Guest Amur

Hääkimpun hinta

772 viestiä aiheessa

Minkä hintainen hääkimppunne on/oli? Eli mihin pitää suunnilleen varautua? Entäs vieheet, onko ne kalliita? Ajattelin käydä jossain vaiheessa kyselemässä hintoja, mutta olis kiva tietää missä hintaluokassa suunnilleen liikutaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

25e kimppu, vieheen hintaa en muista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kimpun hinta taitaa riippua aika paljon siitä kuinka ison haluaa ja mitä kukkia siihen tulee. Itse olen ajatellu jotain 50 E:n tienoilla olevaa, mutta saa sitten nähdä kun aletaan kunnolla katteleen kukkia. Sesonkiaika taitaa myös vaikuttaa hintaan, mutta kesällä on onneks helppo saada monenlaisia kukkia. Ajattelin myös säästää siinä, etten osta kukkia Hesasta, vaan vanhalta kotipaikkakunnaltani, jossa asuu vielä äitini ja veli, mikäli kukkien kuljetus saadaan järjestettyä aamulla. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kukkaset tulevat maksamaan noin 60 euroa. Tähän kuuluu siis kimppu, heittokimppu ja vieheitä noin 6 kappaletta.

Tästä puuttuu työpalkka kokonaan ja kukatkin ovat tukkuhintaisia eli kukkakaupan katteetkin puuttuvat.

Kukiksi tulee tummanpunaista ruusua, tuoksuköynnöstä ja eustomaa sekä murattia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kimppu 80 euroa, tummanpunaisia ruusuja ja jotain vihreää. Sidotaan semmoiseen risuista tehtyyn renkaaseen (joka ei jää näkyviin).

Vieheet ja morsiustyttöjenkimput 10e/kpl. Niissä on vain yksi ruusu ja jotain vihreää.

Vähän tyyriiltähän tuo tuntu, mutta samoja hintoja esitettiin muuallakin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

AUTS! Meillä kimput tulee maksamaan yht. n. 120 euroa. Siinä on heittokimppu, mun pisaranmallinen kimppu ja 4 viehettä. Onko tuo ihan kiskurihinta? Kimppu on ruusuista.

Alkoi kauhistuttamaan! Vielä ehtii vaihtamaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kimppu, heittokimppu, ruusun terälehdet (80 ruususta) + 10 viehettä maksoivat noin 200 euroa. Kimppuun tuli 60 ruusua, heittokimppuun niitä taisi tulla 12 kpl.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kimppuni maksaa noin 70 euroa, vieheet 5 euroa/kpl. Mielestäni ihan kohtuuhintainen. Sulhon veljen vaimon kimppu maksoi aikanaan 1500 mummonmarkkaa. :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valuva kalla-ruusukimppuni maksoi 170 euron huitteilla. Hinta taisi tulla niistä kalloista, ne kun ovat aika kalliita ja niitä oli kimpussa monta.

Hups, tulikin pieni muistivirhe... eli kimpun hinta oli 130 euroa ja loppusumma tuli heittokimpusta ja vieheistä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika hurjalta kuulostaa omppupompun kimpun hinta.  Onko ne kallat kuitenkaan hirveän kalliita... minulle on suunniteltu valtikkakimppu kalloista, jossa kalloja olisi n. 5 ja sitten jotain vihreää joukossa eikä se maksaisi kuin noin 40 eur. Tietysti työn osuus valuvassa kimpussa on paljon suurempi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee "valuva" kimppu punaisista ruusuista ja jostain vihreistä. Lisäksi kaksi morsiustytön kimppua, sulhasen viehe ja ruusunlehtiä jonkunmoinen paketti.

Hinta yhteensä 85 ekiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee pyöreä kimppu luonnonvalkoisista ruusuista ja ruiskukista ja lisäksi jotain vihreää pikkasen "roikkumaan" kimpusta. Hinta 65 euroa. Sulhasen viehe on miniversio kimpustani, hinta 10 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen kysymään tarjouksia kukkakaupoista. Itse pyysin tarjouksia ja erot oli aivan törkeen suuria. Esim viehe oli eräässä paikassa 6 euroa/kpl kuin toisessa 2 euroa/kpl. Kannattaa siis harkita tarkkaan. Ja myös maljakot saadaan valitsemastamme paikasta ilman veloitusta vuokralle, kun toisessa ne olisi itse pitänyt hankkia ja kolmas veloitti 2 e/maljakko.

Liz

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee hääkimpun hinnaksi 10-20 euroa. Eli halvalla mennään. Kaikki kukat saadaan alle 100 erkkiin, sis. 2 x kaason kimppu, heittokimppu + 7 viehettä. ;D

Ihan kukkakaupasta ovat... 8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kimpulleni tulee hintaa 80-90e ja vieheet n. 5e kappale. Heittokimpulle tulee hintaa 15e. Hinnat hieman edullisemmat kuin normaalisti kun tulevat tuttavan kautta. ;) Morsiuskimppuni kukkina on valkeat Phaleonopsis orkideat ja oranssit minigerberat. Kimpusta tulee pisaranmallinen, valuva, ehkä hieman epäsymmetrinen. Aika hurjalta tuo hinta tuntui mutta kerrankos sitä elämässä naimisiin menee. ;D Normaalihintaisena tuo orkideakimpun hinta oli päätähuimaava mutta kukka on sulkin lemppari joten pakkohan se on siinä kimpussakin olla. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin Kukka Backaksessa katselemassa hintoja... kimppujen keskimääräinen hinta oli 60e ja vieheet 6e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kimppu: 1 gerbera, 12 ruusua, ritarinkannusta ja vihreää...  + vieheet (3 kpl) + heitto + morsiustytön kimppu... kaikki yheensä n. 90,00€

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kimpun hinnaksi määritettiin 70-100e, yhteensä kaikki kukat (kimppu + heitto, vieheet, iso pöytäasetelma) n. 220e. Itse arvostan kyllä kukkia ja olen niistä valmis maksamaankin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noin 70-80 euroa oli kukkakauppiaan arvio, tähän sisältyy kimppu + 4 viehettä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma kimppuni, heittokimppu ja 4 viehettä 104 euroa. Heitokimppu oli kuin miniatyyri omastani ja oli aivan naurettavan halpa verrattuna omaan kimppuuni. Maksoi muistaakseni jonkun 6 euroa ja oli todella nätti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tulee maksaan morsiuskimppu, heittokimppu, 2 viehettä, 10 tummanpunaista ruusua hiuksiin yht. 70e.

Kimpusta tulee sydämen muotoinen ja siinä on tummanpunaisia ruusuja ja keskeltä roikkuu vihreätä ja jotain sinistä ja seassa on helmiä. Ei pahan hintainen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kimppu maksoi 35 e ja morsiustyttöjen kimput 7 e, sekä vieheet 4 e. Kimpussani oli ruiskukkaa, valkoista krysanteemia, mustikanvarpuja sekä harsokukkaa (lisäksi jotain vaaleanvihreää kukkaa). Kimppu oli kaunis. Toisessa liikkeessä samoista kukista tehty kimppu olisi maksanut 70 e. En kysellyt miksi se oli niin kallis, olisiko nyt sitten ollut kyse siitä tekotavasta ja se nostanut hintaa..?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsiuskimppu + heittokimppu + 4 viehettä = 120 e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään