Carabossa

Heitätkö oman hääkimppusi?

229 viestiä aiheessa

Ja syyt, miksi heität/miksi et heitä?

Minulla vielä mietinnässä, heittäisinkö oman kimppuni vai en. Syy, miksi haluaisin ehkä heittää oman kimppuni on se, etten kestä ajatusta kuivuvasta kimpusta kotonani tai vanhempieni kotona! Toisaalta sitten ei ole kimppua enää loppuillasta eikä hääpäivän jälkeisenä aamuna.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuu ihan siitä, moniko naimattomista ystävättäristäni ja sukulaisistani tulee häihimme. Olisi hieman pöhköä heittää kimppua parin ihmisen kesken. Ja jos ei ole naimattomia miehiä paikalla sukkanauhan heittoa varten, niin sitten en heitä kimppua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En heittänyt omaa kimppuani sen vuoksi, että se oli sen verran erikoisen mallinen ja pitkä, että oli voinu käydä jollekin huonosti. Tein erillisen heittokimpun tämän vuoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En heittänyt, koska halusin kuivattaa kimpun itselle muistoksi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heitän heittokimpun jos on vastaanottajia (kuten myös sukkanauhan kohdalla). Heittokimppu tehdään luonnonkukista. Hääkimpun kuivatan riiputtaen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ajatellut heittää omaa kimppuani, vaan otamme erikseen heittokimpun  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä luultavasti heitän ihan oman kimppuni.

En tykkää kuivakukista ja nuo kuivatut kimput ja kimpputaulut on mun mielestä aika rumia enkä tahdo sellaista kotiini pölyä keräämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
--etten kestä ajatusta kuivuvasta kimpusta kotonani--

Minä en myöskään tarvitse tai edes kestä kuivuvaa kimppua, joten olen ajatellut sen heittää. Eri asia olisi, jos sen tosiaan saisi tyylikkäästi tauluksi tms. Jos tuo tauluhomma tarjoutuisi lähipiiristä, niin sen kai valitsisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Todennäköisesti "kimppuni" tulee olemaan orkideanoksa tai muuta todella yksinkertaista, joten ei siinä paljon heittämistä ole. ;D Mutta vaikka nyt päätyisinkin heitettäväksi soveltuvaan kimppuun, en sitä heittäisi, nimittäin kimppuni/kukkani haluan antaa miehen äidin haudalle vietäväksi. :'(

Tarkennan nyt, kun kukat on jo varattu. Eli minulle on tulossa rannekukka, jota en siis heitä. Heittokimppua ei erikseen tule.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee myös yksi orkidean oksa "kimpuksi", joten otan erillisen heittokimpun naimattomille kamuille viskattavaksi... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heitän oman kimppuni. Päätin tämän jo hyvin alussa, joten kattelen kimppumallejakin sillä silmällä, että mikä on "heitettävissä", toisin sanoen millanen kimppu ei puhkaise ystävieni silmiä heitettäessä. :P Syynä se, etten minäkään kaipaa kimppua kuivumaan tulevaan kotiini, jossa ei tuollaselle oo ylimäärästä tilaa ja vanhempieni muutettua omakotitalosta pienkerrostaloasuntoon ei heilläkään ole enää tilaa säilyttää kaikenlaista "turhaa". Onhan kukat kauniita, mutta mulle kimpulla ei oo niin suurta tunnearvoa, että mun se tarvis säilyttää, rumemmaksihan se koko ajan muuttuu ja jääpä siitä sitten kauniit muistot valokuviin miltä se näytti tuoreena. Ja ehkäpä se kimppu ilahduttaa hetken myös jotain toista kun sen nakkaan ja sen saa joku kiinni. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos kimpunheitto ohjelmanumerona häihimme tulee, heitän oman kimppuni. En todellakaan aio kuivata kimppuani, sillä en tarvitse kuivakukkakimppua nurkkiin pölyttymään ja kyllä kuitenkin ihan elävät kukat ovat kauniimpia. Voin siis ostaa kukkia kaupasta jos haluan. Tiedän kyllä, että muistoesineenä monet sitä säilyttävät, mutta itse en ymmärrä muistokrääsän keräilyä. Eli muistona häistämme minulle riittää ihana mies, kaunis vihkisormus ja kivoja valokuvia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luultavasti mitään ei heitellä, mutta jos heittäisin, heittäisin omani. Syitä se, että kuivakukat ja taulut ei miellytä ja sitä paitsi lähden suoraan häistä häämatkalle. Mutta koko kimpunheittokin on vähän kyseenalainen eli ehkäpä äiti tai kaaso tai joku saa kimppuni kotiaan koristamaan siksi aikaa kun se pysyy nättinä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voisikohan hankkia sulhaskimpun, ja heittää sen... ?

Mutta jos kimppu on morsiamella, niin vähän siihen malliin on puhuttu, että se sitten myös heitetään. Mikä morsiuskimpun heitto se muka on, jos jotain muuta kimppua heitellään?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meinaan heittää oman kimppuni.. en ajatellu sitä kuivattaa tai tauluksi tilata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heitän kimppuni. Pioneilla ei oikein "huomisen" jälkeen voi tehdä mitään ja vihaan kuivia kukkia. ;) Yleensäkin ihmettelen ajatusta kuivata kimpun ja heittää eri. Eihän sillä enää ole sellaista arvoa, että antaa toiselle viestin eteenpäin. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä päätin heittää oman kimppuni, säästän vain pari yksityiskohtaa muistoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin ajatellut ostaa erillisen heittokimpun, mutta tämä keskustelu sai minut harkitsemaan oman kimpun heittämistä. Siitä voisi tosiaan ottaa talteen vaikka yhden kukan muistoksi ennen heittämistä. Täytyy vielä kysyä sulhasen mielipidettä  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin heittää oman kimppuni... Saahan sitä kimppua sitten ihailla kuvista:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ajattelin alunperin, että hankin erillisen heittokimpun, mutta tätä lukiessa tulin toisiin ajatuksiin. Minäkään en kuivakukista perusta, eli oma kimppu kiertoon ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään