nuudia

Kuinka olette pyytäneet kaasonne?

189 viestiä aiheessa

Ajattelin pyytää ystävänpäivänä ihan kasvokkain. :) Toivotaan, että suostuu ;)

 

Muokkaan: En jaksa odottaa ystävänpäivään asti! :D Lähipäivinä kysyn.

Muokattu: , käyttäjä: kilosilli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on kaksi kaasoa. Toiselle kaasolle livautin hieman humalapäissäni meneväni naimisiin jo aika aikaisessa vaiheessa. Myöhemmin hän varovasti kyseli, että ketkä ovat kaasoja niin silloin tokaisin, että "sinä jos vain suostut" no ystäväni kyllä suostui. Halusin kuitenkin kysyä tähän kaason tehtävään virallisesti, joten väsäsin pienen lehtisen molemmille kaasoille, jossa oli pieni info siihen asti tehdyistä tehtävistä. Toinen kaaso siis sai vasta tietää tämän lehtisen avulla.

 

Mielestäni oli mukavaa tehdä kaasoille tälläset lehtiset senkin takia, että osoitan näkeneeni vaivaa kaasoksi pyytämiseen. Kuitenkin kaasot näkevät paljon vaivaa erityisesti hääjuhlassa niin halusin osoittaa ns. kunnioitukseni heitä kohtaan tällä tavoin. Tietysti tarkoitus on palkita heidät jotenkin myös häiden jälkeen.

Muokattu: , käyttäjä: mimmi93

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häämme ovat 20.2.2016. Toista ystävääni pyysin jo sinä päivänä, kun aiomme mennä katsomaan kirkkoa ja varata sen. Toista en ole vielä pyytänyt. Hän oli erään toisen ystävämme kaasona viikko sitten ja jotenkin musta tuntuu, etten kehtaa vielä pyytää. En tiedä miksi sellainen olo... Me siis varattiin kirkko ja juhlatila ystäväni häiden jälkeen ja jotenkin on sellainen olo, että ajattelee että menemme naimisiin vaan koska muutkin :( ja toinen syy on se, että hän teki todella paljon töitä kaasona ja on aika väsy. Pelottaa ettei suostuisikaan.

Onko tyhmä, jos toiselta kaverilta vain kysyi kasvotusten mutta toiselle laittaa esim. kortin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kysyin parasta ystävääni kaasoksi kun olimme piknikillä siemailemassa viiniä ja jutustelemassa. Vastaus oli "no jos laihdun siihen mennessä", mikä nauratti meitä molempia. :D

 

jennimus, en tiedä onko kumpikaan yhtään "tyhmempi" tapa. Molemmissa on vaivannäköä omalla tavallaan kuitenkin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuri eilen saimme päivän ja paikan vahvistettua, joten illalla väkersin kaasojen ja bestmanien kutsut. Ostin skumppalaseja joihin liimasin reunaan valkoista pitsikuviota. Kortit väkersin teemavärin mukaisesti ja kirjoitin runot. Kaasoille hieman pidemmät tekstit jotka bongasin netistä, bestmaneille hieman yksinkertaisemmat. Paketoin sellofaaniin ja tänään ajattelimme aloittaa pikaiset tervehdysrundit, käyden pyydettävien ovella ja ojentamassa lasit. Alunperin piti tehdä kutsut pullopostilla, mutten löytänyt mieluisia pulloja mistään :D Nyt sitten vain odotellaan kyllä-vastauksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Askartelin kahdelle kaasolle ja yhdelle morsiusneidolleni häidemme teemaan (talvi/lumihiutaleet) ja teemaväreihin sopivat laatikot, jotka sisälsivät mm. runon, kaasoksi/morsiusneidoksi kutsumiskirjeen sekä kaikkea tarpeellista tavaraa, kuten muistivihon, karkkia, päänsärkytabletteja, skumppaa jne. Sovimme tapaamisen kahvilaan, jossa sitten ojensin laatikot. Kaikki kolme yllättyivät ja ilahtuivat kovasti :girl_in_love:

Muokattu: , käyttäjä: _kuurankukka_

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kutsuin koolle ja kilisteltiin kuohuvat, siinä samassa kysyin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei tarviisin apua!

Haluaisin pyytää kaasoksi runolla tai kivalla tarinalla.

Heittäjää ideoita! :)

Muokattu: , käyttäjä: Samppe

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 11.2.2016 at 15.03, Samppe said:

Hei tarviisin apua!

Haluaisin pyytää kaasoksi runolla tai kivalla tarinalla.

Heittäjää ideoita! :)

Linkin takaa löytyy muutamia ainekin, kannattaa tsekata!

Tässä myös netistä bongattua

 

Ystäväni olet minulle tärkeä,

Siispä tässä on paljon järkeä,

Kun elämäni suurin päivä tuloillaan on,

On tuki hyvän ystävän verraton,

Haluaisin antaa kunnian sinulle,

Tulisitko kaasoksi minulle?

 

Tai

 

Hääkellot kohta soittaa,

kun meidän hääpäivä koittaa,

Morsianta jännittää,

yksin ei kestä mietintää,

Siksipä pyydän ystäväni,

Olisitko apunani?

Kunnia olisi minulle,

Jos kaason pesti kelpaa sinulle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näitä lukiessa itseäni vähän harmittaa, että pyysin ystävääni kaasokseni niin tavanomaisesti. :blush:

Kerroin tälle ystävälleni kosimissuunnitelmistani ja lupasin karkauspäivän iltana laittaa viestiä miten sulho reagoi. No, siinä pienessä skumppahiprakassa laitoin jotakuinkin
"Hääpäivä on sovittu, mutta vasta vuodelle 2020. Tulisitko sä mun kaasokseni?
Sun täytyy nyt sitten neljä vuotta kuunnella mun häähöpötyksiä."

Tästä keskustelusta inspiroituneena ajattelin yllättää kaasoni vuosi ennen häitämme jollain kivalla lahjalla. ^_^

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee kauhea lauma kaasoja, koska hyviä ystäviä on sen verran runsaslukuisesti ja noistakin kaksi tuli tavallaan duona. Eli neljä yhteensä. Kahta heistä pyysin eri yhteyksissä, no, bilettäessä, ja olivat otettuja. :) Kahta muuta samalla kertaa myös illanvietossa, kun oltiin paikalla yhtä aikaa ja puhuttiin juurikin naimisiinmenosta. Häihin liittyvistä jutuista tää kaasojen kysyminen on jännittänyt toistaiseksi eniten, vaikka kaikki tuli ilomielin sit onneksi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toiselle kaasolle soitin heti kun päätimme mennä naimisiin (tai siis minulle varmistui, että mies oli tosissaan kosiessaan). Olemme aikoinaan sopineet olevamme toistemme kaasoja ja tästä oli puhuttu paljon, joten asia hoitui ihan vain ilmoituksella. Olin pitkään miettinyt, että haluan pyytää myös serkkuani kaasoksi, mutta tästä ei ollut ikinä aiemmin puhetta. Serkku oli kotvan kuluttua tulossa käymään, joten tuolloin kivan illan päätteeksi ihan vaan kysyin, että haluaisikohan hän (ja tietenkin alustin asian sillä, ettei 'kunniaa' tarvitse palauttaa ja saa sanoa ei) olla kaasona ja sain hämmästyneen mutta ilahtuneen myönteisen vastauksen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

en mitenkään ihmeellisesti, lähinnä kun keskustelu pyöri siihen suuntaan, häihin ja niiden järjestämiseen niin ohimennen kysyin/ilmoitin mutta toisaalta en muutenkaan ole isojen eleiden tyyppinen ihminen ja myös uskon että ilman että olisin kysynyt heitä, he olisivat itse ryhtyneet oma-aloitteisesti kaasoiksi/tiesivät jo etukäteen että tulevat ns valituiksi.

Muokattu: , käyttäjä: pompom
sanajärjestyksen muokkaus

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on jotenkin aina ollut selvää että paras ystäväni ja pikkusiskoni ovat kaasojani ja tästä on moneen otteeseen myös aina joskus puhuttu, ennen kosintaa siis ;)

Nyt kun se kosintakin tuli niin pikkusiskolta varmistin että haluaahan tämä oikeasti olla mun kaaso ja myöntävä vastaus oli edelleen. Paras ystävä ei vielä tiedä kosinnasta koska tahdon tälle kertoa kasvotusten asiasta ja varmaan samalla varmistelen että suostuuhan hän edelleen kaasokseni nyt kun homma ei olekkaan enää haaveilun tasolla :P.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään