pilkkumi Kirjoitettu April 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2006 meidän laulu on Juha Tapion Haaveilija. Tässä oon ei tarvi sunhapuilla tai huitooTässä oon ja suhun keskitynTiedän kyllä mistä tuutja minkälaiseen tuntoonuponnut on moni pettymysKauneutes sun kertoisin ja luvan jos saisinsun kyynelees kuivaisinPystyyn sun pääs nostaisinvaroen koskettaisinNiin kauan sua odotinOdotin sua ennen kuinsä tiesit musta mitäänKaiken aikaa tuntenut sut oonTiesin kyllä senkin ettälänteen sekä itäänhamuaisit ennen kuin mun luokertoVuorosanas hallitsetja niissä pystyt kulkeePystyisitkö jättämään ne pois?Kun mä en tahdo sulta muuta kun vain syliin sulkeetäällä sulle tilaa vielä oiskertoMeillä meni tosi monta kuukautta mieheni kanssa ennen kuin tavattiin toisen kerran, kun mä oli hieman sulkeutunut ja enkä halunnut päästää ketään miestä lähelleni, kun niin moni mies oli satuttanut tunteitani. Mutta nykyiseni oli vaan jotenkin niin erilainen. Soiteltiin joka päivä maratonipuheluita(asuttiin monen sadan km päässä) ja nykyinen käski kuunnella tätä piisiä radiosta(oli silloin soitetuin piisi radoíossa). No ostin levyn(koska en tunnistanut kappaletta radiosta) ja kuuntelin piisin ja kaikki palaset loksahti kohdalleen(kuinka santa voivatkaan olla ihan oikessa, että millainen olin). Ja eikä mennyt kauaan kun tavattiin toisen kerran ja aloimme olla yhdessä. Nyt sitten suunnittellemme häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaunismorsian07 Kirjoitettu April 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2006 Meidän ehdoton ykkösyhteisbiisi on Yön Pettävällä jäällä. Molemmat tykätään bändistä ja tuo oli hitti kun tapasimme. Monia muitakin löytyy, mutta tämä se ykkönen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikiana Kirjoitettu May 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2006 meidän biisi on The White Stripes'n In the cold cold night...se soi ekana iltana jollon tavattiin koko yön repeatilla.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma-ri Kirjoitettu May 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2006 Meillä ehdottomasti Nightwish:in walking in the air... nyt onkin selvityksen alla, saako sen laulaa kirkossa...laulajakin olisi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JosPas Kirjoitettu May 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2006 Suurlähettiläitten Valot ja Varjot. Soi silloin kun tavattiin, oli myöskin hääbiisinä. "Sinun olkapäältä kaikki hyvältä näyttää, sinun vieressäsi mikään ei tee kipeää, sinun olkapäätä on niin mukava käyttää, tänään vielä tähän vähän jään..." (kertosäe) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mari1 Kirjoitettu June 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2006 Sami Saaren Ainutkertainen, se lauletaan kirkossa kun vihkiminen on ohi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sininenuni Kirjoitettu June 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2006 Sulhasen kihlasormuksessa lukee: Niin yksinkertaista kai... Ja mulla lukee ...voi vain onni olla.Sulhasen vihkisormukseen tulee: Toisella on toisensa... Ja mulle tulee ...eipä muuta tarvita.Tämä Pauli Hanhimiemen perunateatterin biisi Yksinkertaista vain kolahtaa meihin molempiin. Ei ollu mikään ensimmäinen hidas tai muutakaan. Se on vaan meidän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hushus Kirjoitettu June 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2006 Meillä on niinkin romanttinen "meidän biisi", kun Spencer Davis Groupin Gimme Some Lovin'... ;D Ehkä voidaan mainita myös Blood, Sweat & Tearsin You've Made Me So Very Happy. Ei me hirveesti jakseta mitään hitaita herkistellä. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuula0606 Kirjoitettu June 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2006 Meidän laulu on Anna Eriksonin Kaikista kasvoista,se on kolahtanut meihin kumpaakin,se on meidän tarina :-X Oltais haluttu se lauluks vihkimisen lopuksi,mut ei saatu laulajaa :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia-81 Kirjoitettu June 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2006 Kiss - I was made for loving youJanne Hurme? - Sinä vainHurriganes - I will stay (by your side) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hapsuli Kirjoitettu June 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2006 Meillä on Aerosmithin "I don't want to miss a thing". Se soi ensimmäisillä treffeillä moneen kertaan, kun ajeltiin ja levy soi uudestaan ja uudestaan ympäri treffien kestäessä yli kymmenen tuntia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonyas Kirjoitettu June 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2006 Milkyn Just the way you are. Oltiin parin kuukauden seukkailun jälkeen ajelemassa autolla pitkin eurooppaa ja tuo kyseinen biisi soi sinä syksynä kovasti radiossa. Jotenka siitä sitte tuli meidän biisi. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinervaOrvokki Kirjoitettu July 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2006 Meillä on parikin biisiä ja niinkin romanttisia kuin Nick Cave "Where the Wild Roses Grow" ja CMX "Nainen tanssii tangoa". Me ei turhia herkistellä ja jos herkistelläänkin niin ei ilman tummia sävyjä... ;D Kuulumme koulukuntaan, jonka mukaan lällyrakkaudesta ei vaan voi tehdä muita kuin korneja biisejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PMLats Kirjoitettu July 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2006 Varmaankin voisi sanoa, että Frank Sinatran "Fly me to the moon" (vaikka alle kolmekymppisiä ollaankin ;D ). Se tulee myös korvaamaan valssin häissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
matami Kirjoitettu July 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2006 Kiss - I was made for loving you ja Scorpions - Wind of change Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannael Kirjoitettu July 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2006 Meidän "oma biisi" on Pepe Willbergin Aamu Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä näänmä ihan lähelläin Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäinSiihen mä jäänsä tuot niin hiljaa kätes kädelleinSanot kultasein mä näin tahdon olla vaan Ensimmäisen yhteisen yömme jälkeisenä aamuna heräsimme vierekkäin ja ajattelin juuri tämän kappaleen sanoja, kun mies sitten juuri samaan aikaan alkoi hyräilemään samaa kappaletta! Sillä hetkellä tuli sellainen "tää on sitten tässä"-fiilis, että nyt köytyi se elämänkumppani Olen myös ajatellut että tämä olisi se meidän häätanssi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
autumn Kirjoitettu July 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2006 Juha Tapion Vuodet vieriä saa "Vuodet vieriä saa, toiveena mulla on jokainen niistä vierelläs taivaltaa...." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
princessa Kirjoitettu July 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2006 Miellä on Seal Kiss from a rose ja Madonna Rain Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mammuli Kirjoitettu July 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2006 Ozzyn Dreamer oli eka hidas, joka tanssittiin yhdessä ja se saa vieläkin aikaan kylmät väreet. Sulhaselle "se biisi" taitaa olla Hurriganesin I Will Stay. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Susanna80 Kirjoitettu August 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2006 Yhteisellä taipaleella mukanamme on kulkenut Kun kohdataan, tietenkin iki-ihanan Yön esittämänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xena Kirjoitettu August 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2006 Meidän biisi on Juliet Jonesin Sydämen Veijari ja Pyhimys "Paskaa, sanoi Pentti vaan ja jatkoi mailalla hakkaamistaan. Hyvin iski Pentti palloa, hyvin naisia ja joskus molempia yhtä aikaa." :...Ymmärrettävistä syistä ei sovellu mihinkään nojailutanssiin. Toivottavasti kukaan ei meidän bileissä ala vaatimaan mitään häävalssin korviketta, koska mitään järkevää ei olla keksitty. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sipu Kirjoitettu January 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2007 You´re just too good to be true (I love You Baby) Lauryn Hillin esittämänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katjamaaria Kirjoitettu January 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2007 eric claptonin: wonderfull tonightMutta on myös monia muita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jemppa Kirjoitettu January 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2007 -I was made for loving You- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heaven(Guest) Kirjoitettu February 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2007 Hiukan erilainen meillä mutta hyvin on pitänyt paikkansa, Glenn Medeiros : NOTHING'S GONNA CHANGE MY LOVE FOR YOU ensimmäinen hitaamme jonka myös laulaja esittää hääjuhlassamme Bryan Adams sattuu muuten vaan olemaan meidän yhteinen musiikkimaku jota kuunneltiin paljon seurustelun alkuaikoina joten kirkossa taitaa kajahtaa Bryan Adamsin Heaven... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts