Jump to content
Naimisiin.info

Minkälainen elämäntilanne häitä suunnitellessa


maddy

Recommended Posts

Olemme molemmat vakityössä olleet jo useamman vuoden, ja talon ostimme viime vuonna :) Yhdessä oltu 2,5 vuotta. Kihloihin menimme nyt toukokuussa :-X

Link to comment
Share on other sites

Meillä alkoi seurustelu 12/2008

Kihloihin mentiin 6/2010

Häät tulossa 6/2012

Itse valmistun ensi keväänä, eli on jo ammatti kun mennään naimisiin, miehellä alkaa opiskelu sitten vasta, kun intistä pääsee tänä syksynä. :)

Link to comment
Share on other sites

Me tavattiin 03/10, muutettiin yhteen 06/10 ja samassa kuussa mentiin kihloihinkin. Häät on tulossa 28.6.12, tasan kaksi vuotta kihlauksen jälkeen. Yhteinen, oma kämppä on, jossa majailee myös kaksi kissa ja vauva sais tulla, kun on tullakseen. Mä olen häiden aikaan 29 ja mies 24. ;)

Link to comment
Share on other sites

:first_move: 2000

muutettiin yhteen 2002

:gihlat: 2003

:gpari: 2010

Naimisiin mennessä iät olivat 29 ja 30. Molemmat töissä, asuntolaina, ei lapsia.

Link to comment
Share on other sites

Tavattiin 1.6.2008

Mentiin kihloihin 29.7.2008

Häät heinäkuussa 2012

Häiden aikaan minä siis olen 26 ja sulho 28.

Link to comment
Share on other sites

tavattu 06/07

seurustelu alkoi 10/07

yhteenmuutto 01/08

häät (todennäköisesti) kesä 2012

Asuntolainaa on, molemmat töissä ja lapsikin hankittuna.

Link to comment
Share on other sites

Alettiin seurustella 17.11.2004

Yhteen muutettiin 1.9.2009

Uusi perheenjäsen, koiramme, saapui perheeseemme 12.11.2009

Kihlaus 24.12.2010

Häät 2.6.2012, jolloin minä 23 vuotta ja mies 24 vuotta.

Yhteinen taival ollut jo pitkä vaikka nuoria ollemme :-X

Link to comment
Share on other sites

Me aloimme seurustella syksyllä 2008 muutaman kuukauden tutustelun jälkeen. Seuraavana vuonna muutettiin yhteen ja hankittiinkin pian oma talo kodiksemme. Viime talvena tapahtui kosinta ja vuodelle 2012 olisi sitten suunnitteilla lupauksen lunastajaiset, eli häät! :-X Asuntolainaa siis löytyy, sekä kaksi hännänheiluttajaa. Molemmat vakitöissä, tosin itse myös opiskelen vielä tämän syksyn.

Link to comment
Share on other sites

tavattiin 09/05

alettiin seurustella 10/05

muutettiin yhteen 08/06

ensimmäinen lapsi 11/07

kihloihin 12/09

naimisiin 02/2012

Asuntolaina on, mies töissä ja itse kotiäitinä opiskelen toista korkeakoulututkintoa.

Toinen lapsi tervetullut häiden jälkeen :)

Link to comment
Share on other sites

Tavattiin ekan kerran yläasteella 1993 :grin: - mutta siitä oli pitkä matka yhteiseloon.

Seurustelu alkoi 2009 syksyn myötä, yhteen muutettiin keväällä 2010, ja saman vuoden syksyllä ostettiin asunto. Kosinta tämän vuoden huhtikuussa, häät toukokuussa 2012. Ikää 30&30, opinnot ja työvuosia kosolti takana jo.

Link to comment
Share on other sites

tapaaminen 9/2010

seurustelu 10/2010

kihlat 6/2011

häät 6/2012

:>

minä tällä hetkellä 24v ja mies pian 30v. mies on vakitöissä ja minä vielä opiskelen. häiden jälkeenkin mulla amk-opiskeluja jäljellä vielä vuosi. mieskin harkitsee vielä jatko-opiskeluja, mutta saas nähä. :) vuokralla asutaan.

Muokattu: , käyttäjä: yael
Link to comment
Share on other sites

Meillä on sujunut näin:

Tutustuttiin 6/07 (tiedettiin toisemme jo n. kymmenen vuoden takaa, joten ihan yllätyksenä ei tullut)

Seurustelu 9/07

Yhteenmuutto 12/07

Kaksoset 07/09

Kihlat 06/11

Häät oletettavasti näillä puheilla 06/12, joten niitä siis suunnittelemassa ja inspiraatiota hakemassa

Ikää tällä hetkellä minä 25, mies 26. Molemmat vakitöissä paikkakunnan ulkopuolella. Ensi vuodelle yritetään häiden lisäksi mahduttaa vaihto isompaan asuntoon, asunto on toistaiseksi "miehen oma" mutta seuraavaksi laina siis yhteinen. Tiukille vetää silti mutta kyllä tässä pärjätään hienosti... Lapsia ei kyllä enempää, kiitos :)

Muokattu: , käyttäjä: Limepiipertäjä
Link to comment
Share on other sites

Tässä sitä nyt suunitellaan häitä heinäkuulle 2012 :-X

Häiden aikaan minä olen 22 ja sulho 23, molemmat olemme opiskelijoita, mutta säästämällä sitä rahaa onneksi kertyy.

Aloitimme seurustelun 2004

Kihloihin menimme 2008

Muutimme yhteen 2009

Naimisiin 2012

Muokattu: , käyttäjä: Layne
Link to comment
Share on other sites

Aloimme seurustella 10/2010, menimme kihloihin 6/2011 ja häät on 26.11.2010 <3

Minä 19 ja sulho 22... Valmistuin ylioppilaaksi tänä keväänä,nyt olen vuoden töissäja sitten kouluun. Miehellä on ammatti ja töitä...

Aiheuttaakohan tämä kovin järkytystä ihmisissä? :D

Link to comment
Share on other sites

Seurustelu alkoi 06/05

muutettiin yhteen 06/06

kihlat 09/07

tyttö syntyi 12/09

häät 01/12

Molemmat ollaan vakitöissä, asuntolainaa on. Naimisiin mennessä minä olen 27 (täytän heti häiden jälkeen 28), mies on 33v.

Luultavasti siis aika normitilanne.

Link to comment
Share on other sites

Aiheuttaakohan tämä kovin järkytystä ihmisissä? :D

Tiedän useammankin tyypin, joka mennyt naimisiin reilun vuoden seurustelun jälkeen tai jopa aiemminkin. :) Että eipäs tuo järkytä. Vaikka hieman nuoria ehkä olettekin, mutta itsepähän tiedätte. Antaa palaa vaan, jos siltä tuntuu!

Link to comment
Share on other sites

Me ollaan häihin mennessä seurstelleet reilut pari vuotta. :) Molemmat vakitöissä ja oma asunto on. Yhdessä asuttu melkeen heti seurutelusta asti. :) Sekä haaveena perheen perustaminen, ja tahdon että ensin mentäisi naimisiin ennen kun tulee vauva. :) Nyt on loistava hetki vaihtaa sukunimeä ja ikuistaa liittomme! :)

Link to comment
Share on other sites

Meillä juttu on mennyt näin:

seurustelun aloitimme 4/2009

yhteenmuutto samantien :)

kihlat vaihdoimme Juhannuksena 2009

omakotitalo ostettiin ja yhteinen velka samalla hommattiin 10/2010

Hääpäivä päätettiin nyt Juhannuksena 2011, ja päiväksi päätimme 7.7.2012

Hyvillä mielin saan nyt aloittaa järjestelyt, tykkään että aikaa on runsaasti eikä tule viimehetken stressiä ja paniikkia. Kyllä vuodessa kerkee hyvin järjestämään kaikki niinkuin on suunnitellut, mulla on 3 tomeraa kaasoa auttamassa :) Minä ja mieheni molemmat ollaan vakkarityöpaikassa, vaikka lainaa tarviikiin lyhentää niin jää hyvin säästöön rahaa, varmasti saadaan mieleiset häät :) vielä ei osaa edes jännittää!! :D itse haluan mennä suht nuorena naimisiin, että näyttää sitten hääkuvassa "nuorelta ja nätiltä" :D heh. Ikää minulla 25, ja mies vuotta vanhempi.

Link to comment
Share on other sites

Olemme kihloissa ja häiden päivämäärää tai edes vuotta ei ole vielä päätetty, sillä tahdomme molemmat olla valmistuneet ammatiin, ennen kuin menemme naimisiin. Eli toivottavasti häitä vietetään n. viiden vuoden päästä, kun olemme 25-vuotiaita. Haluamme ensin viettää useita vuosia rauhassa keskenämme ennen kuin menemme naimisiin ja alamme perustaa perhettä. Naimisiinmenon ja perheen perustamisen käsitteet, kun kulkevat meidän suunnitelmissamme käsi kädessä.

Link to comment
Share on other sites

Itselläni ikää tällä hetkellä 18-vuotta ja tulevalla sulholla 22-vuotta. Perheesemme kuuluu lisäksi kaksi koiraa. Opiskelemme molemmat. Itse hoitoalaa, joten nyt jo työnsarkaa riittää. Sulholla menossa viimeinen vuosi nyt.

Tiemme kohtasivat vuonna 2009, romanttisesti. Mies asui tuolloin vuokrayksiössä, jonne mentyäni kylään en sitten enää poistunutkaan. Avoliittomme alkoi silloin epävirallisesti. 16.5.2010 siirsin vasta kirjani tuonne, jolloin avoliittomme oli virallista.

Sain vasempaan nimettömään kihlasormuksen, lupauksen avioliitosta 16.5.2011. Pari viikkoa kihlautumisen jälkeen, pitkän odotuksen jälkeen saimme rivitalo kaksion. Muutimme ensimäiseen yhteiseen kotiin toukokuun loppupuolella.

Kosinnan jälkeen, tulimme tulokseen että maistraatti on se "meidän juttu". Lukkoon ei ole vielä mitään lyöty, mutta elo-syyskuussa tai joulukuussa luultavasti solmimme avioliiton.

Moni menee vanhempana ja "viisaampana" naimisiin, mutta itselläni on tunne että nyt on oikea aika. Kihlautuminen on jo lupaus avioliitosta ja kun kihloissa ollaan niin.. Molemmat olemme vakavissamme toistemme suhteen ja teemme parhaamme suhteemme eteen, uskon tähän! :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Meidän tarinamme menee näin:

Tapasimme tammikuun alussa 2010, seurusteluksi asiat muuttuivat tammikuun lopulla 2010. Muutamaa kuukautta myöhemmin oli pieniä ongelmia, mutta toukokuu 2010 jälleen yhdessä :girl_smile:

Kihloihin :gihlat: menimme tammikuussa 2011 ja huhti-toukokuun vaihteessa päätimme hääpäiväksi 11.2.2012 :-X

Link to comment
Share on other sites

"Me löysimme toisemme netistä..."

Olemme kolmekymppinen pari pieneltä paikkakunnalta. Tarinamme kulkee jotenkin näin:

:-X 08/04 Vastasin tulevan aviomieheni treffi-ilmoitukseen eräällä web-sivustolla ja muutaman viestin vaihduttua vaihtuivat puhelinnumerot ja oli aika tavata.

:-X Tiheän tapailun jälkeen aloimme "virallisesti" seurustella saman vuoden lokakuussa.

:-X Jouluna sovimme, että muutan kesällä -05 miehen luokse ja näin myös teimme.

:-X Kihloihin menimme syntymäpäivänäni keväällä -06.

:-X Kesällä -07 ostimme talon, jossa nykyisin asumme.

:-X 2008 saimme pojan ja 2010 tytön

Itse olen halunnut mennä naimisiin jo pari vuotta, mutta vihdoin sain mieheni puhuttua ympäri :lol:

:-X Hääpäivä sovittiin tämän vuoden juhannuksena ja häät ovat edessä 02/12

Muokattu: , käyttäjä: @nu
Link to comment
Share on other sites

Molemmat töissä, mies vakituisesti ja minä pitkällä työsopimuksella.

Yhteinen omakotitalo ja koira.

Minä 21v ja mies lokakuussa 30v :)

Takana häihin mennessä 5,5v seurustelua ja melkein 3,5vuotta kihloissa.

Link to comment
Share on other sites

10/09 aloitettu seurustelu

1/10 muutettu yhteen

10/10 kihloihin

Hääpäivää ei vielä ole lyöty lukkoon, mutta näillä näkymin vuoden 2012 aikana. Hääpäivää emme edes tule paljastamaan kenellekään, sillä aiomme mennä kahdestaan maistraatissa ^_^

Link to comment
Share on other sites

Näin meillä:

tavattu 03/2008

myönnettiin seurustelevamme 01/2009

kihlat vaihdettiin 01/2011

häitä vietetään kesällä 2013

<3

Molemmat ollaan töissä, mutta amk-opintoja jäljellä vielä tämä syksy. Hääpäivästä alettiin kihlautumisen jälkeen keskustella, kiirettä ei sinänsä kummallakaan ole, mutta tuo kihlaus oli kummallekin lupaus avioliitosta, joten ei liikoja aiota odotellakaan :)

Alunperin oli puhetta juhlia hääpäivää jo kesällä 2012, mutta päätimme siirtää ajankohtaa vuodella sillä emme ole varmoja tulemmeko jäämään opiskelupaikkakunnallemme asumaan nyt loppuvuoden valmistumisen jälkeen vai mistä päin se ensimmäinen asunto tullaan ostamaan. Ollaan molemmat vielä eri paikkakunnilta kotoisin eli periaatteessa tällä hetkellä olisi kolme eri kaupunkia mietteissä vihkimiselle :) Tietysti ajateltiin ajankohtaa pähkäillessämme myös sitä, että haluamme kustantaa häämme itse eli nyt on sitten aikaa säästää hääbudjettia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...