Jane2010

Häämessut

397 viestiä aiheessa

Nyt on Oulun häämessuille liput ostettuna :) En ole ikinä käynyt aiemmin häämessuilla. Lähden sinne katselemaan, olisiko mitään tarjouksia mahdollisesti sormuksiin, valokuvauksiin jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään olimme kaasojen kanssa häämessuilla Helsingin Wanhassa Satamassa. Oli todella ihanat messut ja siellä oli paljon kaikkea! Sieltäpä löytyikin sitten se unelmien sormus :tender: ihanaa! Sain siitä -35% alennusta ja se on kyllä jo ihan tuntuva. Kesäkuussa vasta haen sormuksen. Ai, että kun tekisi mieli saada jo hypistellä sitä!! Ostin messuilta myös tiaran ja sukkanauhan. Ja paljon löytyi ideoita morsiuskimppuun ja valokuvaajien esitteitä keräsin paljon mukaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^^Täällä yksi Lahden häämessuille menijä :) Oon yrittänyt messusivuilta etsiä tietoa näytteilleasettajista mutta ei oikein löydy mitään infoa..Helsingissäkin piti käydä mutta ne messut jäävät nyt töiden vuoksi väliin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maame: Mä oon miettiny ihan samaa! Oon kans yrittäny katsoa niitte sivujen perusteel infoa messuist mut siel lukee vaa et päivitetää myöhemmin. Eiks niil oo koht kiire päivittää niit sivui? :D Toivotaan että on paremmat messut kuin sivujen tekijät ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuri kävin katsomassa Lahden messujen näytteilleasettajat, eli ovat nettisivuilla kyllä :) Itsellä kanssa harkinnassa Lahteen meneminen, mutta saa nähä viitsiikö kaksia kiertää viikon sisällä, kun Tampere on ainakin suunnitelmissa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tääläkin ollaan menossa Oulun hää messuille ens viikonloppuna.. Ideota mennä kattomaan ja valokuvajaa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nonnii, nythän sinne Lahden messujen sivuille onki tullu jo tietoa..ja just pari päivää sitten viimeksi kävin kurkkaamassa :) mutta kiva odotella messuja, josko sieltä nyt jotain uusia ideoita tarttuis mukaan. Ja kiva nähdä vähän paikallisten yritysten palvelutarjontaa, Helsingin messuista jäi messuinfon perusteella sellainen kuva että valokuvaajat, pitopalvelut jne. keskitty aika paljon vaan Helsinkiin..ei oo hirveästi hyötyä Lahtelaiselle morsiamelle ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään kävin Helsingin häämessuilla. Ekat häämessut minulle, ja kovasti tykkäsin. Hyviä tarjouksia oli, löytyipä se sormuskin :) Aamusta ei edes ollut kovinkaan paljon ihmisiä. Suosittelen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jyväskylän häämessuille ajattelin eksyä käymään ensi kuussa, kun täällä asun. Katselemaan josko löytyisi hyviä tarjouksia jo nyt, ja yleisesti vaan fiilistelemään. Plus jos sattuisi löytymään sormukset halvalla niin voisin napata mukaan niin kosisin sitten karkauspäivänä tuota miestä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään miehen kanssa Turun häämessuille ja innolla odottelen niitä jo! :)

Voisi harkita noita jyväskylänkin häämessuja, kun yksi kaasoista asuu sielä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin eilen noilla Helsingin häämessuilla. Tykkäsin kovasti ja suosittelen muillekin. Itse keskityin siellä lähinnä sormusten kokeilemiseen ja katseluun, joita olikin runsaasti tarjolla. Ajattelin vielä käydä Turun häämessuilla ja ehkä myös Jyväskylän messuilla, koska häät ovat Jyväskylässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olipas mukavat messut Helsingissä! Paljon rauhallisempi meininki kuin mitä alunperin oletin ja sulhanenkin oli positiivisesti yllättynyt. Ihana sormus löytyi hyvällä alennuksella, huippua! :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ja kaasolla on suunnitelmissa mennä kanssa katsastamaan Jyväskylän häämessut. Sulho jää ilmeisesti kotiin pojan kanssa....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaatteko sanoa, saako häämessuilta alennusta miesten vuokrapuvuista tai valmiista puvuista? Toki tämä on varmaan messukohtainen juttu, mutta oletteko te arvon naikkarit nähneet kyseisistä jutuista tarjouksia? :) Mä löysin ihanan sormuksen Sunkorusta. Se maksaa alennuksessa 525 euroa. Mietin tässä juuri, että pitäisikö odottaa ensi viikonlopun häämessuille lisäalennuksen toivossa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytiin eilen miehen kanssa messuilla, mutta pakko sanoa että viime vuoden messut olivat jotenkin paremmat. Vai johtuikohan seurasta, viime vuonna messuilin kaasojen kanssa :girl_haha:

Joka tapauksessa saimme bookattua valokuvaajan, löysimme potentiaalisen floristin joka tekisi kaikki juhlapikan kukat, morsiuskimpun, vieheet, etc. Näiden lisäksi mies sai tehtyä valinnan siitä, millaisen puvun hääpäivänä haluaa päälleen. Ja mitäs muuta... Niin, kihlasormustemme tekijä oli ensimmäistä kertaa Helsingin häämessuilla ja pääsin hipelöimään vahvaa vihkisormus kandidaattia. Hääpukunäytös oli aika iso pettymys, oikein mitään kivaa ei näkynyt.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin, nyt on Wanhan Sataman naimamessut tsekattu. :) Mulla oli tähtäimessä näytökset ja kukat + vähän sormuksetkin. Kaikkia sain ihan tarpeeksi. :lol: Mukavaa oli (niinku aina) ja isot kiitokset kaikille järjestäjille. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tampereelle ollaan menossa messuille.

Mulla on puku jo odottamas ja sormuskin on jo tilattu, kun se tuntui juuri siltä oikealta, ihan sydän hakkas ja koko kroppa täräji kun pääsin taas sitä kokeilemaan. Löysin siis sen jo ennen joulua, mutta nyt vasta tilattiin sitte.

Nyt vähän mietityttää että entäs jos messuilla näkeekin vielä ihanamman ja halvemman :girl_impossible: Täytyy varmaan jättää katsomatta ne messujen sormusvalikoimat...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bröllop2012. Tuohon osaan omalta kohdaltani vastata. Mulla oli kanssa hääpuku ja sormus jo valmiina. Katselin edelleen sormuksiakin, mutta testasin myös jo tilattua sormusta uudestaan ja se oli edelleen SE sormus ja pukukin on The puku.

Häämessut oli mieheni kanssa ensimmäiset, mutta pidimme molemmat. Saatiin vielä viime hetken vinkit ja hankinnatkin ostettua.

Messuilla on sormuksista yleensä alennuksia mutta oman sormuksen kohdalla se oli vain 30 euroa enemmän silloin kun tilattiin kuin tuolla messuilla. No tulipas se sekavasti.

Siis oman sormuksen messu ale olis ollut 35% ja ostettiin 30%:n alennuksella se aikaisemmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Wanhan Sataman messuilta oli tarkoitus etsiä sormusta ja kerätä ideoita kutsuista, kattauksesta ym. Totesin kuitenkin, ettei sormusten sovittaminen tungoksessa ole mun juttu ollenkaan. Sormus jäi siis ostamatta, mutta todennnäköisesti olisin sen muutenkin teettäny. Kutsuista saatiin kyllä ihan tosi kivoja ideoita, tosin tilataan nekin varmaan valmiina. Mitään ostettavaa meillä ei siellä ollu, joten jäi nekin alennukset hyödyntämättä. Tietoisku sulhasen pukeutumisesta oli ihan hyödyllinen. Loppujen lopuksi me ei messuilta paljon irti saatu, mutta tulipahan käytyä eikä harmita!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävimme eilen häämessuilla Helsingissä ja löydettiin mulle vihkisormus melkein 500 €:n alennuksella. Mieskin löysi itselleen sopivan, mutta jäi vielä arpomaan ostaako vai ei. Firma lupasi kumminkin saman alennuksen, jos tammikuun sisällä päättää sormuksen hankkia.

Ensi kuussa sitten vielä Tampereen messuille ison rahatukun kanssa :D Sieltä pitäisi kysella kuvaajaa ja cateringia. Jännää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä kans uskon Tikrustiina että ei enää kyllä mikään muu hääpuku tai sormus iske samalla tavalla kuin nämä nyt valitsemani :girl_sigh:

Meillä on jo kaikki muu "valmiina" paitsi mun kengät,tyttären morsiustyttömekko,sulhasen koko asu, ja vielä vähän kampauksen kans mietitään kampaajani kanssa,joka on kaasoni.

Mutta kyllähän sitä pitää päästä häämessuilla käymään, vaikka ei nyt kauheesti oo enää mitään auki :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Helsingin häämessuilla kävimme sulhasen kanssa ja vaikka oli tosi kiva päivä tuntui ettemme oikein osanneet tutustua tarjontaan niin hyvin kun olisi voinut. Sormus kyllä lähti hankintaan melkein puoleen hintaan, mutta siitä oli jo sovittu tutun kultasepän kanssa. Miesten pukeutumisen luento oli hyödyllinen ja hääpukunäytöksestä näki hyvin että millaisisat puvuista pitää ja millaisista ei. Turussa kun asutaan niin odotetaan innolla Turun häämessuja parin viikon päästä, nyt kun on kokemusta messuilusta niin osataan ottaa paremmin kaikki irti! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä vielä suuntaan myös tuonne Turun Häätapahtumaan. Kahviservetit puuttuu vielä ja haluaisin senkin pois päivä järjestyksestä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Osaisko joku sanoa, tartteeko Jyväskylän häämessuilla käteistä, vai saako kortilla maksettua kaiken? Vähän mietityttää, en uskaltais hieveesti käteistä nostaa... Entä onko messuilla hopea ZIRKONI -sormuksia, vai vaan "aitoja" ja kalliimpia? Itse kun en ole ikinä halunnut muuta kuin hopeisen zirkoni-sormuksen.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin Wanhan Sataman häämessuilla ja löysin sieltä sormuksen hyvällä alennuksella :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään