laulaja Kirjoitettu December 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2005 Kenen tuo kappale "oikean löytänyt oon" on? Se on Finlandersien kappale Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella80 Kirjoitettu December 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2005 Meille tulee ehdottomasti akselin ja elinan häävalssi Timo Rautiaisen esittämänä . Tämä siksi että mä olen pienestä tytöstä saakka halunnu akselin ja elinan häävalssikseni ja toiseksi me ollaan molemmat ihan hurahdettu Timo Rautiaisen ääneen ja tuotantoon : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rkaunis Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Meille tulee elokuvasta kummisetä, se valssi ja toisena tulee Viulunsoittaja katolla musikaalista nousee aurinko - laskee aurinko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuikku1 Kirjoitettu January 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2006 Meille tulee Riki Sorsan Kaunis on hän...on aikas romanttinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raiku Kirjoitettu January 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2006 Mulla alkaa tavallisimmista häävalsseista jo tulla jonkinlaisia puistatusreaktioita, enkä siis tiedä tuleeko meille hääVALSSIA vaiko hääTANSSI.Joka tapauksessa rakastan joitakin vanhoja klassikoita, jotka sanoituksiensakin puolesta passaavat häihin. Jos meille tulee häävalssi, se lienee jompikumpi seuraavista: Kulkurin valssi on aivan ihana, jokin siinä liikuttaa minua Uralin pihlaja sopisi häittemme pihlaja-teemaan kuin sormi napaan, mutta on ehkä vähän surullinen ja haikea... :-?Kulkurin ValssiLinnoissa kreivien häät vietetää, on morsiamell’ kruunattu pää. Siellä viihdyn suo viini ja shamppanja vaan, sydän kylmä voi olla kuin jää. Siks mieluummin maantiellä tanssin, kun metsien humina se soi, minä kultaisen kulkurin valssin, tule kanssani tyttö ohoi! Vaikk’ linnojen kruunut ne valoaan luo ja kristallit kimaltelee, ei hetkauta kulkuria laisinkaan tuo, kun armaansa kanss’ astelee. Hän pistää vain raitilla tanssiks’... Maantietä rakastan ja kaihoan ain, maantiellä viihdyn ma saan. Maantiellä kuljen kuin aikanaan Kain, kantaen kohtaloaan. Maantiellä, maantiellä tanssin... Tähtinen taivas ja kuutamoyö tien viittana kulkurin on. Jos liiaksi matkalla kiristää vyö, niin poikkean taas talohon. Siell’ laulan, taas laulan ja tanssin... Uralin PihlajaIllan tuuli soittaa jo latvaa pihlajan. Kaupungista kuulen mä valssin niin kaihoisan. Pihlajasta se kertoo, on tuttu tarinaa sen. Muistan Uralin rinteiltä valkolatvuksen. Niin kuin seppelepäinen vain nuori morsian on, kukkii pihlajahuntu tuo alla auringon. Kauas tuonne jääneen mä tiedän pihlajan. Kauas kulki tieni, ja hän, jota rakastan. Syksyn punaiset marjat kuin kyynel pihlajan on. Itkin pihlajan lailla, on sydän onneton. Kenties kerran vielä soi tuuli lauhemmin, kaupunkien pauhu jää taakse viimeinkin. Missä pihlaja kukkii, taas armaan nähdä mä saan. Luonto puhkeaa kukkaansa jälleen kauneimpaan. Silloin seppelepäinen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jansku(Guest) Kirjoitettu February 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2006 Meidän häävalssi on Yölinnun "Sinun kanssasi".En ollut edes kuullut tätä valssia, kun sen sanat jo valloittivat kokonaan. Ja sitten kun vielä kuulin laulun, oli valinta varma. Helppo tanssiakin vielä, kun ei mitään parkettien partaveitsiä olla.Näin on meilläkin!Aivan ihanat sanat ja kaunis muutenkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syysneitonen Kirjoitettu February 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2006 Akseliin ja Elinaan taitaa kallistua.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EveliinaH Kirjoitettu February 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2006 Mitä todennäköisimmin häävalssimme tulee olemaan Sulle kauneimmat lauluni laulan. Toisena valssina Tyttären valssi, joka siis tanssitaan vanhempien kanssa, sitä kolmatta sukulaisten valssia ei olla vielä päätetty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riikkamari Kirjoitettu February 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2006 :-Xmeille ei tule valssia päätettiin että tanssitaan balladi elokuvasta klaani tahtiin..kun kuulin ne sanat..itkin :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jossu Kirjoitettu March 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2006 Meille tulee Souvareiden Tää päivä hääpäivä, koska siinä on todella hyvät sanat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesimarja Kirjoitettu March 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2006 Hannu Oskalan Talvihäät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukaan Kirjoitettu March 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2006 Meille tulee teh häävalssiksi Someday my prince will come Bill Evansin esittämänä (levyltä siis). Kakkosvalssiksi tulee teema elokuvasta Liikkuva linna.Mielstäni hyvä valssi on myös Ilta skanssissa "... kun katsoin silmiisi, mä löysin onneni, ja vielä olet mun eloni ainoa aarre armaani".*nyyh* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalatkin_uivat Kirjoitettu March 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2006 nyt on valsseja kuunneltu levyiltä, vielä odotetaan bänditreenejä, mutta ehdokkaat ovat1. Valse lente - säv. Merikanto sovitus klarinetille ja salonkiorkesterille hääparin valssiksi 2. Nousee päivä - säv. Bock tämä siihen 'parinvaihto'valssiin vanhempien kanssa3. Kultaa ja hopeaa - säv. Lehar ja kaikki saa tanssia kaikki instrumentaalisesti bändillä, ei tule laulajaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jeejou Kirjoitettu March 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2006 Neiti kevät. Sulho ei lämmennyt perinteisille, mutta mun mielestä niin ihanille, joten tämä lienee kompromissi. Nyt vain valssin harjoitteluun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heipi Kirjoitettu March 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2006 Meille tulee ekaksi "valssiksi" Nothing Else Matters. Kaaso on sovittanut sen kahdelle haitarille ja tehnyt siitä valssimaisen. Mummot ei sitä Metallicaksi tunnista ;DToinen valssi on sitten perinteisempi Kesäillan valssi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat Kirjoitettu March 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2006 Meille tulee häävalssiksi Petterin ja Johannan häävalssi ja toiseksi Tyttären valssi, kolmas valssi on vielä hakusessa... Tuohon häävalssiin päädymme siksi, että jossain vaiheessa sulholle eri valsseja kuuntelutin ja tuo iski hänelle heti... syynä on se, että satumme olemaan toisilta nimiltämme Petteri ja Johanna! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SannaMaria Kirjoitettu April 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2006 Me emme varmaan tule tanssimaan mitään valssia, vaan tangon. Valsseista kauneimmat kuulemani sopivat paremmin kesähäihin kuin talveen... Kuten aivan ihana Suvivalssi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu April 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2006 Meille tulee ensimmäiseksi valssiksi "That's Amore". Toiseksi haluaisin Kummisedän teemabiisin (Godfather Waltz), mutta se on aika hidas. Katsotaan miten käy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsmaikku(Guest) Kirjoitettu April 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2006 Meille tulee Finlandersin Oikeesti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piprulli Kirjoitettu April 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2006 Meille todennäköisesti sovitetaan Ever lasting love häävalssiksi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JK Kirjoitettu April 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2006 Hannu Oskalan Talvihäät. Tämä myös meille. Löytyi yksi itkevä morsian kun sen ensi kerran kuulin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipsuliina83 Kirjoitettu June 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2006 Meille tulee Finlandersin "Tää päivä on teidän". Sanat sopii meille ja on muutenkin kaunis. Toiseksi valssiksi tulee varmastikin "Metsäkukkia", se kun on minun vanhempieni ja isovanhempieni häävalssi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helmikuun morsian Kirjoitettu June 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2006 Jos joltakulta löytyy nuotit Hannu Oskalan "Talvihäät" kappaleeseen, niin ottaisin ne ilolla vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PikkuJ Kirjoitettu June 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2006 Meille tulee Channel Fourin Rakkauden laiva :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JK Kirjoitettu June 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2006 Jos joltakulta löytyy nuotit Hannu Oskalan "Talvihäät" kappaleeseen, niin ottaisin ne ilolla vastaanNuoti, sanat ja mp3 löytyy netistähttp://webusers.siba.fi/~hoskala/talvihaa/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts