Hylje

Valmiina tilatut kutsut

269 viestiä aiheessa

Me tilataan kanssa valmiina. Askartelu ei_nappaa_yhtään. Tällä hetkellä parhaat vaihtoehdot on löytyneet Weddinpaperdivas -sivulta.

Onko kukaan tilannut tuolta samalla myös paikkakortteja? Kun hääjuhlapaikan hintaan kuuluu menujen ja pöytäkartan painatus, niin ainoa mikä jäisi meille on paikkakortit ja kuka kukin on -lehtiö. Sitten huomasin että paikkakortitkin voi tilata valmiina :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin olen katsellut sattumalta tuota Zazzlea, aivan mahtavaa kuulla että Silkki sinulla oli siitä hyviä kokemuksia! :) En ole vielä tilannut mitään, mutta meilasin ja kysyin eräästä kortista että saisiko sitä mahdollisesti toisessa värissä. Minulle vastattiin todella nopeasti ja tuo kysymäni muutos onnistui tosi kätevästi! Kannatti kysyä, todella hyvää palvelua. Ehkä sitä kohta uskaltautuisi tilaamaankin. Myös tuo linkki eri paperilaaduista oli todella hyödyllinen, iso kiitos!!

Muokattu: , käyttäjä: Sugar Plum Fairy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuri tilattiin kutsut painettuina. Itse teemme (tai siis minä ja kaasot) paikkakortit, ohjelmat, paikkakartan ja menut.. Nyt odotellaan koska kutsut saapuvat :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan tilannut valmiita kutsuja sivuilta www.lightinthebox.com? Mun mielestä kaikista kauneimpia kutsuja löytyy tuolta, mitä nyt oon selaillut. Mä en tykkää mistään liian modernista, vaan meille pitäis tulla vähän sellaista vintage-henkee ja tuolla on kyllä todellakin sen tyylisii kutsui. Sulhanen kuulema haluis itse askarrella... Joo, ei kiitti, mä inhoon kaikkee näpertelyä (paikkakortit ja menut saan kyllä ehkä tsempillä tehtyy ;) )

esim. toi allaoleva ois aika kiva, vähän ehkä liian nössö, mut tollaisii sieltä löytyy :)

Elegant-Butterfly-Design-Invitation-set-of-50-_zlfxzc1307070661924.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en voi kuin kehua Now&Foreveria! Kaikki on käynyt todella nopeasti ja sulavasti. Kaksi viikkoa sitten tilattiin kutsut ja nyt ne on jo meidän keittiön pöydällä :) Kaikkiin kysymyksiin on vastattu heti ja palvelu on muutoinkin ollut ensiluokkaista. Oikovedosprosessi oli sekin nopea ja hyödyllinen. Kutsut on kaikessa yksinkertaisuudessaan täydelliset, kuin meille räätälöidyt!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me päädyttiin tilaamaan kutsut vaikka tykkään askarrella ja näperrellä. Olen kuitenkin pikkutarkka, joten ahdistuihin ihan hirveästi jos kutsuit ei olisikaan täysin symmetrisiä. Säästetään kaikkien hermoja kun tilataan valmiit kortit, varsinkin kun löydettiin aivan ihanat ja meidän tyyliset :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me olemme pohtineet myös kutsujen tilaamista valmiina. Tosin, en nyt tiedä missä menee "valmiin" ja "ei-valmiin" ero, sillä kutsut on kyllä itse suunniteltu, mutta aiomme hoitaa tulostamisen yms. muualla. Eli menemme tavallaan puoleenväliin.

Olisin kyllä ollut valmis tilaamaan kutsut kokonaan tehtyinä vain omat tiedot antamalla, mutta tämä välimuoto muodostui halvemmaksi vaihtoehdoksi ja siksi näin smile.gif

Tässä meidän versiot nyt lopulta. Valkoiset ovat viralliset hääjuhlan kutsut ja punainen on kavereille lisäksi menevä kutsu rennompaan illanviettoon hääjuhlan jälkeen. Kortit on siis itse suunniteltu ja tehty, mutta muualla painatettu, eli tosiaan osittain valmiina tilatut, pohja ei vain ollut valmis.

_small.jpg?hash=58302

Edit. Korjasin kuvalinkin

Muokattu: , käyttäjä: Lenore

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lenore, mistä olittekaan tilannut kutsut? Jos olet sen kertonut niin taisi mennä ohi silmien. :)

Minulla olisi idea kutsuihin mutta värkkäämiseksi menee tietokoneen kanssa että saisin ne myös varmasti tuostettua korttipohjille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edit. poistettu

Muokattu: , käyttäjä: Daliya

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lenore, mistä olittekaan tilannut kutsut? Jos olet sen kertonut niin taisi mennä ohi silmien. :)

Minulla olisi idea kutsuihin mutta värkkäämiseksi menee tietokoneen kanssa että saisin ne myös varmasti tuostettua korttipohjille!

Ollaan siis itse tehty kortit muuten, mutta painatus tilattu paikallisesta digipainosta. Tekeminen oli meikäläiselle helpointa ihan MS Vision kanssa, sillä se oli tutuin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä siis lopulta meidän Zazzlesta tilatut kutsut. Kortti on toiselta puolelta vaaleanpunainen tuolla samalla ruusukuviolla, ja siellä on myös meidän nimet ja päivämäärä. Häiden teema on antiikki-/vintage-suuntainen ja ruusut ja vaaleanpunainen väri liittyvät vahvasti juhlapaikkaamme.Kirjekuori ja hääinfolappu on teevärjätty.

P4010442.JPG

P4010439.JPG

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on nyt save the date -kutsut tilattu now & foreveristä. jännittää tosi paljon. En jotenkin tajunnut että myös ulkomaalaisissa toimisivat nuo ääkköset. Etsy.com'issa on ainakin aivan upeota. En kyllä tiedä onko niillä ääkkösiä... Ehkä loput paperitavarat uskallan nyt tilata ulkomailta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin eilen katselin zazzlesta kortteja :)

Yksi sopivanlainen löytyi, joskin siinä on himpun verran väärää väriä joka pitää tiedustella voiko sitä edes vaihtaa..

Jos ei niin ei se niin haittaa, olkoot se sitten häissämme se "jotain sinistä" ;)

Tällainen oli kutsu jota jo kokeilinkin että saanko siitä halutunlaisen!!

9934329.t.jpg

Muokattu: , käyttäjä: elo2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille kutsujen suunnittelijaksi valikoitui MAKEA, joka suunnittelee kutsut, kiitoskortin, menun ja ohjelman toiveidemme mukaisesti uniikeiksi.

Voin suositella jo tässä vaiheessa, jos ajatuksena on teettää valmiit kutsut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse tilaisin kutsut muuten, mutta välttämättä haluamme kaasoni kanssa ne itse väkertää pienin sormimme :D

Jos olisin tilannut, niin varmaankin VistaPrintistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilasimme Now & Foreverista kutsut, jotka saapuivat eilen. Ollaan tosi tyytyväisiä :girl_smile: Kutsut ovat aivan ihanat :-X Ei oltaisi itse askartelemalla saatu niin hienoja aikaan mitenkään! Suosittelen kyllä lämpimästi Now and Foreveria! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ilmeisesti Vistaprint on toiminut ihan hyvin niillä, jotka täällä ovat kertoneet sieltä tilannensa kutsut? Katsoin vain muualta netistä, että jotkut ihmiset ovat olleet tyytymättömiä Vistaprintiin, useammalla tilauksia ei ole esim. koskaan toimitettu perille, niin rupesi mietityttämään, että voiko sieltä turvallisin mielin tilata kutsut. Tosin alkaa olla itsellä jo vähän sellainen tilanne, että ei ehdi enää puntaroida useampia vaihtoehtoja, niin ehkä sitten tulee kaikesta huolimatta tilattua sieltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilattiin Now&Foreverin/Calligraphenin valmiit kutsut. Oikovedos hyväksyttiin viime viikolla ja jo tänään hain paketin postista. Juuri sellaiset kuin pitikin, ellei jopa paremmat. Tulivat tosi nopeasti ja kaikki oli muutenkin sujuvaa. Suositukset siis täältäkin! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilasimme Vistaprintiltä ja olimme lopputulokseen aivan supertyytyväisiä! Tilaus ja toimitus sujui ongelmitta, kortit olivat vielä nätimmät kuin mitä uskalsimme odottaa ja edullisetkin olivat, mikä yllätti iloisesti. Valitsemamme malli oli yksinkertainen ja meidän mielestämme viestitti rennoista häistä, mutta yllättäen monet vieraat ovat nimittäneet kutsua tyylikkääksi :D Todella stressitön ja toimiva valinta meille, joten uskallan suositella lämpimästi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me haluttaisiin tilata Vistaprintiltä mallikappale kortista, mutta se ei kuulema onnistu. Tämän takia meillä jää Vistaprint pois laskuista, en uskalla tilata koko korttiläjää jos en etukäteen tiedä et minkä oloista materiaalia kortit on, esim.paksuus, kiiltävyys jne.

Harmi. Oltaisiin varmaan keskitetty sit std:t, kutsut ja kiitos-kortit samaan firmaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aioin tilata vistaprintiltä, mutta eilen tilasin ifolorilta kun niillä on synttäritarjous!

Saa nähdä millaiset on ja kauhean aikaisin ne tilasin mutta kun halvalla sai :D

50kutsua kuorineen 34e ja risat

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee myös ehdottomasti tilatut kortit. En aio hermojani raastaa askartelulla. Olenkin jo alustavasti katsellut millaisia pohjia on tarjolla. Kortitkin voisi muuten jo tilata, mutta vieraslista elää vielä omaa elämäänsä (eli paisuu!) enkä tiedä paljonko kutsuja siis täytyy lopulta olla. Mutta kaikki ajallaan.... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti tilatut kutsukortit tulossa, koska sulhanen kieltäytyi jo askartelemasta ja morsian itsekin tietää omien hermojensa palavan totaalisesti moisen näperryksen vuoksi. Kaikki kunnia heille, jotka jaksavat askarrella kutsunsa itse!

Sulho kylläkin laitetaan töihin, kun osaa kerran käyttää Photoshoppia hyvin. :P Eli suunnitelmissa on siis suunnitella itse kortit ja painattaa ne vain jossain. Tyyli on näillä näkymin enemmän amerikkaisten StD-korttien tapainen kuin perinteisten kutsujen, koska uskomme noiden olevan enemmän meidän näköisiämme. Uskon näiden sopivan suunnittelemiimme rentoihin häihin.

Muutamat karkeat visuaaliset suunnitelmat näistä on jo tehty ja paino(kelvottomia)tekstejä on suunniteltu. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään