Guest onnellinen

Mikä yllätti positiivisesti?

22 viestiä aiheessa

Lueskelin juuri noita vastoinkäymis- ja mokailuketjuja, mutta ei sattunut silmiini erityistä iloisten yllätysten keskustelua. Mikä sinut yllätti häissäsi iloisesti? Sujuiko joku odotettua paremmin?

Itse olin aivan hurmaantunut pitopalvelusta :) Ruoka oli niiiiin hyvää! 10+++ ansaitsevat sekä syömisistä että muista järjestelyistä.

Toinen ihana yllätys oli se, että perinteisen puheen sijasta isäni lauloi meille, ja hienosti lauloikin! Rohkeasti veti ihan ilman säestystä ja lopuksi sitten selitti, miksi valitsi kyseisen kappaleen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minut yllätti se, kuinka nopeasti aika meni. Aika kiisi niin valtavan nopeaa vauhtia. Minut myös yllätti nähdä häiden jokaikinen vieras tanssilattialla. Jopa ne suvun miehet, jotka ovat tunnettuja siitä, etteivät koskaan tanssi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin se miten hyvin jaksoin kahden tunnin yöunilla, ottaen huomioon myös sen, että edeltävänäkään yönä en saanut nukutuksi kuin neljä tuntia.

Maha ei reistaillut ollenkaan! Tätä jännitin, sillä mulla on ollut niin kauan kuin muistan stressimaha.

Päivän aikana tuli kaikenlaisia yllätyksiä ja sumplimisia mutta en hermoillut - olin todella rentoutunut ja osasin nauttia, asiat järjestyivät kyllä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eniten yllätti se, että ehdin kaikkien vieraiden kanssa juttelemaan ihan hyvin! Sain monelta rouviintuneelta kuunnella kuinka päivä on niin kiireinen ettei morsian ehdi kuin moit ja heipat sanoa vieraille, ja muutenkin saa tehdä kaiken kiireellä. Ehkä mulla sitten oli just oikeet morsiusneidot ja kaaso, kun mua ei vaivattu keittiön yms asioilla kuin kerran tai muutenkaan juoksutettu sinne tänne. :D

Se myös yllätti, kuinka jännitys loppui samantien kirkon jälkeen, ja selvisin puvun kanssa oikein hyvin. :) Lämmintä oli varmaan eniten koko kesänä, ei tuullut pahemmin. Mulla oli iso kolmevanteinen alushame, kunnollinen korsetti ja olkaimeton puku jonka helma oli aikas muhkea, ja silti se pysyi yllättävän puhtaana ja MELKEIN ehjänä.. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana aihe! Itse yllätyin siitä, että edellisenä yönä nukuin hyvin ja heräilemättä. Koko päivän tunnelma oli hyvä, ja oli ihanaa nähdä tanssilattialla kaiken ikäinen porukka. Todellakin sellaisiakin, joiden en olettanut tanssivan kuin ehkä pari valssia kohteliaisuudesta. Kaikki joivat hillitysti, ja alkoholistikin ymmärsi poistua väsähdettyään. Ei ehtinyt sammumaan tms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En odottanut, että päivä olisi ihan oikeasti ollut niin ihana kuin se oli. Yhdyn isosti niihin kaikkiin kliseisiin, että päivä oli elämäni onnellisin ja paras ja kaunein. Stressasin koko viikon, että onkohan ruoka hyvää ja sade pilaa meidän hyvät suunnitelmat. Loppujen lopuksi sade ei haitannut ollenkaan, ruoka oli mielettömän hyvää ja kaikki ne "pahat ajatukset", mitä oli viikolla stressannut, ei haitannut hääpäivänä yhtään. Kaikki oli rahan ja vaivan arvoista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yllätyin kovasti omasta stressittömyydestä. Vaikka kampaus ja meikki kesti tunnin pidempään kuin piti, en hermostunut lainkaan. Toinen asia mistä yllätyin oli se miten hyvin ihmiset viihtyivät häissämme. Ensimmäiset vieraat, ja hekin olivat autolla, lähtivät vasta puolen yön aikaan. Ja melkein kaikki kävivät pyörähtelemässä tanssilattialla. Olin ja olen edelleen todella iloinen niistä asioista. Ja ylipäätään yllätyin miten hyvin ja ilman murheita päivä sujui. Toki olin kaikki asiat varmistanut etukäteen sataan kertaan ja tiesin että kaikki on loppuun asti ajateltu. Mutta eniten yllätyin siitä että päivä ei kulunutkaan ihan silmän räpäyksessä. Kaikki aina sanoo että se hääpäivä on liian pian loppu. Mulla kävi aivan toisinpäin. Ehdin tosi hyvin seurustelemaan vieraiden kanssa, ehdin syödä hyvin, nauttia tunnelmasta ja viinistä ja vähän aikaa ihan vaan istuskella ja katsella vieraita ja juhlasalia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlien aikana ilmestyi useita ihania musiikkinumeroita+yllätysartisteja sekä puheita läheistemme puolesta. :-X

Eli emme tieneet mitään näistä.

Ja tosiaan.. koko viikon satoi ja ko. lauantaina sää oli koko päivän juuri hyvä. (ei liian helle, mutta aurinkoista)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sää. Edellisenä iltana paistoi ihanasti aurinko ja kun juhlapaikalla laitettiin paikkoja kuntoon, hengähdin terassilla ja ajattelin, että jos tällainen ilta saadaan niin täydellistä. Eiköhän vaan seuraavana päivänä ollut taivas synkkiä pilviä täynnä. Kampaukseen mennessä ripsi jo vettä ja kerkesin ajattelemaan "EI TÄNÄÄN!!". Vihkimistilaisuuteen mennessä kuitenkin kaikki näytti jo paljon paremmalta ja toimituksen pystyi aivan hyvin järjestämään juhlapaikan pihalla. Pilvinen sää oli sitäpaitsi pelastus valokuvaajalle, kun alettiin ottamaan miljöökuvia.

Pitopalvelu & ruuan ja juoman riittävyys. Pitopalvelun puolelta kaikki sujui kuin rasvattu, ruoka yllätti positiivisesti ja sitä riitti kaikille tarpeeksi. Viinit ja muut juomatkin riitti, vaikka vielä hääpäivän aamuna meinattiin ostaa viime hetken täydennyksiä mukaan.

Yleinen ilmapiiri & siisteys. Kaikilla vierailla tuntui olevan aidosti hauskaa eikä kiusallista hiljaisuutta tai luppoaikaa tuntunut muodostuvan pidemmäksi aikaa, vaikka sen kummempaa ohjelmaa ei oltu järjestetty. Molempien tutut ja sukulaiset vierailivat kiitettävästi eri pöydissä juttelemassa, vaikka osa oli ennestään toisillensa vieraita. Niin ja sitten se siisteys: ei särkyneitä laseja tai suurempia tahroja missään. Sitä yksityiskohtaa kyllä kiitteli hiljaa mielessään, kun seuraavana päivänä siivoili juhlapaikaa.

Yleisesti ottaen ei tapahtunut mitään takaiskuja, vaan juhlapäivä eteni suunnitelmien mukaan, iloisin mielin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä juhlittiin tosiaan kahdessa eri erässä, siten että ensin oli vihkipäivänä juhla sukulaisten sekä lapsuudenkavereiden kanssa ja myöhemmin sitten vapaamuotoisempi juhla opiskelukavereiden kesken.

Ekassa juhlassa ehkä eniten yllätti bändi. Tiedettiin kyllä bändin tyylistä ja taidoista jo etukäteen, mutta heidän soittama häävalssi oli jotain todella mahtavaa...! Ja kakku oli parempi kuin osasin edes haaveilla :)

"Kaveribileissä" yllätti eniten se, kuinka paljon vieraat olivat panostaneet hääjuhlaamme - vieraat olivat selvästi panostaneet teemajuhliimme pukeutumisellaan, saimme todella koskettavia puheita sekä aivan mahtavia lahjoja (vaikkemme lahjoja edes oikeastaan niitä odottaneet)! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Positiivisesti yllätti maistraattivihkiminen, sen lämpö ja kauniisti koristeltu vihkihuone.

Sää yllätti positiisesti! Kovasti oli satanut koko viikona. Häitä edeltävänäkin päivänä satoi, mutta hääjuhlapäivänä paistoi pilvettömältä taivaalta ja oli lämmin, hyvä sää jatkui koko päivän. Häiden jälkeisenä päivänä kaatosade taas jatkuikin :D

Lisäksi se, että mitään ei unohtunut, mihinkään ei ollut kiire, joten sain nauttia itsekkin suunnittelemistamme juhlista. Se oli positiivinen yllätys!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieraiden antama palaute juhlasta yllätti positiivisesti, ihania olivat ihmiset, kun tulivat halaillen kertomaan että juhlat olivat olleet iloiset ja oikein hyvät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla jännitti, että miten ihmiset ottavat osaa photo boothiin. Meillä ei ollut muuta vieraskirjaa, vaan sanoimme, että toivomme vieraiden jättävän itsestään kuvamuiston. Paria vierasta lukuunottamatta kaikki, myös vanhemmat ihmiset, kävivät kuvassa. Tietyt tapaukset useampaan kertaankin :). Tämä oli siis minulle iloinen yllätys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yllätyin positiivisesti siitä, että sain noin 1½ viikkoa ennen häitä jonkinlaisen hääpaniikkini aisoihin ja nukuin suhteellisen hyvin häitä ennen. Mitä nyt aamulla heräsin tuntia liian aikaisin. Yllätyin myös siitä, että sää oli kaunis ja että ehdin ennen kampaajaa käydä lenkillä - oli pakko purkaa pientä hermostumista siihen. Positiivista oli myös se, ettei yllättäviä mokia/ unohduksia enää hääpäivänä tullut (vaikka aamun aikataulussa oli väljyyttä juuri siksi, että jotain pientä kuitenkin voi käydä). Aikaa ennen vihkimistä jäi hyvin, eikä oma jännitys yltynyt sellaiseksi, kuin kuvittelin.

 

Juhlassa yllätyin positiivisesti siitä, että puheensorina peitti taustamusiikin äänen hyvin nopeasti. Jopa perihiljaisella sukulaissektorilla näytti olevan suhteellisen mukavaa. Valokuvien perusteella he jopa nauroivat ;). Ihanaa oli myös se, että ihmiset antoivat positiivista palautetta ja muutama paljon jännitystä aiheuttanut asia ohjelmassa meni lopulta valtavan hyvin. Vaikka oli ajatellut järjestelyitä paljon ja suhteellisen varma, että ne toimivat, ihmiset toivat päivään vielä paljon ihanaa tunnelmaa lisää, sitä ei ollut etukäteen osannut edes ajatella oikein. Kutakuinkin kaikki sujui siis putkeen ja pienet fibat ja säätöä vaativat asiat tapahtuivat etukäteen. Mahtava päivä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bestmanit yllättivät! Olin etukäteen vähän huolissani miten suhtautuvat tehtäviinsä ja miten ylipäätään hoitavat homman. Bestmanit vetivät kuitenkin pisteet kotiin, paremmin ei olisi voinut mennä!

Yllätin itse itseni ja pidin puheeni (vaikka olin aika varma sitä kirjoittaessa etten uskalla).

Se että KAIKKI vieraat tanssivat niin ahkerasti yllätti myös. Ja se miten hyvin eri "porukat" sulautuivat yhteen ja pitivät hauskaa yhdessä, se oli ehkä kaikkein ihanin yllätys.

Niin ja tosi yllättynyt olin minäkin siitä ettei vatsa vaivannut yhtään jännityksestä huolimatta, kun yleensä stressaan vatsallani ihan hirveästi.

Ainiin, se että sulho päättikin hääpäivän aamuna ottaa mun sukunimen. :-X Se tuli ihan yllätyksenä. :)

Muokattu: , käyttäjä: Lotto

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yllätin itseni positiivisesti olemalla itse tyyneys häiden aluspäivinä, sekä hääpäivänä. Tämä yllätti suuresti myös lähimmät ihmiset :D Normaalisti stressaan ja ahdistun kaikesta, hermoilen ja kuvittelin että musta tulee kunnon bridezilla, mutta olinkin varmaan kaikista rennoin juhlien järjestelyihin osallistunut :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se oli positiivinen yllätys, kuinka hyvin yksi bestmaneista hoiti hommansa! Olin nakittanut hänelle vain muutamat repliikit, joita kuuluu sanoa, mutta hän toimikin tilanteiden mukaan ihan seremoniamestarina ja oma-aloitteisesti hoiti monet asiat kuntoon! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Erittäin positiivista oli miten kaikki meidän ideoimat jutut oli kuin olikin vieraiden mielestä kivoja :) Pelkäsin, että käytännössä moni meidän suunnittelema asia vaikuttaisi jotenkin typerältä tai toimimattomalta. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häistä on nyt puolitoista viikkoa ja edelleen muistelen hymyssä suin, miten kaikki tuntuivat viihtyvän juhlissamme. Pieniä kommelluksia sattui, mutta ei onneksi mitään kauheaa, ja vieraista moni viihtyi ihan tappiin saakka. Ruoka oli todella hyvää ja bändi tempaisi mukaansa. Se, mitä eniten jännitin, eli onko hyvä tunnelma, oli paras juttu häissämme <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Että isä osasi ottaa iisisti ja oli oikein valmistautunut siihen, että nyt ei örvelletä. Hän on siis alkoholisti ja pelkäsin, että menee yli. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yllätyin siitä, miten hyvin asiat menivät omalla painollaan. Varsinkin äitini ja kaaso huolehtivat asioista niin hyvin, että jopa sellaiset asiat hoituivat, joista en ollut muistanut heille sanoa. Meidän ei tarvinnut kuin olla ja nauttia.

Olin myös yllättynyt juhlan rennosta tunnelmasta. Meidän suvussa on ollut vähän jäykkiä häitä, mutta meidän häät olivat ihan erilaiset. Vieraat jopa tanssivat koko illan, mitä en olisi ikinä uskonut. :D 

Lisäksi olin yllättynyt siitä, miten hyvin saksalainen anoppi viihtyi Suomessa. Hän oli etukäteen valittanut kuukausikaupalla, että onko meidän pakko pitää häät niin kaukana, mutta hänpä ihastui Suomeen niin, että suunnittelee jo uutta reissua. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin huolehtinut miten kuvaukset menee (otettiin kuvat turistien suosimassa puistossa, mihin lappaa bussikaupalla väkeä), mutta saatiin otettua kaikki kuvat turisteista huolimatta. Taidetaan vaan olla aika monen ihmisen lomakuvissa :D 

Ilahduin kyllä myös kaasojen ja bestmanin toiminnasta, kaikilla oli hyvin homma hanskassa ja me saatiin rentoutua. Saatiin jopa ihania ylläriohjelmanumeroita, mitkä kaasot hienosti sujautti muuhun ohjelmarunkoon. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään