Kuvia hääkynsistä


Recommended Posts

Moi!

En löytänyt tällaista ketjua, mutta saa yhdistellä vanhaan, jos tällainen onkin olemassa :)

Eli kaipailisin kuvia hääkynsistä. Itselläni on ollut muutaman kuukauden geelikynnet, mutta en tiedä millaiset koristukset laittaisin niihin hääpäivänä. Haluan, että kynsien kärjet ovat valkoiset, mutta muuten ei olekaan mitään ideaa miten ne voisi koristella. Onko kellään kuvia hyvistä ideoista? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ei ne koristeet haittaa ollenkaan, mulla on ollut geelikynnet vaihtelevasti puolisen vuotta eikä ainakaan nuo kohotimantit ainakaan haittaa mitään tai ole "vaikeat", ja mulla on sentään kaks pientä lasta joiden kanssa pitää touhuilla koko ajan. Hiekkalaatikolla ei ehkä oo ihan paras ratkaisu, mutta usko pois, kyllä kannattaa laittaa :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Itsekään en osaa päättää, että millaiset olisi kivoimmat. Kuvia oon kahlaillut netin syövereistä ja valinnan varaa on!

En vaan onnistunut niitä nyt tänne liittämään... Pitänee käydä lukemassa vähän käyttöohjeita. :D

Itellä ei rakennekynsiä oo koskaan ollut, mutta tarkoitus olisi ennen häitä semmoiset käydä hankkimassa (tai siis varmaan kk ennen häitä, niin saa yhden kerran ennen huoltoa jo totutella semmosiin vähän pidempiin kynsiin), niin saa nätit kynnet häihin. :)

Muokattu: , käyttäjä: t_m_a
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Minä ajattelin käydä ennen häitä kokeilemassa tuota geelilakkausta. Jotenkin rakennekynnet tuntuvat ajatuksena vieraalta, mutta geelilakkaus voisi olla mun juttu. Tavallista kynsilakkaa ja koristeluita olen laittanut ennemminkin, mutta häitä varten laitatan ammattilaisella. Sormuksenkatsojat näkevät kuitenkin kynnetkin ja kuvattuakin varmasti käsiä tulee.

Periaatteessa nyt on mietitty koristeltu ranskalainen. Jotain tähän tyyliin:

1345017055_img-bacc6fe6dadfd61a63f5d2680f0d6c90.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest RouvaElokuu

Onko "pakko" laitattaa kynnet? Tai moniko laittaa/haluaisi? :)

Tai voiko nuo rakennekynnet olla esimerkiksi paaaljon lyhyemmät?

Huomaako että oon ihan autuaan tietämätön moisista ärsyttävistä nippeleistä :D

Eihän niitä ole pakko laittaa! :D Moni laittaa siksi, että saa pituutta kynsiin. Ja jos sinä et taas halua kovin pitkiä, niin pelkkä kynsilakka on riittävä. Jos haluat koristeita, niin niitä saat marketin hyllyltä ja voit itse liimata. Mielestäni maksat ihan turhasta, jos et halua kovin pitkiä. :)

Link to comment
Share on other sites

Jatkan nyt vielä vähän tyhmiä. Mutta kuinka helppoa on laitattaa "jotain" ihan omiin kynsiin? :) Siis esimerkiksi joku ihan simppeli pieni kuva (leimalla varmaan). Ettei aina tarvii olla superpitkät kynnet olemassa. Vai onko noi helpotkin kuviot ja tuplavärit vähän sellanen että mielummin sellasiin kynsiin missä oikeesti on tilaa? :)

Link to comment
Share on other sites

nykyisin on myös shellac-lakkausta joka on yhtä ohut kuin normaali kynsilakka, mutta se vain kovetetaan uv-uunissa, joten lakan kestävyys on paljon pitempi. Tällä tekniikalla saa myös tehtyä ranskalaista lakkausta+ timanttia + värilakkausta ym ym. Vaihtoehtoja löytyy paljon, kynsiammattilaisen kanssa varmasti löytyy jokaiselle se sopiva ja oma tapa saada kauniit kynnet!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Nyt on pakko kysyä kun tuli mieleen (unohdan kuitenkin piakkoin) :) 

Kauanko nuo pysyy hyvänä? Kun jos ottaisin tuommoset kynnet samalla viikolla kuin häät ja siitä sitten lähdetään ulkomaille kolmeksi viikkoa. Toki sielläkin joku osaa korjata niitä mutta kauanko pysyy kunnossa ilman hoitoa? :)

Link to comment
Share on other sites

Kauanko nuo pysyy hyvänä? Kun jos ottaisin tuommoset kynnet samalla viikolla kuin häät ja siitä sitten lähdetään ulkomaille kolmeksi viikkoa. Toki sielläkin joku osaa korjata niitä mutta kauanko pysyy kunnossa ilman hoitoa? :)

 

Riippuu ihan oman kynnen kasvuvauhdista, mutta minä käyn huollattamassa kynnet kolmen viikon välein, jotta pysyvät nätteinä.Viikonpäästäkään eivät ole enää yhtä kauniit kuin juuri otettaessa, sillä oma kynsi kasvaa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...