Jump to content
Naimisiin.info

Teemana vihreä


Guest _jonna_

Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Onhan täällä muitakin vihreitä morsiammia :)

Toi rairuoho on ihana idea, ja samoin noi omenat! Ne voi sit antaa karkkien sijasta :D Mä haluaisin koivua paikalle mut en tiedä onnistuuko käytännössä, niin monet on allergisia sille nykyään.. Mut aivan mahtavia ideoita!

Noissa ekoissa viesteissä ainakin oli noita amerikkalaistyylisiä kakkuja.. Oon miettyny jos alkais pikkuhiljaa opetteleen sellasen tekoa niin siihen sais kätevästi ihanan satiininauhan ja jotain kauniita kukkia koristeeksi. Ei jotenki perinteiset kermakakut innosta.

Link to comment
Share on other sites

Ihania kuvia täällä :girl_sigh:

Meillä on häiden suunnittelu vasta ihan alku metreillä ja suunniteltu päiväkin menee ainakin parin vuoden päähän, mutta silti olen kaavaillu meille teemaväreiksi valkoista ja vihreää sekä hiukan fuksiaa. Haluaisin sellaista kunnon vihreää, muttei kuitenkaan tumman vihreää. Jotain sellaista peikonlehden väristä. Saa nähdä mitä loppujen lopuksi tulee, mutta tällä hetkellä tämä olisi suunnitelma.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Häidemme teemana ovat festarit ja niihin olennaisena kuuluu luonto, joten näin myös vihreä toimii yhtenä sävynä häissämme. Puvussani tulee olemaan vihreä nauha vyötäröllä ja kimppuuni haluan pääväriksi vihreän.

Häät ovat heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna ja kesä on silloin parhaimmillaan, joten perjantaipäivän kulutan kaasojeni kanssa kedolla ja lehdossa kukkia, saniaisia ja mustikanvarpuja keräillen ja teemme itse jokaiseen pöytään kimput. Kimppuihin voi lisäillä heiniä ja oksia sekaan, joten saamme varmasti tehtyä ammattitaidottominakin kauniit pöytäkoristeet halpaan hintaan :girl_smile: Olen pyytänyt ystäviäni säästämään korkeita pilttipurkkeja ja oliivipurkkeja asetelmia varten ja nämä purkit tullaan maalaamaan varmaan kultamaalilla. Ajattelin sijoitella kultaisella spray-maalilla sävytettyjä kiviä pöytiin kimppujen lisäksi, niin muuta ei sitten ehkä tarvitakkaan. Yksinkertainen on kaunista :-X

Pöytiin tulee tietenkin vihreistä kartongeista tehdyt tolpat, joihin laitamme pöydän nimen ja ohjelman. Festareilla kun ollaan, niin pöytien nimet ovat bändejä, joiden nimet kuvaavaat pöydässä istuvia vieraita ( kotiteollisuus=perhe, spice girls=morsiamen opiskelukamut yms).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

upeita kuvia täällä, mutta ei kyllä ihan tummanvihreitä värejä näkynyt paljoa... Eli semmosia kaipailtais. Meillä värit pääasiassa musta valkoinen ja vihreä. Ite koitin etsiä kuvia huonolla menestyksellä. Jos jollain on kuvia omista häistä tai muuten ideaa laittakaahan tänne. kiitoksia jo etukäteen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...