Kultamarja

Tuo kuva hääpuvusta muiden kommentoitavaksi

740 viestiä aiheessa

Luin Stilissiman blogista että isot helmat olisi tulossa nyt muotiin mut jotenkin mä vaan kannatan tuota kakkosta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

emmy- ehdottomasti 2. puku! tosi kauniit kirjailut ja käy monelle eri vartalolle :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

emmy-: Mäkin kannatan tota toista. Ekassa puvussa on tuo yläosa mun mielestä liian pitkä. Eli tyllin pitäis alkaa ylempää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

emmy-: 2 ehdottomasti! :-X

Muokattu: , käyttäjä: Nougat

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kovasti mielipiteistänne! Joo, kyllä se taitaa niin olla että numero 2 lähtee tilaukseen :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emilietta:

En ole Puzzle2010, mutta tuo taitaa olla espanjalaisen Rosa Claran puku, malli Salomé. Aivan upea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Emilietta:

En ole Puzzle2010, mutta tuo taitaa olla espanjalaisen Rosa Claran puku, malli Salomé. Aivan upea.

Paljon kiitoksia vastauksesta Shanea :) Tuota ei taida saada valitettavasti Suomesta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään enemmän ekasta vaihtoehdosta, mutta olenkin isojen helmojen ystävä ja pitsistä taas en välitä. Näyttää varsinkin edestä vähän mummin pitsiverhoilta tuo toinen :blush:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei!

Olen uusi täällä foorumilla kuin myös koko häätouhussa. Heti kosinnan jälkeen ensimmäinen mielessä ollut asia on ollut hääpuku! Olen täällä naikkareissa selaillut eri pukuja, samoin kun koko internetissä. Tämän hetken viisi mieluisinta pukua ovat alla. Ne ovat kaikki hyvinkin erilaisia.

Onglema muodostuu lähinnä omasta kropasta. Häihin on viela aikaa, mutta tällä hetkellä olen kokoa 40-42, suhteellisen rintava ja pyllyä löytyy vaikka kuinka paljon!

Minun kroppani on siis jollain tavalla tiimalasin muotoinen, mutta ei todellakaan mallimitoissa oleva!

Mitä siis sanotte näistä puvuista ja minun kropasta yhdessä?

mekko.jpg

puku09.jpg

Puku8.jpg

Puku5.jpg

Puku82.jpg

Hei, mistä nämä puvut löytyvät? Aivan ihania ovat kaikki :) Olisi kiva jos pääsisi kokeilemaan tuota tokaa vaihtoehtoa...

Muokattu: , käyttäjä: Magie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

kysyisin vähän mielipiteitä näiden kahden puvun suhteen:

Tämä hääpuku on tehty pellavasta ja osin kierrätysmateriaalista. Puvun helmassa on ohut tyllikerros, mutta en ole aivan varma, tarvitsisiko tämän puvun kanssa käyttää myös "kunnollista" alushametta. Puku on "uniikkipuku", ompelijan tekemä. Se istui suhteellisen hyvin, etumusta pitää hieman korjata ja pukua lyhentää helmasta.

b12j.th.jpg

b21v.th.jpg

Tämä hääpuku on 60-70-luvun vintagea. Puvussa on vuorikangas, mutta se on paikoin silti hieman läpinäkyvä...alushame voisi auttaa asiaa. Puvun hihat ovat hieman aiheuttaneet pohdintaa: Ovatko ne epäkäytännölliset esim. ruokailtaessa? Olen myös huolissani, olisiko kyseinen pukuvalinta liian erikoinen. En haluaisi näyttää häissäni siltä kuin menisin naamiaisiin.

a22ug.th.jpg

a12kv.th.jpg

Kuvat eivät ole kauhean edustavia, mutta toivottavasti niistä saa jonkun käsityksen puvuista. Olen erittäin epävalokuvauksellinen ihminen.

Haluaisin löytää sen täydellisen hääpuvun, mutta se on osoittautunut vähän hankalaksi. Rakastan retro- ja vintagetyylisiä vaatteita, joten hääpuku voisi myös mielellään olla kys. tyyliä. Olen 160 cm, mikä asettaa myös omat haasteensa puvun löytämiselle. Tuntuu, että kaikki upeimmat puvut on suunniteltu pitkille ihmisille. Lisäksi täytyy ottaa myös mieheni toiveet huomioon: hän haluaisi, että puku olisi persoonallinen, eikä liian tavallinen, perinteisen hääpuvun näköinen. Puku ei saisi myöskään olla hänen mielestään liian kiiltävää kangasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Mä kannatan ehdottomasti ekaa pukua, todella kaunis ja ihanat kuvioinnit edustassa. Toinen puku on musta turhan teltta, istuu huonommin ja saa sinut näyttämään mielestäni isommalta kuin todellisuudessa olet. Jos vielä lisää persoonallisuutta kaipaat niin ykköspukuahan on helppo asusteilla täydentää, niin että tulee varmasta oman näköinen kokonaisuus :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emilietta noista kahdesta oon ton ekan puvun kannalla. just samasta syystä kun sulla oli huolia noista hihoista...ne vaan saattaa olla tosi hankalat ja ne vie mun mielestä sulokkuutta ja siroutta puvulta :) lisäks toi eka puku on mun mielestä tosi kaunis! oon itekin hakenu inspiraatioo vintagepuvuista vintagewedding.com ja thevintageweddingdresscompany.com sivustoilta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emilietta:

Pidän enemmän toisesta puvusta oikeastaan kolmesta syystä:

- Hihat ovat erittäin kauniit ja koska ne ovat vain 3/4-hihat, ne paljastavat kauniisti siron ranteen sekä käden JA eivät tästä syystä ole epäkäytännölliset. Mikäli hihat tuntuvat pitkiltä, voithan esim. noutopöydässä pyytää miestäsi keräämään sinullekin lautasen.

- Tuo eka puku on kyllä kaunis, mutta se on aivan samanlainen kuin kaikki muutkin tämän ajan hääpuvut. Eihän tässä sinällään ole mitään pahaa, mutta sinulla on vvaihtoehtona myös jotain persoonallisempaa.

- Toinen puku on vintagea ja puvulla on historia. Valitsisin erityisesti tuon tokan puvun, jos se liittyy jonkun läheisesi historiaan.

Nimin. Olisin halunnut mennä naimisiin äiitini ja sylikummini puvussa, mutta kummini oli vahingossa polttanut puvun ulkovarastossa olleen pahvilaatikon ja muiden vanhojen vaatteiden mukana, jonne oli päässyt hiiriä....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emilietta: Olen ekan puvun kannalla. Jos nyt oikein tunnistan, niin se on ollut ompelijan ikkunassa. Aina kun menen siitä ohi niin ihailen sitä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emilietta: Olen myös ensimmäisen puvun kannalla. Toinenkin on kaunis, mutta jotenkin yöpukumainen... Ensimmäinen puku kaipaisi alushametta kylläkin. Ei välttämättä mitään vanteita, mutta edes hieman tylliä alle, jotta pääsisi oikeuksiinsa. Toinen puku on tosiaan kaunis myös, mutta näyttää hieman liian lyhyeltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Cosmobella hääpuku 7387 AWWwww :-X:-X:-X

Tämä, joka täällä päätti pienessä mielessä puhisten ja puhkuen että mulle ei TUU valkosta pukua, menetti sydämensä tälle.. :girl_haha:

Ja samat mitat taitaa olla kuin Puzzlella, eli pyllyä ja muuta matskua riittävästi! Jopa yli omien tarpeiden. Nyt tosin olen hieman saanut laihdutusta käyntiin mutta tuskinpa kroppani muuttuu yhdessä tai toisessakaan yössä supermallin bodyksi :girl_blum:

Itse pidän myöskin merenneito-mallisista alaosista, ne tuovat sopivasti takapuolta vähän esiin mutta loppuosan laaja helma tasapainottaa kokonaisuutta.

Tuossa Cosmobellan puvussa on nätti kaula-aukko. Toivottavasti pääsen sovittamaan sitä joskus. Onko kellään Oulun alueen morsmaikulla tietoa, saako k.o. pukua tilattua esim. Katariinan tai Glamourin liikkeeseen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Apua kaipaillaan! Kävin tänään sovittamassa pukuja joista neljä nousi suosikiksi. Yhdestä puvusta ei ole kuin valmistajan kuvat, sillä liikkeessä ei saanut kuvata. Huomioikaa, että ekassa puvussa unohtunut päälle rintsikan olkaimet, eivätkä ne siis kuulu pukuun. Puvut olivat 1-2 kokoa liian isoja, mutta istumattomuudesta huolimatta toivottavasti saisin teiltä apuja valintaan. (isot kuvat näkyvillä hääblogissani).

