Carabossa

Heitätkö oman hääkimppusi?

229 viestiä aiheessa

Minä heitän oman kimppuni. Kimppuni tulee olemaan kompakti orkidea kimppu jota ei voi nätiksi kuivattaa. Ja lähdemme häämatkalle heti sitä seuraavana päivänä joten en edes pääse nautttimaan kimpusta, muiden iloksi menee  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en haluaisi välttämättä luopua omasta kimpustani, mutta haluaisin keksiä jonkun paremman vaihtoehdon heittämisen sijaan (jotenkin alentavaa munkin mielestä). Tai sitten ostan monta irtokukkaa ja heitän ne, jolloin melkein kaikki saavat oman kukan. :) Olisko muita ideoita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä en heitä kimppuani vaan ojennan erillisen kimpun, omaa en kuitenkaan kuivata vaan jaan sen osiksi ja vien vaarin ja papan haudalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En heitä omaa kimppuani. Tilaan miniversion morsiuskimpusta heittokimpuksi.

En silti ole aikonut kuivattaa omaa kimppuani.

Olkoon morsiuskimppu minun koko päivän!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon varmaan sellanen perinteinen morsian, eli en heitä omaa kimppua vaan erillisen heittokimpun. Lisäksi ajattein kokeilla, miten kauan jaksan säilyttää sitten sitä kuivanutta raakkia pölyjä keräämässä..  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heitän oman kimpun, koska lähdemme häämatkalle lähes heti häiden jälkeen, joten turhaan kaunis kimppu jäisi kotipöydälle odottamaan meitä matkailijoita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos meillä mitään kimppuja edes heitellään, niin erikseen ajattelin sitten hommata heittokimpun. :) Tosin sitä omaakaan kimppua en ajatellut kyllä mitään kuivatella ja säästellä vaan joutaa vaiheessa roskikseen sitten. Mutta onhan sitä hauska säilytellä niin kauan kuin hyvänä kestää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En heitä omaani, säästän sen maljakossa niin kauan kuin se kauniina säilyy. Kimppuun tulee todennäköisesti ruusuja eli sen voisi periaatteessa kuivattaakin, mutta en oikein tiedä... Tai sitten nappaan sieltä muutaman kukan muistoksi ja kuivatan ne. Heittokimpuksi hankin erillisen (en raaski omasta luopua), ehkä irtoruusut olisi hauska idea, tällöin jokainen saisi. :) Mietinnässä siis vielä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heitän, koska en voi viedä sitä kotiinkaan (asutaan ulkomailla) ja lähdetään saman tien myös häämatkalle. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luultavasti en heitä omaa kimppuani vaan toisen samanmoisen mutta pienemmän... en kyllä tiedä sitten että haluanko esim. kuivattaa kimppuni koska mielestäni tuoreet kukat ovat kauniimpia mutta saas nyt nähdä. Voihan se olla sitten että heitänkin omani jos ystäviä on paljon paikalla, saapahan joku heistä sitten kukkia kotiin viemiseksi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mä oon varmaan sellanen perinteinen morsian, eli en heitä omaa kimppua vaan erillisen heittokimpun. Lisäksi ajattein kokeilla, miten kauan jaksan säilyttää sitten sitä kuivanutta raakkia pölyjä keräämässä.. ;)

Sama täällä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En heitä omaa kimppuani, vaan heittokimpun. Omastani en raaski luopua ja luultavasti kuivatan sen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oman kimpun ajattelin heittää. Kuivakukista en tykkää ja, jos jotain heitetään niin olkoon se sitten edes se oikea morsiuskimppu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuen millanen kimppu mulle tulee ja saako sitä kuivatettua niin että pysyy nättinä.. erillistä heittokimppua olen siis harkinnut. Omastani en raaskisi luopua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma morsiuskimppuni oli sen verran kookas, että sillä olisi helposti voinut tuottaa mustan silmän jollekin näköä päin heittämällä - niinpä etukäteen sovittiinkin, että floristi tekee pienen pionikimpun heitettäväksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie heitin kimppuni, se oli ite tehty joten ei ollu kallis... ja kun sisko sen sai, niin näänkin sitä vielä, kuivuneena. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En aio säästää omaa kimppuani, pölyä kerääviä muistoja on kertynyt muutenkin liikaa. Taidan kuitenkin hommata kaksi kimppua, toisen heitän ja toisen vien läheisen haudalle. Voisin vaikka käyttää toista kirkossa ja toista juhlassa, kuulostaako hassulta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En aio hommata erikseen heittokimppua, jos ylipäätään päätän heittää mitään kimppua... Mutta en kyllä kuivata kimppua vaikken sitä heittäisikään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En heitä omaa kimppuani, vaan tilasin kukkakaupasta miniversion omasta kimpustani, jonka sitten viskaan menemään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukat kuihtuvat, ei se kuivattu kimppu kuitenkaan ole yhtä kaunis kuin tuore, ja tuoreena se nyt ei vaan pysy  ;D

Heitän ihan oman kimppuni, ellei äitini tms sitten halua kimppua talteen maljakkoonsa pariksi viikoksi.

En pidä kuivatuista kukista tai kukkatauluista.

Joku morsiuskimppu on minulle hääpäivän jälkeen niin vähäpätöinen juttu, että en ala sitä säilömään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilasimme erikseen pienen heittokimpun, jossa on valkoisia ruusuja. Itselleni morsiuskimppuun tulee valkoisia kalloja. Ajattelin viedä morsiuskimpun pitkäperjantaina nukkuneen mummini haudalle, jossa pötköttelee myös pappani. Valokuvaamme ensin kimpun monesta kulmasta ja sulhasen äiti maalaa kimpusta taulun. Näin siitä jää kaunis muisto. Minä en myöskään pidä kuivista pölyä keräävistä kukista. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Erillinen heittokimppu tulee minullekin. Muuten se on samanlainen kun oma kimppuni, mutta pienempi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Erillinen heittokimppu tulee minullekin. Muuten se on samanlainen kun oma kimppuni, mutta pienempi.

Näin mullakin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun logiikka sanoo, että kun hääkimppu heitetään niin silloin se myös on se ihka oikea hääkimppu eikä mikään stunt-kimppu ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään