Guest angel_eyes-80

Kuinka monta kaasoa/bestmania? (yhdistetty)

855 viestiä aiheessa

Mulla kans kaasoja kaksi, kummatkin niin loistotyyppejä ja luonteiltaan ihan erilaisia, että tulee varmasti hyviä ideoita puolin jos toisinkin  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Montako kaasoa teillä on ollut entä montako bestmania? Meillä on kauhea valinnan vaikeus ja näyttäisi nyt että molempia tulee 3 tai neljä. Miten karsia kun kaikki ovat yhtä hyviä ja ihania kavereita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Montako kaasoa teillä on ollut entä montako bestmania? Meillä on kauhea valinnan vaikeus ja näyttäisi nyt että molempia tulee 3 tai neljä. Miten karsia kun kaikki ovat yhtä hyviä ja ihania kavereita?

Siinäpä se ongelma juuri piileekin... pakko se vaan on karsia, muuten ovat kaikki kaverit rivissä alttarilla  ;)

Meillä minimoitiin tämä määrä edes siihen, että kaasoja on 2, bm:ä 2 ja yksi seremoniamestari.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee varmaankin neljä molempia. Sulhasen molemmat veljet ja kaksi parasta ystävää ovat bestmaneja, mutta itse en ole vielä saanut päätettyä ketä pyydän kaasoiksi. "Pääkaaso" on jo valmiina ja hänen kohdallaan ei ollut mitään ongelmaa. Lähinnä minua arveluttaa ns. pakolliset kaasot. Miten voi pyytää kolmesta vanhasta ystävästä vain kahta? Kolmannen kanssa oltiin aikoinaan kuin paita ja peppu, mutta nykyään meillä ei ole enää mitään yhteistä ja yhteyttä pidetään satunnaisesti. Hän on kuitenkin edelleen tavallaa osa porukkaa, enkä haluaisi loukata vanhaa ystävää jättämällä häntä pois porukasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ollenkaan. Pärjään ihan hyvin ilman kaasoa järjestelyissä ja juhlissa. Minulla on monen monta todella läheistä ystävää, mutta kukaan ei ole oiken "ylitse muiden". En halua laittaa ystäviä mitenkään järjestykseen (ollaan samassa kaveriporukassa). Kivempi, että he ovat yhtenä joukkona siellä juhlissa ja todennäköisesti he kuitenkin järkkäävät sinne jotain ohjelmaa porukalla, vaikka eivät kaasoja olisikaan. (ystäväni tuntien..)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Siinäpä se ongelma juuri piileekin... pakko se vaan on karsia, muuten ovat kaikki kaverit rivissä alttarilla  ;)

Meillä oli 3 kaasoa ja 2 bestmania. Kaasot eivät kuitenkaan seisoneet alttarilla, eli vain bestmanit seisoivat siellä. Kaasoista oli paljon apua, ja olen tyytyväinen, että heitä oli niin monta, vaikka asiaa aluksi ihmeteltiinkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee olemaan kaksi kaasoa, mutta luultavasti vain yksi bestman. En tosin oo siitä varma, kun sulhanen ei ole vielä tehnyt päätöstä kenet hän pyytäisi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuota... anteeksi nyt tämä vastahankaisuus ja ikävä asenne, mutta ihan rehellisesti en kyllä oikein enää ymmärrä sitä, että kaasoja/best maneja on kolme, jopa neljä :o Jokainen tyylillään ja sitä rataa ja näin, mutta miksi ihmeessä kaason/best manin roolista on tullut jokin kaveruuden syvyyden mittari? Miksi kaverit pitää "palkita" kaason/best manin nimikkeellä, mikseivät he voi juhlia häitä ihan ilman mitään ihmeempiä "arvonimiä"? :-?

Ja itse kysymykseen: sulhaselle tulee yksi best man, minulle ei todennäköisesti kaasoa ollenkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luultavasti meillä tulee olemaan 2 kaasoa (en osaa päättää...) ja yksi bestman sekä mahdollisesti seremoniamestari.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee minulle 2 kaasoa ja miehelleni 2 bestmania, lisäksi oon harkinnut, että seremoniamestari olisi erikseen, mutta en tiedä. Luultavasti toinen bestmaneista hoitaa tämän ellen sitten pyydä tähän veljeäni..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei varmoja päätöksiä ole vielä tehty koska häihin on sen verran paljon aikaa vielä. Mutta todennäköisesti miehelle yksi bestman ja minulle kaksi kaasoa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei olla viel varmaa päätöstä tehty, onhan tässä aikaa vielä miettiä. Meille ei välttämättä tule kumpaakaan kun pidetään mahdollisimman pienet häät vain lähimpien ihmisten läsnäollessa. Mutta, jos kuitenkin halutaan kaaso ja bestman niin yksi kumpaakin, ei ainakaan enempää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli 2 kaasoa ja miehellä 1 bestman.

Kolme kaasoa on minusta jo liikaa :-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee varmaankin olemaan 2 kaasoa ja 1 bestman. Seremoniamestarikysymys on vielä auki, joko 1 tai ei ollenkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli tarkoitus pyytää vain yksi kaaso ja näin teinkin...KUNNES (onneksi ajoissa) ymmärsin, että läheisin ystävä ei aina välttämättä ole se aikaansaavin ystävä :) Eli nyt pähkäilen, että valitsenko kahdesta yhtä läheisestä ystävästäni vain toisen vai otanko suosiolla 3 kaasoa, jottei ikävää valintaa tarvitse tehdä... :-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään