Emppu78

Hääkakku

339 posts in this topic

Meille tulee valkosuklaa-lakkakakku :-*

meille tulee konjakkisuklaamousse kakku, jossa karpaloita joukossa, kuulostaa aika vängältä, mut on syntisen hyvää... ei oo liian makea, ja siin on tummaa suklaata päällä... :-X

Meille tulee Sacherkakku :-X

Ejuwa Ei ole marsipaania päällinen, vaan vaahtokarkkimassaa :)

Me tehtiin harjotuskakku perjantaina ja häissämme kakut tulee kutakuinkin näyttämään tältä;

kakku009.jpg

Hieno kakku! Tää voi olla nyt vähän typerä kysymys, mut miten toi kakunpäällys käyttäytyy leikattaessa? Onko tuo päällinen helppo asetella kakun päälle?

^^^^^^êikös tuo ole ihan sokerikuorrute päällä????¨¨

^Vaahtokarkkimassaa kuulemma :)

lenan no kaikkihan on suhteellista ;) mut toi päällys pehmenee hyvin leikattavaksi, kun sen laittaa siihen jo ed. päivänä. Ja toki eri vaahtokarkit käyttäytyy eri tavalla. Asettelu kakulle ei ole kovinkaan vaikeaa, ei siis repeile tms. helposti, mutta reunojen nätisti saaminen ei ainakaan mulle ole kovin helppoa.

Minca84, aivan upea tuo teidän kakku. Meille on tulossa varmaankin mansikka-juusto kakku, katsotaan, tiistaina pitäisi mennä koemaistamaan ja samalla sitten näkee miellyttää myös ulkonäkö, joka on kuitenkin tärkeä osa kakkua :D

Meille tulee porkkanakakku :P ajatuksena vähän tämäntyyppinen, jos onnistuisi.

Porkkanakakku

Edited by mömmö

^hauska koristelu tuossa porkkanakakussa. Söpöjä porkkanoita! :)

Minc84, aivan upea kakku! En käsitä että joku voi osata tehdä noin upean kakun :blink:

Shallan kiitos :) oppia ikä kaikki, ei noi kuule meiltäkään ensin luonnistunu ei sitte mitenkään päin, mutta aina vaan uutta kehiin, niin kyllä se alkaa onnistua :rolleyes:

Minca84, aivan upea tuo teidän kakku. Meille on tulossa varmaankin mansikka-juusto kakku, katsotaan, tiistaina pitäisi mennä koemaistamaan ja samalla sitten näkee miellyttää myös ulkonäkö, joka on kuitenkin tärkeä osa kakkua :D

Heh... meille tulee myös porkkana kakku. Luulin, että muut ei oo hoksannut tätä ihanuutta... ;) Meille tulee vielä lisäksi Saher-, kiille-,omena-,valkosuklaa kakut

Meille juustokakku kuningatarkastikkeella. Kakun koristeeksi syötäviä kukkia.

Mun kakku on valkosuklaa-mustikka ja miehen valinta on tummasuklaa + joku hedelmä, josta hän kantaa huolta, kun ei ole vieläkään saanut päätettyä mikä hedelmä.

Häät on syyskuussa 2009. :lol:

Pitäis vaan saada jostain vielä järkevään hintaan nuo, kun itse en aio alkaa näpräämään, jos vaikka tulee mokailtua sopivasti edellisenä päivänä ja sit alkaa ahistaa... :mellow:

Meille tulee hääkakuksi ihan perinteinen mansikka-kermakakku, mutta sen kaveriksi sitten kakku, jossa on normaali kakkupohja, mutta päällä vähän juustokakkumainen osa. Se on tehty jugurtista+ rahkasta yms. ja tämän päälle tulee herukoita. Eli tarjolla on makea mansikkakakku ja vähemmän makea jugurttikakku. Itse en nimittäin tykkäää makeasta kakusta, mutta hääkakkuna leikkaamme sitä...

Meille tulee valkosuklaakakku, saa nähdä millä täytteellä.. ;)

Meillä oli valkosuklaa-lakkakakku :P taivaallisen hyvää

Ja mä olen päättänyt vaihtaa valkosuklaa-mustikka-kakun omenapiirakkaan ja vaniljakastikkeeseen. :) Sopii meidän maalaishenkisiin syyshäihin niin loistavasti. Mies haluaa pitää suklaakakkunsa kuitenkin mukana kuvioissa. :)

Tällainen meillä oli tarjolla 2.8.2008

gallery_14305_288_252862.jpg

Meillä oli tälläset itse tehtynä. Suklaapohja välissä mansikkaa,omenaa ja kermaa

gallery_14952_248_76551.jpg

Ja lisänä maidoton/gluteeniton hedelmäkakku

gallery_14952_248_55773.jpg

Meillä itellä vielä erikseen pieni sydänkakku :-X

gallery_14952_248_86889.jpg

Edited by LILJA1406

Meillä oli brita-kakku, ja oli tosi hyvä valinta! Halusin jotain vähän erilaista, ja päädyimme Britaan. Oli kyllä hyvää, ja kaikki tykkäsivät, jopa ne ketkä eivät normaalisti kakuista välitä :)

Meiltä löytyi valkosuklaajuustokakku :)

noutopytasetelma.jpg