zife

Miksi juuri Hän?

99 viestiä aiheessa

Vastineeksi Miksi juuri Sinä-ketjulle tällainenkin (tosin siinä ketjussa viitattiin juuri tämänkaltaiseen ketjuun, mutten sitä millään löytänyt... saa toki poistaa tämän ja vinkata minullekin, jos se ketju onkin jossain). Eli mikä on nykyisessä kumppanissa sellaista, joko ihan sellaisenaan tai verrattuna aiempiin kumppaneihin, mikä on saanut teidät varmistumaan siitä, että hänestä tulee paras mahdollinen puolisonne? Miksi haluat jakaa elämäsi juuri hänen kanssaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana aihe. ^_^

Hän on kiltti, ystävällinen, komea, kohtelias, reipas, rehellinen ja rakastava mies. Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta, enemmän kuin ketään koskaan ennen, ja tekisin hänen vuokseen mitä vain. Näin tiivistettynä..

Siksi juuri hän! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vastaan itsekin :)

- Todella optimistinen, hyväntuulinen ja leikkisä ihminen, joka ei stressaa juuri mistään.

- Kohtelias ja huomaavainen, "hyvin kasvatettu". Arvostaa perhettä ja läheisiä.

- Asennoituu elämään niin, että kaikki mitä haluaa tehdä, on mahdollista tehdä. Se ettei osaa, ei ole mikään ongelma, sillä ainahan voi opetella.

- Loistavat geenit eteenpäin annettavaksi! Komea ulkonäkö, suorat hampaat, tarkka näkö, ei allergioita :D On myös muussa makuuhuone-elämässä hyvin toimiva pakkaus! :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vakka se kantensa valitsee :girl_wink: .

Pystymme puhumaan toisillemme kaikesta. Niin kipeistä kuin keveistäkin asioista. Olemme käyneet läpi paljon, niin iloisia ja surullisiakin asioita. Hänelle saa huutaa ja hän osaa huutaa takaisin. Hän ymmärtää järki puheen ja osaa itsekin pistää mulle rajat. Osaa lohduttaa ja ottaa lohdutuksen vastaan. Kiukuttelee joskus, kuin pikku poika mutta onneksi se menee nopeasti ohi.

Ei rehvastele asioilla, joita osaa tehdä. Tietää TODELLA paljon asioista ja jos ei tiedä, ottaa selvän. Ei rehvastele asioilla, joista ei tiedä mitään. Hyvä kuuntelija, ei puhu kenenkään päälle. Hän on rauhallinen, joskus liiankin rauhallinen. Uskomaton keskittymiskyky ja sinnikkyys, itse olen monesti meinannut luovuttaa jonkin asian kanssa ja hän on saanut mut jatkamaan tai jatkanut sen jälkeen, kun itse en ole pystynyt.

Tulee loistavasti toimeen mun perheeni kanssa. Pystyy käymään sisarusteni ja vanhempieni luona ilman minua. Vanhempamme tulevat loistavasti toimeen keskenään ja pitävät yhteyttä toisiinsa ilman meitä. Kaveripiirimme on sekoittunut (ja jopa lisääntynyt :girl_haha: ) keskenään.

Pidempi kuin minä (aika pinnallista, tiedän :blush: ). On tarkka vaatteistaa ja itsestään. Osaa tehdä kravattisolmun monella eri tapaa :D . Kun menimme naimisiin, ei ollut puhettakaan siitä, että hänen pukunsa vuokrattaisiin, hänellekin teetettiin uusi puku.

Meille on samat asiat ja arvot tärkeitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vanha vastaava ketju näyttää tosiaan kadonneen...

Hän....

- Koskaan, kenenkään kanssa/lähellä ollessa ei ole ollut itsellä näin hyvä olla. Se että olen hänen lähellään niin fyysisesti, kuin henkisestikin ja puolisona, saa aikaan aivan valtavan pakahduttavan hyvän olon tunteen. Mikään muu ei ole koskaan aijemin saanut tällaista tunnetta aikaan. (kun tapasimme, en ihan ensin tajunnut/uskaltanut tunnistaa mistä oli kyse)

- Hän saa minut aina nauramaan!

- Meillä on yhteset kiinnostuksenkohteet ja harrastukset.

- Tuntuu, että välisessämme kommunikoinnissa on jotain erityistä. Se pureutuu läpi suojamuurien ja on rehellistä.

- Hän on harrastuksissaan/lajinsa parissa erittäin hyvän näköinen ja luontevan&puoleensavetävän oloinen

- Vakaa, käytännönjärkinen, rento

- Hän ei riitele huutamalla ja riehumalla (joskus äärimmäisen harvoin yksin mököttämällä)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elämäni Rakkaus

Rakastajani ja intohimoni kohde

Paras ystäväni

Kestää minua sellaisena kuin olen.. tällä latinoluonteella on muuten aika paljon ;)

Toinen puoliskoni kaikella tapaa, olemme erilaisia mutta täydennämme toisiamme, minä olen

tulinen Hän on viileämpi

Samanlaiset perusarvot

Kukaan ei tee minua onnellisemmaksi tässä maailmassa. Hän haluaa jakaa elämänsä kanssani ja

Tiedän ettei hän koskaan jätä minua....

Siksi juuri HÄN <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hän on:

-ystävällinen, lempeä, rauhallinen, sisimmässään herkkä ja tunteellinen ja silti kuitenkin ihanan miehinen mies ja osaa tehdä "miesten töitä"

-hyväkäytöksinen, ottaa muut huomioon

-ulkonäöllisesti aivan bueno (lääh!) ja häntä katsoessani musta tuntuu, että katson elämäni miestä, aivan kuin hän olisi ollut vierelläni aina

-sopivalla tavalla kuitenkin erilainen kuin minä, täydennämme toisiamme ja rikastutamme maailmojamme :)

Plus tietenkin, että rakastaa mua tällaisena kuin olen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

- Rakastaa minua enemmän kuin olisin koskaan voinut kuvitella jonkun minua rakastavan <3 Ja saman myös toisinpäin :wub:

- Hän on rittävän erilainen, mutta kuitenkin riittävän samanlainen kuin allekirjoittanut

- Ymmärtää useimmiten pienimmätkin oikkuni ja osaa ottaa ne tietyllä asenteella

- Kun on päätänyt tehdä asian, tekee myös asian -_-

- On todellinen ilo silmälle, ja niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin ihanan pitkä :-X

- Osaa hullutella kanssani, lapsellisillakin tavoilla

Muokattu: , käyttäjä: Meij

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietenkin siksi, että rakastan häntä! Hän on kaikkine ihanuuksineen ja vikoineen parasta, mitä maailmassa voi olla. Hän on täydellinen juuri minulle ja hyväksyy minut juuri tällaisena. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koska hän on hän!!

Paras ystäväni, lapseni isä.

Hauska, pölö, tajuaa sarkasmia, tekee töitä perheen hyvinvoinnin eteen, hemmottelee minua, puhuu (useimmiten), pussaa, ottaa huomioon, siivoaa, yllättää joskus, hyvä sängyssä, ei mustasukkainen liikaa ainakaan, ennakkoluuloton, mahtava kokki, kova remppaamaan, visuaaalinen, musikaalinen. Paras!

Ja koska hän ei ole kuitenkaan täydellinen. En minäkään ole.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hänestä on vuosien saatossa muodostunut mulle paras ystävä, sielunkumppani ja partneri. Aina jos tapahtuu jotain, josta mun täytyy heti raportoida jollekin, niin soitan ensimmäiseksi hänelle. Sitten vasta muille. Monet kaverit ihmettelee miten voidaan vielä 6 vuoden jälkeenkin olla niin "ällösöpöjä". Meille kaikki söpöily, halailu ja rakkaudesta kertominen tuntuu aivan luonnolliselta.

Tää on vain jotain niin ainutlaatuista, mitä meillä on :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hän jaksaa kuunnella mun älyttömiä hölmöyksiä, saa mut nauramaan kyyneleet silmissä, katsoo mua niin hellästi ja rakastavasti, saa mut tuntemaan oloni kauniiksi ja hyväksi, rakastaa mua niin hirveesti just tällaisena kaikkine vikoineni, hänen läheisyydessä on nii helppo ja lämmin olla, hän huolehtii musta aina, kuuntelee, on seksikäs, komea ja mukava. Niiiiiin ihana :-X

Rakastan mun miestä niin paljon :kiss3:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siksi koska rakastan häntä valtavasti, mm. näistä syistä:

- Mun tuleva mieheni on kiltti, kunnollinen ja tunnollinen.

- Hän on luotettava kuin peruskallio.

- Hän saa mut nauramaan (ja toisinaan itkemään, niin ilosta ja onnesta, kuin surusta ja huolestakin).

- Hän on hyvä kuuntelemaan, lohduttamaan ja keksimään ratkaisuja ongelmiin.

- Hänen kanssaan voi puhua mistä vaan.

- Voimme myös olla puhumatta yhtään mitään ilman että se tuntuu millään tavalla painostavalta tai kiusalliselta.

- Joskus taas saatamme yht' äkkiä kesken omien touhujemme alkaa samaan aikaan puhumaan toisillemme samasta asiasta. (se on välillä vähän pelottavaakin! :D )

- Hän saa minut nauramaan, ja minä hänet. <3

- Ajattelemme melkein kaikesta samalla tavalla.

- Opimme toisiltamme koko ajan uusia asioita.

- Edelleen joka ilta kun menemme nukkumaan, suukottelemme ja kuhertelemme edelleen kuin vastarakastuneet. Myös muuten päivän aikana osoitamme hellyyttämme monin tavoin toisillemme.

- Hän on paras isä mitä kukaan voi lapselleen toivoa.

- Vasta hänen kanssaan tajusin oikeasti mitä on ehdoton rakkaus.

- Tiedän, että tahdon elää hänen kanssaan koko loppuelämäni.

Tein joskus seurustelumme 1 -vuotispäivän aikoihin miehelleni listan "100 syytä miksi rakastan sinua". Löysin sen hetki sitten muuton yhteydessä ja luin läpi. Juuri mikään asia ei ollut muuttunut sen jälkeisten kolmen vuoden aikana, toki syitä on tullut lisää mm. lapsen syntymän, ja ihan ajan kulumisen myötä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on pari asiat erityisesti tärkeä. Humoori ja luotettavuus. Humoori tarvii jos haluaa tulla toimeen mun kanssa kun olen vaan selläinen liikuva katastroofi :D Ja tarviin miehen johon voi luottaa..aina :)

Voidaan puhua kaikeesta ja ollaan tehneet ihan kaikenlaista yhdessä ja joskus vaan tuli se ajatus, eiköhän se on se mitä haluan aina, elämään loppuun asti.. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihania ajatuksia täällä. Jokainen on selkeästi löytänyt "unelmiensä miehen" ja hyvä niin. :girl_smile:

Oma ajatuksia:

- tuo minussa parhaat puolet esille

- tukenut monessa tiukassa paikassa (luotettava, turvallinen)

- samat arvot ja maailmankuva

- raivostuttavan ihana, ihanan raivostuttava :-X

+ tietty että on vain ihana.. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hän tukee minua silloinkin, kun en ansaitse sitä.

Arki sekä juhla on ihanaa hänen kanssaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaikka virheitä on tehty ja huonoja aikoja mahtuu suhteeseen niin tiedän että Hän on se oikea.

Hän tukee minua, ja tuntee minut läpikotaisin ja sama toisinpäin :-X

Meillä on hauskaa yhdessä, osataan nauraa yhdessä kunnolla. Vielä tänä päivänäkin välillä kun katson miestäni menee polvet veteläksi ja perhosia tulee vatsaan <3

Hän on komea, ja huomioon ottava ja viimeistään poikamme synnyttyä, laitoksella katselin miestäni joka piti sylissä muutaman hetken ikäistä poikaamme tuli tunne että näin sen kuuluu mennä, tämä on minun elämäni Mies !

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana topikki! ^_^

Siksi juuri Hän, koska..

..hän on turvallinen, luotettava, hassunhauska, rasittava, rakastettava, komea, rehellinen ja rakastava.

..olemme kokeneet paljon yhdessä, niin hyvää kuin huonoakin, ja kaikesta on selvitty.

..hänen kanssaan minun on hyvä olla.

..hänen sylinsä on paras paikka maailmassa.

..hän on mieheni, mutta samalla myös parhain ystäväni.

..hän on oikeastaan vastakohtani, täydennämme toisiamme.

..rakastan häntä eniten maailmassa.

..kaikkien näiden vuosien jälkeen tunnen hänen kanssaan edelleen välillä perhosia vatsassani ja sydämeni jättää muutaman lyönnin hetkittäin väliin. ;)

:-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä nyt ainakin muutamia syitä, miksi juuri hän...

- hän on tukenani kaikissa asioissa, vaikka itse käyttäytyisin miten vain

- hän Ottaisi luodin puolestani, ja minä hänen

- hän tulee olemaan hyvä isä

- hän onnistuu aina makuuhuoneen puolella :girl_wink:

- Hän haluaa huolehtia perheestään

- täydennämme toisiamme täydellisesti, hän elää hetkessä ja tunteella, minä enemmän järjellä

- hän tulee kaikkien kanssa toimeen

- hän on kunnianhimoinen, kuin minäkin

- hän on tumma ja komea :girl_wink:

- hänen sylissään on maailman turvallisin paikka

- parisuhteemme avoimuus yllättää vieläkin positiivisesti

- hän on hellä, ja näyttää tunteensa avoimesti paikassa kuin paikassa

- hän tuo kukkia, kun vähän vain vihjaisee... :girl_haha:

- hän osaa korjata ja rakentaa mitä vain, milloin vain

- hän on Hän, elämäni rakkaus :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana aihe niinkuin sanottu!

Tässä muutamia syitä miksi juuri Hän...

-Hän rakastaa minua/hyväksyy minut juuri tällaisena

-Hän on loistava isä lapsillemme

-Hän on komea :girl_wink:

-Hän on paras ystäväni

-Hän omaa mahtavan huumorintajun

-Hän on aina minun puolellani, niinkuin minä hänen

-Hän on kohtelias

-Hän on rehellinen

-Vasta kun tapasin Hänet, ymmärsin mitä on oikea rakkaus

-Voin puhua hänen kanssaan ihan mistä tahansa

-Hän sanoo joka päivä rakastavansa minua :-X

Oikeastaan välillä tuntuu etten edes noin hyvää ja ihanaa miestä ansaitse. Ja voitteko kuvitella, että näiden 4 vuoden aikana kun olemme olleet yhdessä, Hän ei ole kertaakaan sanonut minulle ei, mitä tahansa olenkaan Häneltä pyytänyt! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miksi juuri hän?

Suurin piirtein samoja mitä on jo sanottu, mutta kerronpa tässä konkreettisia asioita arjesta, jotka tekevät minut tosi onnelliseksi

-olemme autossa ja yhtäkkiä hän tarttuu käteeni ja puristaa sitä lempeästi ja hymyilee

-katson kun hän leikkii kultsumme kanssa lattialla tai he juoksevat kilpaa pihalla ja sisimpäni valtaa lämmin tunne. Menen mukaan ja leikimme yhdessä koko perhe

-tiskaan ja hän tulee halaamaan minua takaapäin

-hän sytyttää aina iltaisin pihalle kynttilän valkoiseen lyhtyyn ja on ihana tulla kotiin pimeässä kun tunnen hänen läsnäolonsa jo pihamaalla. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hän, sulhaseni, on yksinkertaisesti niin täydellisen sopiva minulle. Ja minä hänelle. :wub: Jos jonkun kanssa vänkkään asioista, niin mieluiten hänen. Ja jos jonkun kanssa vietän aikaa, niin mieluiten hänen. Olemme erilaisia, mutta juuri siksi niin sopivia, koska täydennämme sopivasti toisiamme. :gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips,

En voi olla kommentoimatta =)

Menen hänen kanssaan naimisiin koska:

- Meillä on yhteinen lapsi ja kohta oma koti

- Rakastan häntä ja hän on ystäväni, kumppanini

- Hänen kanssaan on hyvä ja turvallinen olla

- Olemme tämän monen vuoden aikana käynyt läpi paljon huonoja/hyviä asioita (esim. isäni kuolema, mieheni onnettomuus, muutto toiselle puolelle suomea yms.) Ja nämä ovat vain tuoneet meitä läheisemmiksi.

- Omistamme yhteisen firmamme, jossa myös olemme yhdessä töissä.

*Maria*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mieheni täydellisyydestä kirjoittaisin mielelläni vaikka puolikkaan kirjan.. :blush:

- Luonteemme ovat samankaltaisia

- Arvomme ovat samankaltaisia

- Tulevaisuudensuunitelmat sopivat yhteen, ja ennen kaikkea pystymme puhumaan tulevaisuudesta

- Olen tajunnut, että ensimmäistä kertaa elämässäni vain hänen kanssaan/seurassaan olen pystynyt olemaan oma itseni

- Meillä on uskomattoman hauskaa keskenämme ;)

- Vaikka emme pitäisi samoista asioista tai olisimme eri mieltä jostain, niin voimme silti arvostaa toisen mielipidettä, ja ennen kaikkea pystymme väittelemään niistä! :D

- Hän on ikäisekseen kypsä, harkitsevainen ja järkevä, huolehtivainen, ja tulee olemaan hyvä isä

- Hän pitää minusta huolta, huomioi minut ja ennen kaikkea ymmärtää minua. On tukeni ja turvani.

- Hän puhuu ja pussaa, pitää kädestä, sanoo kauneimmaksi naiseksi maailmassa ja kertoo tunteensa

- Luotetaan toisiimme

- Tuntee minut niin hyvin että tietää miten milloinkin kohdella, mitä sanoa ja tehdä. Kestää toisin sanoen hyvin minun oikuttelevan pääni.

Meidän yhteinen historiamme on varmaan yksi painavimmista syistä siihen, miksi haluan olla loppuelämänkin juuri hänen kanssaan. Ollaan päästy yli hyvin vaikeista asioista ja ajoista, ja ollaan näin kasvettu henkisesti sopimaan toisillemme täydellisesti. Olen hyvin kiitollinen ja onnellinen siitä, että vaikka oma yleinen epävarmuuteni joskus ylsi myös meidän parisuhteeseemme, hän ei luovuttanut ja lähtenyt kävelemään, ja siksi kunnioitan ja rakastan häntä nyt enemmän kuin olisin varmaan koskaan muuten osannut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään