rizie

Millainen on häiden kokonaisbudjetti?

997 viestiä aiheessa

Nyt on tullut laskeskeltua budjettia ja häihin ollaan varattu 5000€. Sormuksia tuohon ei sisälly eikä häämatkaa. Tosin emme ole vielä päättäneet lähdemmekö häämatkalle heti häiden jälkeen vai vasta myöhemmin. Meidän poika on vielä aikas pieni silloin niin voi olla että häämatka siirtyy.

Meille tulee n. 80 vierasta. Pitopalveluhan tuosta summasta suurimman osan vie. :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuossa kun yritin ynnäillä, niin pääsin vähän reiluun 5000euroon, siinä yritetään pitää. Noin 50-60 henkeä tulossa, leijonan osan kustannuksista vie pitopalvelu ja bändi. Niistä ei haluta kumpikaan pihdata, meidän juhlissa ainakin syödään ja tanssitaan hyvin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Budjetti on 8000 euroa ilman vihkisormusta ja häämatkaa. Toivottavasti päästään jopa vähän vähemmällä kuin tuo. Tällä hetkellä ainakin näyttäisi siltä, että joihinkin asioihin olen budjetoinut ylimääräistä. :girl_smile:

Vieraita on tulossa 80-90.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on myös kova pähkäily budejtin suhteen. Mitään kovin konkreettista ei ole paperilla asti, mutta jossain vaiheessa laskeskeltiin että jos jollain 2000-3000 eurolla pääsisi. Edellyttäen tietenkin ettei hirveästi tule mitään suuria ylläreitä. Vieraita on sellaiset 40-50 ja mahdollisimman paljon olisin valmis tekemään itse. Seuraavaksi missiona olisi aloittaa juhlapaikan tarkastelu, mitä sieltä on mahdollista saada, millä hinnalla, saako tuoda ite mitään, onko alkomaholi pakko ottaa talon puolelta...

Uskoisin meidän pääsevän tuohon haarukkaan mikä ollaan itsellemme asetettu. Molemmat tiedostaa sen että ei ole miljoonia käytettävissä, ja vaikka olisikin, niin ei sekään takaisi täydellisiä häitä, ainakaan minun mielestäni. Ja meillä on ihan hyvä lähtökohta budjetissa pysymiselle, koska oma pukuni maksoi 60 euroa ja sulhasen 45 euroa. Teetimme ne tänä syksyllä ollessamme lomalla Kiinassa..:) Vihkisormuskin jo hankittiin, eikä siihenkään laitettu kuin 150 euroa. Pääasia siinäkin on mielestäni se, että minä rakastan sitä ylikaiken ja omatunto on vain parempi kuin ei siihenkään tuhansia törsätty...

Muokattu: , käyttäjä: Laretzkii

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En kyllä ymmärrä miten hääbudjetin saa usealla kymmenellä vieraalla puristettua alle 5000 euroon. Meillä mututuntuma suunnittelu lähti 7000 €, mutta nyt kun on tarkemmin mietitty niin budjetti näyttää 11 000 € eikä missään ole pröystäilty. Ainakaan minä en löytänyt Helsingistä yhtään säädyllistä paikkaa, jossa ruuan ja juoman suhteen olisi päässyt alle 5000 €. :huh:

Juu, olet ihan oikeassa. Jos ei itse halua tehdä ruokia niin aika kalliiksi tulee pääkaupunkiseudulla. Meille tulee ehkä noin sata vierasta ja ajateltiin alunperin hääbudjetiksi noin kymppitonnia, mutta kuinka ollakaan, tällä hetkellä vaikuttaa realistiselta 13 000 euroa ja risat. Eikä meilläkään mitään pröystäillä, mutta ruokaan, juomaan, hääpaikkaan ja bändiin halutaan erityisesti panostaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä häät heinäkuussa 2010 ja alustava budjetti (vieraita 100):

Viinit (pitopalvelu) 500 €

Booli (pitopalvelu) 300 €

--

Nämä häät ovat Lapissa A-oikeudellisessa lomakeskuksessa.

Missä ravintolassa saa boolia sadalle hengelle 300 eurolla. Siis 3€/henkilö. Ainakaan ei kukaan taida saada kuin yhden lasillisen. Samoin ilmeisesti viiniä on tarkoitus tarjoilla 1 lasi/hlö, jos laskettu että 500€:lla saa 100 vieraalle viiniä. Yleensä kun viinilasilisen hinta on melkein 5 euroa.

Vaikka onko teillä poikkeuksellisen paljon absolutisteja tai alaikäisiä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elsalsa Riippuu tietty vierasmäärästä ja haluuko ruoan ravintolasta vai pitopalvelusta. Me löydettii ihan säädyllisiä pitopalveluja 30€/hlö, mutku meiän häät tulee olee uudenvuoden aattona vuoden päästä, ni monet ilmotti et niil on sillo loma. <_< Tän hetkinen pitopalvelu maksanee 40-50€/hlö, riippuu mihin ruokalistaan päädytään. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

elsalsa

Me ei onneksi ollakaan menossa naimisiin Helsingissä, me ei varmaan ikinä päästäis silloin naimisiin koska raha ei vaan riittäisi. Kyllä me ollaan jo sen verran laskeskeltu että varmasti menee yli sen 3000 mitä eka mietittiin katoksi. Mitään varmaahan on vaikea sanoa ennen kuin kaikki hankinnat on hankittu ja juhlat juhlittu. Eikä mekään mitään pihi häiti aiottu pitää kyllä halutaan tarjota ihan kunnon ruuat yms. Yritetään kattoa sitten muista kuluista pois. Esim. kampaukset, meikit, kukat ja koristeet on sellaisia johon saa uppoamaan rahaa ihan huomaamattomastikin useita satasia ylimääräistä..Tai näin minä ainakin asian näen. Ja kyllä, se riippuu ihan paikka kunnasta mikä hinta haarukka on mahdollinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elokuussa 2010 ollaan menossa naimisiin. Vieraita kutsutaan koko juhliin noin 70 ja näiden lisäksi jatkoile noin 40 henkeä.

Juhlissa on pitopalvelu, ruokailu noutopöydästä sisältäen alkumaljan, viinit/oluet ruoan kanssa ja kahvin ja kakun kanssa konjakki tai likööri. Illalla sitten pientä iltapalaa ja boolia, siideriä, lonkeroa ja olutta (mahdollisesti sahtiakin) tarjolla niin paljon kuin menee. Juomat haetaan Virosta. Hääpaikka valittu sen mukaan, ettei anniskeluoikeuksia ole.

Puvun teen itse, kun olen kätevä käsistäni, hintaa kaikkineen noin 90€ sulhasella puku valmiina. Sormus on jo ostettuna ja kaiverruksineen hintaa alle 200€. Koristeluun käytettäviä kukkia kasvatetaan itse ja kerätään luonnonkukkia.

Kutsut ja kiitoskortit tehdään itse, samoin hääkarkit. Valokuvauksen harrastajia löytyy vieraista ja homma hoituu niin. Hääauto ja kuljettaja bensakulujen hinnalla, samoin musikantti ruoka- ja juomapalkalla.

Koko hommaan on budjetoitu 3500€. 4000€ ehdoton yläraja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En kyllä ymmärrä miten hääbudjetin saa usealla kymmenellä vieraalla puristettua alle 5000 euroon. Meillä mututuntuma suunnittelu lähti 7000 €, mutta nyt kun on tarkemmin mietitty niin budjetti näyttää 11 000 € eikä missään ole pröystäilty. Ainakaan minä en löytänyt Helsingistä yhtään säädyllistä paikkaa, jossa ruuan ja juoman suhteen olisi päässyt alle 5000 €. :huh:

Höm. Täytyy sanoa, että ero on siinä, että teille ilmeisesti tulee ravintolahäät, jotka on yleensä (varsinkin Helsingissä) kalliimpi vaihtoehto. Varsinkin juomien hinnassa.

Meillä budjetti on varmaan 5000-6000€ eikä mekään missään kitsastella ja myös Helsingissä mennään naimisiin. :girl_haha: Meidän juhlatilaan saa viedä omat juomat, jossa säästetään jo eikä vieraiden tarvii mitään itse maksaa. Omia valintoja, mitä kaikkea hörhelöä haluaa ja mitä ei. Ihan loogista, että jos haluaa kaiken mahdollisen niin tulee häille enemmän hintaa.

Muokattu: , käyttäjä: Magie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me lähdettiin liikkeelle 5000€ mutta nyt summa on lähempänä 8000€. Budjetti ei sisällä häämatkaa, mutta kaiken muun ainakin melkein.

muoks. Lisäänpä vielä että meillä siis vieraita 35hlö ja häät p-pohjanmaalla

Muokattu: , käyttäjä: lumivalko

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En kyllä ymmärrä miten hääbudjetin saa usealla kymmenellä vieraalla puristettua alle 5000 euroon. Meillä mututuntuma suunnittelu lähti 7000 €, mutta nyt kun on tarkemmin mietitty niin budjetti näyttää 11 000 € eikä missään ole pröystäilty. Ainakaan minä en löytänyt Helsingistä yhtään säädyllistä paikkaa, jossa ruuan ja juoman suhteen olisi päässyt alle 5000 €. :huh:

Höm. Täytyy sanoa, että ero on siinä, että teille ilmeisesti tulee ravintolahäät, jotka on yleensä (varsinkin Helsingissä) kalliimpi vaihtoehto. Varsinkin juomien hinnassa.

Meillä budjetti on varmaan 5000-6000€ eikä mekään missään kitsastella ja myös Helsingissä mennään naimisiin. :girl_haha: Meidän juhlatilaan saa viedä omat juomat, jossa säästetään jo eikä vieraiden tarvii mitään itse maksaa. Omia valintoja, mitä kaikkea hörhelöä haluaa ja mitä ei. Ihan loogista, että jos haluaa kaiken mahdollisen niin tulee häille enemmän hintaa.

Henkilömääräkin vaikuttaa..

Näitä kustannuksia olisi helpompi suhteuttaa, jos samalla mainittaisiin se vierasmäärä.

Meidän kriteereinä on, että juhlapaikalta täytyy olla lyhyt matka johonkin riittävän isoon majoituspaikkaan, kaikkien vieraiden (n. 150) täytyy mahtua yhteen/yhtenäiseen juhlatilaan, ja jumppasalityyppiset sekä kerrostalomiljöössä sijaitsevat ratkaisut ovat ehdottomasti poissuljettuja. Valitettavasti ei ole löytynyt riittävän isoa, yhtenäistä ja nättiä tilaa, jonne saisi viedä oman pitopalvelun ja juomat.

Joten vaihtoehdot karsiutuvat aika vähiin. Nyt sitten pitää vielä tehdä valintaa, onko tärkeämpää, että vieraiden majoitus on lyhyen kävelymatkan päässä juhlapaikalta, mutta ruoka on vähän kalliimpaa (46-48), vai ennemmin halvempi ruoka (33-36), mutta majoituspaikkaan on muutama kilometri. Mielestäni kuitenkin kohtuuhintaisia molemmat. Edullisempi kiinnostaisi lähinnä siksi, että jo heidän valmismenustaan löytyy enemmän meitä kiinnostavia vaihtoehtoja kuin kalliimmasta paikasta. Molempiin tietysti sitten vielä ravintolahintaiset juomat päälle.

Eli vähintään 6000 € menee pelkästään ruokiin ja juomiin, ja kokonaishinta nousee ainakin sinne kymppitonniin, vaikka jättää kaikki "hörhelöt" pois.. Onko tässä sitten kyse siitä, että haluamme "kaiken mahdollisen"? Minusta ei, mutta tietysti joku varmasti näkee asian toisinkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on siis tulossa n. 80 aikuisvierasta. Lopulta hääjuhlatilaksi valikoitui ravintola, mutta ruuan ja juoman hinta oli 1500 € (5000-6500 €) sisällä kaikissa paikoissa, joita katseltiin huolimatta siitä saiko paikkaan tuoda omat juomat vai ei. Kriteerinä oli kaunis paikka Helsingin keskustassa tai lähituntumassa. Suurimmat kuluerät tulevat olemaan ruoka ja juoma, bändi, hääpuku ja sormus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En kyllä ymmärrä miten hääbudjetin saa usealla kymmenellä vieraalla puristettua alle 5000 euroon. Meillä mututuntuma suunnittelu lähti 7000 €, mutta nyt kun on tarkemmin mietitty niin budjetti näyttää 11 000 € eikä missään ole pröystäilty. Ainakaan minä en löytänyt Helsingistä yhtään säädyllistä paikkaa, jossa ruuan ja juoman suhteen olisi päässyt alle 5000 €. :huh:

Höm. Täytyy sanoa, että ero on siinä, että teille ilmeisesti tulee ravintolahäät, jotka on yleensä (varsinkin Helsingissä) kalliimpi vaihtoehto. Varsinkin juomien hinnassa.

Meillä budjetti on varmaan 5000-6000€ eikä mekään missään kitsastella ja myös Helsingissä mennään naimisiin. :girl_haha: Meidän juhlatilaan saa viedä omat juomat, jossa säästetään jo eikä vieraiden tarvii mitään itse maksaa. Omia valintoja, mitä kaikkea hörhelöä haluaa ja mitä ei. Ihan loogista, että jos haluaa kaiken mahdollisen niin tulee häille enemmän hintaa.

Niin, vierasmäärä tosiaan vaikuttaa varmaan aika pajon. Paljonko Magie teillä on pitopalvelun osuus tuosta 5000-6000 eurosta ja montako vierasta olette kutsumassa?

Me vietimme häämme paikassa, jonne sai viedä omat juomat. Siitä huolimatta yksin pitopalvelun lasku suht isojen - mutta ihan "normaalikokoisten"- häiden tarjoiluista oli hieman alle 6000 euroa. Siihen päälle juomat, paikkavuokra ja muut menot. Ja kun paikkavuokratkin Helsingissä ovat usein tonnin molemmin puolin.

Muoks: luku väärin

Muokattu: , käyttäjä: Lainie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä suunniteltu budjetti oli 2000 e ja nyt näyttää siltä (häihin alle kk eli isoimmat hankinnat tehty), että lopullinen tulee olemaan n. 2400 e. Juhliin kutsuttu 90 ihmistä, tulee todennäköisesti n. 75-80.

Muokattu: , käyttäjä: elena87

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häihin tullee 100-120 kutsuttua, joista 15 on lapsia (siis alle 12-vuotiaita lapsia) ja tarkoitus olisi pitää kulut alle 3000€. Tuohon summaan ei tosin sisälly häämatkaa, koska minun mielestäni matka ei hääbudjettiin kuulu.

Niin ja häät tullaan pitämään Tampereen tai Porin lähistöllä. Suunnitelmat siis on hyvin auki vielä, mutta budjetti ei vaan voi kasvaa määräänsä enempää. Ihan maksimi kattona pidetään 5000euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muoks. Päivitin hieman lukemia.

Meille vieraita tulee 50-60. Alunperin toivoin että häät saisi kasaan 5000 eurolla, mutta alustavien laskelmien mukaan se ei taida riittää:

Tilavuokra ja ruoka: 3300 €

Juomat: 1000 €

Puvut: 600 €

Kirkko: 0 €

Sormus: 600 €

Hääyö: ?

Hääautoa emme tarvitse. Uusi budjettitavoite on 7000 €

Muokattu: , käyttäjä: Ms Bennet

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En kyllä ymmärrä miten hääbudjetin saa usealla kymmenellä vieraalla puristettua alle 5000 euroon. Meillä mututuntuma suunnittelu lähti 7000 €, mutta nyt kun on tarkemmin mietitty niin budjetti näyttää 11 000 € eikä missään ole pröystäilty. Ainakaan minä en löytänyt Helsingistä yhtään säädyllistä paikkaa, jossa ruuan ja juoman suhteen olisi päässyt alle 5000 €. :huh:

Höm. Täytyy sanoa, että ero on siinä, että teille ilmeisesti tulee ravintolahäät, jotka on yleensä (varsinkin Helsingissä) kalliimpi vaihtoehto. Varsinkin juomien hinnassa.

Meillä budjetti on varmaan 5000-6000€ eikä mekään missään kitsastella ja myös Helsingissä mennään naimisiin. :girl_haha: Meidän juhlatilaan saa viedä omat juomat, jossa säästetään jo eikä vieraiden tarvii mitään itse maksaa. Omia valintoja, mitä kaikkea hörhelöä haluaa ja mitä ei. Ihan loogista, että jos haluaa kaiken mahdollisen niin tulee häille enemmän hintaa.

Mustakin olisi kiva tietää paljonko teilla on vieraita? Meille tulee noin sata vierasta ja pelkkä pitopalvelulasku on siinä viiden tonnin tuntumassa. Juomiinkin menee varmaan noin tonni, vaikka omat viedäänkin ja Tallinnassa käydään. Jäähän niitä tietysti yli, mutta meillä on paljon ystäviä, joille maistuu ihan kohtuullisesti (ei mitään örvellystä kuitenkaan) ja pääasiassa kaverihäät tulossa. Emme myöskään halua säästää bändissä emmekä juhlapaikassa, ne ovat mielestämme tosi tärkeitä juhlan onnistumisen kannalta. Oikeastaan ainut missä pihistellään on juurikin se somistus, koska juhlapaikka itsessään on jo niin upea ettei kaipaa kovin paljon koristeita. Eli ei meillekään mitään hörhelöitä tule, mutta haluamme panostaa niihin elementteihin, jotka meidän mielestämme luovat hyvän juhlan. :) Eikä kyllä alunperinkään ollut tarkoitus selvitä mahdollisimman halvalla, vaan pikemminkin järkätä mahdollisimman hyvät bileet lähimmille sukulaisille ja isolle kaverijoukolle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En kyllä ymmärrä miten hääbudjetin saa usealla kymmenellä vieraalla puristettua alle 5000 euroon. Meillä mututuntuma suunnittelu lähti 7000 €, mutta nyt kun on tarkemmin mietitty niin budjetti näyttää 11 000 € eikä missään ole pröystäilty. Ainakaan minä en löytänyt Helsingistä yhtään säädyllistä paikkaa, jossa ruuan ja juoman suhteen olisi päässyt alle 5000 €. :huh:

Höm. Täytyy sanoa, että ero on siinä, että teille ilmeisesti tulee ravintolahäät, jotka on yleensä (varsinkin Helsingissä) kalliimpi vaihtoehto. Varsinkin juomien hinnassa.

Meillä budjetti on varmaan 5000-6000€ eikä mekään missään kitsastella ja myös Helsingissä mennään naimisiin. :girl_haha: Meidän juhlatilaan saa viedä omat juomat, jossa säästetään jo eikä vieraiden tarvii mitään itse maksaa. Omia valintoja, mitä kaikkea hörhelöä haluaa ja mitä ei. Ihan loogista, että jos haluaa kaiken mahdollisen niin tulee häille enemmän hintaa.

Niin, vierasmäärä tosiaan vaikuttaa varmaan aika pajon. Paljonko Magie teillä on pitopalvelun osuus tuosta 5000-6000 eurosta ja montako vierasta olette kutsumassa?

Me vietimme häämme paikassa, jonne sai viedä omat juomat. Siitä huolimatta yksin pitopalvelun lasku suht isojen - mutta ihan "normaalikokoisten"- häiden tarjoiluista oli hieman alle 6000 euroa. Siihen päälle juomat, paikkavuokra ja muut menot. Ja kun paikkavuokratkin Helsingissä ovat usein tonnin molemmin puolin.

Muoks: luku väärin

Mustakin olisi kiva tietää paljonko teilla on vieraita? Meille tulee noin sata vierasta ja pelkkä pitopalvelulasku on siinä viiden tonnin tuntumassa. Juomiinkin menee varmaan noin tonni, vaikka omat viedäänkin ja Tallinnassa käydään. Jäähän niitä tietysti yli, mutta meillä on paljon ystäviä, joille maistuu ihan kohtuullisesti (ei mitään örvellystä kuitenkaan) ja pääasiassa kaverihäät tulossa. Emme myöskään halua säästää bändissä emmekä juhlapaikassa, ne ovat mielestämme tosi tärkeitä juhlan onnistumisen kannalta. Oikeastaan ainut missä pihistellään on juurikin se somistus, koska juhlapaikka itsessään on jo niin upea ettei kaipaa kovin paljon koristeita. Eli ei meillekään mitään hörhelöitä tule, mutta haluamme panostaa niihin elementteihin, jotka meidän mielestämme luovat hyvän juhlan. :) Eikä kyllä alunperinkään ollut tarkoitus selvitä mahdollisimman halvalla, vaan pikemminkin järkätä mahdollisimman hyvät bileet lähimmille sukulaisille ja isolle kaverijoukolle.

Meille tulee siis n. 75-80 vierasta tosin tuo määrä todennäkösesti kasvaa vielä. Siltikin pitopalvelun hinnaksi tulee vain vähän alle 3000€. Tähän lisättynä vielä paikan vuokra ja viinat niin ollaan ihan tuon budjetin rajoissa ja vielä jää rahaa pukuun jne. B) Toki meille ei tule bändiä niin kuin varmaan budjetin suuruudesta jo päättelitte :girl_haha: Kyllä meilläkin on tarkoitus järkätä mahdollisimman hyvät bileet emmekä tosiaan kitsastele juomissa tai vastaavissa. Niin kuin joku tossa aiemmin mainitsikin niin myöskään minä en laske häämatkaa budjettiin mukaan :wub:

Pitää tässä vielä tarkentaa, että tuolla "tarkoituksenamme on järjestää mahdollisimman hyvät bileet" ei ollenkaan ollut tarkoitus väittää, etteikö pienellä budjetilla sellaisia aikaiseksi saisi vaan ainoastaan puolustella omaa rahanmenoa! :girl_haha: Tuossa viittasin myös meidän vierasmäärään, eli sadalle hengelle luonnollisesti kaikki tulee maksamaan huomattavasti enemmän kuin vaikka 60 hengelle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä 100-120 hengen häät Varsinais-Suomen alueella. Reippaasti yläkanttiin laskettu budjetti on tällähetkellä 9000e, uskon vakaasti, että pääsemme alle 8000e :D

Ruuat on se suurin menoerä n. 3000e, plus että tahtoisin 'oikealta' suklaaleipurilta kakun, joka tulisi tälle poppoolle maksamaan n 350e :girl_haha: Viinakset haetaan rakkaasta naapurimaastamme Virosta tietenkin. Suunniteltiin pärjäävämme 500e viinoilla. Mun puku on jo ostettu ja siihen meni 350e, sulhon vuokrapuku kustantaa 150e. Juhlapaikassa säästettiin huimasti, se ei tullut maksamaan kuin 150e, sisältäen astia- ja pöytäliinavuokrat. Koristeisiin, kukkiin, askarteluihin yms on budjetoitu 300e ja saman verran menee valokuvaajaan. Ja sitten ne sormukset... Sulholla on sen verran kallis maku, että varmaan 1000e menee sormuksiin. Bändiin on laskeskeltu maks 1000e ja hääautoon 500e. Olikohan vielä jotain...

Säästettäisi helposti esim. sillä jos sulho suostuisi ottamaan hääautoksi äitinsä ihanan keltaisen rättisitikan :girl_sigh: Mutta mies tahtoo luksusauton... Samaten väännetään sulhon kanssa kättä sormuksista ja bändistä. Mulle kelpaisi halvempikin rinkula ja haluaisin ennemmin DJ:n. Mutta pakkokai sen sulhasenkin toiveita on jotenkin näissä kuunnella. Yhteiset juhlathan nuo pitäisi olla :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät syksyllä ja tällä hetkellä budjetiksi arvioitu n. 7500e, siihen ei tosi sisälly matkaa eikä hääyötä... Saapi nähdä pysyykö.

Vieraita on kutsuttu 100 ja vanhemmat on luvannu auttaa... :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Häät kesällä 2011. Kyllä se budjetti varmaan menee 10 000e paikkeille helposti jos hääpaikka ruokineen ja juomineen on jo n. 5000e + siihen sitten sormukset, puvut, valokuvaaja ja häämatka.. onhan se älytöntä kuinka paljon yhteen päivään menee rahaa.. :girl_mad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät neljän viikon päästä, alkuperäinen budjetti 10 000 € näyttäisi pitävän hyvin. Tämä sisältää siis sormukset, juhlan, pukeutumiset, valokuvaajat yms., mutta ei häämatkaa. Vieraita 60.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On nuo summat kyllä hiukeita, voi kun osaisi ja pystyisi nauttimaan koko rahan edestä. ;)

Ettei mene "kallis" päivä pilalle pienen asian vuoksi..

Hyvin on budjetit samaa luokkaa kuin itsellä, ruokaan menee suurin osa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on budjetti 4000€, olis pitäny olla enemmänkin, mutta sulhasen isä maksaa hääpaikan kalliin vuokran. Vieraita tulossa 25 Eniten rahaa vie mun puku, joka on modauksineen 950e :D

Häämatka ei sisälly tohon budjettiin, se saadaan sukulaisilta lahjaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään