Jump to content
Naimisiin.info

Miten ammatit/ harrastukset näkyvät häissänne


Maddie-

Recommended Posts

harrastan itse salibandya(morsian). ja kuulemma jotai kivaa sen ohelta tulos niinkun jotai vpk liittyvää myös.. eli jpudun varmaa puku päällä pelaa säbää ja sit sen jälkee sammuttaa joku palo:D kuulostaa hikiseltä touhulta.. ja mieheni ammatti näkyy hän tekee kaikki ruuat paitsi kakut häihin hän siis kokki

Muokattu: , käyttäjä: heidi&ossi
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oma harrastukseni tullee näkymään kutsuissa, koristeluissa , ohjelmalehtisessä yms.. Piirtämistä ja kaikkea tuommosta harrastan.. :=) Ammattini ei tule näkymään millään tavoin,en ole töissä tällä hetkellä ja ammatikaan ei kiinnosta ollenkaan, lähihoitaja siis koulutukselta.. Toivottavasti tulevan ukkoni ammatti ei tule näkymään millään tavoin XD

Hän on töissä teurastamolla..

Link to comment
Share on other sites

^Vai on täällä "kohtalotovereita" :) Taitaa tosin meilläkin häistä jäädä pyöräilyteema kokonaan pois, kun ei ole ainakaan vielä keksitty oikein mitään luontevaa tapaa (ei niitä pyöriä ihan vain juhlapaikan koristeiksi viitsi kuljettaa)... Voi tosin olla, että vihkijä sentään aihetta käsittelee, koska hän nimenomaan haluaa meidän tarinamme mukaan puheeseensa (mahdotonta siis olla mainitsematta pyöräilyä)!

Link to comment
Share on other sites

Meillä ei ammatit tule mitenkään näkymään häissä, mutta ajattelin oman harrastuksen ehkä tuoda esille. Olen joskus junnuna harrastanut ringetteä monta vuotta ja nykyään valmennan junnujoukkuetta. Käyn myös itse pelaamassa.. Ajattelin että voisi olla kiva jos mun valmennettavat ringettetytöt olisivat tekemässä kunniakujaa kirkosta poistuttaessa ringettemailoilla :) Näin saisin tytöt mukaan häihin, kun en voi kuitenkaan koko joukkuetta kutsua hääjuhlaan...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Meillä tulee kunniakuja raipoista ja laskettelusauvoista (minä olen ratsastaja ja mieheni entinen alppihiihtäjä) ja myös hääkyydin perään laitetaan jotain harrastuksiin liittyvää. Ammattimme tuskin tulevat näkymään hääpäivänä (juristi ja myyntiedustaja).

Lisäksi minä olen musiikki-ihminen, joten bändimme on erityisen hyvä ja laulan myös itse häissä.

Muokattu: , käyttäjä: PrinsessaFiona
Link to comment
Share on other sites

Taitaa olla niin, että meillä minun ammattini näkyy hääkarkeissa, miehen ei siinäkään. Yhteistä harrastustaustaa meiltä löytyy (sitä kautta olemme tavanneetkin), mutta emme aio tuoda sitä mitenkään esiin. Eräiden ystävien häissä tämä samainen harrastus oli vahvasti esillä, mutta emme koe sitä meidän tyyliimme sopivaksi.

Link to comment
Share on other sites

Meille todennäköisesti tulee vaan mailakuja, koska sulhanen on pesäpalloilija... En oo edes tajunnut miettiä mitään muita juttuja millä ammatin/harrastuksen sais mukaan häihin.

Opiskelen itse lääkäriksi ja aloin nyt miettimään ketjussa aikaisemmin väläytettyä pilleripurkki- teemaa hääkarkkeihin. :flirt:

Link to comment
Share on other sites

Meillä ei ollut mitään yksittäistä kantavaa teemaa, vaan ripottelimme sinne tänne erilaisia viittauksia kiinnostuksen kohteisiimme. Suhteemme sai alkunsa silloisessa yhteisessä työpaikassamme elokuvateatterissa, joten leffa-aihe näkyi koristeluissa; paikkakortteina toimivat filminpätkät ja kakkukoristeina oli Wall-E ja Eva-figuurit. Pöytien numerot taas oli toteutettu pelikorteilla, koska tykkäämme lätkiä korttia ystäviemme kanssa.

Olemme molemmat myös intohimoisia brittkomedian ystäviä. Se näkyi drinkkilistassa, jossa oli tarjolla mm. "Ladyboys" Alan Partridgen tyyliin ja kuului hääfanfaarissa, joka oli "Mustan Kyyn" tunnusmusiikki trumpetille ja pasuunalle sovitettuna. Ja musiikkiharrastus tietenkin oli vahvasti esillä kolmen bändin voimin.

Link to comment
Share on other sites

Mieheni harrastaa salibandyä ja se tulee näkymään hääjuhlassa sekä auton koristeina, siis se mikä kolisee.. Mikskä sitä sanotaan?! :D

Mulla ei oikein ole mitään semmosta harrastusta, mistä vois jotain keksiä. Tai muutenkaan mitään, mitä osaisin todella hyvin..

Ammatit tuskin tulevat näkymään.

Muokattu: , käyttäjä: SininenHetki
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ammatit tuskin näkyvät häissämme mitenkään, mutta harrastuksemme ja mieltymyksemme kyllä vahvastikin.

kutsut liittyvät minun rakkaaseen ja myöhemmin yhteiseksi muodostuneeseen harrastukseen, keikoilla käyntiin, ja olemme esittäneet toiveen, että muusikkokaverini tulisivat esittämään muutaman biisin setin juhlaamme. hääjuhlassa muutenkin soitettava musiikki on meidän tyyppistämme (rock), joten perinteinen häämusiikki jää aika minimiin. ja pukuni on tumma, kuvastaa paremmin rock-henkistä persoonaani, kuin valkoinen puku..

toinen yhteisistä, mutta varsinkin sulhasen mieluisista harrastuksista on valokuvaus, ja jos vain mahdollista, haluaisimme jotenkin valokuvaukseen ja rock-musiikkiin liittyvät kakunkoristeet.. saas nyt nähdä. ainakin ennen hääpäivää käymme toteuttamassa yhdessä trash the dress -kuvauksen, jonka tuotoksia sitten mahdollisesti laitetaan hääjuhlassa esille jollain tapaa.

tämän enempää tuskin ymppäämme harrastuksia häiden teemaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Olemme sulhasen kanssa tavanneet armeijassa ja olemme suunnitelleet hääautoksi maastohenkilöauto uazia (naapurilla sattuu olemaan sellainen). Armeija teemaan on tehty myös juhlaohjesääntö, koska hääjuhla pidetään ravintola upseerikerholla. Aluksi takoitus oli tuoda mahdollimman vähän armeija teemaa esiin, mutta pääsi vähän rönsyilemään :girl_smile: .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...