silmut

Suudelman kestävä huulipuna/kiilto?

35 viestiä aiheessa

Hei. Mistä ihmeestä löytäisin alttarilla suutelun kestävän huulipunan? Mikä merkki olis hyvä? En todellakaan halua että sulholla on suutelun jälkeen suu punasena tai yltä päältä kiillossa. Oisko teillä vinkkejä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

gosh se nyt iha ykkönen melko edullinen oisko ollu alle 20e huulipuna ja rasva elikkä toimii niin että otat sen värisen kun haluat(huulipun) ja sitten siihen tulee huulivoide samaan tai erihintaan. ja ainoa mitä pitää jossain vaihees lisää niin rasva koska punaa et saa ilman jotain ainetta pois johon suosittelen lumenen tuotteita sokoksessa osataan ainakin neuvoo!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ samaa suosittelen kuin Morrekin.

Mulla pysyy huulipunat yleensä n. 5 min. vaikka tekisin miten perusteelliset pohjustukset tahansa,

tämä on pysynyt joskus jopa yön yli! (On joskus päässyt nimittäin väsy yllättämään...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^ samaa suosittelen kuin Morrekin.

Mulla pysyy huulipunat yleensä n. 5 min. vaikka tekisin miten perusteelliset pohjustukset tahansa,

tämä on pysynyt joskus jopa yön yli! (On joskus päässyt nimittäin väsy yllättämään...)

Samoin! Pitää olla vain hyvin kosteutetut huulet, ettei pakene "ryppyihin" se väri.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka, lisää ehdotuksia kaipaillaan.

Itsekkin kaipailen suudelmia kestävää huulipunaa, nimittäin haaveilen kirkaspuna huulisesta meikistä hääpäivälle. Onko teidän kokeilemat punat olleet tummia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun mielestäni nuo Max Factorin kestopunat olivat inhoja ja kökkööntyivät ja halkeilivat. Usko hävisi kyseisiä tuotteita kohtaan lähes täysin...

Kunnes testasin MAC:in kyseisen tuotteen. Ei halkeile ja pysyy...ja pysyy vieläkin. Bonarina vielä se että kiillettä saa ostettua erikseen lisää. Kiiltoja on myös kahta eri sorttia, ihan normikiiltoa ja sitten sellaista jossa on pikkuisen verran kimallusta mukana.

Tummiakin sävyjä löytyy tosi hyvin. Stockalta keskustasta ainakin saa, en tiedä saako muualta. Netistä tilaten varmasti ainakin. Ja käsittääkseni Stocka myös mielellään toimitaa tavaroita tavarataloihinsa ihan ympäri suomen. Ihan viiden tähtösen tuote, ja ainakin minun huulillani hääpäivänäkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

L'Oréalin Infaillible-punat kestävät oikeasti koko päivän korjaamatta, ja väreissäkin on valinnanvaraa vaaleasta roosasta tummaan luumuun. Mulla on vielä "vanhan polven" tuote, joka kuivatti aika tavalla, mutta nyt noihin sisältyy se kosteuttaja, joka korjaa asian ja josta muuten voi ostaa refillin erikseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö näistä kestopunista mitään sellaista ihan läpikuultavan vaaleaa sävyä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Vastaan itselleni, että löysin Mabellineltä myös tällaisen väri+kiilto -yhdistelmän juurikin vaaleaa helmiäistä. Hyvin on väri pysynyt, kerran lisäsin päivällä kiiltoa, mutta on kestänyt syömiset ja pussailut miehen kanssa :). Tuntuu tosi kevyeltä, mutta jouduin yllättymään, että se ihan oikeasti on kestänyt koko päivän :).

Ajattelin rinnalla testata jonkin Max factoryn vastaavan vaalean sävyn ja valita paremman hääpäiväksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli häissä Youngbloodin mineraalihuulipuna, helmiäisen vaaleanpunainen sävy (ihastuin väriin ja kestoon ja mukavan pehmeään tunteeseen jo koemeikissä ja ostin punan omakseni varsinaisen häämeikin yhteydessä) - eikä tarvinnut 7.45-23.00 lisätä kuin kaksi kertaa (syömisen jälkeen ja sitten joskus illan aikana).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sahrami79: onko tuo siun testaama kiilto Maybellinen Superstat powergloss? Ite aattelin tota testata :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuosta Max Factorystä vielä...

Itselläni oli viime kesänä ystäväni häissä tätä lipfinityä tummanpunaisena ja se ei kyllä pysynyt mitään ja vielä inhottavasti irtosi "köntteinä" jotka sitten joutuivat suuhun JA tarttuivat hampaisiin. Jouduin ruokailun jälkeen hinkkaamaan vessapaperilla loput punat pois.

Aikaisemmin olen käyttänyt vaaleampia sävyjä jotka ovat pysyneet hyvin, eikä tätä klönttiintymistä ole tapahtunut... Tiedä sitten mikä oli juuri tässä punaisessa vikana..? Jos tykkää ns. kevyemmästä punasta niin en suosittele Lipfinityä, se on tosi jämäkkää tavaraa ja siten kyllä ainakin mulla "tuntuu" huulissa koko ajan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on toi Maybellinen Superstay Powergloss. Irtoaa köntteinä niin kuin kaikki muutkin Lipfnityt sun muut. Näin ainakin mulla. <_<

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö huulikiiltoa, joka ei tahmaisi sulhon poskea ja huulia? Entä hyvistä kiiltopunista kokemuksia? Mieluiten kosteuttava.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luulen, että mulle tulee MACin puna ja siihen läpinäkyvä kiilto päälle. Silloin ei haittaa vaikka kiilto pikkuisen sulhasen huuliin tarttuisikin :girl_haha: Itse olen ainakin MACin meikit toimiviksi todennut ja ne haluan häihin myös ellei meikkaajalla ole jotain vielä parempaa ideaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon joskus testaillut noista markettisarjoista jotakin ja sama juttu, että menee könteille ja huulet tuntuu semmosilta kummallisilta. Mutta täytyykin testata tuo MACin huulipuna. Ihania värejä ainakin näyttää olevan: MAC

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^ samaa suosittelen kuin Morrekin.

Mulla pysyy huulipunat yleensä n. 5 min. vaikka tekisin miten perusteelliset pohjustukset tahansa,

tämä on pysynyt joskus jopa yön yli! (On joskus päässyt nimittäin väsy yllättämään...)

Samoin! Pitää olla vain hyvin kosteutetut huulet, ettei pakene "ryppyihin" se väri.

onko tää helmiäishohtoista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

oon ehkä hieman outo, mutta en ole koskaan törmännyt kyseiseen merkkiin (mac). Missä sitä myydään? Löytyykö ihan perinteisistä prismoista vai oliskohan sitä emotionissa tms?

Minkä hintainen huulipuna on?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Macia taidetaan myydä ainoastaan Helsingin Stokkalla Suomessa... Joten nettikauppoihin (Ebay tms) täytyy turvata muutoin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Macia taidetaan myydä ainoastaan Helsingin Stokkalla Suomessa... Joten nettikauppoihin (Ebay tms) täytyy turvata muutoin.

Jaahas, taitaa tulla shoppailureissu helsinkiin.. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Macia taidetaan myydä ainoastaan Helsingin Stokkalla Suomessa... Joten nettikauppoihin (Ebay tms) täytyy turvata muutoin.

ja Turun Stockalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haussa olisi kestävä huulikiilto hääpäiväksi. Sulhanen (enkä minäkään) ei tykkää tahmakiilloista, enkä halua että alttarilta lähdettäessä sulhasen huuletkin kiiltää :) lisävaikeutta tuo se, että silmämeikki tulee olemaan aika vahva, joten tarvitsisin mahdollisimman hillityn tai kokonaan värittömän sävyn. Olisiko kellään vinkkejä? Tai onko enää myynnissä kiiltoja, jotka ovat puikkomuodossa? Tietenkin hyvä makukin on plussaa :) Joskus 10 vuotta sitten Diorilla oli väritön kiilto huulipunakotelon näköisessä paketissa, mutta ainakaan sitä ei ole enää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyy sanoa, että Lancômen uudehko sarja Rouge In Love on todella hyvä. Kestävä ja kaunis. Esim. löytyy hääpäikystäni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään