Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 viestiä aiheessa

Niin siinähän se otsikossa jo tuli:) Uuden pohdintoja...

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelevan täällä, kirjoitatteko kumpikin, tiedättekö toistenne nimimerkit?

Kysyn siksi, koska häihin liittyy niin usein sellaistakin mikä säilytetään salaisuutensa H-hetkeen asti:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä tietää... hiippailee aina selkäni taakse ja nauraa, kun olen haaveilemassa hääjutuista, kihlausta tässä vasta ootellaan. Sanoo, että mukavahan se on iloisista asioista haaveilla etukäteen ja eipähän sitten tarvi hikihatussa vuotta suunnitella häitä, kun sulla on kaikki suunnitelmat jo hanskassa ;D

Ja kyllä mieskin lukee silloin tällöin näitä juttuja...mm. ketjua siitä, kuinka teitä on kosittu.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, taitaa tietää...ainakin sen että olen kirjautunut tänne käyn lueskelemassa näitä juttuja :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää ja kirjoittelee tänne joskus itsekin. Tiedämme kumpikin toistemme nimimerkit. Eipä meillä häiden suhteen juurikaan ollut mitään salaisuuksia, yhdessä niitä suunniteltiin. Tietysti joku huomenlahja oli yllätys, mutta ei sitä nyt sentään ihan jokaista asiaa tarvitse naikkareissakaan kertoa ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä tietää. Hän käy välillä olkani yli lueskelemassa jotakin  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää että säännöllisesti luen näitä...mutta ei tiedä nimimerkkiäni eikä tarvitsekaan tietää..olen tainnut Teille arvon kanssa morsiamet paljastaa pukuni, toisin kun sulholle.. :-X  Mielestäni hän ei näitä juttuja käy lukemassakaan tosin mutta varmahan en voi olla  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tietää, ja on tyytyväinen että mulla on tää tiet purkaa kaikkia häihin liittyviä juttuja :) ei lue, ellen mä osoita jotain tärkeää, eikä ole myöskään rekisteröityny tänne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jep, tulee jopa katsomaan jos pyydän tulla esim. jotain kuvaa vilkaisemaan. En kyllä viitsi sanoa että kuinka kauan täällä välillä tulee pyörittyä... Kun olis "tärkeämpääkin" tekemistä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saattaa jotain sen suuntaista (hääjuttuja) arvailla :) Ainakin on huolestunut tietokoneen lisääntyneestä käytöstä kotona  ;) Koneelle on välillä jonoa  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää hyvinkin!  ;D Nimimerkkiä en ole paljastanut, mutta voipi olla, että kulta senkin tietää.. Kivahan täällä on hössöttää...  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää toki ja naureskelee "akkojen hömpötyksille"  ;D  

Yllättävää ja tosi ihanaa huomata että tuo sulhonikin on (salaa kylläkin) innostunut häistämme ja melko aktiivisesti mukana suunnittelussa  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietäähän se ;) Tuolla se taitaa naputella kannettavallaan viestejä tänne samanaikaisesti  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää kyllä. Ja morsmaikku ei ole itse reggautuneena tänne, joten minä hoidan tämän puolen  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää todellakin ja lueskelee näitä juttuja joskus itsekin kun oon kirjautuneena naikkareihin... Vaikk yhdessä suunnitellaan häitä, taitaa sulho olla tyytyväinen että morsmaikulla on joku paikka jossa hössöttää rauhassa ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tottakai tietää. Vaikeaa sitä olisi olla huomaamatta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää tosiaan ja arvaa varmaan nimimerkinkin, jos tänne kurkistaa! ;):-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tietää.. ja naureskelee vain mun hössötykselle :-[ kerran erehty viereen kattoonki et mimmonen tää on... ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuh,kyllä tietää.  ;D Käy usein kurkkimasssa olkani yli kun täällä olen. On ollut tyytyväinen kun ollaan löydetty täältä jotain ideoita häihin. Ja odottelee välillä kärsimättömänä että eikö muka siihen ja siihen ketjuun ole tullut vastauksia... ;D

:-X On hän vaan niiiiin ihana  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietää, tietää.

Ja naureskelee mun naikkari-addiktoitumiselle... ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään