Jump to content
Naimisiin.info

Kuvia omasta kihlasormuksesta


Kaley

Recommended Posts

Guest Diamondia

Vasta kihloihin menneenä ja häitä kohti kovasti porskutellen tulen minäkin jakamaan ilon omasta kihlastani....

Alunperin kosinnan jälkeen, kihlasormuksia mietiskellessämme, omaani ajattelin sen kannalta mikä sopisi yhteen taivaallisen sormuksen kanssa jonka halusin vihkiksi. Sitä arpoessani oli "salakavala" sulho toiminut omine nokkineen ja yllätti minut itse valitsemallaan sormuksella.... Olihan siinä varmasti kuvanarvoinen ilme kun tämä joutui minun hurjien suunnitelmien takia kertomaan että homma on jo hoidossa ja että sellainen jos kelpaisi niin......

Vasenta nimetöntäni koristaa:

http://www.korus.fi/sormukset/mallisto/new-york.html?start=13

Ja onkin sitten sellainen sormus joka ei kaveria kaipaa joten hääpäiväksi käytetään sormukset huollossa ja uudelleen kaiverruksessa.

Meillä ei kihlapäivää tulla viettämään lainkaan joten sitä ei edes ole mihinkään kaiverrettu vaan hääpäivää kohti mennään ja sitä sitten jatkossa juhlitaan vuosittain. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tässä kuva minun kihlasta. :gihlat: Viime marraskuussa sen sain ja vihkisormuksia vaihdetaan 25.5.2013. Tuon kaveriksi olen ajatellut sellaista sormusta, jossa sivuilla olisi pienempiä kiviä ja keskellä yksi hieman isompi. Mutta katsotaan :girl_dance:

Minkä hintanen oli? Ja mistä on ostettu? Kivan näkönen, tommonen sopivan siro.

Link to comment
Share on other sites

Tässä kuvat omista sormuksistamme. Keltakultainen on minun sormukseni ja hopeinen mieheni sormus. Saimme juuri sellaiset sormukset kuin halusimme: mies tykkäsi oksidoidusta, hieman rosoisemman näköisestä Kalevala-korun hopeasormuksesta, ja minä halusin teettää itselleni sormuksen. Keltakultainen sormukseni on siis 14 karaatin keltakultaa, leveys 3,3 millimetriä. Se on kultaseppämestari Alpo Reinikan käsialaa. Mielestäni se on aivan täydellisen kaunis!

meid%25C3%25A4n%2520omat%2520sormuksemme.JPG

Näin jälkikäteen olen havainnut, että sormukseni punoksen väliin voi helposti kertyä likaa. Toisaiseksi olen kuitenkin saanut pidettyä sormuksen aika puhtaana, kun olen noin kerran viikossa antanut sen lillua Fairy-vedessä :).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

C11609.jpg

Tässä minun kihlasormukseni, miehen valitsema ja maailman kaunein :-X

Seuraavaksi pitäisi vaan keksiä, mitä tuon kaveriksi vihkisormukseksi... Mies kun ei edes tiennyt, että tulee vihkisormuskin, hänen mielestään kihla riittää. Tässä joutunut jo hiukan vakuuttelemaan etten ole pelkkä koruharakka, vaan ihan oikeasti yleensä on kihla- ja vihkisormus erikseen. Huoh. Mutta ei se mitään, en vaihtaisi sormusta enkä miestä mihinkään :-X

Link to comment
Share on other sites

Tuossa kolme päivää takaperin (25.7.) sain tämmöisen ihanuuden sormeeni.

asormus.jpg

Sormus on Andreasenin tulppaani 5-kivisenä. Keskikivi 0,25ct, seuraavat 0,06ct ja reunimmaiset sitten 0,03ct (yht. 0,43ct).

Sain itse sormuksen valita ja päätettiin kihlatun kanssa, että panostetaan nyt kihlasormukseen kunnolla ja hankitaan vihki sitten vähän pienemmällä budjetilla :)

Link to comment
Share on other sites

DSCN0003.jpg

Tuossa meidän kihlasormukset. 27.3. kihlauduttiin ja nuo tilattiin samalla viikolla Tampereelta, kultasepänliike Suokosta. Pari viikkoa meni niiden valmistumiseen. Ei haluttu ihan perinteisiä sormuksia ja vaatimuksena oli ennen kaikkea kestävyys, naarmuuntumattomuus ja se, etteivät sormukset tummu. Niinpä päädyttiin titaanisiin sormuksiin. Ihanan kevyet, ei lähestulkoon edes huomaa sormessa :) Tykätään kovasti. Aiotaan hankkia mulle vihkisormus tuolta samasta paikasta.

Muokattu: , käyttäjä: weeper
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

003_011.jpg

Meillä on vielä puolisentoista kuukautta tällaiset, olleet sormessa noin 6 vuotta. Ihana ja rakas, mutta sen kanssa ei saanut minkäänlaista vihkiä sopimaan. Uudet versiot ovat sitten pelkistetymmät.

Oi, meillä samanlaiset! En hennonnut vaihtaa, joten nyt yhdistettynä Kultajousen Princess malliston trilogy-sormukseen. Sopii tai ei, siinä se nyt on kaverina :)

Meillä myös tuollaiset. Ja en vaihda toiseen, ostetaan joku keltakulta-valkokultayhdistelmä niin että sopii tuohon. Monessa kivisormuksessahan nuo timangit ovat valkokultaan laitettu joten tuskin tulee ongelmaa.

Link to comment
Share on other sites

Meillä on tämmöiset :-X :

1343627560_img-16c5e822a7c6f37070cc9a640bc7fe64.jpg

Nyt pitäisi miettiä millainen vihkiksi. Kihlasormuksia valitessamme kuulin että tähän on olemassa vihkisormuskin jossa timantti, mutta kun en löydä mikä tuo nimi on. Täytynee käydä kultaliikkeessä kysymässä josko myyjä muistaisi.

Edittiä: Kuulemma pienen tekijän sormus, jolla ei netissä edes mallistoa ole. Käytävä liikkeessä katsomassa valikoimaa ^_^

Muokattu: , käyttäjä: Whiskers
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...