Jump to content
Naimisiin.info

Minkälaiset hääkarkit askartelit? (kuvia)


Kusse

Recommended Posts

nätit on! :girl_smile: susoittelisin kumminkin hommaamaan jotain ohuempaa paperia, että ei näytä tönköltä.. siis tuota pinkkiä.

**

Tässä muuten meidän lopullinen rasia ^_^

DSC02482.jpg

Muokattu: , käyttäjä: -WE-
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tahtoisin hääkarkeiksi lakuja ja en oikein keksi miten ne sais käärittyä jotenki nätisti. Oisko kellään ideoita?

Sori jos meni OT.

Niin siis tämmösiä laku tankoja vai mitäs ne onkaan. :D

Muokattu: , käyttäjä: kirsilja
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Lakuhan on todella tahmeaa materiaalia että jos tangon meinaa kääreineen päivineen laittaa niin senhän saa ties kuinka monella tavalla. Ilman kääreitä en sitten osaa sanoa suurempia. Kääreiden kanssahan voisit kokeilla esimerkiksi päällystää sen lakupötkön jollain teemaan sopivalla paperilla tai vastaavalla. Itse käyttäisin jotain saman tyyppistä materiaalia kuin millamillan (muuten aivan hullun hienossa!) rasiassa. Kevyttä ja hyvin taipuvaa. Kannattaa myös kokeilla saisitko lakut käärittyä ilman sitä kuorta esimerkiksi siihen, en nyt muista nimeä, sellaiseen folion ja leivinpaperin sekoituksen näköiseen kääreeseen. Sellaiseen mitä käytetään yleensä niihin vanhanajan tikkareihin. Toivottavasti joku nappaa mitä ajan takaa. :) Mutta joka tapauksessa, kun laku on kääritty sellaiseen, voi lähteä rakentelemaan minkälaisia vaan upeita koristeluja ja kääreparatiiseja!

Muoks. viittaus tikkariin: katso ylempänä marabello89:n postaus, sieltähän se löytyykin mitä tarkoitin!

Muokattu: , käyttäjä: Maiai
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tein aika perus pussukoita rusetilla. :)

Olin niin loppu kutsujen askartelun jälkeen että päätin oll atekemättä enää mitään kovin ihmeellisiä karkkisykeröitä, ja ihan nättejä mun mielestä silti tuli. :)

Kiiltää kuvassa 100 kertaa enemmän kuin oikeasti, mutta tällasia.

8132945.jpg

Muokattu: , käyttäjä: morsian-88
Link to comment
Share on other sites

Jenifer onko toi candy addict jenkkeissä oleva yritys? Jos on niin käyttämällä rahtiputkea (rahtiputki.fi) pystyy tilaamaan ihan mistä vaan jenkkien nettikaupasta, joka ei muuten suomeen tilausta toimita :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee organza pussukat, joihin sisälle kultainen suklaasydän ja viivi&wagner sarjakuvapätkä. Lisäksi vielä koristeeksi pussin suulle paperiruusu :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mä teen tällaisia:

DSC05947.jpg

Meillä on teemana rustiikkia, luonnonvalkoista ja "vanhaa". Rasioihin tulee sisälle sokerimanteleita.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meille tulee tällaiset:

18072011200.jpg

Vähän ehkä vielä muokkailen ja hienosäädän, mutta ideana on tuo, vähän semmoista old meets new- meininkiä. Karkeiksi ajattelin tehdä itse suklaakovehteja ja ne vielä sellofaaniin tai johonkin kivaan paperiin tuonne sisälle :).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Auppis, voitko kertoa, miten olet nuo hienot rasiat tehnyt? Oletko itse vääntänyt aaltopahvista, vai onko ollut valmiita rasioita? Tosi hienoja ovat ja haluaisin itse jotain samantyylistä... :)

Link to comment
Share on other sites

Vastasinkin tuonne toisaalle, mutta laitetaan nyt vielä tännekin:

Itse väkersin valkoisista organzapyörylöistä ja sydänsuklaista pussukat, jotka solmin punaisella organzanauhalla kiinni. Kiinnitysnauhaan pujotin sitten vielä koristesormukset lopuksi. Saavat kelvata.

Link to comment
Share on other sites

Apua kaivataan, onko kenelläkään sattunut tielle jotain oransseja tai vihreitä karkkeja? Onko muita kuin vihreät kuulat ja ne monivärisessä pakkauksessa olevat oranssit kuulat?

Vinkkejä kaivataan... Kiitos!

Link to comment
Share on other sites

Ihania rasioita kaikilla!

http://www.patra.fi/?wpsc-product=sydamenmuotoiset-peltirasiat-morsiansulhanen Noi vois olla kivat.

Tai sit tollaset http://decorahouse.com/product_info.php?cPath=185_27&products_id=1076 ja noista tehä kakku,josta tosiaan sais ite käydä ottamas sitte rasian.

Itel ei häätkää vielä ajankohtaset millää tapaa,mut hauska katella kaikkee etukäteen :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mä teen tällaisia:

DSC05947.jpg

Meillä on teemana rustiikkia, luonnonvalkoista ja "vanhaa". Rasioihin tulee sisälle sokerimanteleita.

Tosi kaunis, mitä noihin tuli sisälle ja millaisilla mitoilla teit?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meille tulee sydäntikkarit, ilmeisesti aika monelle muullekkin :)

Ja niissä on Rakkautta on... runoja :-X

Hei!

MIlla tavoin olette pakanneet nuo tikkarinne?

Meillä myös idea tikkarista hääkarkkina, mutta mietityttää tuo miten saisimme ne kauniisiin pakatteihin?!

Link to comment
Share on other sites

Laitoin tikkarit organzakankaan sisälle (leikkasin rullasta oikean kokoisia) ja sitten satiininauhalla kiinni. Jätin tikkareihin paperit, koska olivat läpinäkyvät :) Minusta niistä tuli hienot...

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee organza pussukat, joihin sisälle kultainen suklaasydän ja viivi&wagner sarjakuvapätkä. Lisäksi vielä koristeeksi pussin suulle paperiruusu smile.gif

Sulla on hyvä maku, meille tulee nimittäin sattumalta liki samanlaiset :girl_haha:

Meidän askartelemissa pussukoissa tosin on fuksianväriset suklaasydämet, valkoinen organzapussi sidottu kiinni lilalla satiininauhalla ja nauhassa on

rullattuna kiinni Viivi & Wagner- sarjakuva.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meille ei tule hääkarkkeja, mutta karkkibuffet harkinnassa. Yritetään karsia liiallisesta näpräämisestä ja kuluista. karkkibuffet teemavärin karkeilla maistunee sekä laspille että aikuisille. Ja ne häät missä olen itse ollut vieraana... ei mitään muistikuvaa hääkarkeista, joten oletan ettei se ole kovin tärkeä osa hääjuhlaa myöskään meidän vieraille.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vastauksista! :) MIstä olette tikkarit löytäneet, olen itse koittanut etsiä karkkitukuista netistä, yksi vaihtoehto on myös tuo muumitikkari, mutta mietityttä niiden kovatöisyys, koska ensin pitäisi repiä ne muumimuovit pois... Ideoita vielä siihen?

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli vanhahtava ja väritön teema häissä. Yhdistimme ne paikkakortit ja hääkarkit niin että tilasin Apteekkarin salmiakkirasioita ja teetettiin niihin tarrat teeman mukaan. Toisella puolella oli vieraan nimi ja toisella puolella sitten meidän 'logo'. Kuvassa aski näkyy vasemmalla, tosin on jäänyt pahasti syväterävyysalueen ulkopuolelle eli harmittavan suttuinen sen kohdalta. Pöytäständissä on se samainen logo ja siihen vaihdettiin vaan tekstin tilalle se nimi ja hiukan muokattiin sitä muutenkin. Kuva löytyy tästä.

Link to comment
Share on other sites

Meille ei tule hääkarkkeja, mutta karkkibuffet harkinnassa. Yritetään karsia liiallisesta näpräämisestä ja kuluista. karkkibuffet teemavärin karkeilla maistunee sekä laspille että aikuisille. Ja ne häät missä olen itse ollut vieraana... ei mitään muistikuvaa hääkarkeista, joten oletan ettei se ole kovin tärkeä osa hääjuhlaa myöskään meidän vieraille.

Olen samoilla linjoilla. Ajattelin laittaa kiss kiss-karkkeja kulhoihin. Niissä on jo valmiiksi kauniit kääreet ja lisäksi tykkäämme kissoista.

Karkkibuffet on mitä todennäköisimmin tulossa myös, koska karkit vaan on niin hyviä :D

Tähän ratkaisuun päädyin osittain myös siksi, että mietiskelin, mihin hääkarkkia tarvitaan. Joskus keräilin hääkarkkeja muistoksi häistä. En raaskinut avata niitä, koska koko ihanuus olisi särkynyt. Ajan myötä karkit kovettuivat sisälle, suklaat mössööntyivät ja ulkomuotokin alkoi useimmissa nuukahtaa, kun niitä tuli kuitenkin säilytettyä laatikon pohjalla. Sitten siirryin hääkarkin syömiseen itse juhlassa. Nyssäkkä auki ja nami suuhun. Sääli avata ja rikkoa niitä kauniita askarteluja, mutta toisaalta en halua niitä kotiinkaan kantaa, kun kaikenmoista sälää tulee muutenkin keräiltyä.

Ihailen kuitenkin kovasti noita hääkarkkeja, joita olette tännekin jakaneet. Tosi hienoja varsinkin nuo yhdet nekkukarkit :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Mä teen tällaisia:

DSC05947.jpg

Meillä on teemana rustiikkia, luonnonvalkoista ja "vanhaa". Rasioihin tulee sisälle sokerimanteleita.

Tää tartteis kaavan tollaiseen rasiaan. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...