Pulmu

Parfyymigallup

499 viestiä aiheessa

Hei!

Mitä hajuvettä olet aikonut käyttää Suurena Päivänäsi?

Itse olen tässä mietiskellyt, että käyttäisinkö Lancomen Miraclea, joka on ollut suosikkituoksuni jo pitkään, vai hommaisinko jonkun uuden. Arveluttaa nimittäin sekin ajatus, että oloni saattaisi tuntua hajuveden osalta liian "arkiselta", jos laitan sellaista hajuvettä, jota normaalistikin käytän päivittäin... Lähdenkin tästä nyt samantien tuoksuttelemaan uusia parfyymejä!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin hankkia suurta päivääni varten Kenzon Flower-tuoksun. Tavallisesti käytän Ardenin Green Tea -tuoksua arkituoksuna.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies osti minulle synttärilahjaksi Escadan Sentimentiä. Käytän sitä kyllä aika usein, mutta ajattelin laittaa häihinkin. Tykkään kovasti ja erityisesti sen takia, että mies osti sen yllätyksenä.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
:-X Sulho osti joululahjaksi Lancomen Miraclen pakkauksen, jossa on hajuvesi, kosteusvoide ja suihkusaippua. En ole raaskinut käyttää niitä, vaan säästän häitä varten  ;) Miraclesta hullaantuneena ostin sulhollekin lahjaksi miesten Miraclen partaveden ja edt:n. Hänkin käyttää niitä ensi kertaa hääpäivänä  :-X Tuntuukohan kullan tuoksu sitten ihan oudolta...  ;D Tuskin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaikken olekaan - ainakaan testien mukaan - allerginen juuri millekään, niin lähes kaikki hajuvedet aiheuttavat päänsärkyä -> en ole käyttänyt aikoihin mitään hajuvesia, dödö on yleensä miedon tuoksuista. Tällä hetkellä en edes omista mitään hajuja, muutossa taisin heittää kaikki väljähtyneet pois.

Täällä on ollut paljon puhetta kukkien aiheuttamista allergioista, mutta ottakaa hyvät ihmiset huomioon myös hajujen aiheuttamat oireet. Esimerkiksi äitini saattaa saada ihan järjettömän aivastelupuuskan, jos lähellä on joku jolla on paljon hajuvettä. Siinä saattaa esim. teatteriesitys jäädä kakkoseksi paitsi äidiltäni niin monelta muultakin! Siispä maltti on valttia tässäkin asiassa :)

Ennen suosikkituoksuni oli 'tylsästi' Nina Riccin L'air du Temps, kivan keveä eikä aiheuta päänsärkyä. Ehkä sitä voisi ostaa tuoreen pikkupullon hääpäivää varten...

katti, hajuherkkä nipottaja :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hugo Bossin Deep Red vie jalat alta  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nina Riccin Premier Jour on jo hankittu, mutta avaan sen vasta hääpäivänä. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nina Ricciä mullekin, Les Belles -tuoksuista se limenvihreä pullo (näitä taitaa olla saman nimen alla muutama erilainen). Tätä olen käyttänyt kyllä jo jonkun aikaa ns. iltatuoksuna. Kuvailisin reippaan hyväntuuliseksi, jonka tietysti toivon mielialan olevan myös Suurena Päivänä :) Toisena vaihtoehtona mullakin oli Miracle, mutta olen sitä käyttänyt arkisin jo vähän liikaa, eli siksi kallistuin Les Bellesin puoleen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen kevyiden ja sitruunaisen raikkaiden hajujen ystävä. CK One oli kauan suosikkini, nykyään käytän Armanin Whiteä päivisin ja jos menen ulos käytän Dolce Gabbanan By:tä. Eli varmasti hääpäivänäkin päädyn johonkin näistä, ellei sitten joku uusi ihana ilmesty ennen sitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ralph Laurenin Romance odottaa kaapissa avaamattomana...

8 yötä niin pääsee suihkimaan  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Arkihajuina minulla nuo CK:n tuoksut, Kenzon Flower sekä tuo Escadan Sentiment. Ehdoton suosikkituoksuni on tuo Ralph laurenin Romance ja sitä aion ehdottomasti käyttää hääpäivänäni.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Enpä ole vielä asiaa niin kovasti miettinyt. Tuolla kaapissa olis pieni pullo Diorin Dolce Vitaa, joka on kyllä aika kiva.

Tänään tosin pääsin pitkästa aikaa kaupoille ja kävin ohimennen laittamaan pääni sekaisin eri hajuista. Toi Escadan Sentiment olikin aika kiva - jäin sitä harkitsemaan. Sitten olis tietenkin Escadan kesätuoksu - oikein marjainen, nam! Ja Lancomen Miracle tuntui kans mukavalta... Koeta tässä nyt sitten päättää ::)

Tosiaan on hyvä muistaa ettei sitten liikaa suhauttele niitä tuoksuja. Itsellänikin alkaa helposti päätä särkeä eikä ole kiva jos muidenkin tuoksut tunnistaa jo kilometrien päästä. Eli kohtuudella!! Eihän sen tuoksun tarvitse huumata kuin sulhasenne lähikontaktissa :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aqua di Gio´n kosteusvoide on aivan ihanaa ja sopivan kevyttä!

Mutta onhan mulla aikaa löytää joku uusikin tuoksu...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Munkin ehdoton suokkarituoksu on Lancomen Miracle.  :-X Sitä suihkitaan joka päivä. Mä oon miettiny ihan samaa, että pitäskö hommata joku uus tuoksu häihin, etenkin kun tuoksuista tulee mieleen aina tilanteita. Esim. Escadan vuoden 99 kesätuoksusta mulle tulee ilmielävästi mieleen meidän ensimmäinen yhteinen ulkomaanmatka. Senpä takia olis kiva, jos ottais hääpäivälle jonkun ihan uuden spesiaalituoksun, josta tulis aina mieleen hääpäivän tunnelmat.

Tällanen tuoksu vois mulla olla vaikkapa Escadan Sexy Graffiti.  :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa tutustua Oriflamen parfyymeihin. Niistä olen löytänyt omat suosikkini. Eclat ja uutuus tuoksu Believe. Jompi kumpi noista varmaan myös häätuoksuni... Ei liian raskaita tuoksuja. Oriflamella on hinta-laatusuhde kohdallaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuu vähän hääpäivän tunnelmista...nyt kun olen löytänyt toisenkin kivan tuoksun, niin...se kumpi tuoksuu sillä hetkellä "otollisimmalle" niin sitä suihkitaan.

Eli Shalimar (vakkari teini-iästä asti) tai Angel Innocent.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Enpä ole asiaa niin kovasti miettinyt... todennäköisesti laitan sitä samma kuin arkenakin, eli Salvador Dalin "Dalissimea". Ei tuoksu mummolle eikä alkoholille.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämän kevään ehdoton suosikkini on Diorin forever and ever. Se on niin ihana  :-X

Ja sitä pistetään hääpäivänäkin...  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tällanen tuoksu vois mulla olla vaikkapa Escadan Sexy Graffiti.  :-*

Ostin tuota tuoksua pari viiikkoa sitten, ja täytyy sanoa, että se on aivan ihana. Ja varmasti yksi loistovaihtoehto häitä silmällä pitäen, kunhan vain en kerkeä tekemään siitä liian arkista ennen häitä ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hui, käytättekö te joka päivä jotain tuoksua? Minä kuljen ihan naturellina, ellei dödöä lasketa. ;D En voisi kuvitellakaan käyttäväni joka päivä jotain tuoksua, eikö se ole vanhempien naisten puuhaa. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla Gaultierin korsettipulloa tai Issey Miyakea aina. Häihin Eternity, totta kai. Ja molemmille. Ja häälahjaksi voisi vaikka pyytää myös, muistoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tälläisenä herkkänenäisenä ja -silmäisenä mun täytyy todennäköisesti tyytyä niihin "vanhoihin tuttuihin ja turvallisiin" eli Cliniquen Happyyn ( ;D) tai Ralph Laurenin Romanceen... kumpikin tietty sopii jo nimensäkin puolesta  ;).

Tuoksuttelin noita Miraclea ja Sexy Graffitia yks päivä ja mmmmmmmmmmm ihania tuoksuja... sais vaan sellasen tosi pienen pullon jota vois kokeilla... ::) ::) Mulla menee muutenkin niin vähän tuoksua, että ne sellaset näytepullot olis mulle se oikea koko! Muuten ne pullot vaan "happanee" kaapissa... :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee Nina Riccin L'air du Temps... Sulho on aikanaan sitä mulle ostanut ja itsekin siihen kovasti tykästyin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Cliniquen Happyyn ( ;D)

Sulholla on käytössä maskuliini versio Happystä. Tykkään kovasti! Tätä se laittanee häihinkin, kun olen sitä niin kovasti kehunut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään