Guest Sissiliini(Guest)

Karkkibuffet

319 viestiä aiheessa

meillä oli karkit lasipurkeissa joiden kaulassa oli silkkunauhat.

karkkeina oli salmiakkia,kirpeitä aakkosia,vaahtokarkkeja,polka karkkeja

brunbergin suukkoja,pähkinöitä ja banaanilastuja.

tulostin love is sarjakuvia paperille ja niistä tein tötteröt joihin karkkeja sai kerätä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkä kokoiset häät Teillä oli ja paljonko meni karkkeja , kiitos etukäteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli vajaa 60 vierasta.

Karkkeja jäi ihan hirveesti!!Kyllä niitä meniki mut paljo tuotiin poiski.

Suukkoja oli muistakseni 3ltk, yhes tais olla 25.Niitä jäi ainaki puolet.

oisko yhtä karkkisorttia ollu puoli kiloa-vajaa kilo. suunnilleen puolet jäi

mut parempi niinpäin! :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitti tiedosta maija maitoparta , onhan se tietysti niin , että parempi kun ainakin riittää.

Meillä on tulossa aika monta lapsiperhettä ja varamme kuitenkin heille karkkia jonkin verran + muillekkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me luovuttiin tästä karkkibuffetista , joudumme vähän supistamaan vierasmäärää sillätapaa , ettei tule sitten ollenkaan niitä vähän vanhempia lapsia , tuli tilanahtaus.

Tulee niin pieniä lapsia etteivät vielä oikein syö noita karkkeja , pitää heille keksiä jotain muuta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli karkkibuffet viime lauantaina häissämme, ja menestys oli oikein hyvä :) Buffet avattiin kakun yhteydessä ja ensimmäisenä karkkia otti bestman, häneltä muutama lapsi huomasin karkkien olemassaolon, ja sen jälkeen jono olikin buffetin ääressä. Ja lapsijonon hävittyä uskaltautui paikalle myös karkinhimoinen enoni ja hänen perässään muutkin aikuiset :) Meillä oli vieraita 90, joista 12 alle 12-vuotiasta. Karkkia oli yhteensä 18 kiloa, 8 kiloa suklaita ja 10 kiloa irkkareita. Suklaata jäi jäljelle n. 200 g, ja irkkaireita noin kaksi kiloa. Karkit oli tarjolla kahdessa ison isossa kulhossa, joka varmaan osaltaan helpotti karkin syömistä ("naamaan mättämistä"). :) Mielestämme siis kovin onnistunut oli systeemi ja kovasti tuli myös kiitosta kaikilta vierailta :) Eli suosittelen kaikille karkkihiirille ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin taitaa tulla karkkibuffa ja sellainen vanhanaikainen versio nimenomaan. Eli ainakin polkkapossuja (polkagris, ne raidalliset ruotsalaiset kovat namut) jellybeaneja ja lakua ja sitten (tämä on ehkä hieman turhan kunnianhimoista, mutta...) itse tehtyjä marmeladeja, kirsikkatoffeita, tryffeleitä ja minttudropseja ainakin, ja ehkä kookospalloja ja jääsuklaata ja rusinasuklaata... Syy tähän on se, että jouluperinteenä perheessäni on ollut karkkien tekeminen ja muutenkin tykkään leipoa ja laittaa kaikenlaista ja tiedän myös että ihmiset tykkää näistä. :girl_smile: Tietty pitää tehdä isot määrät kaikkea, mutta esim. marmeladit kestää pitkään hyvinä että voi tehdä hyvissä ajoin. Ja nuo "vanhanaikaiset" namuset sopivat loistavasti myös juhlatilan ihanan vanhanaikaisen romanttiseen tunnelmaan.. :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä ideoita eri purkkivaihtoehdoiksi:

3552871.jpg

Tässä googlettamiani buffakuvia:

3552897.jpg

3552899.jpg

3552906.jpg

3552907.jpg

Tässä oli kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä:

3552910.jpg

Ihania suklaita ja lakuja:

3552918.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee ihan keskenään erilaisia karkkeja, jotain vajaa kymmenen eri sorttia. Minä olisin tahtonut esimerkiksi vain pyöreitä karkkeja tai jotenkin muuten yhtenäisellä teemalla, mutta mies listasi ekana fudgeja, sokeripäällysteisiä sydänmarmeladeja jne. :D Vähän oli eri näkemykset, mutta mitäpäs tuosta. Ne on kuitenkin tarkoitettu ensisijaisesti syötäviksi eikä katsottaviksi. Tarjollekin tulevat pitopalvelun pieniin salaattikippoihin, ellen satu keksimään nätimpää ratkaisua, joka on helppo toteuttaa eikä maksa paljoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihania kuvia karkkibuffeteista! :) Minä olin ajatellut, että karkkibuffa meille voisi tulla, mutta näitä kuvia nähtyäni ja teidän ideoitanne luettuani vasta oikeasti aloin miettiä, että millainen käytännön toteutus voisi olla.

Olen joka toinen päivä sitä mieltä, että hääkarkit tulee ja joka toinen päivä taas ehdottomasti sitä mieltä, etten jaksa alkaa niitä askarrella. Mutta karkkibuffa tulee varmasti, se on ainakin nyt päätetty. Ja jos vieraana pitäisi tehdä valinta hääkarkit/karkkibuffa, niin ottaisin kyllä ehdottomasti jälkimmäisen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bridezillaksella on valkoisia, muovisia kauhoja...

Karkkikauha Valkoinen

Hinta 2.50€ (alv. 22%)

...mutta olisiko kukaan edelleenkään (luin koko ketjun....) bongannut Helsingin erikoisliikkeistä kauniita, metallisia, vanhanajan kauhoja irtokarkeille?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee myös karkkibuffet. Karkeiksi tulee teemavärien mukaan valkoisia, vaaleanpunaisia ja mustia karkkeja. Tilauksessa on jo vaahtokarkkeja sekä Mentoseja ja CandyKingin edustaja noukki ystävällisesti meille pelkät vaaleanpunaiset pääsiäisrakeet eriväristen seoksesta. Ostettu on jo pieniä mustia pehmeitä turkinpippurikuulia, joita ei mun mielestä enää myydä Fazerin valmistamana. Sitten ostetaan Mariannekuulia, ne on mielestäni nättejä. Sitten keksitään varmaan vielä ainakin yksi karkkilaatu lisää.

pamplemoussementos.jpg

Laitoin kuvaa mun päikkyyn mihin karkit sitten laitetaan mutta laitan vielä tännekin.

kulhot.jpg

Ja tässä vielä meidän kauhat:

candy-buffet-scoop.jpg

rasia.jpg

Koristeeksi on ostettu vaaleanpunaista organzaa. Laitan sitten häiden jälkeen kuvia että millainen tuli!

muoks. Tuossa kuvassa ei muten ole kaikki meidän karkkikulhot vielä. Ja lisäsin vielä rasiastakin kuvan.

Muokattu: , käyttäjä: Moona-85

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille ei tule karkkibuffaa mutta hyvä idea se on! :-X

Noi Moonan kipot on niin ihanat!!

Löyty mun makuun ihana kuva, jostain paksusta teemaan sopivan värisestä kankaasta

väkerrettynä..

silk%20cady%20sachets%20for%20wedding%20tables.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vadelmavene: Vasemman puoleisen olen ostanut Citymarketista, keskimmäisen hulluilta päiviltä eli siis Stockalta, oikean puolimmaisen pienestä sisustusliikkeestä Espoosta kauppakeskus Sellosta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä on meidän buffan tulevat kipot ja kupot sekä kauhat :) Pitäis vielä päättää millä ne purkit täytetään, onneks on vielä aikaa, ihan ei kuitenkaa tolle makarooni/pähkinä linjalle lähetä mikä kuvassa näkyy :D Sitten aattelin tilata ihan sellasia "vanhanaikasia" valkoisiapaperipusseja ja tulostaa tarralle meidän monogrammin ja liimata pussin kylkeen.

taravaadfh006.jpg

kauhat006.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

lumivalko: mistä tilaat noita paperipusseja? Tehdäänkö kimppatilaus...? :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Jos tytön eteen laittaa kuppiin sokerittomia karkkeja?

Me maahantuojana myymme suoraan mm. hääjuhliin ja yrityksille ns. OFFICE-BOXeja Sokeriton.fi -palvelussa. Valikoimissa mm. sokerittomalla suklaalla kuorrutettuja manteleita ja pähkinöitä monia sokerittomia kovia toffeekarkkeja, salmiakkia, lakua jne. Sokerittomia on kysytty niin valtavasti että laitoimme nyt tänne tämän tiedon. Pyydä hää-tarjousta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hassua, mutta en oo ennen kuullu tällaisesta karkkibuffasta eikä kenenkään tuttujen häissä ole tällaista ollut...mutta on muuten hyvä idea! :girl_haha: pitää itekin laittaa harkintaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

3079_75711438805_537613805_1790066_.jpg

Tässäpä nyt meidän. Karkit valittiin ihan maun perusteella, molemmat (minä ja sulhanen) viisi laatua. Buffetti oli mieletön menestys. Karkit kerättiin pieniin kartonkitötteröihin ja buffetti avattiin kahvin kanssa. Ohjeistukseksi sanoin vain, että karkit ovat vapaaseen käyttöön, mutta päästetään lapset ensin.

Muokattu: , käyttäjä: Kartio

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vadelmavene: Vasemman puoleisen olen ostanut Citymarketista, keskimmäisen hulluilta päiviltä eli siis Stockalta, oikean puolimmaisen pienestä sisustusliikkeestä Espoosta kauppakeskus Sellosta.

Kiitos Moona 85! :) Pitää alkaa vähitellen etsiskelemään..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tälläinen siitä sitten tuli:

IMG_2282.jpg

karkkib.jpg

Ylemmässä kuvassa vasemmalla näkyy rasiat mihin karkkeja kerättiin. Metalliset karkkikauhat koristeltiin mustalla satiinirusetilla. Valkoisen liinan päälle tuli vaaleanpunaista organzaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Mistä nuo rasiat ovat hankittu vai oletko tehnyt ne itse? Meillä hakusessa jotkut kivat rasiat/paperipussit karkkibuffaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli n. 160 vierasta ja 10kg karkkia. Aika sopiva määrä, hieman jäi, mutta vähempääkään ei olisi viitsinyt ottaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään