janiina

Millainen hääkimppu?

145 viestiä aiheessa

Mulle tulee valkoinen neilikkakimppu, jossa ei oikeasti ole mitään muuta kuin neilikoita. Alla oleva kuva googlen kuvahausta, oma kimppu on käytössä vasta ensi kesäkuussa :)

post-50031-0-97622300-1413391907_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällainen oli mun kimppuni, joka koostui siis pääosin valkoisista pioneista ja vaaleanpunaisista ruusuista. Hintaa kimpulla oli 100€

post-46220-0-45972000-1414406412_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
 

Minulla oli tällainen kimppu! Vihreä hortensia, oranssieja mariyo-ruusuja, joukossa limenvihreitä santinikrysanteemeja ja muutama punainen neilikka. :)

 

Kimppu

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neilikkakeskusteluunkin jo kuvan laitoin, mutta minulla oli tällainen hääkimppu.

 

post-48937-0-86872700-1420454915_thumb.j

post-48937-0-84970100-1420454927_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pallohortensiaa äidin puutarhasta ja 5 ruusua joukkoon kukka-kaupasta, tavallisella teipillä yhteen osissa ja päälle askartelukaupasta valkoista silkkinauhaa, jonka pään ompelin nätisti piiloon - hieno tuli:)! Hintaa tuli vain noiden ruusujen verran eli pari kymppiä.

Muokattu: , käyttäjä: saijajulia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä halusin clamelie kimpun, eli violeteista ruusunlehdistä "rakennetun" ison kukkasen. Oli kyllä joka pennin arvoinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä haluaisin tumman violettia jaloleinikkiä ja vihreitä marjoja. Koska saatavuus on vähän vaikea, tilasin varmuuden vuoksi kestokimpun. Koska kukkien saatavuus varmistuu niin lähellä häitä, niin on sitten ainakin joku ulkonäöltään oikeanlainen kimppu olemassa. En ole noin yleensä ollenkaan kukka-ihminen, ja violetteja kukkia on niin vähän saatavilla, että vaihtoehtoja ei juurikaan ole. :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli hieman erilainen hääkimppu. Kuvan kaltainen, mutta tein sen itse. Tätä ei tietenkään heitetty, heittokimppu oli luonnonkukista, jotka edellisenä päivänä kävin keräämässä. Myös morsiusneidolla oli heittokimpun kaltainen pienempi oma kimppu.

 

il_570xN.555654103_63ha.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee pisaranmuotoinen kimppu, lyhyehkö. Ajattelin ensin toisenlaista väriyhdistelmää, mutta nyt onkin niin että kaikki kuvat tulevat olemaan valkoisia. Kimppuun tulee liljoja ja freesioita, mahdollisesti neilikkaakin. Tarkentunee ensi kuun aikana... 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin kerätä luonnonkukkia hääpäivän aamuna :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Inspiroivat ketju! Tuli paljon semmoisia juttuja vastaan mitä ei olisi itse tullut edes ajatelleeksi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muutama valkoinen kalla, narua ja timanttinauhaa. Tadaa! Tekokukat tilaan ja sidonta itse. Kaasoille 1-2 kallaa samalla lailla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Punaista ruusukimppua olen miettinyt :) Olen myös ajatellut, että jos sekaan lisäisi yhden valkoisen tai sinisen ruusun. Tuolla sinisiä hääkimppuja -ketjussa oli niin kauniin näköisiä ne siniset ruusut. Valkoinen sitten sopisi puvun väriin. Saa nähdä, onhan tässä vielä aikaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä mun hääkimppu (laiskan yleispätevä kuva kimppu-, viehe- ja kampausketjuihin):

 

gallery_38950_960_513277.jpg

 

 

Olen oikein tyytyväinen ostokseeni. Kyseessä on siis n. 20 euron "onnittelukimppu", jonka tilasin väri- ja kukkatoiveilla (pinkkiä ja vaaleanpunaista neilikkaa, morsiuskukkaa, muuten vapaat kädet). Lisäsin siihen vain koristeena käytettyä helminauhaa sekä satiininauhan varteen. Vieheet tein itse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tarkoituksena olisi kasvattaa omat auringonkukat ja niistä sitten koota jotain. tai voi olla että yksikin riittää ja siihen jotain pientä lisäksi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihania kuvia ja ideoita :) Minä en vielä osaa päättää, niin monenlaiset kimput ja kukat on kauniita... Toisaalta toivon paljon väriä, toisaalta tyylikkään vaaleaa. Toisaalta rennon rempseää kimppua, toisaalta hyvin minimalistista. Todennäköisesti päädyn johonkin välimuotoon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluaisin pyöreän pienehkön kimpun, jossa olisi vaaleanpunaisia, valkoisia ja shampanjan värisiä ruusuja. Mukaan vähän freesiaa ja eustomaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään