Jump to content
Naimisiin.info

Kenkiä netin kautta?


Recommended Posts

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Itse olen lähettänyt säsköpostia heille heidän e-mail osoitteeseensa. Ainakin sitä kautta olen tavoittanut heidät ja saanut yleensä vastauksen 1-2 vrk:n sisällä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

^ s-postia voi lähettää osoitteeseen [email protected]

Löysin tuon jostakin niiden sivuilta ja siihen lähettämääni kyselyyn tuli nopeasti vastaus. Maggie@elegantshoesiin lähettämääni viesteihin en myöskään minä saanut koskaan vastausta. Hieman kyllä erikoista, koska kaikissa heidän lähettämissään posteissa ja varmistuksissa on edelleen tuo osoitteena.

Oma tilaukseni on maksettuna. Pakettia odotellessa.

Ostoksia harkitseville: smt-elegant näyttäää nostaneen kenkiensä hintoja punnan kurssin vuoksi. Kannattaa siis toimia nopeasti, ennen kuin nostavat lisää. Kurssin takiahan tuolta on nyt tosi edullista tilata. Ovat myös laskeneet postituskulujaan eli on nyt 9.90 puntaa (n. 11 euroa)

Link to comment
Share on other sites

Kiitti :)

Miekin katoin että hinnat noussu. Ne mitkä olisin alunperin ottanu niin oli noussu juuri sen verran että menis tullit, vaihdoin sitten halvempiin.

Link to comment
Share on other sites

^ Tilasin ihan samat kengät tuolta. Katselin niitä tänään Tampereen häämessuilla muotinäytöksessä ja oli pakko saada. Hyvä tarjous kyllä oli! Olen etsinyt pienikorkoisia kenkiä enkä ole löytänyt noin hyvännäköisiä kun nuo. Kiitos tuosta linkistä! Toivottavasti koko natsaa.

Link to comment
Share on other sites

Äh, yritän tilata tuolta smt-elegantshoesilta mut jotenki maksaessa paypalillä toi kysyy jotain käsittelykuluja ja ku laitan jonkun luvun mikä on tossa mailissa ni ei mitään. Ei hyväksy :( Pliis vastatkaa äkkiä ku haluun noi popot!

Link to comment
Share on other sites

Miekin meinasin tuolta smt:ltä ne tilata, mutta sitten olivatkin laittaneet vuoden vaihteesta lähtien 4 punnan maksun jos haluaa jotain muokkausta, olisin halunnut eri värin niin hinnaksi olisi tullut tullien ja alv:n jälkee 60 euroa. Tuli halvemmaksi tilata sitten briteistä. 29 euroa ja sieltähän ei tullia mene eikä ilmeisesti alv:a.

Hankala oli muuten löytää shamppanjan värisiä kenkiä.

champagnel2733-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vihdosta viimein sai päätettyä mitä haluaa :girl_smile: Tässä oon jo hetken aikaa selaillut noita smt:n kenkiä siellä ebayssa eikä oo millään meinannut saada päätöstä aikaseksi...Nyt sitten laitoin postia heille kengistä ja laukusta minkä ottaisin! Tosin vielä odottelen heidän vastausta kengistä, kun värin muutos varmaan onnistuu, mutta sitten voisin haluta ehkä vähän lisää "bling blingiä" niin siitä sitten kysyin ja laitoin kengän numeron jonka koristuksista tykkäsin :girl_wink: Mutta toki kengät menee niilläkin pikku-timangeilla mitä valmiina jo on...

Miten heillä on muuten maksu hoidettu, laskulla vai visalla?

Link to comment
Share on other sites

Hei! Täältä löytyy esim. Rainbow:n hääkenkiä edullisesti :)

http://www.my-wedding-wishes.co.uk/shop/Ra...b-p-1-c-35.html

Itse tilasin 40 punnalla Rainbow:n Josephinet. Postituskulut Suomeen noin 10 euroa.

Meinasin ensin hermostua, kun avasin linkin ja ensimmäisenä näin muualta tilaamani kengät 20 puntaa halvemmalla :o . Onneksi nuo olivat vain hajakokoja, eikä omaa kokoani olisi kyseisessä mallissa ollutkaan saatavilla. En siis jää harmittelemaan :rolleyes: .

Pitääkin samalla mainita, että tilasin itselleni Rainbow Clubin kengät täältä. Kengät tulivat viikossa (tilasin sunnuntaina ja kengät toimitettiin ovelle viikon päästä maanantaina). Postikulut olivat 10 puntaa. Nykyisellä punnan kurssilla tulivat halvemmiksi kuin Suomesta ostetut, vaikka olivatkin normaalihintaiset.

Link to comment
Share on other sites

Kyllä tuolla smt:llä on hyvää palvelua! Sain heiltä linkin erilaisiin koristuksiin mitä voi käyttää kun tosiaan halusin vähän lisätä jotain ja tosiaan sain myös sen värikartan mikä mulla jo olikin...Sitä on sitten tässä vaan vieläkin mieli muuttunut ja sitten pn pitänyt selittää, että miten tehdään sittenkin, ne varmaan repii peliverkkarinsa siellä :girl_haha: No ei mut tosi kivasti pelannut yhteydenpito! Pari päivää saattaa mennä ennenkun vastaavat...Se vaan vähän ihmettytti, kun jos oikein tulkitsin heidän sähköpostiaan niin mun jalan koon mukaan mun koko olis ehkä EU 35 :girl_impossible: Yleensä mulla on 37 tai 36 joissain kengissä...Otin nyt sitten koon 36, kun ovat kuitenkin kannasta auki ja varpaistakin vähän niin jospa sopisivat :girl_sigh: vähän jänskättää...

Link to comment
Share on other sites

^^ :huh: outoa, mulle ovat vastanneet aina 12-24h aikana. mut viikko on kyl jo aika pitkä aika odottaa, varsinkin tällasessa asiassa! :)

itse tilasin smt:ltä eilen kengät, laukun ja tiaran, jännityksellä odottelen, et mitä sieltä loppujenlopuksi tulee. :)

Link to comment
Share on other sites

Niin ne asiat muuttuu :girl_sigh: En nyt ainakaan niitä kenkiä tilaa mitä olin ajatellut ja muokkaillut...Hinta nousikin sen verran, että menivät joo liian kalliiksi...Tai kun en viitsisi ihan hirveitä kengistä maksaa tai en pysty...Pikkusen päälle 100puntaa olisi tullut laukulle ja kengille, posteineen kylläkin...Mulle valitettavasti liikaa...Katsotaan nyt otanko sieltä sitten vaan jotkut halvemmat vai lähdenkö etsiin jostain, ei vaan yhtään jaksais... :hysteric:

MUOKS! :girl_haha: ou nou...Olin kattonut valuutan vähän väärin, hinta olikin USD joten sittenhän kengät ja laukku onkin aikas halpa satsi! Voi minnuu...Elikkä mitäs siitä nyt tuli toimituksineen, oliko joku 85€ ja tosiaan siinä oli laukku ja kengät joihin oli tosiaan muutettu väri ja vähän lisää koristuksia :girl_smile: Voin laittaa sen linkin niistä koristuksista jossain kohtaa tänään! Kyllä tässä on englanti saanut vähän harjotusta kun on joutunut sumplimaan edes takas :girl_sigh:

Muokattu: , käyttäjä: Piia!
Link to comment
Share on other sites

Niinhän olikin, oon vaan lukenut vähän huonosti tai sitten pää ei taas vaan ihan toimi :girl_wink: No mutta päätin jättää kenkien tilaamisen sieltä smt:ltä, en uskaltanut ottaa riskiä, että kengät ei sovi...Netistä kyllä sitten tilasin just hetki sitten kun satuin löytämään ihanaiset, mutta firma on kuitenkin suomalainen ja palautus onnistuu hyvin joten ei riskiä :girl_smile: Nää mitkä löysin oli kyllä niin hyvät, että ihana kun satuin niihin törmäämään! Pitäis vaan luottaa itseensä ja unohtaa semmoset joista ei oo ihan varma :girl_sigh: Niin kun en ollut näistä smt:n kengistä...

Muokattu: , käyttäjä: Piia!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...