Jemppu

Kauneuspalvelut - Seinäjoki

23 posts in this topic

Minne päin Seinäjoella kannattaisi suunnistaa teettämään esim. meikkiä ja kampausta?

Moi kaikille

Onko kukaan käynyt Body Shopissa meikattavana?

-Maria-

Mä oon ollu joskus vuosia vuosia sitten Body Shopissa meikattavana. Enkä kyllä suosittele ainakaan sen perusteella. Sama nainen siellä on edelleen töissä joka mut silloin meikkas. En tiedä onko siellä muita jotka meikkaa.

Olen ollut kampauksessa ja meikissä sekä Kahden Kaupassa että Hiusladossa, molempiin olen ollut todella tyytyväinen. Jos haluaa todella huolella pohjustetun ja viimeistellyn  meikin, silloin Kahden Kaupan Susanna on oikea valinta.

Hiusladosta saa myös sekä kampauksen että meikin, tyytyväisenä olen sieltä lähtenyt.  :)

Kahden Kauppa on myös hyvä valinta, aikoja vain voi olla vaikea saada, on kovin suosittu.

Nyt vastauksia kiitos  :D

Onko kukaan Seinäjoella kampausta tehdessään vuokrannut lisäkettä??

Missä paikoissa tämä tämmönen onnistuu??

Seinäjoen Hairhousessa on hyvä ja ystävällinen palvelu.

Tämän palstan suositusten perusteella varasin sitten parturini Prismasta, hyvin tultiin juttuun ja palvelu oli ystävällistä. Kampausta sitten vain innolla odottamaan :)

Minä olin kampaajalla Zaragozassa ja meikissä Stockmann Beautyssa. Olin oikein tyytyväinen molempiin. Stockmannilla olisi ollut myös kampaaja, mutta sitä en tiennyt.

Tietäiskös kukaan, saako seinäjoella missään suihkurusketusta??

Nostellaampa jos jollakulla olisi tuoreempaa tietoa meikeistä ja kampauksista. Itseäni kiinnostaisi erityisesti kuulla

kokemuksia tuosta Parturi-kampaamo Pinkistä. :)

Olisin kiinnostunut menemään meikkiin ja kampaukseen joko Hiuslatoon tai Kahden Kauppaan. Hintaero on melko suuri, sillä Hiusladossa maksaisi 115 e ja Kahden Kaupassa yli 180 e. Onkohan tuo Kahden Kauppa niin paljon parempi paikka että erotus kannattaa maksaa? :D

Kävin hääpäivänä meikissä ja kampauksessa tuolla Kampaamo Pinkissä, josta edellä kyselinkin. Suosittelen lämpimästi: molemmat onnistuivat erittäin hyvin ja kestivät kauniisti koko päivän. Hintaa puolen tunnin etukäteissuunnittelun kanssa tuli n. 150e. Molempien toteuttajana toimi Sari.

Edited by Sievä

Haluaisin kynsiini kauniin lakkauksen ja pieniä "timanttikoristeita" hääpäiväksi. En siis haluaisi välttämättä varsinaisia irtokynsiä vaan omat kynnet koristeltuna. Minne Seinäjoella kannattaisi suunnata laitattamaan kynsiä? Mitähän moinen lysti maksaa?

Seinäjokisista vaihtoehdoista en tiedä, mutta äitini kävi laittattamassa kyntensä Seinäjoen lähellä sijaitsevassa Kauneushoitola Marilynissä. Tykkäsi kovasti ja olen kuullut hyvää myös muualta. :)

Onko kokemuksia Kahden kaupan hääkampauksista?

Hei, nostellaanpa ketjua! Tuoreita kokemuksia Seinäjoen kampaamoista?

Kokeillaanpas taas nostaa ketjua, josko kävisi tuuri ja joku kommentoisi! Mistä kannattaisi ottaa hääkampaus ja -meikki Seinäjoella, kokemuksia?

Ja  jälleen nostellaan, vai eikö todellakaan ole kokemuksia? :)

Nostan ketjua myös! Oisko kellää tuoretta kokemusta?

Mulla on varattu koekampaus ja -meikki ens keskiviikolle, molemmat Kahden Kauppoihin - kerron sitten miltä näytti :)

Hei kiitoksia paljon! Eihän näitä nyt yli vuosi ennen häitä tarviis stressata, muttakun stressaan  :D