475 viestiä aiheessa

Meillä oli Hannuksen leipomon pitopalvelu. Tätä ei missään mainosteta ja kuulin itsekin mutkien kautta tämmöisestä mahdollisuudesta. Elikkä puhelinluettelosta löytyy nimellä Hannusbaari. Aivan ihana ruoat ja ei paha hinta. Vieraat kyllä tykkäsi, kuin myös me!

Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tietääkö kukaan saako mistää omista lihoista tehtyä hirvikäristystä tai pelkkää perunamuusia?? ???

Meillä kaivattais vain tällasta ja monet pitopalvelut haluavat toimittaa kaiken tai ei mitään... >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kun itse kyselin pitopalveluista alkavatko tekemään ruokaa itse toimitetuista lihoista, niin sanoivat että lihojen pitää olla testattu / hyväksytty jossain..

ajattelin että menee niin vaikeeksi ja unohdin koko jutun.

toki jos itse haluatte tarjota vieraillenne esim. palvilihaa, jonka ootte itse valmistaneet/valmistuttaneet niin siinä ei oo ongelmaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin Helena ei vaatinut mitään testauksia tms. Viemme siis hänelle omat hirvenlihat, josta tulee joku suikalekastike tai sinnepäin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

terveystarkastaja vaatii lihan tai  muiden raaka-aineiden olevan valvottuja, siksi moni ei niitä halua ottaa omalle kontalle. Häät ovat monesti massatapahtumia (yli 50henk.)jos ruokaepidemia sattuu pitopalvelu on vastuussa ja jos raaka-aineet ovat ilman virasnomaisten valvontaa ei hyvin käy...pitopalvelulle siis...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää kommentteja ja kokemuksia Oulun seudun pitopalveluista kaivataan...  :)

Tervatoppilan kartanosta suositeltiin seuraavia:

Uniresta, Franzen, Pihvitupa, A´la Carte palvelu Piquante ja Aaltoravintolat / Dinette. Pihvituvasta olikin jo aiempia juttua, mutta entäs nuo muut?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Tietääkö muut pitopalveluja, jotka ottais omat hirvenlihat? Paljonko muuten niiden laitattaminen pitopalvelussa on maksanu / maksaa, esim. tuolla Helenalla? Me mietitään jotain karjalanpaistityylistä ja lihat ois omasta takaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neito_79: Me siis viedään Helenalle omat hirvenlihat, ja meille tulee ruoaksi hirvenlihapata (suikalekastike tyyppinen ilmeisesti). Hintaa koko menulle tulee 18,70e/aikuinen. Mun mielestä ei oo järettömän paljon halvempaa viedä omia lihoja (tosin en oo  kyllä aivan varma.. Lopullinenhan hinta riippuu myös muista ruoista). Me kuitenkin haluttiin viedä, kun sulhon suku ei oo syönyt hirveä, toisin kuin mun suku. Mut kyllä kai se muutaman kymmenen senttiä hinas hintaa alaspäin/nassu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia Juhlapalvelu Maku Matkasta? Me ollaan se jo häihimme varattu. Ainakin puhelimessa ja paperilla kaikki kuulostaa ja näyttää tosi hyvältä, mutta onkohan jollakin henkilökohtaisia kokemuksia. Miten palvelu toimi ja miltä ruoka maistui?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Tietääkö kukaan Oulusta ketään hyvää suurtalouskokkia / paikkaa, josta vois "vuokrata" kokkia hääpäiväksi?

Meillä ois kaikki raaka-aineet itsellä, eikä pitopalvelu sen vuoksi innostas, mutta ois kiva saada hääpäivän kokkaukset jollekin ammattilaiselle. Ammattikoululta ja/tai aikuiskoulutuskeskuksilta vois tietty kysellä.

Onko kellään kokemuksia palvelusta? Entä hinnoista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neito_79: Veikkaan, että ei taida onnistua kovin helposti ellei ole suhteita. Me saatiin suhteilla ja 300 euroa tuli maksamaan ruoka seisovasta pöydästä. Tähän lisäksi juomat ja leivänpäälliset, mutta kaikki syömingit tuli alle 600 euroon 90 hengelle. Voisko kysellä Martoilta? Ne ehkä voisivat tehdä ihan kohtuuhintaan, mutta he tarvitsevat paikan, missä ruoat voi tehdä. Jos tämä onnistuu juhlapaikalla, niin silloin ei olis edes tuota ongelmaa. Kannattaa kokeilla myös sitten noita ammattikouluja, mutta veikkaan, että sieltä ei hoideta tuollaisia keikkoja, valitettavasti :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laittakaapa pliis Oulun pitopalveluiden menuhintoja ja menuja näytille jos viitsitte. On nimittäin elkanut tuntumaan, että tilausravintolan hinnat ovat liikaa meidän budjetille, kun vierasmäärä väkisellä kasvaa.... :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä muutama Pihvituvan tarjous. Tarjoilijat maksaa erikseen.

HÄÄMENU 2

Porsaanfilee, Dion-kastike

Kermaperunat

Vihersalaatti

Lämpimät kasvikset

Rieskaa, leipää

Voi, levite

Kotikalja, maito

Hääkakku

Leipäjuusto

Kahvikakku

Kranssi

Pikkuleipää

Kahvi, tee, mehu

Hinta arkisin 21€ / hlö, sunnuntaisin 23€/ hlö

Tarjoilu on 20 Euroa/ tunti/hlö

lv 22 % lisätään hintaan

                               HÄÄMENU 3

           Suikalehärkää tai Paahtopaistia

           Kermaperunat, kastike

           Vihersalaatti

           Lämpimät kasvikset

           Rieskaa, leipää

           Voi, levite

           Kotikalja, maito

           Hääkakku

                     Leipäjuusto

           Kahvikakku

           Kranssi

           Pikkuleipää

           Kahvi, tee, mehu

                     Hinta arkisin 15€ / hlö

Menu 2

Alkupalapöytä                  

Graavilohta

Katkaraputomaattisilakat            

Vihersalaatti

Juustosalaatti

Keitetyt perunat

Lihapöytä

Rosepaisti

Kanttarellikastike

Kermaperunat

Kasvislautanen

Salaatti

Leipä, levite

Kotikalja, maito

Hääkakku

Pikkuleipää

Valkosuklaakakku

Kahvi, tee, mehu

Hinta arkisin 24€ / hlö

                           

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Akasha!

Hieman edullisemmallehan nuo vaikutti, mutta kun lisäks tulee vielä tarjoilijat, tilavuokrat yms. niin taitaa meidän juhlapaikka pysyä siihen nähden edullisena. Ainut mikä tilauravintolassa maksaa tosi paljon enemmän, on alkoholi... >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oliskohan kellään kokemusta Pihvituvan hääkakuista? Heiltä ei nimittäin saa maistiaisia, ja olis kiva tietää etukäteen miltä kakku maistuu tai onko se hyvä. Olin ajatellu jotain erilaista kuin perinteinen mansikka-kermakakku, mutta miten sitä uskaltaa ottaa muuta, kun ei yhtään tiiä miltä maistuu??!!Oon jo harkinnu kakun tilaamista esim. Huoviselta, niin ainaki tietäis mitä saa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tekeekö pihvitipa ite kakkunsa? vai ostaako ne joltain tietyltä leipomolta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

pihvitipa...hohoh. Siis pihvitupa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kokemuksia Maku-Matkasta? Esim. menuja, ja miten tarjoilut ym. järjestely toimivat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee Pihvitupa. Varattiin alkuvuodesta alustavasti. Palaverissa emäntä oli erittäin ammattitaitoisen oloinen, säntillinen ja mukava ihminen. Menu suht. laaja ja itse saatiin vaikuttaa kaikkeen, esim. kranssista rusinat pois ym  ;D Uskoisin, että tarjoilut onnistuvat ja pitopalvelu muutenkin hoitaa homman kotiin. Tuli sellainen olo, että ei itse tarvi murehtia onko kaikki viimeisen päälle  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häissämme Juhlapalvelu Maku-Matka. Kukaan ei osannut sanoa siitä mitään etukäteen ja oltiin vähän, että saa nyt nähdä... Alusta lähtien kaikki toimi kuitenkin tosi hyvin. Eli puhelimessa saatiin tosi paljon tietoa, sähköposteihin vastailtiin tosi nopeasti jne. Menu-vaihtoehtoja oli useita, hinnat eivät ehkä halvimpia mahdollisia mutta herkullisen kuuloisia.

Häiden jälkeen oltiin tosi tyytyväisiä ja luvattiinkin mainostaa..    :)

Tarjoilut sujuivat hienosti ja kaikki oli esillä tosi kauniisti ja ennenkaikkea ruoka oli tosi hyvää. Plussaa oli myös se, että mekin tilattiin vain pääruoka ja siihen kuuluvat lisukkeet sekä täytekakku ja tehtiin sitten  itse muut pikkuleivät ja iltapala kokonaan. Emäntä on tosi joustava. Pitopalvelun onnistuminen on häissä tosi iso juttu ja me oltiin kyllä tosi tyytyväisiä Maku-Matkaan. Kannattaa olla sinne yhteydessä ja kysellä tarjouksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluan ehdottomasti suositella kaikille juhlapalvelu Helenaa, joka ylitti kaikki odotuksemme!!! Helena itse oli niiiin ihana ja tehokas ja ammattimainen, ettei mitään rajaa. Lisäksi vieraat ylistivät ruokaa ja hyväähän se olikin kuin mikä! Itse sai tehdä toivomuksia vähän joka suuntaan. Ruokaa ja kakkua jäi yli aivan mielettömästi, eli vastinetta rahalle sai todellakin. Hän vain on ilmeisen varattu, mutta aina kannattaa yrittää  :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niinu25, Eternal love ja Feliz!

Miten käyttämänne pitopalvelut suhtautuvat siihen, että tuo osan ruuista itse? Ajattelimme nimittäin hieman säästää iltapalassa ja tehdä ainakin jotain itse. Kieltävätkö siis ehdottomasti vai voiko neuvotella?

Voisitteko laittaa myös hieman hinnantynkää ja nettisivujen osoitteita jos on?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin, ja tuli vielä semmoien mieleen, että ruukataanko hääkakku yleensäkin hankkia erikseen jostain leipomosta? Itse nimittäin haluaisin hankkia sen erikseen, mutta en tiedä, miten pitopalvelut tähän suhtautuvat. Osaako joku sanoa?

Pitopalvelun oma kakku voi kyllä hyvin olla lisänä, eli mihinkään vaihtokauppoihin en ajatellutkaan ruveta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään