Tunnetko kaikki vieraasi?


Sanjis

Recommended Posts

  • Replies 464
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ylivoimaisesti suurimman osan tunnen, mutta sulhasen vähän kaukaisemmista sukulaisista (hänellä on tosi pieni suku joten kutsutaan myös muutama pikkuserkku joiden kanssa on lapsuudessa ja nuoruudessa viettänyt paljon aikaa, ja ovat edelleen yhteyksissä) taitaa olla kolme joita en ole koskaan tavannut. Asuvat eri paikkakunnalla kuin me ennen ulkomaille muuttoa, ja sittemmin kun ollaan vierailtu Suomessa ei olla heille päin eksytty. Kiva kuitenkin tavata, vaikka sitten häissä ekaa kertaa :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Kaikki oman puolen vieraat luonnollisesti tunnen, pari sukulaista ja avecin hieman heikommin. Avecit siis kutsuttu myös henk. koht. nimellä, ei avoimia avec-kutsuja. Miehen puolelta sit tunnen ehkä... parikymmentä kuudestakymmenestä, tai jotain. Toivottavasti ehtii heihinkin elämän aikana tutustua kaikkiin. <3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Tunnen ja todella hyvin tunnenkin kun pidetään häät ihan perhepiirissä. Tuntisin tosin kyllä silti vaikka olisi päädytty siihen toiseen vaihtoehtoomme eli 80 henkilön juhliin. Mutta olemme olleet yhdessä pienen iäisyyden eli se vaikuttaa todella paljon.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

"Omat kutsuttavani" tunnen tietysti, enkä suostuisikaan kutsumaan kummin kaiman serkkuja sun muita, joita en todella tuntisi. Haluan muutenkin rajata vieraat sellaisiin sukulaisiin ja ystäviin, joiden kanssa olen tekemisissä todella. En esimerkiksi sen takia kutsu isäni serkkuja, joiden juhlissa minä taas olen ollut, mutta koska he ovat enemmänkin minun kuin isäni ikää, ovat he tietenkin kutsuneet serkkunsa perheineen, jolloin olen ollut mukana.

Miehen puolelta taas en ole nähnyt kaikkia, mutta mieheni tietää heidät ja se on minusta tärkeintä. Kaksi hänen enoaan perheineen kutsutaan häihimme, koska olisi hieman outoa, että muut tädit ja enot samalta puolelta kutsutaan, mutta kaksi jätettäisi kutsumatta. Itselleni ei tosin ole niin väliä, ovatko he häissämme vai ei, koska mieheni ei ole meidän yhdessäolon aikana ollut juurikaan tekemisissä heidän kanssaan. Molemmat onneksi tunnemme toistemme lähisuvut ja lähimmät ystävät, jotka kutsutaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Me otettiin alusta asti vieraslistaa suunnitellessa sellainen suuntaus että ihmiset joita ei olla tavattu niin ei kutsuta, tämä tosin rajaa pois lähinnä jotain serkkujen aveceja ja kavereiden mahdollisia uusia kumppaneita. Musta henkilökohtaisesti ois outoa jos minunkin tärkeänä päivänä paikalla olisi ihmisiä joita en tunne, onneksi tuleva mieheni on samaa mieltä tästä asiasta.

Samoin jätetään kutsumatta esimerkiksi omia pikkuserkkujani joita en ole itsekkään ole nähnyt montaa kertaa ja miehen setä- ja tätipuolet jotka hän pääsee näkemään ensimmäistä kertaa vasta tulevana kesänä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...