Jump to content
Naimisiin.info

Mitä välineitä käytätte hääsuunnitteluun?


Svea

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Perinteiset kynä ja paperi. Jonkin verran kuvia tulostelen. Näille papereille on hääkansio -niminen mappi. Kännykän laskin on käytössä myös, ja tulokset päätyvät paperille. 

Puhelimessa on Wedding countdown. Jos on Lumialle jotain kivoja hääaiheisia sovelluksia, saa vinkata :) Itse en ole jaksanut perehtyä.

Kirjastosta olen joitakin hääaiheisia kirjoja ja häälehtiä lainaillut.

Ja sitten on tietysti nämä amoriinin ja naimisiin.infon tietosivut. Ja ihan ehdottomasti tämä naikkareiden hääfoorumi! :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Häitä suunnitellessa useimmiten ovat auki word ja pinterest. Puhelimella olen kokeillut paria appsia, kuten tätä, tätä ja tätä, mutta kokeilut jäivät lyhyiksi. Tarvittavien tietojen lisääminen oli tehty liian hankalaksi. Jos olisi halunnut esimerkiksi lisätä budjettiin hunnun hinnan, se huntu piti scrollata esiin aivan tajuttoman pitkästä luettelosta. Lisäksi joku noista sovelluksista hukkasi lisättyjä tietoja ja kaatuili jatkuvasti. :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Häitä suunnitellessa käytän kynää ja paperia. Pinterestiä tulee selattua joka päivä ja siellä onkin muutama inspiraatio kansio tehtynä. Puhelimessa on muuta appi. Tietenkin myös nämä hääfoorumit, -blogit ja -lehdet! Ajattelin jossain vaiheessa aloittaa omankin hääblogin, jonne kirjata häidensuunnitelmia ylös. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...