24967_1417782002006_1156302452_31271410_7137294_n.jpg

4.ivoryn värisenä

391733932eae93a22201787e1d9d8f2abb828bd7a6518c5609111ab5e0448da6fe410547.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Morsian K

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
24967_1417782002006_1156302452_31271410_7137294_n.jpg

mä olisin ehdottomasti näiden maggie sotteron pukujen kannalla! itselleni valitsisin mielummin carmenin mutta sinulla molemmat näyttää tosi kauniilta! noissa on sellasta hillittyä eleganssia. mitään ei oo liikaa, mutta ei myöskään liian vähän. molemmissa myös aivan mielettömän upeen muotonen helma, näyttää sopivan sun vartalolle! white onessa oli mun mielestä liikaa vedostuksia kun taas tossa ekassa on ainakin mun makuun liian massiivinen toi yläosan koristelu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Apua kaipaillaan! Kävin tänään sovittamassa pukuja joista neljä nousi suosikiksi. Yhdestä puvusta ei ole kuin valmistajan kuvat, sillä liikkeessä ei saanut kuvata. Huomioikaa, että ekassa puvussa unohtunut päälle rintsikan olkaimet, eivätkä ne siis kuulu pukuun. Puvut olivat 1-2 kokoa liian isoja, mutta istumattomuudesta huolimatta toivottavasti saisin teiltä apuja valintaan. (isot kuvat näkyvillä hääblogissani).

24967_1417782002006_1156302452_31271410_7137294_n.jpg

4.ivoryn värisenä

391733932eae93a22201787e1d9d8f2abb828bd7a6518c5609111ab5e0448da6fe410547.jpg

Mielestäni Maggie Sotteron Ericka on ehdottomasti kaikkein paras. Kuvat eivät ikävä kyllä tee oikeutta tälle upealle puvulle ja sen aidoille Swarovskin kristalleille.

(Oma mielipiteeni on ehkä vähän puolueellinen, sillä itse sovitin samaa pukua juuri lauantaina, ja se on Maggie Sotteron Meganin lisäksi toinen suosikkini.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei,

kysyisin vähän mielipiteitä näiden kahden puvun suhteen:

Tämä hääpuku on tehty pellavasta ja osin kierrätysmateriaalista. Puvun helmassa on ohut tyllikerros, mutta en ole aivan varma, tarvitsisiko tämän puvun kanssa käyttää myös "kunnollista" alushametta. Puku on "uniikkipuku", ompelijan tekemä. Se istui suhteellisen hyvin, etumusta pitää hieman korjata ja pukua lyhentää helmasta.

b12j.th.jpg

b21v.th.jpg

Tämä hääpuku on 60-70-luvun vintagea. Puvussa on vuorikangas, mutta se on paikoin silti hieman läpinäkyvä...alushame voisi auttaa asiaa. Puvun hihat ovat hieman aiheuttaneet pohdintaa: Ovatko ne epäkäytännölliset esim. ruokailtaessa? Olen myös huolissani, olisiko kyseinen pukuvalinta liian erikoinen. En haluaisi näyttää häissäni siltä kuin menisin naamiaisiin.

a22ug.th.jpg

a12kv.th.jpg

Kuvat eivät ole kauhean edustavia, mutta toivottavasti niistä saa jonkun käsityksen puvuista. Olen erittäin epävalokuvauksellinen ihminen.

Haluaisin löytää sen täydellisen hääpuvun, mutta se on osoittautunut vähän hankalaksi. Rakastan retro- ja vintagetyylisiä vaatteita, joten hääpuku voisi myös mielellään olla kys. tyyliä. Olen 160 cm, mikä asettaa myös omat haasteensa puvun löytämiselle. Tuntuu, että kaikki upeimmat puvut on suunniteltu pitkille ihmisille. Lisäksi täytyy ottaa myös mieheni toiveet huomioon: hän haluaisi, että puku olisi persoonallinen, eikä liian tavallinen, perinteisen hääpuvun näköinen. Puku ei saisi myöskään olla hänen mielestään liian kiiltävää kangasta.

Mun mielestä toi toinen on aivan ihana ja todellakin persoonallinen. Näitä olkaimettomia hääpukuja on nykyään aivan kaikilla ja vaikka ensimmäisen puvun kangas näyttääkin kauniilta, ei puku mielestäni kuitenkaan ole kovin persoonallinen. Mutta kukin tietysti tyylillään ja valitse se kumpi tuntuu paremmalta. Itse pidän enemmän tästä vintagesta. Nimimerkillä "En voi sietää näitä nykyajan hääpukuja ja siksi menenkin 50-luvun puvussa naimisiin..."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsian K, Carmen sopii mun mielestä sulle parhaiten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään