Jump to content
Naimisiin.info

Pelottaako polttarit?


Guest nti Krisse

Recommended Posts

Ei todellakaan pelota. Sen verran pitää olla leikkimieltä. Toki ymmärrän, jos on vaikka tosiaan pudonnut pahasti hevosen selästä, ettei silloin halua ratsastamaan lähteä, mutta muuten hieman ihmetyttää morsiot, jotka ilmoittavat, mitä haluavat polttareissaan tapahtuvan. Ja nyt on turha provosoitua, kukin ajatelkoon mitä haluaa ja toimikoon sen mukaan, ja näin siis minullekin tämä mielipide sallittakoon. Minä olen hemmetin iloinen jos ystäväni järjestävät polttarit (tai no, tiedän jo että järjestävät) enkä aio puuttua järjestelyihin tekemällä listoja tyyliin haluan tätä tätä ja tätä. Tuntuu myös hieman oudota, että morsian haluaa hemmottelua mutta missään nimessä mitään ei myy. Eihän se myyminen kivaa ole, mutta sitten vaan huumorimielellä, ei ole toisten tehtävä käyttää kaikkia rahojaan polttareihin, joissa "pitää" olla kaikkea hienoa.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En voi sanoa, että pelottaisi... Luotan sen verran kavereihini, että suurinpiirtein järki pysyy päässä. Odotettavissa on kyllä kiperiäkin tehtäviä, mutta eiköhän niistä selviä. Itsensä julkinen nolaaminen kun ei ole enää mitään uutta. ;) BM totesi omien hädensä jälkeen, että kannatti mennä kaveriporukasta ensimmäisten joukossa naimisiin, niin muut eivät osanneet kehitellä polttareihin mitään kovin kamalaa. :D

Link to comment
Share on other sites

Ei pelota, mutta positiivisesti jännittää  :). Kaasot on huolella valittu ja ovat kaikki hyvin samanlaisia ihmisiä kuin minä, joten osaavat varmasti järjestää sellaiset polttarit, joissa kaikki viihtyvät. Kaveriporukassamme kaikille on järjestetty tyylikkäitä, rauhallisia ja hemmottelevia polttareita, joten ihan hyvällä mielellä odotan omiani...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ei pelota koska minäkin aion osallistua suunnitteluun kuten joku muu jo kirjoitti. Haluan polttareista mukavat ja iloiset. En mitään pukuja ja kerjäystä. Ehkä sanomista mökillä...  Kait joku voi miettiä onko ne edes polttarit, mutta mun mielestä ne on parhaat! Ja voihan tohon yhteyteen ylläriä mulle keksiä...

Link to comment
Share on other sites

Pelottaa!!!  :-[

Minä sain viikonloppuna kuulla ensimmäistä kertaa, että minulle ollaan sellaisia järkkäilemässä. Huokaus! Kaasoni näytti minulle luomaansa sivustoa ja se vaikuttaa pahasti siltä, että nyt tätä morsianta viedään. Olen sanonut mielipiteeni, millaiset polttarit olisivat mieleen. Pelkään, että minua ei kuunnella.

Toisaalta olen sen verran utelias tyyppi, että odotan mielenkiinnolla, mitä he ovat keksineet. Katsotaan...

Link to comment
Share on other sites

Guest ellervo1980

oon vähän samoilla linjoilla.. pelottaa ja jännittää! Oon itse järjestänyt kolmet hyvin erilaiset polttarit eli 3 x kaasona. Kaikki polttarit on ollu tosi erilaisia kun morsiametkin on niin erilaisia. Eli itse silloin kyllä huomioin morsiamien toiveet ja toimin niiden mukaisesti. Yllätyksellisyyttä saa ilman nolaamistakin.

Toivon vain, että mun kaasot olisi samoilla linjoilla ja kunnioittaisivat mun toiveita :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

PELOTTAA TODELLAKIN! Mun kaverit kuvittelee että mä teen ihan mitä vaan... oonhan mä yllytys hullu mutta mua kauhistuttaa ajatus olla ihmisten ilmoilla tiukoissa kirkkaan värisissä trikoissa laulamassa tyyliin... (etenkin kun tätä masu makkaraa jäi pojan jälkee...) mä oon sale et ne keksii jotain ton tyylistä.. tai pahempaa...

Link to comment
Share on other sites

VOI EI Murmeli taitaa tuntee vähä liian hyvin  ;D  joo joo jotkut neonkeltaset trikoot ois aika makeet  mut toi laulaminen kyl voidaa unohtaa  ;) HEH HEH

no joo eis vaaa, ei kannata pelätä ainakaa jos mä saan keksii, koska en iki maailmas itelleni toivois mitää nolostuttavii juttuja ja siks en kyl ees haluis polttareit mut onneks ei olla ees menossa naimisii niin ette pääse mua nolaa :D

Link to comment
Share on other sites

Alkaa pikkuhiljaa pelottaa noi polttarit ja se miten kaasoilta sujuu niiden järjestäminen. Siskoni tietää varmasti millaiset polttarit haluan. Toinen kaasoni, sulhasen sisko siis, ei tunnu tietävän lainkaa. Sulhasen sisko on muun muassa uhkaillut, että sitten minut juotetaan ihan känniin, kun taas oma siskoni tietää, että ahdistun ja iltani on ihan pilalla, jos joku yrittää lainkaan tyrkyttää minulle alkoholia samoin kuin, että inhoan kaikkea mikä voi vähääkään nolata minua.

Link to comment
Share on other sites

Ei pelota! Luotan kaasoihini ja muihin polttareita suunnitteleviin ystäviini täysillä, eikä ole mitään aihetta pelätä :)

On sovittu, ettei mulle pueta mitään kamalia kamppeita päälleni, eikä mun tartte myydä mitään puhkottuja kondomeita pitkin katuja ;D Tiedän, että tytöt osaa järjestää hauskan illan jossa rentoudutaan ja muistellaan vanhoja juttuja ystävien kanssa :-X

Link to comment
Share on other sites

Ei pelota yhtään, positiivisella tavalla jännittää että mitä on tulossa. Uskon että kaasoni tuntevat minut niin hyvin että tietävät mistä pidän. En ole oikeastaan liiemmin ajatellut koko polttareita, sulhanen taas on niistä muutamaan otteeseen jo jutellut. Hän murehtii että kutsuvatko Bestmanit oikeat ihmiset polttareihin. Olen itse osallistunut kaksiin polttareihin ja kummatkin olivat mielestäni todella mukavat, tosin kumpiakin järjestettäessä oli hieman kinaa järjestäjien keskuudessa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mulla on omat polttarit todennäköisesti vasta keskikesän tienoolla, mut yhdet polttarit oon järjestänyt viime vuonna ja muutaman viikon kuluttua on toiset ystäväni polttarit, joita nyt hirmutohinalla yritän valmistella :) Omat polttarit ei ainakaan vielä pelota ja luultavasti lähempänä kesää voi hiukan jännittää, mutta en usko pelkääväni. En oikein ymmärrä joidenkin kaasojen/polttarivieraiden ajatuksia järjestää omalle ystävälle oikein ikimuistoisen nolot ja epämiellyttävät polttarit :huh: Aivan kuin olisivat ystävälleen kauhean katkeria, kun naimisiin kurja kehtaa mennä... Itselläni polttareiden järjestämisessä on ajatuksena tehdä ystävälleni kertakaikkisen ihana ja mieleenpainuva päivä B) Toki jokin pieni jäynä voi olla, esim. huijata ystävä luulemaan, että joutuu tekemään jotain kammottavaa ja sitten yhtäkkiä pääseekin vaikkapa rentouttavaan jalkahierontaan :D jokatapauksessa on tärkeää kunnioittaa ystävän toiveita; jos hän ei kertakaikkiaan ole esillä olemisesta nauttiva ihminen, pakkoko hänet sellaiseen tilanteeseen laittaa? Muistakaa ihmiset, jotka polttareita järjestätte: eikös sen polttarisankarin pitäisi olla teidän ystävänne, joten toimikaa siten, että ystävyytenne jatkuu vielä polttareiden jälkeenkin :).

Link to comment
Share on other sites

Vaikka polltareihin on vielä reilusti aikaa (kuten häihinkin) niin pakostakin naureskelee itsekseen mitä kaverit keksivät. Ne kun ovat hullunkurisimpia ideoitsijoita joilta voi odottaa IHAN mitä tahansa. Yksi ihana idea heitetty jo mun pään menoks josta en jostain syystä oikein innostunut :grin: Kaverit ovat hillittömiä koiraihmisiä jotka käyvät näyttelyissä yms. Kaveri sitten heitti idean että viedään mut epäviralliseen näyttelyyn (=match showhun) koiraksi puettuna ja vievät mut kehään :lol: Jostakin syystä en usko että löytävät näyttelyä joka ottaisi tälläisen nartun kehäänsä B) Että kyllä joo, pelottaa ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Mullekin on alkanut nousta pelkoja polttareista. Tänäänki oon lukenu niin paljon kaikenlaisia juttuja enemmän ja vähemmän pieleen menneistä jutuista että nytkin ihan mahassa tuntuu pelko ja jännitys.

Ite osaisin kyllä heti suunnitella omat polttarini ja vaikka siskonikin, mutta pelkään että mut laitetaan tekemään jotain josta olen jo sanonut että ei kiitos..

Lisäksi, haluaisin tosissaan ehdottaa polttariohjelmaan huomenlahja-kuvausta, koska ilman avustajia en pysty sellasta "retkeä" järjestämään. Toki ite senkin maksaisin enkä polttariporukan budjetilla mutta miten sitä nyt alkaa tollasia toivonaan kaasolta.. viimeksi kun kysyin että joko ootte jotain jo suunnitellu ni vastaus oli tiukka ei (vaikka myöhemmin kuitenki kävi ilmi että jotain on jo jollain asteella suunniteltuna..!) ;)

Luotan kyllä siihen että toiset ei ala nolaamaan ja nöyryyttämään mua, mut minkäs teet että nyt on alkanut jännittämään..! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...