Jump to content
Naimisiin.info

Korusi hääpäivänä


Pisam@

Recommended Posts

Millaisia koruja aiotte laittaa/piditte hääpäivänänne? Itse en halua laittaa helmiä, joten pitäisi keksiä jotain muuta. Esim Kalevala Korulla on paljon erilaisia kokonaisuuksia, mutta en haluaisi maksaa kuitenkaan itseäni kipeäksi. Varsinkaan kun en normaalioloissa juurikaan koruja käytä.

Oisko vinkkejä? Linkkejä?  ;) Ulkomailta en lähde tilaamaan, mies ei varmaankaan lähde lainaamaan luottokorttiaan.. ;D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Lady_Myria

Jos halvalla haluat päästä (jos kerran koruja et sitten muuten käyttäisi?!), niin oletkos katsonut ihan rihkamakoruja? Niistä voi löytyä hyvinkin kauniita ja esim. tietyn värisiä, jos väriä haluaa.

Link to comment
Share on other sites

Kävin juuri tänään koruliikkeessä katsastamassa www.kalevalakoru.fi sivulta löytynyttä Doris-tuoteperhettä ja mielestäni oli ihanan yksinkertainen. (Niin kuin tuleva käyttäjäkin.  ;D ) Minä kun en koruja juurikaan käytä, ovat minulle sopivan hintaiset. Sormuskin tulee kyseisestä sarjasta vihkisormuksekseni, jonka aijon ripustaa ketjuun häiden jälkeen. Oli upean näköinen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristalli

Mä haluaisin pienet timanttinapit ja riipuksen. En siis minäkään tunne oloani helmien kanssa kotoisaksi. Ongelma vaan on, etten voi ostaa koko korusarjaa yhdessä sormuksen kanssa  :-[. Laitan siis vain zirkoninapit hääpäivänä, kaulaketjua en ollenkaan.

Link to comment
Share on other sites

Mä ihastuin Kaunis korun (nyk. kalevalakorun) Doris-korusarjaan ja sormuksen lisäksi mulle tulee myös kaula- (riipus+"tavallinen ketju") ja korvakorut tästä sarjasta. Yleensä en koruja käytä mutta näitä saatan häiden jälkeen käyttääkin.

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/h...an_ketjua_/8208

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/korvakorut/8208

Ja laitetaan nyt linkki sormuksestakin vielä.

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/8208

Link to comment
Share on other sites

Kaulakoruna käytän isältäni joskus synttärilahjaksi saamaani pientä timattiriiipusta. Se vain rodinoidaan valkokultaiseksi. Ostin siihen uuden valkokultaisen ketjun.

Korviini laitan äitini valkokultaiset timattikorvikset.

Haaveissa on sormukseen sopiva riipus ja korvikset mutta tähän budjettiin eivät mahdu.

Link to comment
Share on other sites

Guest morsian1978

Mä oon pitkään miettinyt millaiset ois parhaimmat korut pukuni kanssa ja olen kierrellyt eri liikkeitä. Tänään löysin kalevala-koruista lähde-sarjan ja se tuntuu nyt parhaimmalta. Niitä voisin käyttää myös hääpäivän jälkeen.

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli kaulakoruna kultainen kaulaketju missä on välissä helmiä. Olen saanut sen kastelahjaksi isovanhemmiltä. Rannekoruna oli kultainen rannerengas jonka olen saanut isovanhemmilta ylioppilaslahjaksi ja on ollut isoäitini käytössä ennen minua. Korvakorut ostin itse kun minulla ei ollut helmikorviksia ennestään.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

En tiedä onko tää oikee ketju tällä hämmästelylleni, mut tajusin just et Angelina Joliella on tässä kuvassa just saman näköinen kaulakoru ku mulla oli häissämme. :o

edit toimimattomat kuvat poistettu

Minä olen siis alemmassa kuvassa. ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...