maddy

Minkälainen elämäntilanne häitä suunnitellessa

915 viestiä aiheessa

Meillä on häät 11.8.2012, jolloin olemme olleet yhdessä kuukautta vajaan 7vuotta ja iältämme olemme silloin; minä 24v ja mies 25v. Kihlauduttiin 1.11.2008 ja ihanainen tyttäremme syntyi 26.7.2011 :girl_in_love:

Minä olen kotona tytön kanssa kotihoidon tuella ja mies on vakituisessa työssä, taloudellisesti ei siis mikään unelma tilanne häiden järjestelyyn.. :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät 18.8.2012. Ollaan tavattu syksyllä 1997 opiskelupaikkakunnalla ja muutettu yhteen opiskelija-asuntoon syksyllä 1998. Kihloihin mentiin 1.1.2002 ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin on siis häät, minä täytän syksyllä 35 ja mieheni ensi lauantaina 37. Lapsia ei ole, mutta oma asunto ostettiin reilu vuosi sitten. Olen ollut työelämässä vakituisesti vuodesta 2004 ja mieheni on ikuinen opiskelija, lähinnä jatkuvan töissä käynnin vuoksi :) Minä päätin että nyt pidetään ne häät kun tapaamisesta tulee tänä vuonna 15 ja kihlautumisesta 10 vuotta. Hyvät tasavuodet :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan tavattu tammikuussa 2002. Yhteen muutettiin virallisesti marraskuussa 2004. Esikko syntyi -08 , kuopus -11. Naimisiin ( maistraattiin kahdestaan) syksyllä -12. Eli yli 10,5 vuotta yhteistä taivalta takana. Talo, lapset, autot ja lemmikit on :) niin ja olen 30 ja mies 41.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään naimisiin kesällä 2013 ja silloin ollaan seurusteltu 9 vuotta, joista 5 kihloissa. Melkein heti seurustelun alettua muutimme yhteen. Nyt on molemmilla vakityöt ja talo on ostettu. Asustelemme kahden koiramme kanssa. Lapsia ei ole hankittu eikä näillä näkymin hankitakkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät toukokuussa 2013. Silloin olemme seurustelleet 6,5 vuotta, joista yhdessä asuttu lähes koko aika ja kihlat olleet reilu kolme vuotta. Tahdon-sanomisen aikaan ikää minulla on 27 ja miehellä 25. Miehellä on oma yritys, joka on alkanut tuottamaan ihan kohtalaisesti. Minulla on tällä hetkellä varma työpaikka ainakin vuoden loppuun, mutta sovittaessa myös pidemmälle. Asumme kolmen kissan kanssa vuokralla, lasten aika on sitten häiden jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät ensi kesänä ja silloin on seurusteltu 4 vuotta ja kihloissa 2 vuotta. Omaa taloa rakennetaan tässä samalla häiden järkkäilyn ohella :D Lemmikit löytyy, lapsiakin toivottavasti sitten häiden jälkeen :) Niin ja ikää mulla 27 ja miehellä 31.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan opiskelijoita ja oltu yhdessä melkein viisi vuotta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tavattiin 2008 marraskuussa. Helmikuussa 2009 aloimme seurustella. 11.11.2011 kihloihin ja häät on 27.7.2013. Häiden aikaan molemmat ollaan 28v. Molemmat ollaan vakitöissä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ruvettiin seurustelemaan 2. syyskuuta 2010, muutettiin yhteen 16. helmikuuta 2011, mentiin kihloihin 14. heinäkuuta 2011 ja häät on 22. kesäkuuta 2013. Häiden aikaan minulla ikää 22, sulholla 21.

Minä olen tällä hetkellä kuntoutustuella ainakin vuoden 2013 loppuun, sulho on työtön aikuisopiskelija. Rahan kanssa on tiukkaa, mutta eiköhän tämä tästä. Molempien äidit auttavat, jos tarvetta tulee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...

Muokattu: , käyttäjä: NeNNi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olemme seurustelleet vuodesta 2006. Saman katon alle muutettiin vuonna 2008 ja kihloihin mentiin syksyllä 2009. Oman talon ostimme vuonna 2010 ja nyt pikku hiljaa olemme laittaneet sitä mieleiseksemme. Ja häiden aikaan ensi kesänä minä olen 22 vuotias ja mieheni 27. Elämä tuntuu olevan kaikin puolin kohdillaan, minulla opiskelut loppu suoralla ja töitä pitäisi riittää molemmille. Kotona karvoja tiputtelee kaksi koiraa ja kissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häiden aikaan yhteistä taivalta takana 8,5v. Kihloissa ollaan oltu silloin vajaa 2v. Asuntolaina (nykyinen talo toivottavasti myyty ja uusi rakenteilla) ja kaksi lasta, 4,5v ja 1,5v. Mies töissä, minä hoitovapaalla. Niin ja ikää molemmilla 29.

Muokattu: , käyttäjä: Lotto

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häihin aikaa reilu puoli vuotta, silloin mies himpun yli 30, minä melkein saman himpun alle :) Yhteinen koti ja asuntolaina, molemmilla vakituinen työ. Yhdessä reilu 6 vuotta, saman katon alla alusta saakka ja kihloissa 2 vuotta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan oltu yli 10.5 vuotta yhdessä. Omakotitalo ja 2 lasta 1v ja 4 v. Molemmilla vakityöpaikka. Mä 30 ja mies 41v. Maistraatti varattu 3 viikon päähän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heh, lähes kaikki ovat olleet yhdessä "puoli-iäisyyden" :)

Noh, me tehdäänkin kaikki nurinpäin.

Aloimme seurustella 8.2.2011, kihloihin mentiin 3.4.2011 ja häät ovat 7.7.2012 :girl_haha:

Molemmilla takana pitkät suhteet, minulla tosin erosta jo 5v.. Lapsia on, molemmilla, yhteensä viisi :girl_sigh: Koiria on neljä (kaksi aikaisemmin minun ja yksi miehen), joista yksi on meidän "yhteinen" kakara, kun koiramme päättivät lisääntyä 14 pennun verran (sen jälkeen urokseltani lähti pallit :jere: ). Rivitalossa asutaan, omakotitaloa etsitään, kaksi autoa (tila-auto ja "perusauto"), molemmilla vakityöt ollut jo pitkään, yksi keskeytynyt keskenmeno koettu yhdessä.. Mitäs vielä? Niin, ikää on minulla 28v ja miehellä 29v.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häitä suunnitellessa takana kuusi yhteistä vuotta, minä alle ja mies päälle 30 vuotta. Etäsuhdetta on eletty aikaisemmin ja vaikka nyt ollaan pari vuotta asuttu yhdessä, saattaa tulla etäsuhde taas eteen :( Kuitenkin minulla vakityö ja mies opiskelee. Yhteistä omaisuutta on lähinnä autolaina. Asunto ja lapset näillä näkymin häiden jälkeen, eli meneepi vähintään vuoden 2013 puolelle :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä seurustelua 5 ja puoli vuotta takana. Molemmat kolmikymppisiä, omakotitalo vuokralla ja kaksi kissaa. Minä käyn töissä ja mies työnhakijana :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aloimme seurustella 25.11.2006,

muutimme virallisesti yhteen 1.8.2007,

kihlauduimme 14.3.2010 ja

häät ovat 25.5.2013.

Häiden aikaan minä olen 25 ja mies 29.

Molemmilla on vakituiset työpaikat,

meillä on 4-vuotias koira ja asumme vuokralla.

Häämatkan jälkeen alkaa oman asunnon etsiminen :)

Lasten hankinta ei tunnu vielä ajankohtaiselle, minäkin

kun haluaisin nauttia ammatistani (johon valmistuin siis

vasta 1,5 vuotta sitten) vielä muutaman vuoden.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Seurustelu syksy 2008,

kihlat joulukuussa 2008

poikamme syntyi joulukuussa 2011

häät syyskuussa 2012

minä 25 ja mies 36

:-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tavattiin 18.4.2009 ja kesällä muutin hänen luokseen.

Ollaan ehditty asumaan kolmessa eri rivitalossa ja lokakuussa 2011 ostimme oman talon.

Kihloihin mentiin 9.9.2010 ja häät olis tulossa kesällä 2013.

Elikkä yhteiseloa olis tuollon reilut 4 vuotta :)

Yksi karvakamu asustaa meidän kanssa ja toivon mukaan toinen olis tulossa lähivuosina.

Itse olen "työtön" tosin tällä hetkellä kesätöissä, toivon mukaan syksyllä töihin tai vaihtoehtoisesti kouluun.

Miehellä vakityö.

Kun hääpäivä koittaa olen 23 vuotias ja mieheni 33 vuotias. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihloihin mennessä olimme olleet yhdessä päivän vajaat 6 vuotta ja 9 kuukautta, joista 4 vuotta asuttu yhdessä. Mies on valmistunut ja kokopäivätyössä, minä opiskelen vielä ja olen osa-aikatyössä. Iät ovat 28 ja 29. Häihin mennessä mies ehtii täyttää 30 ja minä toivottavasti valmistua kandiksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

häihin aikaa melkolailla vuosi nyt ja silloin ollaan oltu (ja käytännössä asuttu) yhessä 2,5 vuotta.

kihloissa on ehditty ennen häitä olla sitten puoltoista vuotta <3

molemmat ollaan työelämässä ja tällä hetkellä aika kova talokuumekin vaivaa :D

+ iät naimisiin mentäessä minä 25 ja mies viittä vaille 27 :)

Muokattu: , käyttäjä: hmk2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on aika vakaa elämäntilanne, ostimme reilut vuosi sitten omistusasunnon, ja molemmilla on vakituiset työpaikat. Nyt kun jonkun aikaa ollaan ehditty jo maksella asuntolainan lyhennyksiä, on sellainen olo että raaskii laittaa rahaa häihinkin. Joskus sitä tuli mietittyä, että uskaltaako sitä ikinä järjestää häitä kun on juuri ostettu asunto ja yleinen taloustilanne on mitä on.

Ja talokuume vaivaa täälläkin, asutaan tällä hetkellä kerrostalossa, jossa on vielä aika pieni parveke. Olisi niin ihanaa kun olisi oma talo ja oma piha :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Seurustelua syksystä 2008, epävirallista yhdessä asumista n. vuosi ja virallista yhdessäasumista ennen kihloja reilut puoli vuotta, kihlat keväällä 2012 ja häät suunnitteilla kesäksi 2014.

Molemmilla suht vakaat työpaikat, mutta ei vielä vakivirkaa. Hyvät työnäkymät molemmilla kuitenkin. Ikää miehelläni hieman yli 30 ja itse kuusi vuotta nuorempi. Paljon isoja asioita suunnitteilla lähivuosiksi. Vauvalupa on voimassa ja lisäksi kuumeilua omakotitalosta. Mielenkiinnolla tässä siis odotellaan, mikä kolmesta isosta asiasta tulee ensiksi tapahtumaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät suunnitteilla elokuulle 2013. Ikää silloin minulla 23, kun olen vasta loppuvuodesta syntynyt ja mies täyttää juuri elokuussa 25. Tällä hetkellä työskentelen määräaikaisena sijaisena hoitoalalla ja mies opiskelee, mutta valmistuu toukokuussa -13. Yhdessä olemme olleet häiden koittaessa lähes 7,5 vuotta ja kihloissa 12/07 lähtien. Yhdessä olemme asuneet -08 syksystä.

Vuokralla kerrostaloissa asuimme vuosia yhdessä. Nyt meillä on ihana oma rivarikolmio, jonka ostimme viime syksynä. Ja olemme remontoineet sitä pikku hiljaa meille mieleiseksi. Arkeamme ihastuttaa myös koira. Lapsia ei vielä ole.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään