipailen!!! Ja jos joltain löytyy kuvia, niin kiva olisi niitäkin katsella! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yritin muuten Sarah85 varata Peuhun juuri tuolle samalle viikonlopulle, minkä sinä näköjään olit varannut!!! :girl_smile: Kirkko oli varattu alustavasti 17.7. mutta siirsimme hääpäivää sitten elokuun alkuun! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tykättiin Peuhusta kovasti! Ihana vanha päärakennus, jossa yläkerrassa suuri yhteistila ja alakerrassa mm. fiksut keittiötilat + muita huoneita. Piha-alue on ISO ja siisti, johon sopii kyllä jos jonkinmoista toimintaa. Peuhu oli meille ykkösvaihtoehto eikä ainakaan meidän toiveita pettänyt, kun paikka livenäkin nähtiin. Meidän häitä tanssitaan tuolla 14.8.2010 :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytiin tänään katsomassa Peuhua ja minäkin tykkäsin siitä.

Mirella81 näkyi perustaneen paikalle oman ketjun tuonne juhlatilakohtaisiin.

Vaikka paikasta on vaikea löytää kuvia, kannattaa olla Oys:iin yhteydessä ja käydä ainakin katsomassa sitä. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mekin juhlittaa Peuhussa häitä ensi kesänä ja kuvat juhlista olis kyllä tosi kivoja. Pystyis itekin sitten paremmin suunnittelemaan ja hahmottamaan jo koristellun tilan.

Kävimme tänään katsastamassa paikkaa ja ainakin minun mieleeni se oli. Vanha talo ja suuri melkein kokonaan yhtenäinen yläkerta. Ylhäällä iso takka hiukan katkaisee yhtenäisyyttä, mutta meille tulee varmaan sen takana olevaan pienempään tilaan bändi- ja tanssihommat. Tuoleja oli ilmeisesti ainakin tarpeeksi vaikka eivät kaikki pehmusteiltaan ole samanvärisiä. Luulen että pöydät riittävät hyvin meidän n.120 hengen häihin. Ainakin luulen että saamme tuon verran porukkaa mahtumaan sinne, kunhan järjestellään oikein :girl_smile:

Astiat oli suurimmilta osin 200 hengelle. Jokunen lasi on joskus hajonnut mutta luulen että piisaavat meille. Kahvinkeittohommat voi joutua järjestämään omilla/pitopalvelun keittimellä, jos pitopalvelu ei suostu käyttämään siellä olevaa 60 kupin keitintä. Lautaset olivat muistaakseni valkoiset ja niissä meni sisäpuolella ohut musta/t.sininen raita. Eivät siis luksusta, mutta luulen että vastaavat tarkoitustaan ihan hyvin.

Vessat kirkkaanpunaiset, mutta kuitenkin isot ja etenkin tärkeää peilitilaa hyvin :girl_smile: Yläkerran valkosiniraidalliset kappaverhot eivät olleet ihan minun makuuni, mutta ne saa vaihtaa jos haluaa.

Paikan "emäntä" näytti meille myös saunat, jotka olivat hyvän kokoiset ja ihan viihtyisät. Merenrannallakin käytiin...ihan ok näkymät, mutta maankohoamisen vuoksi vesiraja oli ainakin nyt melkoisen kaukana.

Tässä joitain asioita, joita tulee mieleen.

Kuulostaa hyvältä tuo paikka! Ainakin juuri sellaiselta, mistä olen haaveillutkin! Perjantaina tosiaan mennään paikkaa katsomaan, mutta en millään malttas oottaa sinne asti! On kuitenkin niin ratkaseva asia häiden järjestämisessä tuo juhlapaikka. Meillä on sitten Tinderellan kans peräkkäisinä viikonloppuina häät tuolla Peuhussa! Koitamma pitää paikan pystyssä! :girl_wink:

Minkä verran olette ensi kesän häitänne jo suunnitelleet? Mä en ole vielä kovin paljon kerennyt, vaikka paljonhan ne ajatukset pyöriikin jo häissä ja monia ideoita on kyllä jo mietinnässä. Hääpuvusta olen kaverini kans alustavasti vähän keskustellut. Kaverini siis tekee minulle hääpuvun!

Muodostin tosiaan tuonne kokonaan uuden ketjun Peuhu-nimellä, vahingossa...yritin sitä poistaa, mutta enpäs osannut. Ylläpidollekkin koitin laittaa viestiä, että poistaisivat sen viestin, mutta en saanut viestiä sinne lähetettyä. Kertokaapas viisaammat, mites saan viestin poistettua!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Me juhlimme ensi kesänä Laitasaaren seurojentalolla häitämme. Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia paikasta, miten asiat toimi? Melkoisesti paikka on ainakin nostanut hintojaan vuosien varrella, liekö sitten ihan yleisiä korotuksia vai onko paikasta todellakin tullut jo niin suosittu! :girl_smile:

Pitopalvelu (Bisketti) kyllä hehkutti paikkaa Oulun parhaimmiksi, mutta ainahan sitä pahinta pelkää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Suunnitelmissa tanssia häitä ensi kesänä Pohdon tiloissa Nallikarissa. Onkohan tilat liian isot jos vieraita noin 50-60? Ei ois tarkoitus että paikka olisi henkilömäärää liian suuri.. Harkinnassa myös Tervatoppilan Oulujokisali. Onko siitä kokemuksia kenelläkään? Myös Lasaretti kiinnostaa ja Holiday Inn. Kokemuksia kyseisistä paikoista otetaan mielenkiinnolla vastaan! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Lasaretin Merikoski-sali on aivan ihana, ja miljööhän on saarella aivan upea! Merikoski-saliin mahtuu max. 70 henkeä, meille vaan on niin isot häät tulossa ettei sitä voitu edes harkita. Muista en tiedä, Holiday Innistä ei meille ikinä edes vastattu kyselyihin ja tarjouspyyntöihin :girl_mad: , mutta siellä on kyllä upeita viinikellarimaisia juhlasaleja kuvien perusteella. Meidän häät tanssitaan Lyseon lukion juhlasalissa ja olen erittäin tyytyväinen siihen :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on varattuna Oulunsalon Peuhu ensi elokuun loppuun. Viime viikolla kun varasin meille oli vielä heinakuussa ja elokuussakin vapaita viikonloppuja, heti vaan kyselemään jos kiinnostaa!

Talohan on punainen 2 kerroksinen hirsitalo, jossa keittiö alakerrassa ja varsinainen juhlatila ylhäällä. Meille tulee ilmeisesti noin 100 vierasta ja silloin noutopöydän mahtuu kattamaan yläkertaan. Tilaa on lähes 200 hengelle jolloin varmaan joutuu hieman jakamaan vieraita eri huoneisiin. Hinta on 170e/vrk tai OYS:ssa työskenteleville 90e/vrk, vrk alkaa aamulla ja loppuu klo 24.

Paikasta ei netistä oikein löydy kuvia mut tässä ketjussa pari sivua takaisinpäin löytyy pari kuvaa ja yhteystiedot.

Muokattu: , käyttäjä: Briitta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hakusessa siis juhlapaikka, jossa olisi majoitus-mahdollisuus?!? Omaa sukua tulee muualta kuin oulusta, joten majoitus olisi pakollinen jollekkin määrää ihmisiä... Itse tiedän tuon johteenhovin, mutta aivan liian kallis... :I

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä olette saaneet tuon tiedon että Peuhu olisi työntekijöille 90€/vrk? Nimittäin itse sitä jokin aika sitten kyselin, ja silloin kerrottiin hintojen menevän niin että 1.5-30.9 hinta on 170€/vrk ja 1.10-30.4 90€/vrk, eikä sillä infon työntekijän mukaan ole merkitystä onko varaaja Oysissa töissä vai ei... :huh: Lisäksi nainen sanoi että kannattaa varata myös pihapiirissä oleva sauna (5€/h), ettei sitä varaa joku muu seurue. Jos siis haluaa varmistua ettei hääjoukkoon eksy tuntemattomia juhlijoita :P

Miten muuten Peuhussa häitä järjestäneet olette kokeneet tilat, lähinnä siis ala- ja yläkerran toimivuuden? Tykästyin yläkertaan, ja siellä minun mielestäni ruokailu hoidettaisiin ehdottomasti. Jäin kuitenkin miettimään vanhuksia joille portaiden nouseminen voi olla vaikeaa ja näin ollen esim. wc:ssä käynnit hankalia, sillä wc:thän olivat alakerrassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä varattuna Arttelin sali. Kenelläkään kuvia somisteista ko. paikasta? Paikka itsessään ei varmaan kaipaa paljon koristeita, mutta ideoita minkälaisia somisteita on siellä ollut otetaan mielellään vastaan :girl_cray:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Peuhussa ehkäpä juhlitaan meidänkin häät.. Saa nähdä.. Huomenna menen kaason kanssa kattomaan paikan ja saa nähdä miltä se alkaa tuntumaan. Korvenkylä olikin meillä jo varattuna ja tuomiokirkko mutta hääjärjestelyt menikin sit uusiks melkein kokonaan ku vauva sattu päättämään tulla tammikuussa ja helmikuussa olisi häitä juhlittu, siispä häät siirtyi ja hiukka paikkaakin olen alkanu uudestaan miettimään, ku se korvenkylä ei kuitenkaan aivan minun toiveita täytä salin osalta. Noh huomenna sen näkee.. ja voihan se olla että minun mieleen ei ole sellaista paikkaa edes tehty johon olisin tyytyväinen. -tai no olis kai sitä jos rahasta ei olisi kiinni :)

Mut tosiaan niin ku moni muukin on sanonut kyseisestä paikasta (peuhusta) että jos jollain olis kokemusta siellä juhlituista häistä/juhlista niin ilomielin kuulisi itsekkin kommenttia paikan toimivuudesta ja muutenkin ulkonäöstä jne..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nonni nyt sen on Peuhukin käyty kattomassa ja se me varattiin.. :) Toukokuussa 22.5.2010. Oli mahtavan näköinen paikka, suosittelen lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varattiin Korvenkylän nuorisoseurantalo elokuun toiselle viikonlopulle 2010. Minusta paikka oli jotenkin sympaattinen, vaikkei tietenkään mikään luksus. Pieni nuhjuisuus ei meitä haittaa, sillä tilat ja hinta ja sijainti olivat meille varsin sopivat.

Puvunkin ehdin tuossa jo ostamaan, joten nyt pitäisi sitten ruveta hommaamaan muita tärkeitä asioita, kuten pitopalvelua ja musiikkia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Peuhussa häitä pitävien kannattaa huomioida se, että lämpimällä säällä yläkerrassa on todella kuuma! Ja tuuletus ei oiekin roimi. Sitä kannattaa suunnitella etukäteen (ainakin jos on paljon porukkaa)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Täällä kaipailtas apuja,kun tarkoitus olisi käydä pe maistraatissa,ja la sitten pitää juhlat/saunailta kavereille (n30hlö).toiveena olisi siis löytää joku mökki tms,(sauna ja takka must.) ja tarkoitus olisi mahtua syömäänkin siellä.eli "oikeaa"juhlatilaa ei välttämättä tarvitse..

onko kellään parempaa tietoa hyvistä paikoista,kun ei netistä oikein mökkejä löydy tältä oulun alueelta. Saa olla naapurikunnan puolellakin.Niin ja tämä olisi tarkoitus tapahtua tammi-helmikuussa 2010..kiitos ja kumarrus.

Miltä kuulostaisi esim. Club Backstage?

http://www.clubbackstage.fi/

Meillä maistraatti perjantaina, siitä syömään vanhempien kanssa ja illaksi tuonne saunailtaan kavereiden kera. Paikassa ei ole A-oikeuksia, catering-palvelut voi halutessaan tilata. On oikeasti ihan mielettömän upea ympäristö, todella dramaattisen tummasävytteinen, punaista ja mustaa.

Omat häät on tosin vasta lokakuussa, joten en vielä ensikäden tietoa osaa tilojen käytöstä sanoa, mutta mitä vierailun yhteydessä vilkaisimme niin todella hienot tilat. Kannattaa käydä tutustumassa.

Hakusessa siis juhlapaikka, jossa olisi majoitus-mahdollisuus?!? Omaa sukua tulee muualta kuin oulusta, joten majoitus olisi pakollinen jollekkin määrää ihmisiä... Itse tiedän tuon johteenhovin, mutta aivan liian kallis... :I

Lasaretti, todella nätti paikka ja todella hyvää ruokaa. Yhtään pahaa sanaa en ole paikasta kuullut.

Muokattu: , käyttäjä: Ariana

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hakusessa siis juhlapaikka, jossa olisi majoitus-mahdollisuus?!? Omaa sukua tulee muualta kuin oulusta, joten majoitus olisi pakollinen jollekkin määrää ihmisiä... Itse tiedän tuon johteenhovin, mutta aivan liian kallis... :I

Lasaretti ainakin on yksi - siinähän on hotelli samassa yhteydessä.

Toinen, tosin vähän erin henkinen paikka on Hietasaaren veljeskoti, jota voi kysellä Diakonissalaitokselta. Hinta on edullisimmasta päästä ja paikanpäällä on muistaakseni muutamia mökkejä majoitusta varten. Sinne pääsee paikanpäälle katsastamaan tilat halutessaan. Veljeskodilla on se etu, että voit valita minkä vain pitopalvelun + voit viedä omat juomat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Backstagesta pyysinkin tarjouksen,muuta menee yli budjetin kyllä..ois kyllä ollu muuten just meille.. :girl_sad:

No,varasin alustavasti sen Ytyän Hietalinnan helmikuulle,vieraita loppujenlopuksi tulossa n.30. Pihalle paljo ulkotulia ja jätkänkynttilöitä ja sisälle kans valaistuksen avulla luultavasti saa tunnelmaa. Siellä on erillinen sauna-takkahuone rakennus jonne ukot tod.näk. loppuillasta ryykää:) rennot bileet onkin tarkoituksena järjestää..

Meinattiin hommata maistraatista ihminen sinne paikan päälle vihkimään,luulisin että tilaa nyt sen verran on ja kun ei vieraitakaan tuon enempää oo,on se kuitenkin itsestä kivempi että on ne läheiset sitäkin tapahtumaa todistamassa.

nyt sitten ressaamaan muita asiaankuuluvia juttuja:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ompa vaikeaa tämä juhlapaikan löytäminen...

Minulle kuin unelmapaikka olisi sellainen, jossa iso piha-alue, saunomismahdollisuus, grillikota, katettua lavaa tai terassia missä voi bändi soittaa, majoitusmahdollisuus ja kaikenlisäksi yhteen samaan huoneeseen pitäisi sopia 90 ihmistä syömään. Paikka pitäisi voida vuokrata koko vlopuksi ja omat pitopalvelut ja juomat täytyisi saada tuoda. Ei taida oulusta sellaista paikkaa löytyä... Tai en ole ainakaan vielä löytänyt.

Tietääkö kukaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.