-Tintti- Kirjoitettu January 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2006 Siis...tarkoitan sellasia pyöreen soikeita koristekiviä joita käytetään mm. maljakoitten pohjilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PupuTupuna Kirjoitettu January 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2006 Lasisista en tiedä, mutta lähes samannäköisiä akryylikiviä olen nähnyt Sokoksella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu January 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2006 Ikean kivipurkit maksaa 1,95e ja samassa purkissa on aina yhtä väriä sekä kirkkaita että huurteisia. Meillä häissä noita kirkkaita värittömiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanssija Kirjoitettu January 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2006 jos et löydä lasikiviä niin yhdessä burdan joulunumerossa oli ihana vinkki, siinä oli sellaisia shampanjan värisiä pieniä helmiä viinilasissa ja niiden päällä kynttilä. Helmetkin tosin maksaa aika paljon jos ei satu löytämään jotain halpoja koruja, jotka voi rikkoa.Netistä muuten löytyy noita lasikiviä sanalla gems Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannami Kirjoitettu February 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2006 Katsokaapas kaupoista kynttilöiden luolta (tai puutarhatavaroiden), siellä nuo lasikivet yleensä ovat. Tiimarissa ainakin myydään ja Halpa-Hallissa sekä isoissa ostoskeskuksissa. Itse maksoin isosta pussillisesta (500g) 1,50e. Irrallisena niitä myydään lasiliikkeissä, joista saa ostaa esim. tiffanylasia, mutta maksavat sitten n. 20 snt kappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli-Leeni Kirjoitettu April 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2006 Minä ostin noita koriste lasikiviä JYSK:stäLuonnonkiveä (pyöreitä) menen ostamaan Prismasta, mainoksessa mikä jaettiin kotiin oli joku sanko, joka maksoi 8-9€.. Tietysti tuntuu hullulta maksaa luonnonkivistä, mutta itse ei jaksaisi lähteä etsimään juuri sopivia kiviä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piony Kirjoitettu May 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2006 Löysin kirkkaita lasikiviä prismasta ja nyt olen sinooperin lasimaalilla niitä maalaillut ja on tosi kauniita ja näyttäviä!! Kannattaa kokeilla maalaamista, jos suosikkiväriä ei myydä kaupoissa Verkkopussillinen maksoi 2.90€!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest syys2007(Guest) Kirjoitettu November 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2006 Onko kellään hyviä ideoita/kuvia sellaisten värillisten lasikivien käytöstä juhlapaikan koristeluun? Itse ajattelin pöytiin joko ripotella paljon pieniä lasikiviä kaitaliinalle, ja paljon tuikkuja niiden joukkoon. Tai sitten isompia kiviä vähän vähemmän, ja viinipulloissa olevat kukat kumpaankin päähän pöytää. Meille tulee siis aika pienet pöytäkunnat, jos joku ihmettelee että laitettaisi vaan kaksi kynttilää . Sitten johonkin ajattelin laittaa ison lasikulhon pohjalle samaisia lasikiviä, vettä siihen ja kellukynttilöitä. Mutta olis kiva nähdä minkälaisia toteutuksia muilla on ollu tai on ajatellut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu November 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2006 Meillä oli häissä näin... pöydät sekaisin jo iltamyöhällä... Kotona on joskus näin...värejä vaihdellen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu November 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2006 Hei Kaisu-rouva! Teillä oli tosi kaunis koristelu pöydissä. Erityisesti silmiin pisti nuo kauniit tuikut, olitko itse päällystänyt vai ostitko valmiina?Kiitokset. Tuikkulasit on Ikean Groggy-laseja, jotka päällystettiin mulperipaperilla. Sisällä isompi 8h-tuikku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu November 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukainen6 Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 Nostetaan vähän ja tiedustellaan onko kukaan löytänyt vaaleanpunaisia lasikiviä mistään??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinämorsian 09 Kirjoitettu March 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2009 Minä olen etsinyt ihan kirkkaita pyöreitä lasikiviä, mutta nyt niitä ei tule vastaan enää missään. Olen kiertänyt Tiimarit, Ikean, kukkakauppoja, Tarjoustalot, Prismat, Anttilat yms. Viime kesänä niitä tuntui olevan kaikkialla. Onko joku nähnyt niitä jossain lähiaikoina? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu March 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2009 ystäväni on ikeassa töissä ja mietin, että löytyyköhän heiltä oikean värisiä lautasliinoja tai juuri noita lasikiviä häihimme. tällä hetkellä ei kuulemma ollut, mutta pian tulee uutta kevät- ja kesätavaraa, joten kannattaa pitää silmät auki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enny Kirjoitettu March 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2009 Mä ostin kirkkaita lasikiviä Jyskistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Kirjoitettu March 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2009 ^Oliko Jyskissä muitakin kuin kirkkaita lasikivia? Kun ei ole Ikeaa lähistöllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enny Kirjoitettu March 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2009 Oli muitakin värejä. En nyt muista mitä kaikkia mutta kannattee käydä kahtomassa. Niiden hintakaan ei ollut paha. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinämorsian 09 Kirjoitettu March 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2009 (muokattu) Jyskistä saa oransseja, ruskeita ja kirkkaita lasikiviä. Pussissa on 450 g ja olivat nyt tarjouksessa 2 pussia maksoi 2,95€, normaalisti 1 pussi 1,95. Kuvassa ruskeat ja kirkkaat kivet: http://131.165.52.42/cb/images/15832/51 Muokattu: March 11, 2009, käyttäjä: Heinämorsian 09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu March 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2009 oi oi! jyskiin pitää joku päivä mennä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu March 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2009 (muokattu) eipä tarvikaan mennä jyskiin. raision hong kongista tuli meidän mattapintaiset lasikivet: 1,95€/500g muoks. hinta olikin 1,50€/500g. Muokattu: March 15, 2009, käyttäjä: Tuu-tikki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elletti Kirjoitettu March 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2009 ei lasikiviä, mut feikkitimanteja tosi halvalla, ilman postareita http://stores.shop.ebay.com/lingsdepot__W0..._fsubZ801399014itse tilailin ruskeita ja hopeisia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannaannas Kirjoitettu March 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2009 itekin tilasin noita feikkitimantteja. Mutta minusta ne oli jotenkin tosi tylsiä. Ei minkään näköisiä kun ovat korkeintaan sentin levyisiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elletti Kirjoitettu March 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2009 itekin tilasin noita feikkitimantteja. Mutta minusta ne oli jotenkin tosi tylsiä. Ei minkään näköisiä kun ovat korkeintaan sentin levyisiä.ajattelin, että laittaisin noita ruskeita neliönmuotoisten lasimaljakoiden pohjalle koristehiekan sijasta, ehkä ne siellä menis.no, onneksi eivät olleet hinnalla pilattuja! pöydille noita en uskalla sirotella, lapset voivat pitää liian kiehtovina.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannaannas Kirjoitettu March 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2009 Joo maljakossa ne on varmaan tosi hyvät Miekin tilasin ne pöydälle sirottelua varten ja siihen olivat niin pienen oloisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undu Kirjoitettu April 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2009 Olen myös päätynyt lasikiviin pöydän somisteena. Osaako kukaan arvioida montako 400 gr pussilista menee, kun vieraita on 120. Aika pieniä nuo pussit ovat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts