Myoni

Varoitus Haikon kartanosta

11 viestiä aiheessa

Meillä oli viime kesänä jo paria vuotta aikaisemmin varattu hääyöpaketti Haikon kartanon sviittiin ja se vahvistettiinkin hyvissä ajoin ennen juhlaa. Tunti ennen vihkimistä samana päivänä Haikon kartanosta soitettiin, että edellinen asiakas EI SUOSTU poistumaan sviitistä. Näin ollen emme saaneetkaan huonetta. Ei siinä sitten mikään auttanut, ei ystävälliset keskustelut, ei uhkailu, ei lahjonta.. :/ Siellä taisi olla joku tosi tärkeä ihminen yötä, joka tuo enemmän rahaa paikalle kuin tavallinen pariskunta.

Eli siis älkää uskoko ainakaan Haikon kartanoon mennessänne, että saisitte varaamaanne palvelua tai huonetta, sillä siitä ei näköjään ole mitään takuita. Emme myöskään saaneet korvaavaa lahjakorttia tai edes pahoittelua. Muutenhan paikka on toki kaunis, mutta kyllä tämä herkän mieleni tuolloin pahoitti, kun vihkiminen muutenkin jännitti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä oli viime kesänä jo paria vuotta aikaisemmin varattu hääyöpaketti Haikon kartanon sviittiin ja se vahvistettiinkin hyvissä ajoin ennen juhlaa. Tunti ennen vihkimistä samana päivänä Haikon kartanosta soitettiin, että edellinen asiakas EI SUOSTU poistumaan sviitistä. Näin ollen emme saaneetkaan huonetta. Ei siinä sitten mikään auttanut, ei ystävälliset keskustelut, ei uhkailu, ei lahjonta.. :/ Siellä taisi olla joku tosi tärkeä ihminen yötä, joka tuo enemmän rahaa paikalle kuin tavallinen pariskunta.

Eli siis älkää uskoko ainakaan Haikon kartanoon mennessänne, että saisitte varaamaanne palvelua tai huonetta, sillä siitä ei näköjään ole mitään takuita. Emme myöskään saaneet korvaavaa lahjakorttia tai edes pahoittelua. Muutenhan paikka on toki kaunis, mutta kyllä tämä herkän mieleni tuolloin pahoitti, kun vihkiminen muutenkin jännitti.

MITÄ HELVETTIÄ? Ei suostunut lähtemään?

Uskomatonta! Mä olisin varmaan suutuspäissäni haastanut oikeuteen, olihan teille kuitenki asiasta tavallaan sopimus ja näin.

Huhhuh!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, kova kovaa vastaan minusta tuollaisissa tilanteissa (ei kuitenkaan mitenkään kritiikkinä, saattaa vähän olla pasmat sekaisin, kun kuulee tuollaisesta juuri ennen vihkimistä). Olisin varmaan sanonut, että soitan vaikka itse poliisin sinne häätämään edelliset. Ei tuollainen käy laatuun, ei yhtään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ohoh. Me kun jopa tuota ollaan vähän mietitty. Uskomatonta, ettei ole tullut edes mitään hyvitystä tai pahoittelua. Löysittekö sitten jonkin toisen paikan tilalle?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muutenkin Haikon kartanosta sen verran, että vaikkakin kartanorakennus onkin hieno ja kenties kartanossa olevat huoneetkin, en voi suositella Haikon kylpylää oman käynnin perusteella. Illalla oli vaikea saada ruokaa mistään, huoneet (myös sviitti) kylpylähotellin puolella eivät vastaa omaa käsitystäni hienosta hotellihuoneesta. Joten jos varaatte sieltä huoneen, varautukaa siihen että huone ei ole erityisen uusi tai hieno.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpa uskomatonta käytöstä! Voittehan kirjoittaa jonkinlaisen reklamaation näin jälkikäteenkin, sillä tuo on semmoinen asia, josta on todellakin aihetta valittaa! :girl_impossible:

Ainakin odottaisi heiltä jonkinlaista korvausta tällä menetelmällä...

Haikon kartano (nimenomaan itse kartanon puoli, ei kylpylähotelli) on kyllä kaunis ja mahtavalla paikalla, mutta tuo ruokapuoli ei minunkaan mielestä toiminut siellä ilta-aikaan. Kun pari vuotta sitten majoituin siellä, jouduimme menemään Porvoon keskustaan asti illalliselle, sillä hotellin puolella ei jostain syystä ollut tuolloin ruokaa tarjolla. Olikohan tarjoiluaika todella lyhyt tms. ei voi enää muistaa...

Aamiainen sen sijaan oli aivan mahtava, että en minä nyt paikkaa täysin lyttyyn hauku...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika yllättävää tuon "tasoiselta" hotellilta ja todella huonosti ovat asian hoitaneet. Ilman muuta aina kannattaa tehdä reklamaatio jos ei palvelu pelaa.

Itse olin hotellin asiakas keväällä ensimmäistä kertaa ja minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa koko paikasta. Meitä oli pieni porukka ja yövyimme kartanon puolella. Päivällä söimme hotellin kahviossa salaatti/keitto lounaan ja illalla kartanon illallisen mikä oli todella ihana kokemus. Tunnelma siellä ravintolassa oli todella lämminhenkinen ja palvelu todella upeaa. Ruokakin oli todella hyvää. Kylpylä on pieni, mutta hyvin mahtui joukkoon, vaikka siellä väkeä olikin. Niin ja aamiainen oli todella mahtava ja maittava.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun mielestä Haikon Kartano on mieluisa paikka viettää lomaa. Olen käynnyt jo monta kertaa Haikossa ja palvelu on pelannut. Ruoka on ollut mahtavaa ja henkilökunta on aina iloista ja huolehtivaa. Eihän Haikon Kartanoon tulla minun käsityksen mukaisesti varsinaisesti "kunto uimaan" joten ymmärrän hyvin miksi allas on niin pieni.

Munkin täytyy sanoa, että kun vietimme miehen 30v-synttäreitä viime syksynä Haikossa niin minä ainakin tykkäsin! :) Itse kartano on tosi upea ja ravintolassa meillä oli ihan hassu olo, kun emme olleet aiemmin olleet tommoisessa kunnon hienommissa ravintoloissa. Hyvin syötiin. :-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole varoituksen sanaa Haikon kartanosta vaan pelkkiä kehuja; IHANA PAIKKA :girl_in_love:

 

Meillä oli Imperial(?)-huone vuokrattuna kartanohotellin puolelta ja huone oli todella upea. Sen lisäksi, että se oli hieno se oli myös erikoisen puhdas ja siisti. Ei mitään negatiivista mainintaa. Meidän huoneessa oli lisäksi oma parveke, josta sai katsella kaunista merimaisemaa sekä romanttista puistoa kartanon pihassa.

 

Tunnelma kartanossa oli rauhallinen, asiallinen, arvokas ja hienostunut. Palvelu pelasi asiallisen jämäkästi ja henkilökunta oli oikein ystävällistä.

Kartano oli sisältä tyylikkään vanhanaikainen ja taustamusiikkina soi vanhaa jazzia ja jotain lounge-musaa. Meidän aikana ei näkynyt muita olevan paljon, joten aika hiljaista koko paikassa oli. Iltaruokailu meillä oli kartanon ravintolassa ja ruokahan oli aivan taivaallista, eli kehuja siitäkin.

 

Mikään menomesta ei Haikon kartano näyttänyt olevan (en tosin tiedä jos siellä on viikoloppuisin enemmän meininkiä), mutta meille tuo sopi oikein mainiosti. Viikonloppuisin siellä taitaa olla jokin kellaribaari avoinna, viikolla kun siellä olimme, se oli suljettuna. Mutta parasta koko Haikossa olemisessa oli oman miehen kanssa oleminen erittäin romanttisessa miljöössä, jolloin hauskanpitoon ei tarvita kuin kaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 14.8.2009 at 17.39, Sanu said:

Muutenkin Haikon kartanosta sen verran, että vaikkakin kartanorakennus onkin hieno ja kenties kartanossa olevat huoneetkin, en voi suositella Haikon kylpylää oman käynnin perusteella. Illalla oli vaikea saada ruokaa mistään, huoneet (myös sviitti) kylpylähotellin puolella eivät vastaa omaa käsitystäni hienosta hotellihuoneesta. Joten jos varaatte sieltä huoneen, varautukaa siihen että huone ei ole erityisen uusi tai hieno.

Ulospäin hieno paikka, huoneet on niinkuin olis jossain 80-luvun leirikeskuksessa 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään