sarakka

Kuvia omista kihla- ja vihkisormus yhdistelmista

544 viestiä aiheessa

Vihkoinkin sain omani kotiin... :)

465146_3602150767633_1089496152_33345637_1458269878_o.jpg

Keltakultainen on uusi kihlani. Teetettiin vihkiin sopiva flakka minun ja mieheni kihloista. Näin miehen kihla ei häiden jälkeen jää laatikonpohjalle pyörimään. :)

Ja valkokultainen on sitten vihkini. Silvan malliston 0,85ct timskuilla (jakautuu jotenkin 6x0,10ct+1x0,25ct) varustettu ihanuuteni. :)

Vähän tulee olemaan totuttelua tuohon yli 8mm yhteisleveyteen. :) mutta on ne vaan niin ihanat! <3

Muokattu: , käyttäjä: Flik

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alempana tuleva vihkisormus ja ylempänä kihlasormus. Heinäkuussa saan vihkin sormeeni :)

post-37031-0-79397400-1336664023_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

10225778.jpg

Tuossa minun :) Vuosi tuo ihanuus joutuu olemaan kaapissa :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun kihla-vihki-yhdistelmä. Reilu kolme kuukautta niin molemmat kiiltää sormessa. Alempi siis kihla ja ylempi vihki. Kultajousen valmisvalikoimasta molemmat bongattu, vihkin timanttirivi niin pientä piperrystä ettei häiritse minua (olisin halunnut vieläkin yksinkertaisemman enkä välttämättä timantteja lainkaan).

10230867.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Ruska*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aiemmin linkitin tänne kuvan yhdistelmästäni, nyt kuitenkin viimehetken muutokset ja vihkisormus vaihtuikin :D

Nykyään yhdistelmä näyttääpi tältä:

10333118.t.jpg

10333119.t.jpg

Ylempi siis kihla ja alempi vihki.

Entinen yhdistelmä näytti tältä:

10333120.t.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...

Muokattu: , käyttäjä: NeNNi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun ihana yhdistelmäni!

Kovin on naarmuinen tuo kihlani (titaanisormus), mutta juuri nyt paraikaa se on kiillotettavana ja en malta odottaa, että saan sen ja tuon valkokultaisen vihkisormuksen sormeeni parin viikon päästä. <3

IMG_0670.jpg?t=1339265196

Alempi siis 3mm leveä titaanisormus ja ylempi kohinoorin valkokultainen 2mm leveä timanttisormus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jee, vihdoinkin saan liittää tänne oman kuvani!

Ihanuudet kotiutui tänään, tykkään hirveästi tästä kokonaisuudesta.

Keskellä on (naarmuinen) 3mm palladiumkihla ja reunoilla 2mm 14K keltakultaiset rivitimanttisormukset yht 0,30ct.

sormukset.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ruskan yhdistelmä on todella hieno. Myös pampuliinan sormukset (jostain kumman syystä ;)) miellyttävät!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämmöiset ihanuudet minulle syksyllä. :wub:

Kihla on ihan perus 3 mm valkokultainen, vihkiksi valikoitui keltakultaa niin tuo valkoisen kellertyminen ei niin haittaa.. :girl_haha:

20120627-jx8endtagx2hdmc1un52rgnwa3.jpg

Ja pallosormi.

IMG_7050.JPG

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä meikäläisen simppeli kihla-vihkiyhdistelmä. Vihkin saan sormeeni parin kuukauden päästä :girl_in_love:

10487238.jpg

Kihlasormus on tuo kapeampi (2mm, valkokultaa). Leveämpi siis vihkisormus (5mm, palladium)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siinäpä minun ihanuuteni. :) Kihlana puolipyöreä valkokultainen sormus. Vihkinä viiden timantin flakka valkokultainen sormus, johon on juotettu kiinni samanlainen puolipyöreä valkokultainen mikä kihlakin on.

Vielä vähän reilu kuukausi, ja saan ihanuuden sormeeni <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun yhdistelmäni. Melkein vuosi pitää odottaa, että saan vihkin sormeeni.

gallery_38706_912_54401.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Payla tosi upea tuo sinun vihkisormus:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ihana tämä andreasen! Tosin olen puolueellinen koska oma vihkini on sama malli briljanteilla :) kihla samoin kivetön 4.5mm valkokultasormus. Saako kysyä minkä kokoiset kivet sormuksessasi on? Minulla 0,31 + 2*0,15 ja 2*0,10.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Payla tosi upea tuo sinun vihkisormus:)

Kiitos. :girl_in_love:

Saako kysyä minkä kokoiset kivet sormuksessasi on? Minulla 0,31 + 2*0,15 ja 2*0,10.

Saa toki. Minulla on: 0.30 + 2*0.158 + 2*0.05. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

10542887.jpg

Marraskuussa saan tämän yhdistelmän käyttööni. ^_^ Ylemmän kihlan reunimmaiset timantit ovat 0,23 ct ja keskimmäinen 0,26 ct, väri on Top Wesselton ja laatu VVS1. Alempi vihki on 3 mm paksu ja puolipyöreä valkokultainen sormus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä olisi minun, jonka saan tosin sormeeni vasta ensi vuoden syyskuussa smile.gif

post-36792-1319963611,2413_thumb.jpg

Aivan upeat nämä Sternellin sormukset! Saako udella mistä tällaisia ihanuuksia löytyy? Kuinka paksut sormukset ovat?

Haidi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lindawilla on aivan upea kihlasormus. Sopii hyvin yhteen yksinkertaisemman vihkisormuksen kanssa :girl_pinkglassesf:

Tuo Andreasin tulppaani on aivan upea, ja se olikin ensimmäinen sormus johon ihastuin, kun rupesimme sulhasen kanssa häitä järjestelemään :)

Kuitenkin nyt kun näen sormuksen oikeassa koossaan ihan oikean ihmisen kädessä, niin täytyy sanoa, ettei tuollainen minun sormeeni sopisi ollenkaan. On liian ison näköinen näihin pikku kätösiin :girl_sad:

Itse ostin kesätorilta vihkisormuksen yhdessä sulhasen kanssa. Sormuksessa yksi akvamariini-kivi. Sormus on kuulemma uniikki-kappale. Pidin erityisesti sen yksinkertaisuudesta, mutta se on silti kovin kaunis.

Kuvaa laitan tänne sitten kun saan sen ensiviikon lauantaina :)

Muokattu: , käyttäjä: Lumenvalkea

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään