103 viestiä aiheessa

mitä kaikkea laitatte wc-koriin naisille? entä miehille? :)

(tiedän että tästä on jo jossain ollu keskustelua... mutta kun en läöydä sitä mistään... ettisin ja ettisin. monesta eri aiheesta ym. käytin myös tota etsi painiketta, mutta ei onnistunut. lisäksi kysyin tästä jo tuolla muuallakin, foorumina koskevissa kysymyksissä tai jotain...)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kiitti. :) kaipaisin silti lisää sisältövinkkejä. :) oli siel jonkun verran, mut lisää, just erikseen naisille ja miehille. laitoin sinnekki kyllä et voisko sinne kerätä vaikkei ookkaa kirjallinen. tai sit ihmiset voi alkaa tähänki kyl keräilee. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä näin naisille:

Korissa vapaasti käytettävissänne:

-      hammastikkuja

-      hiuslakkaa

-      hiuspinnejä

-      kampa

-      kirkasta kynsilakkaa

-      kosteuspyyhkeitä

-      kynsiviila

-      käsirasva

-      laastaria

-      nenäliinoja

-      närästyslääke

-      ompelulankaa, neuloja ja hakaneuloja

-      pastilleja

-      purukumia

-      puuteripaperia

-      siteitä ja tamponeja

-      teippiharja

-      varasukkahousut

Jos päänsärky vaivaa, löytyy kaasoilta päänsärkytabletteja.

Ja näin miehille:

Korissa vapaasti käytettävissänne:

-      hammastikkuja

-      hiuslakkaa

-      kampa

-      kosteuspyyhkeitä

-      laastaria

-      nenäliinoja

-      närästyslääke

-      ompelulankaa, neuloja ja hakaneuloja

-      pastilleja

-      purukumia

-      teippiharja

Jos päänsärky vaivaa, löytyy kaasoilta päänsärkytabletteja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kiva, kunnolliset sisällöt. :) kiitti vaa. :) täytyy pistää itelleen ylös ne tietokoneelle etten enää hävitä näitä juttuja... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Todella hyvät nuo sisältölistat. En ole itse ennen häissä tälläisiin wc-koreihin törmännytkään, mutta todella hyvä idea ja täytyy varmaan itsekin sellaiset laittaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me suunniteltiin aluks kans ihan perusteellista listaa, mutta jätettiin ompeluvärkit, miesten hiuslakka, ja varasukkikset pois. :)

Meillä siis naisilla

-suihkutettava dödö

-hiuslakka

-pari pinniä

-myntoneita ja sisuja

-topsipuikkoja

-pari sidettä + tamponi

-3 kpl buranaa

-2 kampaa

-1 pieni hakaneula

-väritön kynsilakka

-kertakäyttöviila

-hammalankaa voisi laittaa myös

ja miehillä

-mynthoneita & sisuja

-kampa

-hakaneula

-hammaslankaa

-suihkutettava dödö

Mietin, että pitäisikö esim pinnejä tai hakaneuloja olla ihan reilusti, vai onko hyvä, että siinä on sellanen hätävara vaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musta pinnejä ja hakaneuloja voi olla reilumminkin, varsinkin jos vieraita on paljon. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon niin pettyny, käytiin tänään taas juhlapaikalla ja totesin, että sinne ei saa vessakoreja mihinkään. Vessoissa todella pienet lavuaarit eikä mitään tasoja missään. Oisin myös halunnut laittaa parit hajuvedet kauniisti esille (alalla kun olen) naisten vessaan omat ja miehille omat. :( Hyviä ideoita, mihin muualle sen vois laittaa. Oisko tyhmä vessan ulkopuolella, jollain pöydällä ja siitä saa sitten ottaa mukaan vessaan, jos tarvitsee. En vaan tiädä, mistä järjestän jonkun pöydän, kun ei siellä ole kuin isoja pöytiä paikanpäällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Musca: jos vessaan saa nätisti jostain roikkumaan jotkut nätit kassit, niin silleenkin munmielestä saa nätisti esille. :) (nätisti nätisti... :P ) mutta kumminkin. :) ja voi ne mun mielestä laittaa vessan ulkopuolellekin, tosin ehkä vessassa parempi. mun mielestä siis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko siellä vessassa koukut takille tai pyyhkeelle? Niihin koukkuihin voi laittaa roikkumaan niitä suihku-vessakoreja. MEillä oli joskus vessassa kakstasoinen metallinen kori niissä pyyhekoukuissa, kun ei ollut muuta säilytystilaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...no voihan, enhän mä niitä koukkuja tullut katsoneeksi. Seuraava kerta kun tarkoitus olisi mennä juhlapaikalle, onkin sitten hääpäivää edeltävä perjantai. Pitääpä kysyä kiinnittikö sulho huomiota koukkuihin.  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee WC kori ihan siitä syystä että juhlapaikalla (mökki) ei ole sisävessaa, on vaan huussi! (juu juu se on oikeen moderni, hajuton, aina lämpimällä istuinrenkaalla)

WC koriin tulee aineskin

-kosteuspuuhkeitä käsien pyyhkimiseen

-käsidesinfektioainetta jos tahtoopi sitä vielä sutasta veskireissun päätteeks

-käsirasvaa

Lisäks siellä vois olla

-hammastikkuja

-kampa

-nenäliinoja (tietty sydänkuvoisia)

-laastareita

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan mistä voisi löyty yksittäispakattuja topsipuikkoja?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tietääkö kukaan mistä voisi löyty yksittäispakattuja topsipuikkoja?

Onko sellasiakin? Aika käteviä kyllä olis.

Noissa listoissa olikin aika kivasti kaikkee. Lisäisin vielä kynsisakset, koska pienille saksille voi tulla käyttöä.

Itse myös haluaisin tuollaiset vessakorit, mutta tuleekohan ne miten hinnakkaaksi? Pienellä budjetilla kun on tarkoitus häät järjestää eikä vieraitakaan kutsuta kovin paljon. Vanajanlinnassa muuten on vessoissa kuukautissuojia ja siinä vessan aulatilassa hiuslakkaa, kosteusvoidetta yms. Itse arvostan sellaista, koska pieneen käsilaukkuun ei kaikkea mahdu ja joskus voi jotain noista tarvita. Mielestäni on vieraiden huomioimista, että korit kokoaa, mutta välttämättöminä en niitä pidä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko sellasiakin? Aika käteviä kyllä olis.

En tiedä mutta luulis olevan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Topz-puikkoja on yksittäispakattuina, olisiko 30 aina paketissa ja paketti muutaman euron.

Itse olen ostanut mielestäni ainakin Stockmannilta ja Prismasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä wc- hätäapu koreissa oli mm. laastareita, hiuslakkaa, siteitä, särkylääkettä (panadol sopii myös raskaana oleville), väritöntä kynsilakkaa...olikohan vielä jotain..

Noista ainakin saatiin hyvää palautetta että tuli tarpeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aihetta sivuten, Lambilla on nyt myynnissä vaaleanpunaisilla sydämillä koristeltua vessapaperia. Tämän OT:n jälkeen rouva poistuu taas takavasemmalle...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Aihetta sivuten, Lambilla on nyt myynnissä vaaleanpunaisilla sydämillä koristeltua vessapaperia. Tämän OT:n jälkeen rouva poistuu taas takavasemmalle...

Hei, mistä tuota sydänpaperia saa?????? Sopisi meidän teemaan täydellisesti... :) Katselin tuossa, että viime lokakuussa oli myynnissä vaaleanpunaista paperia, sitäkään en huomannut kaupassa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

VapaaValinnasta ostin, luulisi Tokmanniltakin löytyvän ja varmaan muualtakin. Paperissa on sellainen sydänketju toisessa reunassa. Ihan nättiä mielestäni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Topz-puikkoja on yksittäispakattuina, olisiko 30 aina paketissa ja paketti muutaman euron.

Itse olen ostanut mielestäni ainakin Stockmannilta ja Prismasta.

En ole kummastakaan löytänyt :(

Onko ketään kuka olisi lähiaikoina ostanu yksittäispakattuja topsipuikkoja ja osaisi kertoa mistä niitä varmasti löytyisi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

suvi09: ihan sata varma en ole mutta apteekista saattaisi löytyä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos qatar, eipä tullut itselle moinen vaihtoehto mieleen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään