Jump to content
Naimisiin.info

Millä välineellä suunnittelette häitä?


Syysmorsian2019

Recommended Posts

Miten te suunnittelette häitä? Minulla vasta juuri alkaa suunnittelu ja syksyllä 2019 juhlitaan häitä, ja olen luonnostellut vieraslistaa ja suunnitelmia ihan ruutupaperille, mutta olisi kiva nyt saada joku pysyvämpi ratkaisu! Onko teillä hääkansioita? :) Vai käytättekö jotain sovellusta? Mikä olisi hyvä? :) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Minulla on ollut käytössä Tahtoo :) Siitä olen tykännyt tosi paljon. Siellä on samassa paikassa budjetti, vieraat, pöytäjärjestykset, to do -listat ja ihan kaikki mahdollinen. Sitä on ollut tosi helppo käyttää ja ei tarvi enää vihkoja :) 

Ei tosin taida olla simmoista puhelimelle ladattavaa sovellusta, vaan toimii selaimessa, mutta toimii kyllä hiensti puhelimellakin!

Link to comment
Share on other sites

Otin itse käyttöön myös tuon Tahtoo ohjelman/sovelluksen tai miksi sitä nyt ikinä kutsutaankaan. Näppärältä vaikuttaa. Ei ainakaan tarvi huolehtia papereiden hukkumisesta..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä tein dokumentteja Google docsiin. Jaoin kaikki häihin liittyvät tiedostot miehelle, ja lisäksi oli helppo lähettää tiedostoja myös kaasoille (vieraslista, to do-lista, koristeluohjeet, ohjelma...) muokattavaksi ja katsottavaksi. Kaikki pysyivät näin helposti tilanteen tasalla kun kaikki pystyivät tarkistamaan ajankohtaisen tilanteen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Täälläkin käytössä Tahtoo, koen helpommaksi kun kaikenmaailman wordien ja excelien kanssa säätämisen vaikka mies kyllä ammattinsakkin puolesta on ihan haka noiden käytössä muttakun minä en :grin:

Link to comment
Share on other sites

Mulla on myös tuo Tahtoo ja olen tykännyt tosi paljon! Sitä on nyt muutaman kuukauden aikana myös uudistettu paljon ja saa esimerkiksi merkattua maksut osissa. Mekin olemme maksaneet paikan varausmaksun jo, mutta loppu maksetaan juhlan jälkeen, niin näyttää paremmalta, kun näyttää siltä, että on saanut hoidettua asioita :D Ennen tuota mulla oli jokin vastaava jenkkiversio, mutta mua ärsytti ne valmiit budjettijutut, joita piti muokata paljon, että sai omanlaisekseen, kun suomalaiset hääkäytännöt ovat hyvin erilaiset. Ei taida monellakaan suomalaisella olla harjoitusillallisia ennen häitä :rolleyes: Tahtoossa on otettu huomioon kaikki olennainen ja sieltä löytyy myös vinkkejä, mitä kannattaa ottaa huomioon.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 22.2.2018 at 10.59, emmie123 said:

Mä oon pari vkoa sitten laittanut pyynnön tuonne tahtooseen, mutten vieläkään ole saanut rekisteröityä :o :/

Onko sulle jo tullut? Itse laitoin pyynnön varmaan 26.2. ja rekisteröitymispyyntö tuli 1.3.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Täältäkin lähtee pisteet Tahtoolle! Siitä huolimatta ettei sovellusta ole saatavilla iOS/Androidille, niin hyvin toimii puhelimen selaimellakin. Ja niille (meille) jotka tykkää myös Excelien pyörittämisestä: Tahtoon kautta voi myös tuoda/viedä esim. vieraslistat Exceliin. Me ajateltiin (melkein) kokonaan luopua perinteisistä kutsuista, koska sovelluksen kautta voi hoitaa sen ja ilmoittautumiset.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tahtoo käytössä myös meillä. On kyllä näppärä. Kalenteri-ihmisenä tykkään erityisesti deadlineista, joita tehtäville voi asettaa. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Teidän vinkin perusteella otin tahtoon käyttöön ja tykkään. Jotain on kyllä excelissäkin, ainakin juhlapaikkavertailua ym. Suunnittelu siis vasta alussa. Kiitos vinkistä!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Meillä myös! Tietääkö kukaan onko tämä siis kuinka beta-vaiheessa? Uskaltaakohan esim. tuon hääsivun tehdä ja julkaista... 

Link to comment
Share on other sites

Meilläkin nyt Tahtoo käytössä. Vaikuttaa kätevältä ja pidän tuosta hääsivun teon mahdollisuudesta. Ei tarvitse lähettää kaikenmaailman lippulappusia kutsujen mukana, niin säästyy paperia. :P Vielä kun saisi lahjalistan sinne, niin olisi kätevästi kaikki samassa paikassa.

Wordia, exceliä ja kynää ja paperia olen käyttänyt myös.

Link to comment
Share on other sites

Meilläkin on Tahtoo käytössä ja se on kyllä aivan paras! Kätevää, kun se on aina mukana, ja sinne saa lisättyä kaikki tarpeelliset tiedot vieraista ja tehtävistä, sitä mukaa kun tulee mieleen. Aateltiin myös skipata perinteiset hääkutsut kokonaan ja tehdä pelkkä hääsivu, jonka kautta pyydetään ilmoittautumiset. Mitä oon ehtinyt hääsivun kanssa leikkiä, niin tuntuu kätevältä ja semmoiselta, että sivusta saa muokattua itselle sopivan. Muiden kokemusten perusteella on toiminut jo pitkään tosi hyvin.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...