Jump to content
Naimisiin.info

Aikainen vihkiaika 13.30!


Guest Vieras_Maris_*

Recommended Posts

Guest Vieras_Maris_*

Eli meidän vihitään aika aikaisin, 13.30. Minkälaisen aikataulun tekisitte häihin, jossa jatkot (alkoholitarjoilu) alkaa n. 19.00? Meidän kunnassamme on vihkiajat kiven alla, ja meidän täytyi ns. tyytyä varhaiseen aikaan. Itse olisin halunnut 15.00 aikoisin, mutta parempi tuo kun ei ollenkaan. Nyt ongelmaa aiheuttaa ohjelmien aikataulu. Paljon pitäisi millekkin aikaa varata ym. Tuhannet kiitoksen avustanne!!!

Link to comment
Share on other sites

Sehän riippuu myös siitä kuinka paljon teillä on vieraita tulossa, kauanko menee aikaa syömisiin ja kahvitteluihin. Meillä on tulossa n. 110 vierasta, ja arvioitu ruokailuaika (alku- ja pääruoat) on pari tuntia. Kannattaa kysyä asiasta pitopalvelulta/juhlapaikalta. Tässä meidän NOIN aikataulu:

Vihkiminen klo 14

Vieraiden vastaanotto ja onnittelumalja juhlapaikalla klo 14.45-15.15 (juhlapaikka aivan kirkon lähellä)

Ruokailu n. 15.15-17

Ohjelmaa ja vapaata seurustelua 17-18

Kakkukahvit n. klo 18 ->

Valokuvausta ja vapaata seurustelua

häävalssi ja boolitarjoilu klo 20

Lisäksi vaikuttaa se, onko teillä kuinka paljon ohjelmaa tulossa. Mukavia hääjärjestelyjä!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

meidät vihitään klo 13:00!

juhlapaikalle siirtymiseen menee noin. 30 min ->

joten ruokailu alkaa 15:00

kahvit 17:00

juomatarjoilu 19:00

ja siitä sitten etiäpäin.

ruuan ja kahvin välissä on lapsille ohjelmaa yläkerrassa.

sekä bestmanin ja kaason suunnittelema "kaikille avoin" ohjelmanumero (en siis tiedä mitä on tulossa)

lisäksi kahvin ja juomatarjoilun välissä on kaason ja morsiamen äidin varaama esitys (en siis tästäkään tiedä mitä on tulossa, mutta jokin esiintyvä ryhmä)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

meidät tullaan vihkimään jo klo12 mikä harmittaa mua aivan älyttömästi....mut haluttua kirkkoa ei enää saanut muulle ajalle:( onkos kellään kokemuksia noin aikasesta ajankohdasta??

tulee olemaan toooosiii pitkä päivä ja ekat vieraat poistuu jo alkuillasta :)

jotain aikataulu vinkkejä vois ottaa kyl vastaan ;)

Link to comment
Share on other sites

Meillä on vihkiminen 13.00.

Joten aikataulu menee seuraavasti:

14.15 Onnittelumaljat ja tervetuloa toivotus

15.00 Ruoka

17.00 Vapaata seurustelua, lauluesitys ja jotain muuta pientä kivaa (valokuvausta)

18.00 Kahvi (bestmanin puhe)

19.00 (Häätanssi) Ohjelmaa

20.00 Karaoke, musiikkia (booli esille)

22.00 Iltapala

Muokattu: , käyttäjä: Christina^
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Itse haluaisin nimenomaan aikaisen vihkimisen :) Kyllähän se vähän mietityttää, että tuleeko siinä sitten aamulla kauhea kiire laittautuessa, mutta toisaalta jos juhlatkin alkaa jo iltapäivällä, lapsiperheetkin ehtivät juhlia vähän pidempään ennen kuin lähtevät pois. Ja pääseepähän sitten itsekin "ajoissa" hääyötä viettämään ;) Olen nimittäin ollut sellaisissakin häissä, joissa juhlat alkoivat vasta klo 16, ruokaa saatiin suuren vierasmäärän vuoksi ehkä vasta klo 17 (siinä vaiheessa oli kauhea nälkä!), kahvit klo 19 ja klo 20 lähtikin jo osa lapsiperheistä kotiin.. Paikalle jäi toki paljon vieraita yömyöhään asti, mutta itse haluaisin, että lapsiperheetkin voisivat nauttia häistä hieman pidempään... Lisäksi meille on tulossa paljon vieraita eri puolilta Suomea ja tiedän, että osa aikoo ajaa/matkustaa vielä takaisin koteihinsa samana päivänä. Niinpä on heillekin kivempi, että juhlat loppuvat inhimilliseen aikaan.

Muokattu: , käyttäjä: Delia
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Vieras_Saara_*
Itse haluaisin nimenomaan aikaisen vihkimisen :) Kyllähän se vähän mietityttää, että tuleeko siinä sitten aamulla kauhea kiire laittautuessa, mutta toisaalta jos juhlatkin alkaa jo iltapäivällä, lapsiperheetkin ehtivät juhlia vähän pidempään ennen kuin lähtevät pois. Ja pääseepähän sitten itsekin "ajoissa" hääyötä viettämään ;) Olen nimittäin ollut sellaisissakin häissä, joissa juhlat alkoivat vasta klo 16, ruokaa saatiin suuren vierasmäärän vuoksi ehkä vasta klo 17 (siinä vaiheessa oli kauhea nälkä!), kahvit klo 19 ja klo 20 lähtikin jo osa lapsiperheistä kotiin.. Paikalle jäi toki paljon vieraita yömyöhään asti, mutta itse haluaisin, että lapsiperheetkin voisivat nauttia häistä hieman pidempään... Lisäksi meille on tulossa paljon vieraita eri puolilta Suomea ja tiedän, että osa aikoo ajaa/matkustaa vielä takaisin koteihinsa samana päivänä. Niinpä on heillekin kivempi, että juhlat loppuvat inhimilliseen aikaan.
Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_Saara_*

Anteeksi, lähti tuo edellinen viesti liian aikaisin^^

Piti sanomani tuohon lapsiperheiden juhlimiseen että toisaalta on sekin kiva ettei tarvitse hirveän aikaisin lähteä juhliin, varsinkin jos asuu toisella paikkakunnalla. Ja jos ruoka on kovin aikaisin niin sittenhän vieraille ja varsinkin lapsille tulee helposti uudestaan nälkä jo alkuillasta.

Mutta tätähän tää on, vaikea miellyttää kaikkia vieraita kun kaikilla on niin eri elämäntilanne. bilesinkut elää ihan eri aikataulussa kuin lapsiperheet ja sitten taas joka perheelläkin on oma rytminsä. Tärkeetä olisi mun mielestä kutsussa ilmoittaa selkeästi milloin ruokatarjoilu alkaa jotta vieraat tietää varautua. Ei toi kello 17 esimerkiksi ole musta mitenkään hirveän myöhään, useimmille taitaa olla ihan normaali päivällisaika. Syö vaan puoliltapäivin normilounaan ettei iske kiukkunälkä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...