Jump to content
Naimisiin.info

Onko kukaan ajatellut hupaisaa häävalssia?


Nahu

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ihan sattumalta eksyin sivuille, joten en tiedä kuinka tämä vastaaminen tänne sujuu. Aiheenahan oli erikoiset valssit, oletteko kuulleet Iron Maiden nimiseltä bändiltä kappaletta: Afrait to Shoot Strangers. Ei varmaankaan ole aikaisemmin kuultu häissä, ainakaan Suomessa. On senverran erikoinen "valssi", että oli pakko laittaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mä NIIN haluaisin vetästä jonkun hauskan biisin kunnon tansseilla, mutta ei, sulho ei ole esiintyvää tyyppiä. Minä olisin. Hmm. Pitäisköhän etsiä toinen mies, että saisin tanssini ;)

Ei vaan. Metallimies on ja pysyy sulhona. Meille tulee häävalssiksi Metallican Nothing else matters, esittelin sen sulholle, vaikka ajattelin sen yllätyksenä. Sulhon silmään tuli tippa :D Kertoi, ettei välttämättä kestä kappaletta häissä, siitäkös innostuin! Tämä!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Olen jo viime vuoden ajan YouTubesta katsellut noita hauskoja häätansseja, joissa hidas muuttuukin nopeaksi ja koreografiat on hiottu etukäteen... Huippua olisi vetäistä tuollainen häissä, ainakin meidän koko suku lentäisi pyrstölleen! :D Valitettavasti vaan sulho on vähemmän esiintymis- ja hassuttelunhaluinen kuin minä, joten taitaa jäädä haaveeksi. Mitenköhän saisi taivuteltua, hmmm...? Fantaisioin aiemmin jopa siitä YouTuben videosta, jossa koko ystäväporukka vetää Jacksonin Thrillerin vimpan päälle hienoin kuvioin, aah. Mutta pitänee tyytä näkemään unia aiheesta , sulhon kommentti kun oli aiheeseen "No sinä voit ihan yksinäsi siellä tanssia sitten" <_<

Link to comment
Share on other sites

Mäkin oon muutamaan otteeseen käynyt noita youtuben videoita kurkkimassa ja mietin kerran, et tuleekohan toi enää minään yllätyksenä tuolla kellekään..? Muuutta, taidetaan siellä niin monet häät juhlia, et noi on kuitenkin pintaraapasu häistä.

Olis tommonen oikeesti tosi hauskaa vetää, mut tiedän kysymättäkin et mies ei suostuis! ;)

Meillä ei kuitenkaan valssata, on ihan muut tanssit meillä.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Meillä tanssitaan ihan perinteisesti akselin ja elinan häävalssin tahtiin, vanhempien valssina on Junnu Vainion Kotkan poikii ilman siipii (koska Kotkaan suuntaamme tulevaisuudessa)... hupia riittää varmasti päivän ja illan aikana muutenkin, niin on varmaan hyvä että edes häävalssin hetken olisi ihana, rauhallinen hetki... ettei mummot tykkäisi hirveän huonoa (varsinkin sulhasen puolelta) :D ja ettei menisi ihan pelleilyksi koko päivä :D

Link to comment
Share on other sites

Meillä tanssittiin Aarne Tenkasen Edestä ja takaa, lähinnä hilpeyttä herättävän sanoituksen takia.

"Mä olen menevä ja rento, tuskin edes totta, toimeentulo puolivakaa. Solakka, en silti hento, enkä mikään rotta, mä rakastan sua edestä ja takaa. Tällainen, ihan tavallinen Tenkanen"

Meillä se piti laulaa silleen, että Tenkasen kohdalla laulettais meidän sukunimi (ihan jo siks, että miestä kutsutaan jostakin kumman syystä enemmän sukunimellään..) mut solistilla oli tullu joku ajatushäiriö kesken laulamisen ja lauloikin tavallisesti, kovasti tosin oli pahoillaan tästä, mut ei se meitä loppupelissä haitannut, eikä kukaan siitä tullut marmattamaan :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee eräs Rosetta's Comet Observatory 3;

Itse kappale ei ole hupaisa, mutta hauskaa siinä on se, että se on Super Mario Galaxy-pelistä. ;)

Taustana tässä on se, että olemme molemmat pelaajia ja Mariot on ollu molempien lenpparipelejä lapsuudesta asti.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ei olla kummatkaan mitään tanssi ihmisiä ja ollaan päätetty ettei ainakaan valssia tanssita. Ollaan ihan huumorilla pohdittu, että sellanen 80 luvun robotti tanssi sais varmaan koko hääväen repeilemään, mutta katotaan nyt mitä keksitään. Joku juttu siinä pitää kuitenkin olla...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...