sarakka

Kuvia omista kihla- ja vihkisormus yhdistelmista

544 viestiä aiheessa

Tämän yhdistelmän saan käyttöön helmikuussa. En malttaisi odottaa! :lol: Etsin vaikka kuinka kauan kivetöntä, mutta persoonallista vihkisormusta, ja viimein se löytyi! Kuvassa alempi on kihla-, ylempi vihkisormus.

post-37019-0-56774200-1347303424_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tunnistaako joku tuota Kaemwan sormusta? Ihastuin siihen kovasti! Olikohan viesti numero 327?? Siinä jossain kumminkin.

Muokattu: , käyttäjä: Mimmi-Angelina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mollastiina, aivan mielettömän parin olet löytänyt! Mistä/ mitä sormukset ovat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tunnistaako joku tuota Kaemwan sormusta? Ihastuin siihen kovasti! Olikohan viesti numero 327?? Siinä jossain kumminkin.

Löysinpäs! Reippaasti yli mun budjetin vaan.. Tiedänpähän nyt ainakin millaisesta pidän!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Iiih, minäkin sain viimein ihanuuteni kaiverruksesta kotiin! Minulle tulee vain vihkisormus, tosin niitä on kaksi ja moni varmaan luulee, että ne on kihla ja vihki :girl_haha: . Nimet ja vihkipäivä on kuitenkin kaiverrettu tuohon sileään sormukseen, koska timskusormus on niin kapea ja siellä on niin vähän tilaa. Päädyin tällaiseen ratkaisuun, koska en löytänyt yhtä sormusta, joka olisi ollut toiveideni mukainen, eli tällainen:

post-0-0-44533400-1348652703_thumb.jpg

Miehen mielestä sormukset ovat liian "erilaisia"/"eriparia", mutta eihän me miehiä kuunnella, eihän?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Obier, kaunis yhdistelmä. Mun mielestä noi sormukset sopivat loistavasti keskenään! Ei niitä miehiä liikaa kannata kuunnella :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä oma tuleva yhdistelmäni :) Ei millään malttaisi odottaa!

sormukset1.jpg

Yanette, oi kuinka kaunis yhdistelmä sinulla! Saako udella mistä olet löytänyt tuon yksikivisen? Ihana! <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Erillään sormessa

post-29727-0-56140000-1349630055_thumb.j

Erillään koirankarvaisella tasolla

post-29727-0-71263000-1349629806_thumb.j

Kunnolla sormessa

post-29727-0-53108700-1349629814_thumb.j

Alimpana n-1 vuotta -sormus, joka saatu ensimmäisenä hääpäivänä ja jossa yksi timantti, keskimmäisenä kihla ja ylimmäisenä uniikki, miehen tädin suunnittelema ja tekemä vihki, jossa 5 pientä timanttia ja keskellä kaksi ehkä turmaliinia, en millään muista mitä! Toiveena oli vihkiin vihreitä kiviä ja timantteja ja tuollaisen ihanuuden, osittain valko- ja osittain keltakultaa olevan, kihlan päälle menevän sormuksen sitten sain.

Muokattu: , käyttäjä: Marzanen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tittidii! Pari viikkoa sitten valmistunut vihkisormus, jonka teetit omista materiaaleista Turun Kultasarvessa. Isoimmassa kultakuplassa on pieni timantti Alempana Kohinoor-kihlasormus.

DSCF2739.JPG

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

11212571.t.jpg

Siinäpä minun rinkulat! Vaihdoin vähän paremman kuvan. Valkokultaisia ovat molemmat, toki kihla on jo melko kellastunut, kun viime rodinoinnista on tovi :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: mlinna

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässäpä minun sormukseni. Kihla (keskellä) on ostettu Kultajousesta, ja "vihki", eli nuo kaksi rivisormusta tilattu Tarkkaselta. Tarkkanen sitten muokkasi nämä yhdeksi sormukseksi, joten nyt siis kädessä yksi leveä sormus. Timantteja on yhteensä 31kpl, karaatteja en tähän hätään muista..

2012-11-02+09.36.26.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä on omani, vihki (ylempi) Sandbergin Poutapilvi A-28 ja kihla Kuunsilta I E-137 (muokattu timanttirivi saman pituiseksi kuin vihkin). :girl_in_love:

post-40288-0-36771600-1355222589_thumb.j

post-40288-0-86634100-1355222572_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä mun yhdistelmä :-X

 

gallery_38018_946_45979.jpg

 

Ylempänä oleva vihkisormus on Canadian Ice -merkkinen, alempana olevasta kihlasormuksesta en tiedä mitään, koska sulhanen osti sen :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä mun ihanuudet jotka sain viime kuussa sormeeni. Tai siis vihkin, kihlahan siinä jo olikin. Kihlana Tillander 494 7 kivellä ja vihkinä Tillanderin Katri  :-X livenä vielä kauniimpi yhdistelmä :girl_in_love:

post-10000-0-44091600-1357686207_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitetaan nyt tännekin kuva omasta yhdistelmästä. :tender:

Kimalletta yhteensä 2 karaattia.

post-42239-0-50733300-1360218685_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulossa tallainen yhdistelma (ylempi, jossa siis timantteja ja smaragdeja, on kihlani):

 

kihlavihki2.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

2012-11-12+12.56.54.jpg

 

 yksikivinen on kihlani ja rivitimanttisormus vihkini

Muokattu: , käyttäjä: oui-je-le-veux

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä kuvat mun sormuksista. Tuo rivisormus on kihla ja tuo "pikkutimantteja" täynnä oleva vihki. Elokuussa lopullisesti saan sormeeni! (: <3

 

 

post-42529-0-92727700-1361139682_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on tällaiset. Tuo taottupintainen on kihla, ja 7'n pienen timantin vihki.

sormukset_zps2a8c66be.jpg

Tuntui että tuo sormus natsasi niin että se oli saatava. Ensinnäkin se sopii tuon kihlan kanssa, josta en luovu. Mikään muu sovitettu ei tuntunut omalta. En tykkää mistään kovin prameasta, ja nuo pienet timantit oli riittävän yksinkertaisia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
 
 

Tässä kuva yhdistelmästä in action.

Pitänee liittää sormuksen toisiinsa yhteen, eivät kyllä ikinä pysy kohdikkain. :girl_cray2:

post-42239-0-04271900-1361443112_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässäpä nyt korvikesormukseni kuva. Tämä on Korutuotteen valkokultainen sormus, jonka ajattelin ensin hankkia ihan vain omaksi ilokseni, koska se oli niin hauska ja siitä tasaleveästä massasta poikkeava. Erilainen. Pisti silmään sieltä kaikkien perussormusten joukosta. Timanttien laatu ei päätä huimaa, eikä sormus kovin kalliskaan ollut, mutta eipä ne tuossa se tärkein ollutkaan, vaan se, että sormus muuten miellytti. Päätin sitten, että tämä saa vihkimisen jälkeen (tarkoitus oli, ettei sormuksia vielä tule, mutta hankin samoihin aikoihin tämän) hoitaa vihkisormuksen virkaa elokuun juhliin asti, jolloin tilalle astuu "oikea" sormus (ja myös siipalle tulee silloin sormus, nyt ei vielä ole mitään). Elokuulle siis teen tai teetän sormukset. Tykkään ajatuksesta, että molemmista päivistä, siis vihkimisestä ja juhlimisesta, jää ihan konkreettisesti muistoksi jotain mukana kulkevaa. Ja tuntuu itseasiassa niin oudolle pitää sormusta vasurissa, että olen ihan tyytyväinen että päätin ottaa tämän korvikkeeksi, niin voi totutella tunteeseen.

 

Kuva (linkkinä, koska tuli epähuomiossa niin iso foto)

 

Kihlaa ei ole, siis ollenkaan olemassakaan. Tämä sormus siirtyy sitten elokuussa oikeaan käteen toimittamaan sitä virkaa, mihin sen alunperin ajattelinkin, eli olemaan kaunis sormus. Ehkäpä linkitän sitten myöhemmin vielä sen virallisen sormuksen kuvan. Hieno kuvahan tästäkin tuli, sormet näyttää melkein varpailta, kun oli käsi tuollai nyrkissä.  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään